Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

ce scaune mai merg pe oltcit?
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
sal'tareee !!!
ma oameni buni ia spunetzimi si mie ce scaune se mai potrivesc pe oltcit !
vreau sa imi pun si eu alte scaune pe masina si nu stiu care se potrivesc! cele din fabrica ale lui....s-au dus ..si nu se mai pot intoarce ...am o problema care este foarte intalnita la masinile noastre ...nu mai stau drepte ...tre sa le leg cu centura !
deci vreau scaune care sa nu necesite prea mare modifiicare cand le pun !
multumesc anticipat Salut,

Eu am scaune de Opel (nu stiu exact ce model parca Kadett) si sunt excelente.Sunt mai tari,cu o buna sustinere laterala.Singurul dezavantaj minor,esate ca sunt un pic mai inalte,in shimb au cursa foarte buna inainte-inapoi,rabatare spatar cu clapeta si pe cel din dreapta clapeta in spate pt. actionare cu piciorul de catre cel care sta in spate dreapta. Tetierele sunt reglabile foarte usor (cu buton).

Modificarile au fost foarte mici in sensul ca a trebuit date allte gauri in portiunea care sustine sinele noilor scaune

FPY merci FPY
o sa ma apuc sa caut scaune de opel kadett knd ajung acasa !momentan eu sunt mai departe de casa si atunci cand o sa ajung acasa vreau sa nu mai pierd timp cu cautarile, ci vreau sa trec direct la munca !

insa...ai idee sau aveti idee cum pot sa schimb si eu interiorul masinii ?e greu de dat bordu jos ca sa pun o imitatie de piele ?eu am bordu crapat din cauza soarelui si ...e urat !de mult vreau sa fac ceva cu el ..insa nu ma inteleg cu timpul deloc!
in leg cu scaunele cred k asa o sa fac...iar tetierele sunt zici u ..reglabile din buton? electrice sau nu ?

multam'fain Salut,

Nu sunt electrice, in locul unde intra axele tetierelor in spatar au o rondea de plastic ce are un buton pe exterior care se apasa cand vrei sa ridici tetiera.
Dupa cum ti-am mai spus nu sunt sigur ca sunt de Opel Kadett dar sigur sunt de Opel.

Poate o sa fac niste poze in week-end dar sa fac rost de aparat.

Coperta bordului nu se da greu jos,dar am inteles de la un tapiter meserias ca nu prea merge sa lipesti pielea pe bord din cauza ca atunci cand e foarte cald, vara se dezlipeste,se umfla,etc.
Poti sa vopsesti bordul (al meu e argintiu - si reflecta razele soarelui si nu se mai crapa), exista vopsea speciala pr vinilin si piele (cauta pe forum) dar sa nu fie lucioasa ca se reflecta in parbriz si e greu pana te obisnuiesti.

Fetele usilor la fel merg vopsite daca sunt intacte, la fel si plasticele di spate (buzunarele).


FPY olticul meu l-am luat de la un nene care avea un volum considerabil mare fata de al meu , sotia dansului si mai si...va dati seama ce au suferit scaunele...oricum...scaunul soferului e nu se mai rabateaza...daca apas tare in frane cateodata se da inapoi...doar mecanismul de culisare mai e cat de cat bun.. scaunul a fost sudat stramb meseriasi.......cel din dreapta...daca nu e nimeni asezat pe el...cand pun frana se rabateaza singur
m-am uitat eu la masini...sa vad cam ce s-ar potrivi...in principiu orice masina care are doua usi sigur are si scaune ce se protrivesc(din cauza mecanismului de rabatare ) si din ce am vazut...cele de kadett mi-au placut dar ca optiune merg de 206 mai vechi( ca e tot in 2 usi ) pentru faza cu inaltimea lor...cred ca de honda ar fi bune ca am vazut ca sunt mai joase decat oltcitul... iar in ceea ce priveste modificarea...cred ca singura modificare ar fi sa dai simplu gauri in noile sine...(asta in cazul in care nu se potrivesc la gauri cu suportii vechi)
iar in ceea ce priveste interiorul....vopseaua se zgarie oricat de grijuliu ai fi tu...iei pe cineva vreodata in masina...care sa ti-o "aranjeze" asa ca mai bine ia in considerare varianta tapitzarii cu un material subtire (gen catifea sau altceva) care sa fie si de culoare inchisa sau cum iti place...un mic secret...sunetul se aude mai bine intro masina care are cat mai putine suprafete ca reflecta lumina(implicit si sunetul) adik tapiterii din imitatii piele ,folii pe canapele etc.
iar bordul...tapiterii din cate am auzit nu se baga sa imbrace borduri(mai ales de oltcit) asa ca , daca nu ai ce face...il dai jos...si incerci sa-l imbraci cu un cearshaf de pat...si vezi cum iese...daca iti iese eu zic ca merita sa iei niste material de tapiterie si sa-l imbraci singur...nu e chiar greu...trebue sa fii doar atent si meticulos



