Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

XXS Turbo
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mama are mere si des are turbo.
Discutie pe topicul > dj98des...de vanzare <

dj16xxs a scris:masina are motor turbo.....adica turbina pusa pe motorul de oltcit,jante 15" momo,vopsea perlata,scaune sport....mai multe se pot vedea in poze...

pretul este de 1200 de euro.

masina a fost recarosata in 2004 si nu corespund seriile de pe noua caroserie cu ce scrie in certificat.proprietarul are factura pe caroserie,vama platita la ea,fiind adusa din cehia....trebuie doar sa mergeti sa o RECAROSATI...in acte....

dj16xxs a scris:masina se va vinde pe bucati deoarece motorul a fost vandut de pe ea si nu se mai poate inscrie.

dj05fmx a scris:mare pacat...
Bafta la vanzare!

Acc3l3ratoR a scris:pozeeeeeeeee!!?????!

PS: De ce se vinde totusi masina......???
Ce s-a intamplat cu motoru'(adica la cine a ajuns)???

dj16xxs a scris:poze la ce?motorul l-a luat zaf si la pus pe fosta mea masina,iar DESU' si-a luat golf 4 1.8 turbo!asa ca nici lui nu-i mai trebuie masina!
______________________________________________________


ZAF wrote:

Am incheiat tranzactia azi si situatia se prezinta astfel:

Before (adica pe DES)
http://img214.imageshack.us/img214/8416/18030617306bc.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/929/18030617319gx.jpg
http://img67.imageshack.us/img67/6757/18030617321rf.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/295/18030617336vn.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/4889/18030617341ze.jpg

And after: (cand va fi gata voi veni cu mai multe detalii)
http://img216.imageshack.us/img216/2389/imag0031lt.jpg

Turbina este Garret T3, carburatorul Renault 5 GT, pompa electrica de benzina de BMW (din ce am inteles de la fostul proprietar)
avea! Corect avea... Si scopul acestui topic este?
Cu tot respectul. Eu stau mai prost de felu meu cu memoria... da parca ieri erau si niste poze pe aici. Daca ma insel, nu dati cu paru... dar daca am dreptate, spuneti-mi va rog dece au fost sterse sa inteleaga si omu de rand.
merci. Hofy! Nu te-a lasat memoria, asa este, le-am vazut si eu ieri. Se facea referire si la topicul de vinzari masina cu turbo, subiect tabu dealtfel, de aceea probabil ca a fost sters. In ultima vreme a aparut o noua moda pe forum, se scrie, se taie ...se scrie, se taie ...
Sa auzim de bine ! Ca sa nu existe urme de indoiala cum ca cineva e rau voit o sa postez aici linkurile cu pozele luate din "HISTORY":

http://img214.imageshack.us/img214/8416/18030617306bc.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/929/18030617319gx.jpg
http://img67.imageshack.us/img67/6757/18030617321rf.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/295/18030617336vn.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/4889/18030617341ze.jpg

Daca ZAF - considera ca am gresit repostandu-le il rog sa imi dea PM si le voi sterge. Mesajul lui Zaf a fost preluat de pe topicul Oltcit Turbo, si merita un topic separat. Topicul este continuarea fireasca a discutiilor de pe "dj98des...de vanzare....". Asa ca l-am preluat, am adaugat citatele, si l-am transferat intr-un topic nou.

Ieri dimineata Zaf a intrat pe forum, si nu a avut nimic de obiectat.
Spre seara, a editat singur mesajul si l-a inlocuit cu:
"Mama are mere si des are turbo. "

Avand in vedere ca pana atunci nu a scris nimeni in respectivul topic, daca vroia, putea sa-si stearga topicul. Sau daca l-au deranjat citatele sau titlul, putea sa editeze mesajul.
Nu are nici o legatura cu ce spuneti voi.

Am sters continutul deoarece am vazut ca nimeni nu comenteaza si nu am vrut sa devin plictisitor cu "vezi Doamne ce turbo am eu" (nu imi place sa ma laud...las pe ceilalti sa faca aprecierile).

