Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Viteze maxime atinse si la ce turatii
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Azi, 120 pe un drum mai necirculat din Bucuresti. Ce e nasol e ca m-am dus mai mult in turatii cu a 3-a si cand i-am dat a 4-a mirosea a ars oltcitul, cand miroase a ars, merge cel mai bine, trust me.. Nu stiu ce sa zic..
rabbitdani a scris:oltcitul, cand miroase a ars, merge cel mai bine, trust me..

Asta asa e Azi, 120 kmph intr-un Logan 1.6 2004 in a V-a in Pasaj Lujerului. Turatia n-o stiu. Fata de un Passat TDI 2.2 din 2007 cu 170 hp si c.v. automata cu 7 trepte e foarte lent. Parca cu Oltcit-ul prind mai repede suta de kmph...
Tot o data mi-am depasit si recordul de viteza de 100 kmph. Am si eu o problema cu pasajele... 110-120 in functie de marimea lui...si numai cu oltcitu'. De obicei la Muncii, Marasesti prind viteza asta

Si...180 cu fiat stilo, 1.4 95 ponei (nu in pasaj)
gyorgyoda a scris:Azi, 120 kmph intr-un Logan 1.6 2004 in a V-a in Pasaj Lujerului. Turatia n-o stiu. Fata de un Passat TDI 2.2 din 2007 cu 170 hp si c.v. automata cu 7 trepte e foarte lent. Parca cu Oltcit-ul prind mai repede suta de kmph...
.


E doar impresia ca loganul 1.6 e mai lent ca oltcitul zic eu, sau poate ca ai schimbat treptele prea devreme. Totusi 90CP>60CP iar din datele tehnice ai cateva secunde bune sub oltcit pe 0->100, nu ai cum sa nu le "simtzi" Pentru Danutz: Glumetule...

Am schimbat vitezele cum sunt obisnuit pe Oltcit, la 3500-4000. De la turatia asta deja se plafona.

Degeaba compari puterile ambelor masini, fiindca un factor destul de important o reprezinta greutatea masinilor.

Stiu ca Oltcit-ul este mai ,,lent" cu aprox. 2 sec. fata de logan 1.6 MPI (modelul pe care l-am condus eu), insa in realitate pare mai sprinten. Nu glumesc deloc...incearca si tu Pun eu la bataie un logan 1,6 mpi 8v 90 Cp, si ii dau si drumu la aerul conditionat si tot o sa ramana oltcit-ul in urma pe orice treapta . octaviane ... s-ar putea sa pierzi ... eu zic sa nu te risti depinde acum, daca e o troaca de oltcit, il face loganul, dar, incercarea moarte n-are Troaca sau nu...
O singura data m-am dat si eu cu un 1.5 dci (cred ca era varianta slaba) si pana in 80 l-am tinut in spatele meu apoi m-am repliat ca trebuia sa opresc. Acu o sa ziceti ca nu a dat ala in ea...dar judecand dupa fumul care era in spatele lui si se vedea de la o posta...eu zic ca dadea...si prea dadea
lancer a scris:octaviane ... s-ar putea sa pierzi ... eu zic sa nu te risti


Pana la 170 nu cred ca se mai tine oltcit-ul dupa logan.
Eu din cate observ are vana ligheanul chiar daca trage caroseria voluminoasa dupa el.
Cum sa compari un oltcit cu un logan pana la 170km/h? E vorba de pana in 100km/h..gen treptele 1,2 si a 3-a nu are sanse 1.6 mpi...
eu la-m facut de 2 ori...
ca zicea omu ca a plecat prost
cam juma de masina ... eram cu trs-ul...
pe atunci nu aveam turbo...

ganditi-va si voi oltcitul are 870kg iar loganul 1100 kg... eu zic ca are sanse mari 1.6 mpi-ul daca nu, pun eu la bataie supernova 1.4 mpi 75 cp cu care mi-am facut de rusine propriul oltcit pe vremea cand era 1.1 n/a Si acu o sa zica cineva ca era vb de fapt de 1.3, si ca intre 1.1 si 1.3 e diferenta de la cer la pamant. Intr-adevar, e o diferenta sesizabila, dar totusi mi s-a parut destul de nervos loganu, deci totusi nu cred ca e mai lent ca oltcitul. Poate doar in primii cativa metri, dar pe urma....
rabbitdani a scris:eu zic ca are sanse mari 1.6 mpi-ul daca nu, pun eu la bataie supernova 1.4 mpi 75 cp cu care mi-am facut de rusine propriul oltcit pe vremea cand era 1.1 n/a

da .dar e mai usoara....
Danutz Bratosin a scris:Troaca sau nu...
O singura data m-am dat si eu cu un 1.5 dci (cred ca era varianta slaba) si pana in 80 l-am tinut in spatele meu apoi m-am repliat ca trebuia sa opresc. Acu o sa ziceti ca nu a dat ala in ea...dar judecand dupa fumul care era in spatele lui si se vedea de la o posta...eu zic ca dadea...si prea dadea


Cum vine asta: " m-am dat si eu cu un 1.5 dci si apoi m-am repliat ca trebuia sa opresc. Ori te-ai "dat" ori nu "te-ai dat" pe bune
Loganul 1.5dci oricum e slab, nu-i facut pt. liniutze, face suta in 15s. Abia ala de 85-90CP mai misca ceva ceva pe la ~13s.