P.S. : daca gasesti canapele in numar mai mare de 2 ( 4 6 8 )da-mi un privat...si daca luam mai multe...poate obtinem reducere Bre, io va recomand la tori SCAUNE DE CELICA!
N-o sa regretati!
Sunt japoneze, sunt ceva mai scumpe pe piata, da ce fac japonezii e betoon!
Ale mele au reglaj lombar, se lasa pe spate la o simpla tragere de un levier (betooon de tot!!! ), sunt JOASE, confortabile, comode, practice si au stabilitate laterala exceptionala! Se prind foarte foarte usor, am pus intre caroserie si scaune o banala platbanda in care am dat niste gauri de prindere. Pe bune, EXCELENTE!
Am mai avut inainte niste scaune de fiesta- prea inalte! Erau confortabile, da pe bune ca erau prea inalte!

Deci, Toyota Celica- cautati la dezmembrari si puneti mana pe scaune! Stefaneeeeeee!!! Bre, inca nu mi-ai legat incalzirea in scaune bre!!! si trece iarna!!!!
Apropo, uitai sa va zic, au si incalzire in spatar!
Numai bine! da consumu cum ramane?ca incalzirea aia...trebuie sa consume si ea ceva electroni...cred ca sunt cam multi la numar sa merite folosite...orientativ...cat ai dat pe scaune? si am mai vazut la o dacie parca ca se lasau scaunele doar daca trageai de o maneta...in loc sa invarti...trageai un pic de ea si daca te lasai in scaun se lasa pe spate...daca nu se ridica vertical...acu...mai e o chestie...are forma de la cel de oltcit...adik drept spataru?sau e arcuit spre spate ca la daciile alea din '77 fara tetiere...ca alea sunt naspa...am vazut azi la un renault5 ceva asemanator...si nu prea se preteaza pe o masina sport
stie cineva unde gasesc?ca tare as vrea sa ma simt in oltcit ca in celica...cel putin la sezut respect se potrivesc si cele de opel calibra......... te duci lunea in targ, cauti la baiatu ala care desmembreaza cielo si masini straine e pe partea stanga si mereu are 5-6 perechi de scaune dintre care 2-3 rabatabile. l-am intrebat si a zis 2 jumate indiscutabil!! No comment! decat sa dai un milion pe scaune de oltcit normale vechi ruginite si carpite mai bine dai 2 jumate si ai scaune adevarate tari si misto!! e alegerea ta! imi poti spune mai exact ce targ in vitan?tu vad ca esti din craiova...eu sunt pe aici prin bucuresti.. mersi ma refeream la targu Romanesti! Craiova sorry.... Vectra, Calibra sau Kadet cred ca in principiu sunt cam aceleasi scaune, partea proasta la ele fiind sina care este mult mai inalta. Am cumparat astfel de scaune vara trecuta dar din diverse motive le-am montat abia saptamina trecuta. Singura solutie ca acestea sa nu fie mai inalte decit cele originale a fost decuparea "traversei" dintre usi pe care se asezau scaunele precedente. M-am si interesat inainte de a taia acea "traversa", pentru ca nu vroiam sa slabesc structura masini, iar in principiu raspunsul a fost pozitiv in sensul ca nu ar afecta caroseria.
Daca nu aveti un meserias bun, nu va luati astfel de scaune deoarece partea de asezare ..... numai asezare nu se poate chema (sinele au lungimi diferite, inaltimi diferite ale gaurilor de fixare , 2 suruburi se fixeaza vertical, unul orizontal iar ultimul la ~ 45 de grade . Cred ca le-am laudat destul. Partea cea mai proasta este ca de cind am taiat acel profil de sub scaune la cea mai mica denivelare de pe asfalt a inceput sa imi scirtiie ornamentele de plastic din porbagaj, uneori chiar si bordul !!! Oare mai are rost sa va intreb ?
Credeti ca scirtiitul ornamentelor din portbagaj cit si al bordului sunt din alt motiv decit faptul ca am slabit structura ? Am eu de vanzare o pereche de scaune de Ford Taunus, sunt impecabile, cu tetiere.800 mii un picutz discutabil...
iar in principiu raspunsul a fost pozitiv in sensul ca nu ar afecta caroseria.


