Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Viteze maxime atinse si la ce turatii
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Se vede clar ca nu ai volan in poza asta. Cred ca e facuta cu masina suspendata cu rotile invirtindu-se in gol.


Bre, se vede clar ca are volan in poza aia... oi nu vedeti cum tine mana pe el???

Hai bre, voi chiar nu stiti ce volan marfa are... cu transmisie electomagnetico-mecanica! De-aia nu se vede in poza!
60 sec/km = 60 km/h

45 sec/km = 90 km/h

30 sec/km = 120 Km/h


O mica observatie:

90 km/h = (90/3600) km/s = 0.025 km/s => 1km / 0.025 km/s = 40 s
..nu 45. Aici nu functioneaza regula de 3 simple )

Dar cel mai simplu pt aflarea vitezei este:

(1/T)*3600 ..sau 3600/T, unde T este in sec/km.
De ex:
3600/60=60 km/h
3600/40=90km/h
3600/30=120km/h
...si asa mai departe
3600/33=109.1km/h

Va doresc succes si 3600/22sec....? ....asa cam 100km constant se baga careva? apropo asta la 5000rpm..mai nou ajung si la 5500...

ce zici gabi daca la 3000ale mele la tine arata 110...la3250 ...laa 5500 ale mele ce viteza am?

Click pentru a vedea imaginea  Viteza ii faina Maidanezule dar mai sterge omule praful ca s-a facut ditamai stratul si inca o chestie butonul din centru ce iti indica? "-ai luat foc oprete naiba si stinge-ma ca facem poc"? Va reamintesc adresa calculatorului de viteza:

www.cholo.home.ro/cv.xls nu stiu care e faza dar eu am cumparat recent un oltean(club 11 RM 1100 cv 4-tr RO) si am vrut sa vad ce poate asa ca am iesit pe autostrada.am ramas uimit cand la 140 (cam 4200rpm) am "bagat" piciorul sa vad cat mai e pana la podea si am simtit cum ma da pe spate(pedala era putin peste jumatatea cursei)...nu ma asteptam...l-am lasat sa vad pana unde se duce si am ajuns la 160 km/h in DOAR 5000 rpm.nush care e faza dar kilometrajul e testat si e ok.as pune o poza dar nu stiu cum inca. Din posturile pe care le-am citit ar fi trebuit sa am cam 130 km/h la turatia asta, nu?[/img][/url] Hai las-o naibii de smecherie... "la 140 am simtit ca ma da pe spate" Mai omule, tu ai mai mers si cu alte masini ca sa faci astfel de afirmatii? La 140Km/h Oltcitul deja incepe sa se plafoneze, sa fim seriosi, nici gand sa te "dea pe spate" In cel "mai bun caz" kilometrajul tau arata aiuera rau si poate aveai cam 120Km/h maxim, ca altfel e S.F. ce spui tu acolo Nici la mine la 140/ora, chiar intr-a patra, nu ma da pe spate. Se simte, dar nu ma da pe spate. Si avand in vedere ca am ajuns cu olteanul doar la 150, desi modificat cat de cat, stiu cam cat "te da pe spate" la 140km/h....

Si chiar si la 120km/h.. cred ca nu stiti ce inseamna dat pe spate La oltcit te da pe spate sa zicem intr-a doua cand ii dai talpa la 3000rpm. Intr-a patra n-ai nici o sansa. Am prins urmatoarele viteze:

tr.1 = 50
tr.2 = 80
tr.3 = 120
tr.4 = 160
tr.5 = 175

Am dus masina pana in zona rosie, la 175 aveam 6200 turatie. Scuze pt deranj............

Asta ai incercat pe autostrada sau pe drum national (nu ma refer la DN-ul Buc-Ploiesti)

Eu am mers cu un club de franta in 4 trepte la 150(nu cred ca se mai ducea) dar la prima curba de vreo 30 de grade a fost cam la limita cu stabilitatea pe sosea(mai aveam putzin si cred ca depaseam santul si vreo doi pomi, dar nu stiu daca aapucam sa semnalizez ) am incercato de la Campina la Ploiesti, drumul spre Constanta, autostrada Buc-Pitesti, 160 prinde cat ai plipi, "cutia cred ca este de vina" pentru asta,

Oricum are tot setul de spoilere din fibra mai ales cel de pe haion care contribuie enorm la stabilitate la viteze mari, este putin mai joasa, coborata din barele de torsiune, amortizoare franta originale, si cauciucuri 165 R 13 cu 65 inaltime, deci stabilitate are, oricum am vanduto ca intrase putin rusina prin ea si nu am mai avut chef sa o fac, o sa o vedeti prin Ploiesti cu PH 01 ZLR, mai este una PH 04 ZLR a fost tot a mea, a luato un nebun, a franta complet in 4 trepte cutie scurta, fuge cu ea 160 ca popa, dar are 6500 de ture la 160. Nu stiu daca spoilerele ajuta la stabilitate dar rotile stiu sigur ..