Ideea era ca cei de la craiova nu au vrut sa puna poze si nici detalii despre motor, dar nu ii condamn pentru asta, acum motorul fiind in posesia mea nu am considerat ca este bine sa tin pt. mine ci sa iau exemplul lui Titus si sa incep cu ceva date urmand pe parcurs sa vin cu detalii (realizari sau probleme intampinate).

O alta problema eu nu vroiam topic nou ci vroiam sa completez in topicul lui Titus "Oltcit Turbo" cum am si facut de altfel...dar surpriza...dimineata nu mai era acolo.

P.S. In concluzie nu am fost deranjat de nimic, ba din contra apreciez foarte mult site-ul WWW.OLTCIT.RO si utilizatoarii acestui forum. Daca considerati utila experienta mea cu motorul turbo va pot pune cu placere la dispozitie tot ce am si ce stiu. ZAF - initial nu am inteles mare lucru...am vazut doar pozele graitoare de altfel si cam atat.

Nici macar nu am inteles exact pana la urma unde e motorul.Bineintales ca ne intereseaza amanuntele - l-ai montat pe masina ? Cum mere ? ...etc...dar tinand cont ca mesajul a fost un pic ciudatel nu am shtiut cum sa reactionez...deci detalii cat mai multe
Zaf a scris:Daca considerati utila experienta mea cu motorul turbo va pot pune cu placere la dispozitie tot ce am si ce stiu.


Zaf, pentru multi utilizatori ai forumului, motorul oltcit cu turbo este "the ultimate challenge" sigur ca experienta ta este utila mai ales daca ne-o impartasesti. Daca nimeni nu comenteaza nu inseamna ca esti plictisitor. Bucurate ca nu avem ce monenta, deocamdata ai dreptate .
Ne-ar face placere sa descrii in ce faza te afli cu motorul, experiente si greutati etc... nu prea stim nimic(asa nu putem comenta ).

Numa bine si bafta multa Asa da! Chiar merita un topic nou. Amplasarea turbosflantei, a intercolerului si a radiatorului de ulei mi se pare ideala. Traseul esapamentului nu l-am sesizat, decit partial. Bravo! Succes in avansarea proiectului !
Sa auzim de bine ! Primele probleme aparute sunt:

- turbina loveste in capota dar asta conteaza mai putin

- Din discutiile avute cu prietenul si mecanicul meu- crede ca la puterea pe care o va dezvolta motorul imi va rupe suportii motorului, implicit va smulge planetarele.

Fostul proprietar al XXS ului mi-a recomandat sa imi pun bara stabilizatoare pe cutie ca sa evit asta. Acum trebuie sa fac rost de tampoane de la lama de flexiune care se afla sub masina. Deci in seara asta voi incerca sa rezolv problema asta si eventual sa pornesc motorul.

Voi veni cu filme si poze. Dar filmele cred ca am sa le postez pe forumul celor de la 4tuning ca aici nu merge.
Zaf a scris:Dar filmele cred ca am sa le postez pe forumul celor de la 4tuning ca aici nu merge.


Da-i un PM adminului si te va ajuta bravo zaf!! este excelent ce faci tu!! iti urez spor la montaj!
o singura nelamurire am... nu e cam lunga tubulatura de admisie?? mie cam asa mi se pare. eu daca as construi vreodata o tubulatura de turbo as cauta sa o fac cat mai scurta ptr raspuns cat mai prompt al turbinei...
doar intreb, nu dau cu parul. Astazi am pornit motorul si am rezolvat problemele aparute. Merge si se aude super. Am un filmulet care nu se vede prea bine...poate ma ajuta adminul sa-l pot pune aici.

Pupa daca o sa am probleme din cauza asta o sa ma gandesc la alt traseu dar eu prefer totusi intercoolerul in fata cum este pozitionat acum.

