Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

ce scaune mai merg pe oltcit?
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Geani,nu zice nimeni ca nu sunt frumoase si confortabile scaunele de oltcit...problema este fiabilitatea lor... tocmai din cauza fiabilitatii scaunelor de oltcit am ajuns sa le schimb cu cele de mazda, care sunt foarte comfortabile fata de cele originale, cu sustinere laterala, reglaj sus jos, reglaj pt coloana, reglaj spatar printr-o singura tragere de maneta, si pe deasupra se rabateaza si merg pe sine foarte usor.
deci in concluzie, parerea mea e ca merita facut efortul de a schimba scaunele cu unele mai performante si in general cele de masini japoneze, zic eu ca se potrivesc oltcitului al naibii de bine.
oricum asta e o parere strict personala. acum fiecare cu gusturile lui Eu am montat saune de Golf. Cele originale,pe care le-as fi preferat, intrucit imi place sa pastrez masina cit mai aproape de original, au fost "reparate" de fostul proprietar cu aparatul de sudura. Le-am montat singur si nu este prea greu daca ai un min. de scule. A trebuit modificat sistemul de fixare cqa sa se potriveasca pe Oltcit ocazie cu care am mai taiat din suporti pentru a le cobori mai jos. Altfel ar fi fost putin cam prea inalte.
adrian-ar a scris:Geani,nu zice nimeni ca nu sunt frumoase si confortabile scaunele de oltcit...problema este fiabilitatea lor...

Nu știu ce vrei să zici cu fiabilitatea. Scaunele mele sunt din 1986, provin de pe primul meu oltcit și, înainte de a le tapița, erau impecabile. Mai am canapelele pereche cu scaunele, care sunt la fel, ca noi. Scaunele merg bine pe șine, le rabatez ff ușor, de aia nu le-am schimbat și am preferat să le tapițez. Anul trecut cumpărasem 2 scaune de ww, pe care le-am vândut, pt.că pur și simplu nu-mi plăceau. Asta e, gusturile nu se discută multa dreptate GUSTURILE NU SE DISCUTA si asta e valabil si in alte treburi
cvapailty a scris:multa dreptate GUSTURILE NU SE DISCUTA si asta e valabil si in alte treburi

Dacă te referi la treburi care privesc persoana mea, te-aș ruga să dezvolți...... nu era vorba de persoana ta...cel mai probabil de persoanele de sex feminin...sau...de ce nu la gusturile culinare
iulicuta2000 a scris:nu era vorba de persoana ta...cel mai probabil de persoanele de sex feminin...sau...de ce nu la gusturile culinare

Te cheamă cumva cvapailty Sau ești purtător de cuvânt? Aștept să-mi răspundă el nu faceam aluzie la tine geani29 , ci era vorba de modificarile care le-am mai facut pe masina mea in privinta aripilor pe spate, fiindca ale mele sunt decupate dupa cum se poate vedea postul:
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=1020&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

iar mai multe persoane nu sunt de acord cu asta si poate si cu alte modificari, etc. deci nu e nici o problema. poate ca m-am exprimat eu gresit si a iesit altceva decat am vrut. Am înțelesc acum Din cauză că ai postat după mine, nu s-a înțeles că e vorba de treburile tale și nu de ale mele Și cu critica, mai dă-o la spate Ce scaune ar merge fara a taia suportii de sutinere, si care sa fie inguste ca si cele de oltcit.Pentru mine care am aproape 1.90 trebuie sa fie cat mai joase, adica banuiesc ca trebuie sa fie cat mai mici in carne sa zic asa.Astept niste poze, ca toti se lauda dar prea putine poze. Scaune RECARO provenind de pe Ford Escort XR3i sau de pe unele modele de Ford SIERRA. Pret -> in jur de 3,5 mil. din cate am mai auzit si am vazut cam putine, am observat ca se potrivesc cele de toyota, fiind foarte joase. eu mi-am pus de mazda doar ca m-am grabit (ale mele erau distruse rau) si astea le-am gasit. puteam sa le montez si fara sa tai suportii, dar stateam chiar prea sus pe ele in cazul asta, asa ca m-am hotarat sa fac modificarea cu pricina.
in curand o sa pun si cateva poze ca sa nu se mai planga lumea
geani29 a scris:
adrian-ar a scris:Geani,nu zice nimeni ca nu sunt frumoase si confortabile scaunele de oltcit...problema este fiabilitatea lor...

