Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Viteze maxime atinse si la ce turatii
Pagina 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
eu am mers cu 130 cu un rm si aveam cam 5000 rpm. acum am un trs dar inca nu l-am testat sa vad cat atinge maxim. voi cat ati prins? 170 la 6500rot/min motor de 1222cm/3, cutie franta 4 motor comprimat ,evacuare dubla si carb solex cu jigler de 105 pe t1 si 100 t2 145 da nu mai stiu ce turatie si tot rm de pe ce munte coborai...cu 130 km/h?? Sal
12 TRS, 150km\h, la 5500(parca, ca nu prea aveam timp sa ma uit la turometru) si mai mergea dar imi era mie frica .Nici o modificare la motor, poate ca aspect .Oricum senzatia era dementiala.Ce ma enervat pe mine ca m-au depasit unii cu 2 Dacii(din alea diesel:1.9D), dar fain era ca se uiatu disperati cand la mine cu olteanu cand la vitezometru . sal

test de viteză cînd am pu cv 5-tr RO:160 km/h ,turometrul era trecut un pic de 6000 rot/min , motor 1,1 Astazi cu 1-a 6000 si ceva de ture nu ma intrebati ce viteza ca nu stiu.
adrian-ar a scris:sal

test de viteză cînd am pus cv 5-tr RO:160 km/h ,turometrul era trecut un pic de 6000 rot/min , motor 1,1


..și am ținut-o așa pînă s-a terminat linia dreaptă de vreo 8-9 km.. adrian-ar:
..și am ținut-o așa pînă s-a terminat linia dreaptă de vreo 8-9 km..

...nu doar pina am bagat a doua... 5000 rpm cv 5 ro, trs
ar trebui cam 145...
restul e marmota.... in jur de 160 ,cv 5 ro la 5700 157 pe ceas, nu știu turația. 11R, cv 4 fr. La primăvară, când îmi iau 2 anvelope nepătrate repet experimentul cu pasager care o să pozeze.
Chris a scris:s-o crezi tu ca repeti experimentul ! copilul are nevoie si de un tata.
Adică ori fac experimentul în secret (nu sunt omul care să-și mintă nevasta) ori ... Io zic sa nu te pui rau cu Doamna! Daca vrei sa ai trai tihnit nu sari peste 120 KM/h... Masina mea OLTENA club 12 trs 1995
170 km\h tr 5 la 5500 rpm
rotzi 195\50\r15
motorul de fabrica Masina: OLTCIT CLUB '86 nemodificata(inca)
tr1:5000rpm-43km/h
tr2:5000rpm-65km/h
tr3:nu am dat tare cu a 3-a
tr4:6200-6400rpm-160!!!! OLTCIT

1100 - TR4 - 6250 RPM - 149 KM/H
1300 - TR5 - 5500 RPM - 157 KM/H

Nea Traian dixit aleluia.
Nu s-a luat in considerare marmota. 12 trs 165km/h -5800-6000de ture oricum sub 6000 de ture aseara pe cheiul dambovitei,eu cu inca o persoana in oltcitul meu de 1100, si o solenza frumushica, aranjata se vedea clar ca e a unuia care are pretentii de la ea,am stat amandoi la prioritate sa putem face stanga de pe pod, eu plec obisnuit el in dreapta mea ii da tare sa treaca sa se duca pe banda din stanga...de ce sa opresc eu daca el nu are cum sa treaca prin fata mea?si ma enervez si eu si calc....sincer mi-a fost un pic teama ca se cam tinea la jumate de masina in spate,da' putea sa stea la 5 mii de ture ale mele?am zis ca nu-i adevarat, respectivul sigur ajunsese la treapta 4, oltcitul meu din 84 il tinea doar din a doua,regret ca nu m-am uitat pe vitezometru dar 60 -70 aveam zic eu si bineinteles ca pana la urma a trebuit sa ramana in spate, la urmatorul stop i-a facut un semn de bine prietenei din dreapta ....ce iubeam eu masinutza asta da' acum... am facut asta doar pt nesimtirea resp. care voia sa-mi taie fatza, desi nu avea cu ce ....ma enerveaza la culme persoanele de genul asta care se cred superiori daca isi pun geamuri negre,jante frumoase si alte abtipilduri..in sfarsit m-am simtit mai bine decat celalalt Pai de asta l-ai facut, ca a fost varza si a ajuns in treapta a patra la 60 la ora cand tu erai in a doua.

