Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ce Motoare Merg pe Oltcit
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
adriane... nu sunt acid, dar imi pastrez parerea despre tine. remember razvan?? am si acum salvata conversatia voastra dupa yahoo... si nu e deloc frumoasa!
adrian-ar a scris:Merge si ala de dacie...dar nu merită efortul pentru ca chiar nu cistigi nimic fata de cel de oltcit+ca multă munca ptr un rezultat sub asteptări...


News: am fost duminica prin paiața de masini si m-am intilnit cu omul care pusese motorul de dacie pe oltean...cu gindul ca am sa reusesc sa fac niste poze am adus in discutie subiectul dar din păcate acea masină nu mai exzistă ..cred ca era de asteptat ...cu motorul repectiv o spus ca o facut nu stiu ce tip de barcă (din aia cu elice mare in spate)...iar masina la fier vechi...
kat_drive a scris: V4 racit cu aer de la niste rusesti(nu mai stiu cum ii spune)


haidi bre, ca nu e chiar asa de bine ce zici tu. faci downgrade. V4 au folosit baietii de la ZAZ, dar sunt mai slabe decat cele de citroen. sunt motoare intre 750 cc, 900 cc si 1200 cc cu puteri de la 23, 26/30 la 39 de cai. mai bine ii pui pedale! pai da bre' daca esti ciumeg pui 2 motoare din alea si te-ai ales cu o super rasnita.
Unul pe o roata unul pe alta. deci pana la urma alfa156 intra? nu e mai simplu sa iei direct alfa 156? nu pentru ca motorul l-as putea lua moca Un motor wankel cred ca ar merge super. De pe la vreo mazda mai veche, consuma nitel mai mult ca unul obisnuit si sunt extrem de greu de reparat, dar daca gasesti unul in stare buna te-ai scos. Motor de mici dimensiuni, pistoane rotative, putere mare... Motorul asta ar trebui pus pe Olticit:
https://www.tigerjapanese.com/product_info.php?cPath=47&products_id=291
Boxer, turbo, 280 CP stock.[/url]
edyro a scris:Motorul asta ar trebui pus pe Olticit:
https://www.tigerjapanese.com/product_info.php?cPath=47&products_id=291
Boxer, turbo, 280 CP stock.[/url]

Poti sa fii sigur ca are ceva mai mult de 280 de cai. Desi eu unul as prefera motorul cu tot cu masina.
cristi_s a scris:Poti sa fii sigur ca are ceva mai mult de 280 de cai. Desi eu unul as prefera motorul cu tot cu masina.

280 are in configuratia standard. Cineva de pe la noi a scos din el 800 CP, citeam pe net zilele trecut ca ar fi cel mai putenic Subaru din tara.
Se pare ca datorita configuratiei pistonelor poate fi dus mai departe decat cel de pe EVO. back on topic: am intzeles ca motorul de renault 5 ar merge cu mici modificari f bine pe oltcit. de vazut nu am vazut inca..merita cercetat! un motor de renault 5 turbo ar face o treaba pe oltcit! cam cat or fi prin partea ailalta? poate atzi auzit ceva.. cu modificari merge cel de r 5 gtt dar nu mici ,vezi ca este 4tuning o poza cu unul alb din bz care are asa ceva,tot pe 4tuning sgm vindea unul complet cu 500 e ,eu zic ca merita deranjul de la 115 hp se poate duce lejer la 150 Daca vreti alt motor, dece nu va luati masina respectiva? ca in motor, cutie si altele sta toata "personalitatea" masinii, cel putin pentru mine, mai merg niste modificari, ceva, dar nu altul. Foarte de acord cu Dumitru Cristian unii ajung la stadiul: mai mult nu se poate scoate din acest motor, dar eu am nevoie de putere si mai mare...
sau....: iubesc masina, dar am nevoie de un consum mai mic, caci ma seaca la buzunar...
Pei poti sa ai 120 de cai pe Oltcit, daca ii pui turbina frumos. Daca vrei mai mult dai miile de euro pentru mai multi cai pe o masina puternica (dar 120 este suficient, cel putin petru mine). Si Oltcitul este o masina super sport, mai ales daca ii mai faci cate una, alta. Si la ce ne trebuie mai mult de 120?? Ca mor destui aia cu masinile alea bengoase. dar tot mai multi sunt aia cu cele nebengoase... una e sa incepi de la 60cai, si alta e sa incepi de la 120cai...si sa urci in sus. nu?
si de ce sa nu am mai multi cai?