Am 165/70 r13 pe fata si 185/65 r13 pe spate si nu se mai inclina in curbe cum se inclina cu alea standard (e chiar foarte mare diferenta)

Si am lasa-to si de fata (s-a rigidizat suspensia fata ) si vreau s-o las putin si de spate sa vad cum e.

Oricum am mers cu CV de franta in 4 la 150 dar nu stiu daca se mai ducea (era cam copt)

Acum am CV in 4 romaneasca si tr 4 e mai distantata de a 3-a , deci mai lunga putzin. Dar inca nu am testat-o
RedFox a scris:Nu stiu daca spoilerele ajuta la stabilitate

Ajută. Că nu pun ăia la mașinile de curse spoilere de proști.
RedFox a scris:Si am lasa-to
Nu, ai lăsat-o. Bine dom' profesor vad ca nu mai la asta te pricepi .. - sa ma corectezi pe mine! "Aplauze va rog e omu bun la toate"

Cred ca esti profesor de gramatica sau ai avut traume cand erai mic! Crezi cât se poate de prost. După cum mă tot chinui să-ți explic (dar ești cam tare de cap) eu sunt inginer de meserie. Și mai exact, de autovehicule rutiere. Adică de mașini pe limbajul tău. Ma bucur ca ti-ai dat si tu seama ca eu sunt "cam tare de cap" - nu toti s-au nascut ingineri .

Dar cred ca spoilerele ajuta la aerodinamica si eleronul la stabilitate!

Am observat ca la mine raspunzi oarecum flecmatic si vorbesti de sus ...
dar nu ma supar ... sunt obisnuit .. am mai intalnit o gramada...

Ori tu ai ceva cu mine ca sunt din Craiova? Nici eu nu m-am născut inginer. Pentru diploma aia am muncit 5 ani.

Toate elementele aerodinamice contribuie la aerodinamică și stabilitate, cele 2 sunt interconectate. Însăși forma mașinii dă portanță precum o aripă de avion, chestie verificată în tunelurile aerodinamice, în teste. Și spoilerele modifică aerodinamicitatea deci și portanța. Se dorește portanță negativă (în jos) dar nu prea mare. Deasemenea se urmărește o uniformitate a portanțelor pe cele 2 punți la toate vitezele. Să-ți povestesc și cum e cu stratul limită? Neeeah, iar o să râzi de mine.
VulpeRoșie a scris:raspunzi oarecum flecmatic
Flegmatic.
Ori tu ai ceva cu mine ca sunt din Craiova?
Nu. Am pentru că ai făcut șto de mine și cunoștințele mele. La fel m-am comportat cu orice "provincie", inclusiv bucurești. Poza cu ceasurile de bord e geniala. Avea bine 200 cred la turatia aia.
Cat despre fiabilitatea solnitelor sau SRN-urilor este discutabila. Am omorat o SRN in 10.000 de KM. vitezele schimbate ca la oltcit. aia de la reprezentanta si-au facut cruce, referat la Pitesti si au pus alt motor. Ghici cum era asta: arbore cotit : pa
Supape + axa cu came -pa
Set ambreiaj - pa
tobe - pa
amortizoare - pa
Am mers cu masina aia in garantie pe raspunderea lor. Stiti ce mi-a spus ala de la service cand au facut referatul pt motor?
"-domnule asta nu e masina sa schimbi vitezele la 5000 de ture"
Raspuns
-Nu imi aduc aminte sa fi semnat un contract cu fabricantul prin care ma oblig sa merg ca un pensionar senil."
Asa ca da solnitele sau SRN-urile fug destul de bine dar vai de ele daca esti crud cu ele. Poza cu ceasurile e un mare bluf, pentru ca:

1. nu se vede volanul;
2. portocaliul din drapta, cel care ilumineaza bordul nu exista, este scos, picat, deci clar ca bordul era desfacut;
3. un CS cu cutie romaneasca nu are cum sa fuga asa tare si in plus un ca un oltcit sa treaca peste 160 chiar si la vale ii trebuie ceva secunde bune, si pana la 210-215 cat indica si pana la 7500 de ture - ZONA ROSIE - trecea un timp in care se ducea de mult motorul, deci e o facatura poza.