Ma mai gandesc sa imbrac cu azbest toata tubulatura de evacuare din compartimentul motor deoarece fara capota si masca din fata era o caldura infernala acolo. (la asta astept pareri)
La tevile aste ma refer http://img56.imageshack.us/img56/7241/imag0007vu.jpg ar fi o treaba buna, cu cat mai mici pierderile de caldura pana in turbo cu atat presiunea va fi mai mare.
ce turbina ai folosit?
alte modificari la motor ai mai facut?
in carburatorul original sufla?
Ma mai gandesc sa imbrac cu azbest toata tubulatura de evacuare din compartimentul motor deoarece fara capota si masca din fata era o caldura infernala acolo. (la asta astept pareri)
La tevile aste ma refer http://img56.imageshack.us/img56/7241/imag0007vu.jpg



Ai o teava care trece chiar pe langa pompa de benzina ai grija sa nu iti curga vreodata benzina pe acolo.

inbracatul tevilor cu azbest mi se pare o idee buna.
asteptam cat mai multe pose,detalii si fimultete


Felicitari pt motor si cati mai multi km .

sal numa bine
calin87 a scris:Ai o teava care trece chiar pe langa pompa de benzina


pompa de benzina este electrica si se afla in alta parte, cea de pe cama va fi demontata locul ei fiind luat de un capac.

tekno a scris:in carburatorul original sufla?
nope, am scris in primul post carburatorul este de renault 5 turbo. Nu shtiu daca e o solutie buna....caldura trebuie sa se duca undeva
Zaf a scris:tekno "in carburatorul original sufla?" nope, am scris in primul post carburatorul este de renault 5 turbo.


am... acuma am vazut... inainte era altceva la primul post
mai ramane o intrebare... alte modificari? inafara de mutarea radiatorului de ulei... Nu cred ca ala e radiatorul de racire al uleiului - ci mai degraba de racire a apei Ideea cu azbestul nu mi se pare buna. Azbestul e cancerigen. Nu se mai foloseste. Asta nu o stiam ca este cancerigen ideea e ca ala sta la motor nu in habitaclu cu mine. Ideea este daca ar afecta cu ceva tevile sau motorul, etc. Eu doresc sa protejez compartimentul motor de temperatura mere. Astept si alte pareri. Lascu, Razvan, Titus voi ce ziceti ?
Zaf a scris:: ideea e ca ala sta la motor nu in habitaclu cu mine.


Nici discul de ambreiaj sau placutele de frana. Cred ca mai bine ai reusi sa evacuezi caldura undeva (sa faci eventual un colector si sa evacuezi caldura undeva in lateral sau unde intrau tuburile gofrate originale in aeroterma).
daniel.opr a scris:Nu cred ca ala e radiatorul de racire al uleiului - ci mai degraba de racire a apei


yea... my bad... T3 are racire aer/apa
Zaf a scris:
Ma mai gandesc sa imbrac cu azbest toata tubulatura de evacuare din compartimentul motor deoarece fara capota si masca din fata era o caldura infernala acolo. (la asta astept pareri)


haide bre, vrei sa mergi cu bomba chimica dupa tine?
se gaseste in comert exact ce vrei tu, azbest free. basca ca e special facuta ptr asa ceva. este vorba de o banda izolatoare ptr evacuare. costa ~50 euro setul si gasesti la www.racingnick.ro (nu stiu daca o au pe site, dar o au sigur in magazin; da un tel)

cam asa arata: Confirm, azbest sucks. Minerii ruși din minele de azbest trăiesc maxim 35 hai, cu noroc ajung la 40. TOȚI mor de cancer pulmonar. Degeaba te ascunzi în habitaclu, pulberile fine de azbest tot or să ajungă la tine. Și alea te omoară. Nu au miros. Mda...am inteles...deci cade ideea cu azbest.

Am sa incerc o varianta cu table pt protectie. Dar si alea cred ca or sa se incalzeasca la fel de tare. Titus, tu cum ai facut nene cu temperatura din compartimentul motor ? Ai putea incerca cu izolatie de tevi de incalzire (alea cu vata minerala daca nu ma insel). Desi daca evacuezi caldura e mai bine.
cristi_s a scris:Ai putea incerca cu izolatie de tevi de incalzire (alea cu vata minerala daca nu ma insel). Desi daca evacuezi caldura e mai bine.


ai vazut ce izolatie groasa e pe tevile alea termale? crezi ca o sa faca fata? + ca evacuarea e de cateva ori mai calda decat apa care circula prin tevile alea...
panza aia e foarte buna pentru asa ceva (eu stiam ca e azbestica)... daca evacueaza caldura presiunea va fi mai mica in turbosuflanta, deci nu e mai bine. Salut Zaf!