PS: o sa zica iar lumea ca s-a transformat forumul Oltcit in "forum de loganisti"....asta e sunt multe loganuri pe strazi, le mai comparam si cu oltcitul. Multi insa nu vad un lucru destul de evident:

Logan 1.6 8v :
Putere maximă (CP@RPM): 90@5500
Cuplu maxim (NM@RPM): 128@3000
Accelerație 0-100km/h (s): 11,5
Masa proprie 1.055kg
Timp 0-1000 m d.a. (s) 33,50s
Raport CP/kg: 0.085

Oltcit 1.3:
Putere maxima 61,5 CP la 5,500rot/min
Cuplu maxim 98 Nm la 3,250rot/min
Acceleratie 0-100km/h: 13s
Masa proprie 895kg
Timp 0-1000m................
Raport CP/kg: 0.068

Eu zic ca e evident cine castiga doar daca ne uitam la raportul CP/Kg Am plecat amandoi de la semafor, el era pe banda 3 eu pe 2...si m-am bagat pe 1 ca trebuia sa fac dreapta. in tot acest timp el era in spate pe unu cu un logan 1,6 simplu 8V nu 16 V ..am facut cu 1,1 cutie 4 fr (dar motorul avea vreo 10-15.000 de kilometrii de la recau si targea demential)... initial la semafor unde am vrut sa plec doar un pic mai tare cat sa ii iau fata ... si desteptul s-a gasit in forta ... si de la plecare deja avea mai mult de o jumatate de masina in fata ... si pana la a treia deja recuperasem ... dar a trebuit sa ma repliez ca aveam masina in fata (si eram si vreo 4-5 persoane in masina... iar in logan decat soferul)... apoi am plecat si ne-am dat linistiti de cateva ori si chiar nu a avut aer ... acuma nu constest ca poate era si soferul prost ... si tot ce e posibil ca la cat de prost conduc marea majoritate de proprietari de logane ... ar trebui ca la toti incepatorii sa le dea logane pe mana ... ce semne de incepator sau numere de olt ... sa le faca, cadou direct cate un logan ..asa am stii sa ne ferim de ei in trafic mai usor
lord_wader a scris:
Logan 1.6 8v :
Putere maximă (CP@RPM): 90@5500

De cand?
1.6 2004 K7M 710 1598 cm3 64 kw / 87 cp

1.6 MPI 85 K7M 800 2010 1598 cm3 62 kw / 84 cp

Nu conteaza doar puterea. Conteaza foarte mult rapoartele, conteaza aerodinamica, distributia masei pe roata... Voi credeti ca-i suficient sa pui 1000000 de cai intr-un motor si gata, regele soselelor?
Voi credeti ca-i suficient sa pui 1000000 de cai intr-un motor si gata, regele soselelor?


Nu exagera acum! ..... cam 1000 ar fi de ajuns zic eu...
cam 1000 ar fi de ajuns zic eu...

Chiar daca ii pui intr-un motor de drujba ?
1000000 de cai intr-un motor si gata, regele soselelor?
bytzu1 a scris:
cam 1000 ar fi de ajuns zic eu...

Chiar daca ii pui intr-un motor de drujba ?


poti sa ii pui si in motor RC ...atata timp cat ai vopsea sau un marker bun Realizarile mele,cu trs 1.3,5 trepte...schimbarile de viteza undeva intre 5.500-6 mii rpm...exista o mica marja de eroare la vitezele ce le voi da,din cauza asta nu le voi zice exact, ca apucam doar sa arunc o privire in bord inainte sa schimb,pentru a fi atent la drum....

45..tr 1...aprox 6.000 rpm
undeva intre 80-90...tr 2...aprox 6.000 rpm
undeva intre 115-120...tr 3...aprox 6.000 rpm
130-135..tr 4...undeva intre 5.000-5.500 rpm
cam 145-150...tr 5...aproape de 5 mii de ture

sunt sigur ca putea pana la 160,dar nu am mai avut nici drum sa-i dau,ca de pe la 140 deja urca relativ greu,si imi era si mila sa merg mult la turatii asa mari constant(ca sa ating 160 insemna sa merg mult la turatii peste 5.000 rpm)...am mers cu 140 o buna bucata de drum pe la 4 mii si ceva de ture,dar chiar si asa mi-a mancat cam 200 ml de ulei,in regim de mers forja pe distanta de 100 km...in mod normal uleiul asta il manca in 2.000 de km in regim de mers normal

am mai jos si o poza...nu am putut sa fac poza si la top speed-ul atins,fiindca eram in depasire cand l-am atins (experiment realizat pe drumu resita-timisoara )