Nu știu ce vrei să zici cu fiabilitatea. Scaunele mele sunt din 1986, provin de pe primul meu oltcit și, înainte de a le tapița, erau impecabile. Mai am canapelele pereche cu scaunele, care sunt la fel, ca noi. Scaunele merg bine pe șine, le rabatez ff ușor, de aia nu le-am schimbat și am preferat să le tapițez. Anul trecut cumpărasem 2 scaune de ww, pe care le-am vândut, pt.că pur și simplu nu-mi plăceau. Asta e, gusturile nu se discută



geani ,cite kg ai? (restul cred ca îl intelegi) da intradevar cred ca asta e motivul pt care nu s-au stricat scunele. noi astialaltii poate suntem si mai grei si mai "brutali" cu scaunele
adrian-ar a scris:
geani29 a scris:
adrian-ar a scris:Geani,nu zice nimeni ca nu sunt frumoase si confortabile scaunele de oltcit...problema este fiabilitatea lor...

Nu știu ce vrei să zici cu fiabilitatea. Scaunele mele sunt din 1986, provin de pe primul meu oltcit și, înainte de a le tapița, erau impecabile. Mai am canapelele pereche cu scaunele, care sunt la fel, ca noi. Scaunele merg bine pe șine, le rabatez ff ușor, de aia nu le-am schimbat și am preferat să le tapițez. Anul trecut cumpărasem 2 scaune de ww, pe care le-am vândut, pt.că pur și simplu nu-mi plăceau. Asta e, gusturile nu se discută



geani ,cite kg ai? (restul cred ca îl intelegi)


Kilele sunt secret de serviciu
Masina asta, cu tot cu scaune, o am din 2004. Fostul proprietar a avut-o din 1986 pana in 2004, deci.... 18 ani. Cred ca avea cam 80 de kile, dar era genul de om meticulos, adica a ingrijit masina foarte bine, probabil de aia sunt bune scaunele cu siguranta asta este motivul pentru care au ramas scaunele intregi ca altfel nu imi pot explica sa mai risipit un nor de ceată.... da intradevar e soare puternic Voi vorbiți despre scaune, sau despre vreme?? ....despre ...siluetă..

Stiti cumva daca se pot schimba tapiteria si pernele intre doua scune de oltcit? Adica sa le iei de pe un schelet si sa le pui pe altul? Si cat de laboriaoasa e operatia asta?
Trebuie descusut si cusut la loc sau e ceva simplu-simplu?