Felicitari pentru achizitie, si sper sa faci masinuta sa zburde...
Inca un Oltcit Turbo, deci bine ai venit in breasla.
Nu stiu, dar am impresia ca o sa mai apara si alte Oltcituri Turbo


Asa. Sa revin la motorul tau. Tu nu ai ce face, asta e solutia, mergi pe ea. E mult prea complicat sa schimbi ceva, si nu stiu daca merita.

Eu am analizat destul de mult si am incercat sa fac minime modificari asupra configuratiei motorului, si in acelasi timp sa imping la maxim performantele.

Tubulatura de admisie la mine e mult mai scurta, si e acelasi format ca la Subaru Impreza Turbo. Si la Subaru, esapamentele sunt inegale ca lungime, dar conteaza se pare mai putin. Aici ai avantaj, dar ar fi trebuit ca galeriile sa se uneasca inainte de intrarea in Turbo, lucru imposibil de facut in configuratia data.

E o idee buna cu intercoolerul in partea din fata, deoarece nu mai trebuie decupata capota, si cu mai multe procente e mai eficienta racirea, dar se compenseaza printr-un traseu lung, care totusi pare binisor facut. Ai de asemenea lagul mai mare. La mine este practic inexistent.

Eu am incercat sa evit sa montez radiatoare in fata ventilatorului ce raceste a motorului, deoarece nu am vrut ca aerul incalzit sa ajunga sa "raceasca" motorul. Aici nu stiu ce poti face.
Partea buna este ca nu trebuie sa decupezi capota, dar ai alt tip de spoiler, adica cel cu decupaje masive, care personal nu imi prea place, dar e util pt. tine.

Nu ai rezolvat incalzirea habitaclului, nu stiu ce solutie poti sa adopti, eventual sa preiei caldura de pe turbina. La mine e traseul original, neafectat si baga o caldura buna.
La fel, trebuie sa montezi si un separator de ulei, vad ca furtunul gazelor de carter nu este conectat.

Tu ai cam mult esapament prin interior, si din cauza asta iti e cam greu sa izolezi partea de evacuare ce se incalzeste tare, evident. La mine e mai simplu de izolat cu un panou metalic pe langa care trece un curent de aer. E separat mai bine.
Partea buna la mine este ca nu se incalzeste compartimentul motor. Se pare ca aceasta caldura degajata de esapament si motor este scoasa eficient afara din compartimentul motor. Serios. Nu am probleme. Din cauza asta nici nu am introdus inca nici un ecran protector. Nu am atatea conducte de esapament in compartimentul motor.

Nu ai ce sa faci decat sa izolezi termic, cat se poate conductele. Cum bine ti-a fost sugerat, azbestul este cancerigen, si nu poate fi folosit!
Linkul lui Pupa este super. Mersi de el domle...
Au asa:
- banda de 15metri, si 25mm latime la 41 euro (+tva)
- banda de 15 metri si 50mm latime la 64 euro (+tva)
Livreaza si in tara, deci poti sa faci comanda la telefon. Ia-ti banda mai lata.

Dupa ce infasori bine conductele de evacuare, poti sa pastrezi ecranul termic, metalic si eventual, sa faci o priza sau sa captezi aer ca sa racesti ce ai de racit. Oricum, cel mai important este sa separi termic admisia de evacuare.

Ciudat ca iti atinge capota. Ia masuri.

Ce sa-ti mai spun? Bafta multa cu proiectul!
Pune si tu niste filmulete daca ai... Intradevar solutia constructiva aleasa are acest dezavantaj, al traseelor lungi de evacuare si a incalzirii compartimentului motor de la tevile de esapament. Constructia fiind facuta acum, nu cred ca trebuie luate masuri extraordinare de izolare termica. Poate ca e suficient sa faci niste canalizatii suplimentare de aer cu furtune gofrate de aluminiu, care sa aduca aer rece din zona tablei antireciclaj in zona turbinei. In rest doar ecrane termice din tabla care sa fie asezate in zonele periculoase, in sensul de a nu pune mina direct pe galerii. In primele poze am vazut un ecran termic ce proteja turbina. Ala trebuie pus la loc. Mergi inainte cu probele si pe parcurs se vor ivi si idei de imbunatatire.
Succes si sa auzim de bine ! Cred sincer ca caldura ar trebui evacuata. Nu cred ca izolarea traseelor cu banda este solutia optima. As incerca sa gasesc o posibilitate de a instala o priza de aer in asa fel incat tubulatura sa se raceasca. oare nu merg "imbracate" tevile in niste furtune de aluminiu sau dintr-un material izoterm care sa duca in aeroterma, in locul alora originale? Sau in alta parte. Si mie mi se pare cea mai buna evacuarea caldurii, ca s-ar putea sa crape ceva pe acolo. Neavand mari cunostintze tehnice, imi dau si eu cu parerea...