http://imageshack.us/photo/my-images/30/zj0o.jpg/ ce cutie ai? fr sau ro . mi se par totusi cam mari vitezele comparativ cu turatia ... are 5 romania.............. cutia este ro Azi am fost curios sa vad daca mai poate sa duca rabla viteze mai mari de 100 , si pe o portiune nu f lunga de centura, a iesit cam asa:
130 km/h la 4500 rpm fara sa deschid a 2a camera. Motor 1.1, cutie 5fr. De remarcat ca pana la viteza aia a urcat destul de liniar, insa cred ca ar mai fi mers pana la 135-140 cel mult, dupa care as fi fost nevoit sa calc pedala la fund. Se comporta destul de bine la viteza aia, si in afara de zgomotul motorului, nu trepida nimic.
Ma declar multumit Am reusit azi viteza maxima constructiva pe portiunea de drum dintre Sag si Timisoara...undeva la 155km/h...am prins drum gol si am apucat sa ma holbez calumea la vitezometru...turele nu mi le amintesc ... dar nu ma multumesc cu atat...stiu ca poate mai mult..am sa incerc un 165 data viitoare In seara asta mi-am imbunatatit top speed-ul, 140 km/h in tr a IV-a si aproximativ 5500 rot/min.Daca mai aveam unde sa-i dau cred ca se apropria de 160km/h in tr a V-a.
In treapta a II-a i-am dat 90 km/h, turatia era pe la 7000 rot/min
In treapta a III-a i-am 110 km/h pe la 6000 rot/min, ar mai duce ceva
Precizez ca am ceasuri Veglia(cele romanesti nu imi indicau viteza corect), motor 1.1 fara nici o batie ,care are cam 30k km de la schimbare de set si cutie 5 RO care merge tipla
O sa urmeze si un clip cam multe ture eu am scos un pic peste 130 la 4000 bordul meu inseala e romanesc dar am avut gps si im-i tot zicea ca am depasit viteza dar am avut si o scapare de cativa km cam cat sa depasesc o coloana de tir-uriunde sadus peste 150 la 5000 ture asta noapea pe A2 130 km/h la 3800/4000 rpm in tr. a V-a. New speed record! 150 km/h in a IV-a, mai mult nu mai duce in a IV-a(motor 1.1 cutie 5 RO) Pe gps? Pe ceas Atunci mai scade 10-20 km/h ca sa-ti dea viteza reala.

Viteza pe care am prins-o eu am citit-o de pe gps. (Waze)
Cholo a scris:Va reamintesc adresa calculatorului de viteza:

www.cholo.home.ro/cv.xls




astea sunt vitezele reale...in functie de fiecare cutie de viteze, si turatia motorul Nu stiu ce sa zic. Nu vreau sa supar pe nimeni. Dar parca am mai multa incredere in gps decat intr-un calculator.
edy99 a scris:


Daca nu e cu Oltcitu', nu mai posta aiurea ca oricum nu te baga nimeni in seama
gyorgyoda a scris:130 km/h la 3800/4000 rpm in tr. a V-a.


Once again! De data asta mult, mult mai usor am ajuns la viteza asta.
Trucul este blana in a V-a.

Ca idee, un consum mixt de 8% vi se pare ok in conditiile in care 40 km i-am facut in oras cu motorul oprit la semafoare, 30 km cu 130 km/h si restul de 30 km cu 50-60 km/h ? Daca ii dai blana in a V-a, prinde viteza mai repede decat in a IV-a? Ce Oltcit ai tu?
George Hermenean a scris:Daca ii dai blana in a V-a, prinde viteza mai repede decat in a IV-a? Ce Oltcit ai tu?


Pai in cazul asta nu inteleg de ce nu pleaca direct cu a V-a de pe loc ... iti dai seama ca e racheta...

Probabil s-a exprimat gresit ... dar daca schimbi prea tarziu treapta ai de pierdut ... adica de multe ori e preferabil sa o schimbi mai bine la 4500 rot/min decat sa o schimbi la 5500 .. pentru ca timpul in care tu castigi acei cativa km/ora in plus de la 4500 la 5500 e mai scurt daca schimbi in treapta superioara si ii castigi de la 3000 - 3800 rot/ min de exemplu ... deci ai un avataj mai mare daca nu plafonezi decat daca ajungi in plafonare .. bafta la teste ca tot suntem la subiect, ceasul de kilometraj veglia, cu masina oprita trebuie sa stea la 0km/h sau aproape de 10 ? intreb ca am cautat poze pe google cu ele si unele stau la 0 si unele la 10, in cazul meu este de special, fara jurnalier, daca are vreo importanta. La veglia kilometrajul sta la 0, insa turometrul sta la 500 cand e motorul oprit. cel putin, asa e la mine... altcineva???
si pe mine ma intereseaza.... Toate ceasurile de bord veglia pe care le am in privinta vitezometrului acul este la 0, dar la turometru unele stau la 300-400-500 (cred ca depinde cum au fost facute).
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 36, 37, 38  Următoare
Pagina 37 din 38
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community