Ai facut rau! Parerea mea e ca e total anapoda sa tai traversa aia!
Gabii a scris:
iar in principiu raspunsul a fost pozitiv in sensul ca nu ar afecta caroseria.


Ai facut rau! Parerea mea e ca e total anapoda sa tai traversa aia!


Am facuto, asta e.... Voi pune sub scaune in locul traversei un profil "U" si sper cu aceasta sa remediez problema.
Partea proasta este ca daca vrei sa te apuci de o treaba incepi prin a te documenta. Numai ca pe forum se discuta mult, dar cam pe linga subiect !
Daca vrei sa tai traversa pentru a sta confortabil, sau nu o tai, dar dai cu capul de plafon, mie unul mi se par doua probleme cam la fel de grave.
Problemele de acest gen ar trebui sa fie mentionate intro rubrica speciala dedicata problemelor aparute in urma modificarilor aduse masinii pentru ca pe forum de multe ori apar atitea contradictii incit nu sti ce sa mai crezi.

ps : Nu o luati ca pe un repros. De fapt este o sugestie In orice caz cand te apuci sa sudezi intaritura incerca sa suspenzi masina in asa fel incat sarcina sa nu fie pe roti si nici sa nu ai podeaua incovoiata. Numai un tinichigiu bun si cu experienta te mai poate salva. In plus sa nici nu te gandesti la sudura autogena, numai MAG. Dragilor! Am mai vorbit de traversa de scaune aici:

http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=49561&highlight=#49561

Si in alte parti. Daca nu cititi sau daca cititi si nu cedeti ascultati scirtiieli.
Sa auzim de bine !
mihai_picasso a scris:Dragilor! Am mai vorbit de traversa de scaune aici:

http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=49561&highlight=#49561

Si in alte parti. Daca nu cititi sau daca cititi si nu cedeti ascultati scirtiieli.
Sa auzim de bine !