On-topic: 150 si un pic pe A2 asta vara, 4FR, 1.1, putin modificat. eu doar am presupus ca ajunsese deja in a patra,n-aveam de unde sa stiu oricum m-as mira sa fi ramas in a doua sau a treia la viteza la care ajunsesem...si daca era sa ramana la o tr inferioara cat zici ca o ducea asa?eu n-am mai apucat sa-i dau a treia pana la urmatorul stop Pai o ducea la 5500rpm pana ii intra limitarea. Si daca era suficient de varza sa ajunga la limitare, vedeai cum parca pune frana din senin daca imi aduc aminte bine cred ca ai solenza, sau ai avut,am auzit ca e sprintena nu zic nu, am si zis ca s-a tinut destul de bine de mine, intrebarea mea era daca tipul putea sa tina masina constant in 5 mii de ture sa nu mai piarda timp cu schimbarea treptei,cred ca aici a pierdut mult ...ce zici?tine motorul de solenza la o turatie constanta peste 4 mii ???cat timp?si mai simti de acolo ca inca mai vrea fara sa schimbi?eu la oltcit pot spune ca da
nu am nimic cu solenza, chiar ma gandeam inainte sa-mi iau o solenza si mi-as lua si acum Asta vara ama facut un drum Bucuresti-Botosani cu Solenza cumnatei mele. Am rugat-o sa ma lase si pe mine pt. un test-drive Mai mult de o ora am tinut-o intre 4 si 5mii de ture, fara nici o problema. Imh, solenta nu ai cum s-o faci daca soferul de pe ea e bun!
Se infige mai bine ca oltcitul! Daca soferul stie sa o calce si cand sa schimbe - NU AI CUM SA O FACI!
Da de obicei, astia cu masini mai bengoase SUBAPRECIAZA oltcitul - asta e atuul nostru! Asa am reusit sa ma iau la intrecere de la egal al egal cu Opel Omega cu motor de 2000 !
Pana si-a dat ala seama ca io o calc, aveam deja avantaj considerabil . e drept ca apoi a calcat-o si el si mi-a dat cu fum...

Daca te iei cu super-nova- io zic ca sansele sunt mai apropiate.
Cu nova de 1,6 m-am luat io- sincer, cred ca tipul avea ceva dereglat, adica nu ar fi trebuit sa reusesc sa fac masina aia care avea motor de 1,6 si carburator dublu-corp.. si stiu sigur ca tipul nu si-a menajat dacia, a scos fum serios din roti!

In week-end in oras mi-a dat cu flit un tip cu un peugeot 106 din ala tip vechi... cred ca in 6 - 7 secunde a ajuns la 10 la ora . imih: n-am avut Solenta eu. Eu am avut Club si acum o detin pe cea din semnatura. Tine si ala 4-5000rpm, ca nu e motor de dacie ...

Insa mi se pare prea tare partea asta:


Asa am reusit sa ma iau la intrecere de la egal al egal cu Opel Omega cu motor de 2000 !
Pana si-a dat ala seama ca io o calc, aveam deja avantaj considerabil .


E bine ca l-ai facut cand inca nu s-a prins ca tu concurezi cu el... Rezare, s-a prins, ca ne cunoastem . Adica la stop amandoi am turat motoarele in gol, io eram pe dreapta, el pe stanga... numai ca el s-a bazat pe faptul ca a lui era oricum mai puternica- si nu avea rost sa o tureze.

Oricum- il mai facusem o data de data asta pe bune, cand am mers la munte in Parang! Ca a lui are tractiune spate + ca avea cauciucuri late - io aveam cauciucuri beton de tot pt zapada... Si la urcare, din Petrosani pana sus la telescaun au fost vre-o 5 km in care masinile noastre au dat totu . Pe bune, mi-au confirmat cei care erau cu el in masina, soferul a facut tot ce a putut sa se tina dupa mine . Pe jos era un strat de vre-o 10 - 15 cm de zapada proaspata!!! Nu mai vorbesc ca s-a bagat si unul cu un Cielo in "disputa" si pana la urma olteanca mea a iesit invingatoare, desi fierbea efectiv uleiul in motor! Pe ultima panta omega si-a luat-o chiar rau de tot, patinau rotile ca nu mai putea sa urce... la un moment dat am vrut chiar sa il tractez da nu a aceptat, ca sa nu fie umilinta prea mare .