Oltcitul meu cu motor necomprimat, franta, aprindere electronica fara platini Magneti-Mareli, bujii 4 electrozi, carburatorul reglat pentru fuga, franta si el, cutie franta Citroen GSA schimbat grupul conic cu unul mai lung, cum am mai zis toate spoilerele si eleronul de pe haion, s-a dus numai atat, schimbat in zona rosie:
treapta:
I = 55 km/h;
II = 90 km/h;
III = 130 km/h;
IV = 165 km/h;
V = 175-180 km/h (vibra acul nu era fix) si avea turatia de 6100-6200.
Mai mult nu a putut.
BoogY a scris:Cu riscul de a fi off topic-ce rapoarte are dacia 1300?,cutie in 5 tr,sunt curios ca ma certam cu un pasionat de dacie si se dadea mare ca a mers cu 85 in tr aIIa,ma cam mir.


ma bag si eu in seama si doresc sa va spun ca am mers cu nova 90 in a doua la 7500-7800 rpm,
a doua oara nu mai incerc am si io un oltcit din '83. fara nici o modificare (80.000) si:
I 40 km/h
II 8o km/h
III 110km/h
V 150-155km/h (era trecut de 150)
si numai asa am mers de la buc la bv si mi-a luat 1:30 h 145km/h club cu motor de trs comprimat..cutie 4 fr..aveam 5000rpm si ceva nu m-am uitat la turometru...mai aveam pedala mai putea dar mi-a fost frica pentru ca mai eram cu 3 si eram si in oras..ma dadeam cu un volvo 440 din 92..care a ramas masca cand m-a vazut venind tare...a lui la 140 deja era moarta...recunosc ca si mie la 145 incepuse sa-mi trepideze volanu`...dar dupa toata "placerea" asta trebuie sa schimb semeringuri/sau segmenti..fumega de zici ca-i trabi... eu am ajuns la 160 la 4600 de ture si am cutie de gsa(motor tuning)mai mult nu am dat ca o roata facea probleme dar am constatat ca la cutiile astea de gsa daca treci de 4000 de ture incepi sa prinzi cu 20 de kilom mai mult la ora crescand turatia cu 400 de ture ....la 3000 de ture am 100 la 4000 de ture am 130 si la 4600 aveam 160 si mai mult nu am dat dar cred ca undeva pe la 185 mergea dar cred ca nu mai facea fata pompa de benzina intrati pe habul 83.103.172.250:4111 adica pe odc si dati de diadra si acolo pe dogy si luati filmele astea xa sa va potoliti mai ales sa va uitati la ala cre moare pe motocicleta.........daca sunteti vreti sa impresionati pe cineva cu tomberoanele voastre..... va inselati......daca aia cu masinile lor cu airbaguri si tot au murit instantaneu dapei' noi....nu avem nici o sansa ............ Azi m-am amuzat copios!Eram pe Splaiul Dambovitei, cum vii de la Timpuri Noi spre Vitan!In fata mea o Dacia Break pe care de la primul semafor o tot calca un pustan!L-am vazut si am zis ca treb. neaparat sa ma tin dupa el!Alearga el ce alearga...eu in spatele lui...cred ca ajunsesem aproape de suta (nu-mi merge vitezometrul) ca pe la 4000 de ture ii dau treapta a 5a...ceea ce m-a amuzat e ca deja Dacia incepuse sa scoata fum albastru la greu iar eu pastram exact aceeasi distanta in spatele lui...aveam o pofta nebuna sa-l depasesc si sa-i vad expresia fetei, dar, din pacate era radar si a treb. sa franam destul de tare!Oricum dupa ce am trecut de radar l-am depasit fara probleme dar nici el n-a mai calcat-o...probabil si-a dat seama ca nu-i merge:P