O priza babana de aer in capota, sub ea un radiator maricel si un circuit de tevi de cupru prin care sa treaca apa pompata de o pompa electrica comandata manual sau printr-o termocupla nu merge?
Cyclops a scris:Neavand mari cunostintze tehnice, imi dau si eu cu parerea...

O priza babana de aer in capota, sub ea un radiator maricel si un circuit de tevi de cupru prin care sa treaca apa pompata de o pompa electrica comandata manual sau printr-o termocupla nu merge?


Mi se pare complicata solutia. Asa mai degraba pui niste ventilatoare orientate pe tevile de evacuare, cum au cei de la Daewoo la standurile de testat motoare. La standul te test performante alea sunt exhaustoare - nu sufla ci trag. Numai dupa oprirea motorului se utilizeza o priza de aer comprimat care raceste motorul pret de vre-o 10 min. Daca s-ar sufla aer pe esapamente in mai putin de 10 minute de functionare temperatura, in incinta unde se testeaza motorul ar ajunge de voie pe la 50C.
Eu in cazul solutiei despre care se scrie aici as incerca sa fac niste capotaje (cum sunt cele de pe motor) in jurul tevilor si sa bag aer pe o priza dupa care sa-l evacuez in afara caroseriei prin partea de jos a masinii. Gata m-am hotarat...am sa inlocuiesc capota cu una decupata in dreptul turbinei.
Ceva in genul asta: am tot ce imi trebuie priza, capota, etc.
http://img239.imageshack.us/img239/3766/capota2ff.jpg

Deasupra o sa montez o maaaaare priza de capota care sa capteze aerul si sa-l impinga in jos spre turbina si automat spre tevile de evacuare (alea care intra in turbina).

Titus zici ca este cam lung traseul turbina-intercooler-caburator ? Ma afecteaza mult treaba asta ? Daca da, pot schimba traseul deoarece am sa montez priza de capota intercoolerul sub ea etc. Sa stii ca imi loveste turbina in capota . Caldura in habitaclu nu ma intereseaza...asta ramane masina de plimbare vara. ZAF - e doar o parere dar cred ca decat sa te complici cu fel si fel de solutii e mai bine sa o studiezi pe cea a lui Titus.... e pacat sa muncesti destul de mult si sa ajungi la concluzia ca ai muncit degeaba.... cel putin la metoda lui Titus poti sa vezi care sunt problemele care merita evitate .... plus experienta proprietarului.

De la bun inceput am admirat originalitatea acestei solutii - dar nu shiu daca e si eficienta...oricum hotararea iti apartine..bafta in continuare Si eu am aceiasi parere cu Daniel.opr, mergi pe metoda lui Titus care mi se pare mult mai eleganta si eficienta. Daca sa zicem...vei pune priza aia ....
Nu crezi ca o sa intre apa pe acolo???
Cred ca trebuie gandit un mod de a face apa care intra prin priza sa fie evacuata undeva pe jos pe langa scut....(sau prin alta parte).....(un fel de tava din aluminiu (sau ceva care nu 'face urat' la apa.....))
O idee doar.... Sper sa iti fie de folos. Zaf, incearca sa abordezi sistematic problemele.
Pentru inceput iti recomand sa-ti cumperi banda termica si sa-ti bandajezi esapamentul. Apoi separa partea din fata a motorului de partea din spate unde e turbina si conductele de esapament cu ajutorul unui panou metalic. Daca poti, fa ca panoul termic sa imbrace cat de cat esapamentul si sa aiba in partea de sus un loc pe unde sa dirijezi un curent de aer rece.
Fa daca se poate, o priza mica de aer exact unde atinge turbo-ul capota, monteaza o plasa de sarma si dirijeaza aerul in partea din spate, acolo unde sunt conductele de esapament si panoul. Deci curentul de aer trebuie sa mearga de-a lungul tablei (protectorului termic) si pe conducte. Iesirea in partea de jos, catre cutia de viteze. Sa nu ai in zona circuite electrice, si daca e cazul, verifica pe unde se scurg picaturile de apa ce pot intra prin priza.

