Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ce Motoare Merg pe Oltcit
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
da da da...toate motoarele sunt deja adaptate...si-au pus unu doi oameni nu au dat mari detalii despre cum le-au pus si gata le luam de bune...zolti vorbesti mult si prost am vorbit in state si au zis ca vor adapta un motor hemi pt oltcit, ma credeti? ) de ce nu?, prefer un jon barrett un 7.5 v8 ) ca sa pui un hemi pe oltean tre sa-l ranforsezi cap coada sa nu se dezmembreze Daca pui motor de hemi, tre sa pui si telecomanda la oltcit, ca nu mai ramane spatiu pentru nimic altceva decat motor si transmisie. Sa vedem atunci unde mai carati sacul de cartofi.
angel a scris:am vorbit in state si au zis ca vor adapta un motor hemi pt oltcit, ma credeti?


pina la proba contrarie ..NU te cred.... merci mult, asta era si ideea parca motor hemi vine de la "hemispherical",arhitectura chiulasei...daca e asa,il pot lasa pe ala de oltcit ca deja e hemi si crossflow
si daca mai pun si o turbuna "IHI Americana" cum are "Z"jolti totul e ok(IHI vine de la numele fabricii producatoare din Japonia "Ishikawajima Harima Heavy Industries, Ltd"->americana pur-sange)
raveboy a scris:Ce sa faci cu un motor de golf 3 gti pe oltean ..... mai bine iti iei tot golfu ... strangi bani .... si e mai beton decat sa iei motoru .... Parerea mea


Inseamna ca tre sa musti din volan daca tu iti iei ultima plesneala de model de la Vw si trece pe langa tine un oltcit cu motor de Vr6 16v )

+ ca Dumitru Cristian are o foarte mare dreptate . Orice prost isi poate duce masina la tinichigiu si arunca pe ea un motor cules de la dezmembrari... Vrei Putere ? Usureazati pistoanele + volanta micsoreazati camera de ardere , maresteti cilindreea cat se poate... si iti spun ca o sa ai o surpriza cu ce poti scoate dintr-un motor boxter . Am un prieten care si-a usurat volanta ( parca ) la o super nova . Ma uitam ca dadea turometru peste cap si urca mult mai repede in ture care = este acceleratie mai rapida... Sincer mi se pare mult mai sanatos asa tunningul .Dar mai costisitor... dar de un motor de 1000 cc de pe o motocicleta supersport la vreo 150-180 cai nu s-a gandit nimeni ? poate chiar unul de 1300 de hayabusa ? Volum foarte mic (un pic mai mare ca un motor de tico),regim de lucru optim in ture ridicate,sunet superb la 10-14 mii ture . Trebuie modificat raportul de transmisie pentru a putea urni masina (demultiplicat de vreo 3 ori). Neajunsul cel mai mare este adaptarea unei cutii auto,care poate manca ceva timp de manopera,dar cred ca este realizabil,mai ales la cat de usor se gasesc astfel de motoare si la ce preturi accesibile au. Nu mai vorbim de avantajul fiabilitatii,care la motoarele japoneze cel putin ,este legendara. Pentru cine nu vrea sa isi bata capul cu o cutie auto,o pastreaza pe cea care vine cu motorul si poate sa isi faca "tiptronic" pe oltcit daca doreste. Mie cel putin mi se pare o chestie interesanta,la care m-am gandit de curand...semnalati-mi posibilele contraargumente la inovatia asta,ca eu nu prea gasesc. Exista un tico facut asa. Cu motor de gsx-r parca. Si punte spate de damas, cu tractiune spate. la mototarele de motocicleta ai putere mare,turatie mare dar cuplu mic ,spre exemplu si ambreiajul la motociclete e mai mic Un dezavantaj ar fi lipsa marsarier-ului. si faptul ca in loc sa traga de 250 de kg trage de aproape o tona,si aici ai nevoie de cuplu...ticozauru e mic,usurat la maxim cred ca il duci la 600kile cu tot cu sofer si pasager
7thRaven a scris:Un dezavantaj ar fi lipsa marsarier-ului.

Se rezolva prin metoda 'fred&barney'.

Ce pasager dom.le, motorul e pasagerul. hayabusa engine + wv golf 1

http://www.youtube.com/watch?v=3Xdks-j3yt0&feature=related


mini+ hayabusa engine
http://www.youtube.com/watch?v=7RmVjBVq1TU&feature=related



vw lupo...cu 2 motoare VR6
http://www.youtube.com/watch?v=2I4wLabUy2c&feature=related




bani sa fie....si chef de munca Cat papa un motor din asta la 100 km? http://www.youtube.com/watch?v=fUH8S5wvK0M&feature=related
de la 1:20 min incepe frumosul...


http://www.youtube.com/watch?v=ZMqnGkqyfa8
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community