Ma bucur ca ati mai vorbit de acea traversa, dar daca raspunsul se afla la subiectul "cirligul in forma de S care prinde elasticele care fixeaza husa banchetei......", cam cit timp crezi ca imi lua sa gasesc raspunsul ? Credema , chiar nu am atit timp liber sigur nu ti se pare ??? adica sa fim seriosi plasticele alea mai scartaie cateodata... mi se pare cam aiurea sa se strambe masina ca ai taiat traversele alea...si eu am vrut sa le tai, dar am renuntat pentru ca nu merge flexu in ziua aia si vroiam neaparat sa le montez, asa ca acuma stau cu capu in tavan... dar nu as fi crezut niciodata ca se poate intampla chestia asta....come on Inainte de a taia traversa nu aveam acele scirtiieli. Oricum cred ca saptamina aceasta voi intari din nou zona si sper ca atunci voi scapa de zgomote. Mai grav ar fi fost daca nu le sesizam, pentru ca atunci cu siguranta as fi avut neplaceri mult mai mari cu caroseria. Daca cumva, din graba, mai vrei a tai ceva din caroserie, te rog intreaba intii, pe forum. E mai sigur asa.
Sa auzim de bine !
dj05fmx a scris:si eu am vrut sa le tai, dar am renuntat pentru ca nu merge flexu in ziua aia
Altii, n-au avut norocul tau.
De ce n-or fi facut proiectantii, hoashca masinii din tabla de acoperit casa Era si mai ieftin si mai usoara .
Laurentiu a scris:
dj05fmx a scris:si eu am vrut sa le tai, dar am renuntat pentru ca nu merge flexu in ziua aia
Altii, n-au avut norocul tau.
De ce n-or fi facut proiectantii, hoashca masinii din tabla de acoperit casa Era si mai ieftin si mai usoara .


Uite si de ce nu am intrebat pe forum!
Pentru ca 10% este informatie utila iar restu sunt aberatii , contradictii si bascalie. Nu e nimic, noi sa fim sanatosi ca doar bancurile ne plac la nebunie
Morpheus a scris:Pentru ca 10% este informatie utila iar restu sunt aberatii , contradictii si bascalie.


Nu te supara dar era usor sa gasesti daca aveai putina rabdare
"grinzile ce sustin scunele"
si nu la
"cirligul in forma de S care prinde elasticele care fixeaza husa banchetei......".
Pana la urma daca vrei neaparat sa gasesti ceva gasesti sau daca nu gasesti intrebi si te indruma altii. Iar bascalie bag seama ca faci si tu ...atunci ce pretentii ai de la ceilalti.

Oricum noi sa fim sanatosi ca fiarele se mai repara
Morpheus a scris:
Laurentiu a scris:De ce n-or fi facut proiectantii, hoashca masinii din tabla de acoperit casa Era si mai ieftin si mai usoara .
Pentru ca 10% este informatie utila iar restu sunt aberatii , contradictii si bascalie.
Scuze pt deturnarea cuvintelor "aberatii si bascalie". Din discutii contradictorii, iese adevarul la iveala. Nu am dorit sa se inteleaga asa ceva ci, doar sa ne mai punem si mintea putin la contributie.
Oare "zigzagurile" pe bratul unei macarale sint puse doar de forma sau frumusete, planseele sau stilpii sint armati doar pt ca n-au ce face cu fier-betonul NU. Sint proiectate si montate pt a prelua si distribui niste forte ce iau nastere in structura => structura de rezistenta. Bine, nu am intrebat pe forum cu toate ca ce spuneti voi am presupus si eu , dar pentru ca aceste scaune nu ar fi avut cum sa intre fara sa tai traversa, am intrebat persoane destul de autorizate sa imi dea un raspuns corect. Dar pina la urma suntem oameni si niciodata nu le vom sti pe toate. Asta e, probabil sunt primul care comite aceasta gresala, insa nu mi se pare deloc corect sa te amuzi din asa ceva.
Morpheus a scris:... probabil sunt primul care comite aceasta gresala, insa nu mi se pare deloc corect sa te amuzi din asa ceva.
Nu esti primul care face asa ceva. Poate ca as fi facut si eu asta cind am vazut interiorul masinii de service-oltcit cu scaune de VW Golf si cu traversa taiata dar, mi-am spus ca nu e facuta aiurea ramforsarea podelei in acea zona.
Cit priveste "amuzamentul", am vrut sa scot in evidenta structura de rezistenta: una e sa ai o podea din tabla de 1.5-2.0 mm grosime + traversa in forma de "U" si alta e sa ai o podea de 0.5 mm grosime care sa-si modifice forma la orice actiune exterioara. Văz că discuția a luat-o razna și s-a transformat în "Rezistența Materialelor" cu probleme de grinzi cu zăbrele (termen ingineresc pentru zig-zaguri de macara) și stabilitate. Parcă era vorba despre scaune. Mulțumim pentru descriereea efectelor colaterale tăierii din structura de rigidizare...