PS: Plus ca in Pasajul Unirii inca o Dacia si-a luat fum de la Olcit!Sunt curios oare ce era in gandul lor! sunt tot felu de pustani care nu au habar de masinile lor.Ei cred ca daca avem oltcit suntem chair vai steaua noastra .Pacat ca mi-e frica sa dau prin oras putin spectacol cu a mea ca mi-au mai luat astia permisu o data si stau calm .Singura data cand m-a impresionat o dacie a fost acum un an cand veneam de la mare, mergeam cu un fiat cu cumnatul meu spre bucuresti si o dacie normala brek la 50 de metri in spatele nostru cu 130 si 140 la ora distanta de 110 km .Cred ca omu ori vroia sa ne demonstraze ca poate si el sa mearga cu viteza aia ori erea nebun.Cred ca a schimbat cate ceva dupa ce a venit acasa. Cred ca omu ori vroia sa ne demonstraze ca poate si el sa mearga cu viteza aia ori erea nebun.Cred ca a schimbat cate ceva dupa ce a venit acasa. Pai in cel mai fericit caz sa zicem ca n-a schimbat nimic...dar motorul ala deja l-a uzat cat pt. cativa ani!...Asa s-o fi gandit si pustanul cu Break-ul: "ete un Oltcit in spatele meu!Ia sa-l las in urma"...problema era ca a treb. sa inchid geamul ca ma ineca cu fum...si faza tare era ca a lui fumega deja iar eu abia schimbasem a 5a, deci mai aveam "spatiu" de manevra destul!Regret ca era radar...ca probabil se dadea jos din masina crezand ca sta pe loc! Mai erea o faza acum cateva zile (motor comprimat cutie gs in 5 trepte) veneam de la munca si daca stiti voi drumulk dintre tarlale bcare este undeva aproape de catelu , si la un momentdat dupa drumul ala daca iesi la dreapta intri pe ultmiii 2 km din autostrada soarelui, am oprit la cedeaza trecerea si vad ca vine tare (110km) o dacie spoilarata praguita si fumu cat casa dupa el , cred ca venea de la constanta, si i-mi da fleshuri si claxane vezi doamne ca el vine cu o viteza extraordinara si sa nu fac greseala sa intru fara sa-i dau cedeaza, (am estimat ca avea 110) si duapaia m-am enervat si dai dupa el si prindel in aia 2 km poana intram in buc si accelerez eu pana la 165 si il ajung si trec de el l, la ploicolor adica 1 km mai in fata dupa ce se termina autostrada , era soseaua in constructie si hop si el in spatele meu, erea ditamai tiganu cu manelele da nu te mai auzeai si se uita la mine si isi face cruce Ce poti sa mai zici Tot ce pot sa zic e ca am am ajuns la o singura concluzie: Prea putini cunosc intradevar Oltcit-ul...ma refer si ca mecanica si ca performante!...sunt unii (din pacate) care le considera ceva mai rasarite decat un Trabant, iar eu mereu ii corectez!Adevarata ierarhie este Trabant, Dacia si cel mai sus Oltcit!....ma rog....poate Dacia ar treb. sa fie pe ultimul loc nu Trabantul! acum citeva zile citind ce se scrie pe aci am demontat cv 4 franta si am mai pus un pinion de a-5-a de cv citroen nu stiu ce model si am facut proba pe pitesti ,s-a dus in 180 lejer confirm... eram in masina cu bogdan cand a facut experimentul...
bogdanlascu a scris:am demontat cv 4 franta si am mai pus un pinion de a-5-a de cv citroen nu stiu ce model ...
Tu cum l-ai pus ca eu am dezafectat pinionul de mers inapoi Acum am 5 trepte inainte si nici una inapoi .

Ce e nashpa, e ca nu am reusit sa vad ce viteza am prins. Nu am bord pe masina. L-am demontat cu totul. Vreau sa pun un bord de Iveco si sa-mi dotez cabina cu un Vebastru pt iarna.
Laurentiu a scris:...Vreau sa pun un bord de Iveco si sa-mi dotez cabina cu un Vebastru pt iarna.

Bună,
Mamă Laurențiu, da încape???
Iveco eu știu că cele mai mici sunt dubițele de 3,5 tone. Oricum au bordul fain. Da turometru nu o să ai că toate sunt diesel.
Câte despre a doua idee eu mă gândisem la un motor de drujbă rusesc (ăsta pleacă la sfert și la -50C) cu ieșirea în evacuarea mașinii.
Cu stimă,
danf a scris:Da turometru nu o să ai că toate sunt diesel.
Câte despre a doua idee eu mă gândisem la un motor de drujbă rusesc (ăsta pleacă la sfert și la -50C) cu ieșirea în evacuarea mașinii.
Nu bord de dubita ci de TIR iar cu turometrul, se rezolva prin atasare.