Cat despre astra ta, io am condus astre cu motor de 1,6 - nu au absolut nimic daca le tii in zona rosie chiar si 200 de km intr-una!

Numai bine! Ah, da, stiu, cred ca m-am exprimat gresit in ultimul post. Ziceam ca "tine si ala 4-5000rpm" referitor la motorul de 1.4 de pe Solenta, ca e Renault, nu facut la colibasi

Eu cu al meu ne cunoastem, l-am dus si la limitator odata... ... club 11R....cv 4+1ro...treapta a 3a...90km/h...nu stiu ce turatie...ca eram ocupat cu damburile(gropile) din fata mea:)

pe loc....6000ture...deja incepea sa imi fie mila de ea;)
Gabii a scris:Daca te iei cu super-nova- io zic ca sansele sunt mai apropiate.


Io zic ca supernova o face pe solenta.
M-am tinut si io odata de o supernova, m-a batut cam cu o jumatate de masina.

Am prins in a 3-a 100 km/h intre 5500 si 6000.
Gabii a scris:Daca te iei cu super-nova- io zic ca sansele sunt mai apropiate.


Io zic ca supernova o face pe solenta.
M-am tinut si io odata de o supernova, m-a batut cam cu o jumatate de masina.

Am prins in a 3-a 100 km/h undeva intre 5500 si 6000. Supernova vs Solenza: Supernova are cutia mai scurta, deci e greu de crezut ca faci o Supernova cu o Solenza.

a treia 100 km/h: Asta vara, in drum spre Gostinu, a vazut oltcit-ul meu 110 cu a treia, turatia peste 5500 dar nu mult, m-a uitat la turometru cand deja eram in frana de motor la cat de frumos "urla" motorul, nu mi-a venit sa-i dau a 4-a
Poate vitezometrul meu arata prostii, CV 4 ro

PS: Nu o sa vezi multi oameni ca-si tureaza "draciile" peste 5000 de ture. Din mila pentru motor. La Oltcit e alta treaba, cu totii stim ca motorul nu se supara la forje ~6000 ocazionale. Totusi, costul refacerii motorului SRN/SLZ vs Oltcit de ca de la cer la pamant...

Ca fapt divers: prima data cand am condus o SLZ, proaspat coborat din Oltcit, o turam... ca pe oltcit. Mi-a luat un pic de timp sa-mi dau seama ca depasirile care le faceam cu Oltcitul plecand de la 4000 de ture le faceam lejer cu SLZ de la 3000. Asta e; 75 HP. Cuplu maxim: 2800 ture. Mai, ok, aveti dreptate!



Am vrut sa spun nova nu supr - nova.. da poate ca si aici e doar o parere personala. Spun asta pt ca m-am tras odata cu o nova de 1,6 prin arad si a ramas in spatele meu... e drept ca io i-am dat blana, da si ala a calcat-o! Poate ca era ala mai fraier si nu isi cunostea masina. Sau poate ca erau trei in masin - da nu prea cred .


Repet, m-am tras cu nova de 1,6 motor romanesc, nu motor de renault!

Chestia e ca am mers ceva vreme pe o nova de 1,6 (frate-miu a avut 1 an de zile!) si mi s-a parut foarte agila in trafic. Era o diferenta ca de la cer la pamant intre dacia obisnuita si nova de 1,6. Pe vremea aia nu aveam oltcit.

In legatura cu solenta - raman la parera mea ca e mai sprintena decat un TRS obisnuit, atat pana in 80 - 90 cat si peste viteza asta! o dacie nova 1.6 carburatie reglata e destul de nervoasa.
se bate cu supernova si are sanse mari de a o face. mai conteaza si soferii. gabii a scris:

Cu nova de 1,6 m-am luat io- sincer, cred ca tipul avea ceva dereglat, adica nu ar fi trebuit sa reusesc sa fac masina aia care avea motor de 1,6 si carburator dublu-corp.. si stiu sigur ca tipul nu si-a menajat dacia, a scos fum serios din roti!