Nu ai nevoie de foarte mult aer, asa ca ai putea sa-l aduci si de la tabla atirecirculare (aia pe care sunt fixate farurile), si asa nu mai decupezi capota, iar unde atinge, poti face o priza falsa.

Deci, parerea mea... Nu monta nici o priza de aer mare. Fara priza de aer.

Tu chiar daca vrei un traseu mai scurt de admisie al aerului, nu ai unde sa plasezi intercoolerul. Nu mai e loc de turbina. Chiar daca ai vrea sa-l plasezi lateral sub capota, conteaza unde e intrarea, respectiv iesirea intercooler-ului, deoarece dupa cate vad ar rezulta un traseu de admisie cam incurcat.


Eu zic sa ramai pe varianta actuala de amplasament a turbinei si intercoolerului. Traseul de admisie e suficient de bun, si cred ca pierderile datorate traseului lung se pot trece cu vederea.
Daca nu te deranjeaza lag-ul, e OK, sau oricum te obisnuiesti si o sa conduci in consecinta.

Oricum, daca nu esti multumit, poti sa adopti sistemul meu, dar asta inseamna sa renunti la tot ce s-a construit si sa incepi de la zero.
Prea multa munca si cum am mai spus, e mai simplu sa perfectionezi solutia actuala.


Lasa ca rezolvi tu problema cu supraincalzirea compartimentului motor.
Alege ce crezi ca e mai bine, si testeaza. Rand pe rand.
Bafta! Iata noile modificari aduse: (capitolul protectie)

1. Am rezolvat problema tampoanelor de la motor astfel:

http://img210.imageshack.us/img210/600/imag0073cq.jpg

se ia una bucata sufa si se bobineaza tamponul - astfel daca el se rupe in sarcina riscul sa se miste si sa smulga planetara fiind mai mic. (se poate face si prin metoda "bara stabilizatoare pe cutie)

2. Rezolvarea problemei semering spate arbore:

http://img223.imageshack.us/img223/3056/imag0088hk.jpg

In turatii ridicate exista riscul ca semeringul din spate sa iasa afara si sa frece de volanta, rezultand pierderea uleiului pe acolo.
El este conceput de producator sa intre un pic fortat astfel incat sa nu se intample asta.
Dar celor care le place sa tina motorul in turatii mai mari fara probleme asta e solutia .

Cam atat pentru azi...voi reveni cu detalii.

Doua filmulete:
xxs2 xxsturbo Din poze, vad ca iti lipseste simeringul mic care se preseaza in arbore cu rolul de a proteja bucsa autolubrefianta de ghidare a prizei cutiei de viteze.
Ai grija si monteaza-l (eventual schimba si bucsa dac tot esti in faza asta cu motorul deoarece praful de la ambreiaj intra in bucsa de ghidare si-ti da o mie de probleme (caraieli, batai, etc).
In al doilea rand, nu cred ca era nevoie de asigurarea suplimentara a simeringului de volant. Da' nici rau nu-i face!
In final, vreau sa ma alatur celor care te felicita pt motor.Varianta asta sigur merge bine. Succes in continuare! Solutia de asigurare a suportilor motor este buna, dar mie personal, mi se pare mai sigura solutia cu traversa. Oricum, ieri seara la o bere, trioul a comentat aprins subiectul DES. Concluzia: Trei voturi pentru. Felicitari !

Sa auzim de bine ! voua va merg filmele? ca mie nu imi merg CARE FILME???????
Acc3l3ratoR a scris:CARE FILME???????


Astea:

Zaf a scris:
Doua filmulete:
xxs2 xxsturbo


Nici mie nu imi merg, banuiesc ca e de la codecuri si de la absenta placii de sunet de pe calculatorul meu.
Zaf a scris:
Doua filmulete:
xxs2 xxsturbo
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community