Motorul de drujba este zgomotos. Cu 2L de motorina pe un Vebastru, dormi linistit si la caldura timp de 10 ore. [quote="Laurentiu"][Nu bord de dubita ci de TIR iar cu turometrul, se rezolva prin atasare.

oaleu Laurentiu uuunde bagi tu bord de tir cand ala e de 2 ori mai lat ca olticu
roket a scris:Laurentiu uuunde bagi tu bord de tir...
Ce-i roket, ai dat in bilbiiala . Se ajusteaza . na' bine sper sa iti iasa astept so vad si pe asta.Sa pui poze cand termini.
roket a scris:Sa pui poze cand termini.
OK, asa am sa fac dar, pt asta trebuie sa ma apuc si de treaba. Faza cu bordul de TIR era o gluma si in acelasi timp o paralela la mersul cu 180-200 km/h cu oltcitul . pai in acelasi spirit, nu s-a anuntat la televizor, dar cand a facut naveta Columbia poc, bordul a cazut la mine in fatza blocului si cred c-as avea timp sa incerc sa-l montez pe oltcit. Eu am mers cu viteza de 125 de km/h ( si inca mai ducea ) in paralel cu Matizul unui prieten de-al meu , care a afirmat ca la el arata 145/h.Dar in general merg cu 90-100, pentru ca masina mea asa a fost obisnuita de fostul proprietar(un mosneag), si nu vreau ca cei 38 000 de km reali ai masinii sa fie si ultimii .Deasemenea , la cat costa sa-ti faci motorul , prefer viteze mai moderate(la mine , motorul se aude la ralanti , numai daca apleci urechea de masca din fata , si e pacat sa-l stric)Poate daca ar cloncani si la mine , i-as da si eu puternic in goarna(cu dacia lui taica-meu mergeam des cu 140-145/h , dar el cotiza la reparatii ).
Uitati si poze cu vitezometrul meu , cand mergeeam la vale , cablul de la vitezometru decuplat , si cu motorul oprit , dupa ce am prins 191 Km/h :
http://img238.echo.cx/my.php?image=image00420wg.jpg
Asta asa la stocareala , vizavi de vitezele prinse de voi @ bogdanlascu

acum citeva zile citind ce se scrie pe aci am demontat cv 4 franta si am mai pus un pinion de a-5-a de cv citroen nu stiu ce model si am facut proba pe pitesti ,s-a dus in 180 lejer

Cum ai reusit sa montezi un pinion de tr.5 pe o cutie de 4 trepte ?

Tu ai vazut pana acum cum arata o cutie inauntru ? ai habar de asa ceva de spui asa o mare tampenie ? De ce te miri ?Ca se poate face,eu de exemplu am pus 2 pinioane din alea mici de gsa si acum merg lejer cu 190-200.dar nu ma multumeste viteza asta asa ca in curand o sa-i mai adaug unul si o sa o fac in 7 viteze inainte.Nu te mai mira ca e chiar simplu de facut.
mariuss a scris:De ce te miri ?Ca se poate face,eu de exemplu am pus 2 pinioane din alea mici de gsa si acum merg lejer cu 190-200.dar nu ma multumeste viteza asta asa ca in curand o sa-i mai adaug unul si o sa o fac in 7 viteze inainte.Nu te mai mira ca e chiar simplu de facut.
se pare ca o sa demontez din nou cv meu
creative772005 a scris:@ bogdanlascu

acum citeva zile citind ce se scrie pe aci am demontat cv 4 franta si am mai pus un pinion de a-5-a de cv citroen nu stiu ce model si am facut proba pe pitesti ,s-a dus in 180 lejer

Cum ai reusit sa montezi un pinion de tr.5 pe o cutie de 4 trepte ?

Tu ai vazut pana acum cum arata o cutie inauntru ? ai habar de asa ceva de spui asa o mare tampenie ?

sincer ?
bogdanlascu a scris:
sincer ?
Sarmanul de el .....nu stie cu cine se pune Bogdane:wink: Bai Lascule, da mie ce pinion mi-ai bagat ma? Ti-am zis sa fii atent si sa nu-l pui pe ala de locomotiva da ai bagat tu la cap? Uite acuma mereu cand trec peste o bariera sau trecere la nivel cu calea ferata trebuie sa ma dau jos din masina si sa schimb macazul ca altfel nu vrea sa treaca nici de-a dracului. Faza asta n-ar avea mare chestie, nasol e ca am venit spreRahova la tine sa-ti dau cu levierul pe carapace si m-am trezit ca trebuie sa schimb macazul li cand trec peste linia de tramvai. Am facut 3 km in bucuresti in 6 ore!!! Mama sa vezi ce-ti fac cand ajung la tine, mi-am luat cortul si mancare peste o saptamana si sper sa ajung la tine in 7-8 zile in rahova, acuma sint in intersectie la Luica si astept sa treaca tramvaiul!!! secret motane Ma apropii Lascone, am mai facut 7-8 km de la ultima postare. Sint la un Internet cafe si planuiesc razbunarea.
Ups, tre sa fug ca tocmai a plecat tramvaiul din statie si schimba astia macazul. Pa!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Următoare
Pagina 3 din 38
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community