Relativ la prezentul subiect, scaunele sînt varză. La dreapta e sudat reglajul spătarului, noroc că se ma dă încă în față.
La șofer, unde sînt direct interesat, scaunul e un dezastru și mai mare. Nu rămîne de loc pe poziție. Cremaliera e dusă, se dă la maximum în spate, ceea ce face accesul la pedale imposibil. Aș vrea să le schimb, sau cel puțin pe al meu.

Am 1.70 înălțime și prefer o poziție la volan înaltă, dar desigur, nu cu capul în tavan.
Ce scaune recomandați? Eventual cu cît mai puține modificări dificile.

Aștept și eu recomandări.
Mulțumesc!
comnean a scris:In orice caz cand te apuci sa sudezi intaritura incerca sa suspenzi masina in asa fel incat sarcina sa nu fie pe roti si nici sa nu ai podeaua incovoiata.


Care ar fi cea mai buna pozitie de asezare a masinii ? Nu e nevoie sa o suspenzi, ci doar sa fie terenul drept, sa nu stea o roata mai sus sau mai jos decit celelalte. Caroseria este suficient de elastica, ca atunci cind o ridici pe cric, se torsioneaza podeaua, suficient sa nu mai poti deschide usile. (Exagerat putin.)
Sa auzim de bine !
DanSlotea a scris:Văz că discuția a luat-o razna și s-a transformat în "Rezistența Materialelor" cu probleme de grinzi cu zăbrele (termen ingineresc pentru zig-zaguri de macara) și stabilitate. Parcă era vorba despre scaune. Mulțumim pentru descriereea efectelor colaterale tăierii din structura de rigidizare...
Wow, ce intrare mareatza ti-ai facut pe forum chiar de la primul post. Cam in orice domeniu te lovesti de "Rezistența Materialelor". M-am ferit de expresia " grinzi cu zăbrele " si am dat exemplul bratului macaralei. Nu stiam daca omul are sau nu cunostinte de C.M. si am crezut de cuviinta sa-i explic intr-un fel de ce nu e bine sa te atingi de structura de rezistenta.
DanSlotea a scris:Ce scaune recomandați? Eventual cu cît mai puține modificări dificile. Mulțumesc!


Hai la o bere si-ti arat exact ce tip de scaune am si cum sunt prinse etc... o sa poti sa iti dai seama daca asta vrei salutare eu am scaune de golf pe masina si nu e facuta nici o modificare; am fost acum ceva timp in vitan si am vazut niste scaune de ford fiesta care aratau f bine si mi-a zis vanzatorul ca nu necesita nici o modificare se potrivesc perfect <l-am crezut pe cuvant> dar vroia 2 mil pe ele Mi-am luat si eu azi 2 scaune de wolkswagen, dar nu stiu daca-s de golf, care au fost puse pe un oltcit, deci ar trebui sa se potriveasca si la mine. O sa mai dureze putin, ca le pun dupa ce vopsesc masina, asa ca sper ca n-o sa fie greu de montat. Eu am de 1 an si ceva scaune de Honda CRX.Scaunul original sofer era super mai putin cel al pasagerului, scaunul soferului nu il rabatam si nu il dadeam mai in fata mai inapoi, deci s-a dus naiba cel al pasagerului, si nu am gasit un scaun bun de oltcit la dezmembarari.M-am dus la niste dezmembrari de masini straine si dupa o asteptare de 2 luni au aparut. Din toate scunele care erau acolo le-am ales pe cele de CRX.Super suport lateral, mult mai rigide dar pe de alta parte nu se mai simnt socurile cum se simnteau cu cele originale, un pic mai inalte.Maneta de rabatare este sus, iar husele sunt prinse in fermoar si daca se murdaresc se dau usor jos si spala. Va rog eu tare mult sa puneti niste poze cu scaunele de Celica !
ma bate un gand i as dori sa vad la ce ma inham...