P.S. nu e asta topicul cel mai potrivit, dar nu am gasit altul mai la subiect despre scaune, scuze. Se pot schimba si e relativ simplu. Tapiseria e prinsa doar de niste cleme metalice si de "chederul" ala de plastic ala negru in partea de jos. E destul de migaloasa treaba, dar nu iti ia foarte mult timp. Trebuie sa ai grija sa intinzi bine tapiseria scaunului si sa strangi clemele foarte bine, altfel nu o sa stea ca lumea peste tot tapiseria. okm multumesc de raspuns. Si tapiteria e dintr-o bucata cu pernele sau cum e perna? separat. sezutu are o tapiserie iar spatarul alta tapiserie. sunt gen husa dar separat. sezutu are husa lui si spatarul husa lui. io am scaune de seat. nu stiu ce model da sunt de seat. au mers la gauri nu a trebuit nici o modificare. e...sunt cam inalte da merge. eu sunt mic si merg cu scaunul in fata la maximum... Geani, problema la scaunele de oltcit este distrugerea buretelui si nu neaparat a armaturii. In plus se mai distruge memoria si cad bilele de la sistemul de reglaj spatar. Treaba cu buretele chiar nu tine de calitate ci de fizica si chimie. Presupun ca ai avut noroc cu scaunele. Unele generatii de scaune au tinut mai bine altele nu. Am in ograda si un Oltcit din 86 care merge, cam cazut dar isi face treaba, in schimb scaunele se "tin" inca bine! Toti cei care au vrut sa insinueze cate ceva intrebandu-te de greutate sa-si ceara public scuze! Comnene, la postul meu din 28 februarie îmi răspunzi?
Într-adevăr și scaunele mele sunt de pe primul meu oltcit, un club din 86 și sunt foarte bune! Drept dovadă, am preferat să le tapițez, decât să le schimb. Deși aveau tapițeria perfectă, dar... maro Nup, m-a deranjat ca au insinuat ceva de greutatea soferului, in cazul tau bineinteles!
Nu se face asa ceva la o domnisoara/doamna, e un subiect delicat. Indiferent de data la care a fost scris mesajul, e cu intarziere, dar e chestiune de buca si m-am simtit dator sa intervin !
On topic: in cazul meu , pe vremea cand aveam oltcit, intr-adevar dimensiunile si gabaritul au afectat dramatic scaunele. E greu sa introduci un "gardilob" , cu usile deschise, de un chintal (in viu), la oltcit intre spatar si covrig. In timpul sofatului mai aveam prostul obicei de a ma infige tapan in spatar pe o parte. Plus ca saracele scaune au mai suferit cateva incursiuni la iarba verde, unde pentru o relaxare vioaie, in natura, rabateam spatarele si ma dadeam uta pe ele. Vai, ce cavaler ești!
Abia acum mi-am dat seama de ce se strică scaunele de oltcit! De la uța... Da, cam asa ceva. Dar la uta -uta de obicei se schimba scaunele si garnisajul de pavilion, daca nu esti prea atent! Sunt diferite feluri de uta-uta prin care se pot strica niste scaune de Oltcit Ady te gandesti la prostii!
Eu cand am scris ca ma dadeam uta chiar asa era. Dar imi placea terbil sa pun talpile in garnisajul de pavilion pentru ca au o textura deosebita! "pe piciorul gol" este chiar super!
comnean&AdyAero a scris:Dar imi placea terbil sa pun talpile in garnisajul de pavilion pentru ca au o textura deosebita! "pe piciorul gol" este chiar super!
Ati invatat sa conduceti cu capul in jos E mai incitant intr-un avion cu doua locuri. Poti sta in orice pozitie vrei . ce-mi aud urechile pe aicea!!! Nu era un topic cu asa ceva?
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=3403&postdays=0&postorder=asc&highlight=sex&start=50 hai pana la urma am o intrebare ramasa neclara ... pentru scaunele de toyota celica trebuie modificat ceva la caroseria masinii(grinda lasata mai jos, taiati suportii spate)? intreb asta deoarece am o oferta de 2 scaune si sa shtiu daca ma bag sau nu.. Eu am dat alte gauri in sanierele scaunelor si in traverse. Am scaune de Celica in ambele Oltcit-uri. Clar nu se compara cu cele originale! Mult mai comfortabile, sunt mai joase... Singurele dezavantaje pt unii ar fi sa se micsoreaza spatiul intre scaune si banchete. aham ... deci micsoreaza spatiul intre scaune si bancheta din spate? oricum asta nu m-ar deranja ca nu sunt prea inalt .. asa ca de obicei stau cu scaunul in fata... dar din care am vazut in cateva poze micsoreaza mai mult spatiul dintre scaunul din stg si cel din dreapta

grrr ... acum vazui ca seamana dar nu rasare ... cate feluri de scaune au fost pe celica ???
ca am vazut ce ai tu pe masinile tale si nu seamana cu cele pe care le-am vazut eu .. alea seamana mai degraba cu astea:

http://www.craiovaforum.ro/attachments/vanzari-accesorii-auto/540778d1296218069-scaune-auto-fata-bancheta-spate-toyota-celica-la-numai-100-euro-usor-neg-fotografie-0007-jpg