Exact asta am scris si io!
M-am luat cu el, si l-am facut. Acum ori era dereglata, ori n-a stiut sa conduca. Motorul de 1,6 ca si putere - e mai bun decat cel de oltcit. In rest ....
Motorul ala de Nova de 1.6 romanesc si-ar merita doua carburatoare dublu corp weber orizontale. Si cu o galerie de evacuare cu aceeasi lungime pe fiecare piston cred ca ar da 90 CP poate mai mult.
Asta un pic off topic ca oricum s-a cam divagat de la topic. Motorul ala de nova romanesc crapa daca treci de 5500rpm. Pana la urma, e _romanesc_. Eu am atins 140 km/h, la 4000 de ture. Oltcit Club 11 RL, cutia de viteze se zice ca ar fi romaneasca (are marsarierul in dreapta spate). Eram cu piciorul pe acceleratzie pe la jumate, nu i-am dat mai mult ca am rotzile neechilibrate perfect si incepuse masina sa tremure un pic de la rotzi cred. Acum... nu stiu ce sa zic... senzatzia pe masina mea este ca nu apuc sa ajung la limitarea motorului, adica sa stau cu piciorul la blana si masina sa nu mai ia viteza... Doar la jumate? Sigur nu erai la un sfert, de-abia calcand acceleratia? :p Acuma nu am masurat cu sublerul. Cert este ca inca mai aveam pana la blana. Am mers constant in 120km, pe autostrada, apoi i-am dat blana total pana la 140km/h, apoi am revenit un pic cu pedala, ca sa nu trec de 140, ca incepuse sa vibreze, cum am zis, si deci am mentzinut destul viteza de 140 fara sa am acceleratzia la blana, ci cam la limita deschiderii treptei 2. Deci categoric mai erau vreo 2-3 liniutze de pe vitezometru de sters de praf cu acul... Ziceti-mi un loc in Bucuresti unde se echilibreaza CA LUMEA rotzi de oltcit (cu janta de oltcit) si cu prima ocazie cand mai ies pe autostrada imi iau si camera de facut poze.
rezare a scris:Motorul ala de nova romanesc crapa daca treci de 5500rpm. Pana la urma, e _romanesc_.


..înaite de a crăpa,începe să fiarbăăăăă! peste 180km/h la aproximativ 7600 ture in tr5 cu cs din 95 la vale si cu vant de spate moment pt etrnitate
Cu permisiunea ta,poza asta mi-o pun ca walpaper.Extraordinar.Cred ca aveai in jur de 200 km/h/Ceva impresii?Cum s-a comportat masina,vibratii,etc.etc.Oricum pe mine m-ai lasat masca.Stiam ca poti merge cu Olteanu tare,DA NICI CHIAR IN HALUL ASTA. abia o tineam pe sosea trepidati nu aveam si cei drept in linie dreapta pe drumul drept am atins 170 si dupa aia a urmat coborarea unde am atins celebra viteza , mai era ceva suiera aerul in masina de ziceai cai uragan
am mai mers odata cu rl din 91 arata vitezometrul 180km/h pe drumul cluj -tg mures tot la vale , alai drum fain , pe o portiune dla vale in linie dreapta cu 4 benzi Stefaneeee, las-o dreaku de viteza ca nu e ferrari! Bre, si aseara de-abia m-am tinut dupa tine pana in Vlaicu... Apropo, tu nu stii ca aia caure au proiectat oltcitul l-au dotat si cu semnalizare?? Aaa, si vezi ca pe spate nu iti arede nici un bec de pozitie... mai rai e ca nu se aprinde becul cand pui frana ! stiu gabii nu merg decat farurile si atat in rest nici o lumina nu merge

Oricum inca o data multam tare fain pt aseara!

Gabii Eu zic sa-i scoti si becurile de la faruri, sa fie simetric....
stefan a scris:am mai mers odata cu rl din 91 arata vitezometrul 180km/h pe drumul cluj -tg mures tot la vale , alai drum fain , pe o portiune dla vale in linie dreapta cu 4 benzi

Cred ca e vorba de coborarea dealului Dabagau,de la intrarea in turda,dinspre Cluj-Napoca,nu?Acolo e o panta de vreo 4-5 km,4 benzi si cu un usor viraj la dreapta pana la intrarea in primul sat.Pe panta aia m-am dat cu un Tico de i-a cazut vitezometrul peste 160 km/h.Senzatia e dementiala dar nu as mai incerca a 2-a oara. Supernova face Slz doar pe plecare, si asta doar in functie de sofer ... Nu pot sa va dau linkul momentan, dar era pe daciaclub o Slz inregistrata in care a luat 170km/h in treapta a 4-a ... concluziile le trageti voi . Masina nu e modificata ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Următoare
Pagina 1 din 38
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community