Multumesc tare mult intră pe cluburi la arad,si vei vedea.

Celica, mazda,cam asta se poartă pe la noi. Eu cand am cumparat masina de la Elena Udrea (pe bune) ) avea pe ea scaune de Opel Kadett. Foarte bgune. Singurul inconvenient ar fi ca sunt putin cam inalte.
B 42 GCL a scris: am cumparat masina de la Elena Udrea (pe bune) )

bre, scoate-o la licitatie; sau daca nu toata masina, macar scaunul sigur scoti ceva ca sunt tot felul de ciudati in lumea asta daca nu tot scaunul...macar o punga cu miros de nutzi deci in concluzie, scaunele de masini japoneze sunt cele mai potrivite pt masinile noastre? nu de alta dar trebuie sa le schimb. au cedat rand pe rand cate ceva si m-am saturat nu e asta o regula...trebuie sa te orientezi la o masina cu doua usi si 4-5 locuri(ca sa fie rabatabile) si sa fie cat mai mica in inaltime
cvapailty a scris:deci in concluzie, scaunele de masini japoneze sunt cele mai potrivite pt masinile noastre? nu de alta dar trebuie sa le schimb. au cedat rand pe rand cate ceva si m-am saturat


Cam asa ceva...cel putin la astea ai mai putin de munca si modificari mai putine la montare... Vad o multime de idei super despre scaunele din fata ale oltcitului. Eu am tot scaunele originale..dar care sunt destul de "mancate de timp" si probabil va trebui sa le inlocuiesc. Dar ma iau pe o grija cand ma gandesc cum ar arata niste scaune de Celica si in spate o bancheta de Oltcit invechita.

In spate nu se potriveste o bancheta de la alta masina? sau nu se poate adapta una? pai...de potrivit ar fi chiar pacat sa te chinui sa potrivesti alta bancheta,cand asta de la oltcit arata foarte bine in spate...parerea mea ca daca nu e rupt sau mult prea tasat buretele de pe ea...cu o simpla husa se schimba aspectul radical chiar acum sambata mi-am montat doua scaune de mazda;ce vreau sa spun ca a necesitat modificari (suportii de pe masina), dar nu se poate compara cu scaunele de oltcit ca functionalitate si comfort
Nucleu a scris:Vad o multime de idei super despre scaunele din fata ale oltcitului. Eu am tot scaunele originale..dar care sunt destul de "mancate de timp" si probabil va trebui sa le inlocuiesc. Dar ma iau pe o grija cand ma gandesc cum ar arata niste scaune de Celica si in spate o bancheta de Oltcit invechita.

In spate nu se potriveste o bancheta de la alta masina? sau nu se poate adapta una?


Nu prea înțeleg părerea unora despre scaunele de pe alte mașini, Eu cred că cele de oltcit sunt cele mai confortabile Dar de niște scaune și banchete de oltcit, tapițate frumos, ce zici?





sa nu dramatizam!! sunt confortabile, dar sunt altele si mai confortabile! altele sunt si mai aratoase, au sustinere laterala mai pronuntata, reglaje mai multe etc! avea adriannn saptamana trecuta la vanzare niste scaune de bmv-u. aratau belea pe oltcit, dar singura faza naspa era ca tapiteria trebuia refacuta
geani29 a scris:
Nu prea înțeleg părerea unora despre scaunele de pe alte mașini, Eu cred că cele de oltcit sunt cele mai confortabile Dar de niște scaune și banchete de oltcit, tapițate frumos, ce zici?







Scaunele iti arata super! dar la mine este alta problema....! Scaunele sunt defecte si din cate am observat se cam dezmembreaza....prin tapiterie ies tot felul de sarme si tije si sa nu mai zic ca scaunul de la sofer este sudat deoarece se rabata singur. Deci trebuie sa le schimb si imi faceam griji in privinta banchetei ! Sa ai grija de scaune...sunt chiar frumoase!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community