Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Maneta aer sus-jos fara efect

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
La "aere" masina noastra are trei manete:sus-jos,cald,rece.La mine aia de sus-jos,prima de la sofer,cu o palarie sus s-un pantof jos,n-are nici-un efect.Va rog,dragii mei, sa-mi spuneti cum pot remedia acest defect.Va multumesc!
neco a scris:La mine aia de sus-jos,prima de la sofer,cu o palarie sus s-un pantof jos,n-are nici-un efect.
Shurubul de fixare a manetei pe axul de antrenare, este slabit iar maneta aluneca pe ax fara nici un efect.
Pt remediere, trebuie ajuns in spatele manetei iar pt asta, se pare ca trebuie demontata plansa de bord inferioara. Multumesc mult,Laurentiu!De-ar fi numai atat inca ar fi bine,ca plansa inferiora a bordului stiu s-o dau jos.Ma tem sa nu fie "mai incolo" defectiunea.Vom vedea! Pt schimbarea directiei aerului la picioare sau la cap, manevrezi comanda cu palaria si pantofu si se actioneaza doua clapete(care se misca in acelasi timp) care in pozitiile extreme astupa niste "gauri" care la mine in partea de sus nu stiu de ce dar o parte din tubulatura este topita si deformata a.i. obturarea "gaurilor" numai este posibila 100 % si deci normal ca din cauza asta numai functioneaza cum ar trebui maneta aia.
neco a scris:Ma tem sa nu fie "mai incolo" defectiunea.Vom vedea!
Sigur nu e "mai incolo". Ajungi la shurub si treaba e rezolvata.
Pt reglaj, e bine sa pornesti ventilatorul pe treapta 2 (viteza mare) ca sa-ti poti da seama de puterea si directia curentului de aer.
mihu a scris:Pt schimbarea directiei aerului la picioare sau la cap, manevrezi comanda cu palaria si pantofu si se actioneaza doua clapete(care se misca in acelasi timp) care in pozitiile extreme astupa niste "gauri" care la mine in partea de sus nu stiu de ce dar o parte din tubulatura este topita si deformata a.i. obturarea "gaurilor" numai este posibila 100 % si deci normal ca din cauza asta numai functioneaza cum ar trebui maneta aia.

Axul clapetei care face repartizarea sus-jos este acesibil dupa ce se da jos plansa inferioarea a bordului . Stii cumva cum se demonteaza mai departe ? Ca daca zici ca ai vazut doua clapete inseamna ca ai mers mai departe! Strucura din habitaclu a climatizarii e compusa ca aia din compartimentul motor, din doua parti, sus si jos cumva ? Ce suruburi trebuie demontate ca sa pot ajunge la clapeta in cauza ? Ca, asa cum am banuit, merge greu, d-ai si aluneca surubul de rigidizare a parghiei. nu merge greu acel ax,doar ca surubul ala nu e suficient de ascutit sa tina axul fix;ca sa dai jos partea aia de aeroterma cel mai bine dai jos si bordul superior Am rotit paleta aia, axul ei de fapt, cu patentul si e clar ca merge greu, se aude un zgomot de harjaiala, freaca de ceva si cuplul e foarte mare fata de normal. Ma tem ca demontarea bordului superior e o chestie cam nasola ! Exista niste repere ? Adica : ce suruburi, cleme, alte sisteme de imbinare ar trebui demontate si pe unde se afla ele ? Cam cat dureaza operatiunea ? Chiar nu se poate fara a da jos bordul superior ? Am vazut ca toata sandramaua sta in patru suruburi mari dar mai sunt unele mici care parca ar imbina o parte superioara cu una inferioara ! Eu as avea treaba doar cu aia inferioara ! doar alea 4 mari tin toata dracia,si cel mai bine o dai jos toata
bordul superior e prins in lateral,si in 2 suruburi ,unu in dreptul releului de semnalizare,unul in dreptul jumatatii torpedoului,chiar sub partea metalica de sub parbriz

in ce sens ai invartit cu patentul?si cat?toata cursa acelui ax este de vreo 90 grade Am rotit toate cele 90 de grade, sus-jos, de mai multe ori, pana am simtit ca paleta a ajuns clar la capete, si dupa rezistenta opusa cuplului de rotire, si dupa sunet ! Nu se poticneste in ceva, doar freaca puternic de ceva. Cred ca a cazut burete de-ala de etansare prin incinta. Deci se poate da jos dracovenia fara sa dau bordul superior jos? Se poate da jos doar o parte inferioara a cutiei de climatizare, ca la sectiunea ei din compartimentul motor ?
Offf, dar si cu presiune prea mare viata e un ocean in care esti intr-o barcuta in deriva ! eu n-am dat-o decat toata jos Fara a da jos partea superioara de bord ? cu partea superioara cu tot
aia are 4 suruburi...nu easa o mare tragedie sa o dai jos,in plus abia mai stergi prafu pe colo pe colo...vezi cum stai cu rugina sub chederul parbrizului ... Saru' mana ! Sa inteleg ca tu ai avut rugina acolo? Cum se trateaza criza asta ? rugina acolo o trateaza norocul,
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community