P.S.
offtopic ..Jante de renault cum le aveai tu pe cazan .. isi asteapta randul in vara asta Ce ai tu in poza aia sunt de Celica V (T180 Series (1989–1993). Eu am de Celica III (A60 Series (1981–1985). http://www.banpei.net/files/images/toyota-celica-ma61-2_0.jpg
Daca scheletu' e ca la mine, iti cam iei adio de la dormit in masina, ca nu se lasa pe spate complet si nu se aliniaza cu bancheta. Si, din cate observ, cam ca la mine e.
Da' f*** marfa in ele
Jantele le-ai probat pe masina? Ca-s 3 modele la prezoane: unu merge pe Oltcit, altu' pe Dacia si mai e unu care nu se pupa cu niciuna... Iti tre' si piulite pt jante, da' le poti face la strungar din piulite de Oltcit, alea lungi. Si nu uita sa pastrezi in masina 3 piulite pt rezerva de Oltcit, ca eu m-am dus dupa tata cu piulite cand a facut prima pana dupa ce-am montat jantele de aliaj aham .. mersi de informatii ... scaunele alea vreau sa le iau ... vreo 50 de euro imi zise baiatul la prima strigare .. acum ramane sa le vad cum arata live si daca mai scad ceva la ele )
eii la partea aia merg si alea originale
si jantele logic ca le-am probat ) daca nu le probam nu le luam ..) si shtiu varianta aia de suruburi la aia m-am gandit si eu ca e cea mai buna.. am suruburile deja puse deoparte decat la strungar sa ajung sa le scoata saiba si sa faca alta conica Nu faci nici o saiba. Le strunjesti p-alea de Oltcit si le dai conicitate dupa jante. mdea ar fi mai bine cum zici tu dar nu stiu care se baga la afacerea asta ... E 6 lei o piulita cu con pt aliaj
Bine, una care sa arate frumos sincer nu vreau piulita cu con ... vreau piulita cu saiba conica ..) stiu eu de ce:)) alea fara saiba cam strica janta ...mai ales la cum strang taranii din vulcanizari adica ori mai deloc ori in majoritatea cazurilor prea de tot ... nu ca m-as duce prea des pe acolo dar macar montarea cauciucurilor echilibrarea si apoi pusul jantelor pe masina tot la ei se fac.. asa ca nu vreau sa imi strice janta din prima deci pana la urma dupa indelungi chinuieli am reusit sa imi pun si eu scaunele de celica pe rabla ... au iesit mai bine daecat ma asteptam .. mai ales ca am adoptat o solutie care sa nu strice nici traversele ... nici sinele prea mult ...asa ca am recurs la niste dispozitive de adaptare facute din platbanda ... si cum platbanda nu aveam ... norocul meu ca am gasit niste cornier de 5 tocmai bun de facut ceea ce imi propusesem ...
cam astea ar fi cateva poze ... cu adaptoarele respective ...



montate pe masina






si niste poze comparative






verdictul ...sunt chiar ok ... desi par mai joase decat cele de oltcit nu e chiar asa ) mai exact sunt la fel de inalte cu cele de oltcit (cel de la sofer avand reglaj pe inaltime e chiar super ... pe la jumate fiind exact cat cel de oltcicanie ...)... de ce? cele de celica sunt mai rigide un pic .. e buretele mai tare ...fata de buretele din cele de originale
oricum batai de cap mai multe mi-au dat exact ceea ce nu luasem in calcul ..plasticaraia ... daca cele laterale s-au adaptat usor ... cel mia naspa a fost la aparatoarea de la frana dea mana ... pana la urma am gasit o solutie de compromis .. dar mai e de lucru ca sa iese cum vreau ... deocamdata merge si asa cum e )
lancer a scris:

mai exact sunt la fel de inalte cu cele de oltcit (cel de la sofer avand reglaj pe inaltime e chiar super ... pe la jumate fiind exact cat cel de oltcicanie ......


sa inteleg ca cel de la sofer se poate cobori si mai jos decat unul de oltcit?? suna interesant... nu mult dar da ... sau mie cel putin asa mi se pare ... fundului meu cel putin ... Lancer, scaunele de tipul asta au prindere pt centura de siguranta, asa ca nu te sfatuiesc sa pastrezi acele adaptoare daca ai centurile prinse de scaun! La un impact frontal, doamne fereste! Plus ca ai prea multe suruburi si ti se vor slabi in timp.
Eu am gaurit traversele, am pus distantiere, saibe late si-am strans sa iasa apa. Scaunu' zici ca e sudat, nu exista pic de elasticitate. oricum sinele nu permit sa bagi in ele surub mai gros de m8 ...din ce ma vazut ... si m8 sunt si ele originale ...singura probleme apare la rezistenta tablei ...din traversa ... de aia din adaptoare nu imi fac probleme ca alea nu se rup e de 3 mm grosime ... si pentru consolidare .. dar nu am avut timp adaptoarele din spate centru o sa vina probabil prinse suplimentar prin alta platbanda de suruburile centurii de siguranta originale la care oricum se renunta ... ...asa ca ... o sa fie aceiasi rezistenta ... si la mine si la tine ..pt ca totul se rezuna la tabla traversei .. si oricum daca apuci sa smulgi alea la un impact frontal ..poti face ceva pe ea de centura ...oricum esti mort ) ...sau daca nu esti varza ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community