principiul meu e: mai bine unul stock dar la punct, decat unul bengos din care cura toate matzele
din curiozitate, care sunt acele motoare de oltcit cu 120 de cai? si daca sunt totusi, cine si cu ce le-a masurat 120 nu....dar 100 are lascu...masurat....asa ca.... la 0,5 bari are 91 hp,la 0,6 are 99,5 ,cine stie cit o avea la 0,7 sau 0,8 sau 0,9 cu cit merge pupa daca ducem suficienta munca de convingere o sa aflam
bogdanlascu a scris:la 0,5 bari are 91 hp,la 0,6 are 99,5 ,cine stie cit o avea la 0,7 sau 0,8 sau 0,9 cu cit merge pupa


Din cate stiu eu se poate mari presiunea pana cand incepe sa detoneze apoi trebuie micsorat raportul de compresie static pentru a se putea mari boost-ul. Prea mult nu prentu ca, ce putin la Oltcit, o sa fie o problema cu racirea motorului. Cu foarte multa rabdare, timp si bani cred sa motorul de 1300 poate sa ajunga la 120 CP si sa se pastreze fiabilitatea. Mai mult nu. Parerea mea. Pupa a rezolva (acum lucreaza) la problema cu incalzitul motorului, o sa puna un sistem care raceste uleiul cand ajunge la 75°. Asa, nu o sa mai fie probleme niciodat . ai citit matale dar n-ai inteles tocmai bine
ideea e ca uleiul sa stea la 75 grade....ca o sta la 85 nu o sa fie o mare problema...avand in vedere ca pe aglomeratia din bucuresti unii au atins temperaturi peste 100 grade
dar nu vad legatura facute de tine intre presiunea din admisie si temperatura uleiului Eu stiu de la Pupa, nu de pe forum, am zis ca incepe sa raceasca la 75° dar nu am precizat ca o sa-l mentina la 75°. De stiu stiam, dar nu am scris.
bogdanlascu a scris:la 0,5 bari are 91 hp,la 0,6 are 99,5 ,cine stie cit o avea la 0,7 sau 0,8 sau 0,9 cu cit merge pupa


Pupa e kamikaze domnu' Lascu. salut mai fratilor!am motor de alfa 33 in garaj de 1.5 sau 1.7 nu stiu !am pus carburatoarele de pe el pe oltcit!dar vreau sa pun motorul de alfa pe oltcit !ce ziceti ?ma ajutati!?adaptarile se fac greu?aspetp raspuns va ROG!multumesc Exista ! S-a facut asa ceva in Craiova ! Nu stiu exact cine dar a facut! Mai multe nu stiu sa-ti spun! motorul si cutia sunt de vanzare la modica suma de 22 mil.

la banii astia se primeste tot motorul instalatie electrica pt el, absolut toate modificarile, flanse adaptoare, suporti motoralimentare benzina schimbator, fuzete frane conducte discuri planetare cutie bla bla bla...dati jos si puneti pe masina voastra!

sau cu 30 mil se vinde toata masina insa nu mai are ITP si asigurare si pt itp trebuie motor si cutie de oltcit deci munca... ...deci munca din 2 in 2 ani... uite un motor pe care fac scoala baietii de la grupul scolar auto focsani.
e cu tot cu cutia de viteze , dar din pacate e pentru transmisie spate . altfel ar fi dat foarte bine pe oltean






PS: pentru cei ce nu vad, e vorba de un motor de masserati biturbo 6 v Phoaiii....
E pe injecție, nu ?
Numai așa din cum arată, scoate vreo 130-140 de cai mama ce misto e
de care masina e? E de pe un avion cu siguranta ! http://en.wikipedia.org/?title=Aircraft_engine http://www.youtube.com/watch?v=UGxFYcrUU7c
Eliade George a scris:


http://en.wikipedia.org/wiki/ULPower_UL260i

Si totusi are numai 95 de cai.

Asta mi-a placut cel mai mult "Oil consumption: close to none" La fel de interesant e si asta :
"Fuel consumption: 12 liters/h @ typical cruise of 2500 RPM" ...95 de cai dar la3300 de ture...acolo sus problema cea mai grea este de fiabilitate....n-ai vrea sa se rupa vreun piston la 2000 de metri...
si raportul de compresie 8.16......oare merg chiulase de club?
In orice caz, cu un turbo pe el si un pic turat sare de 200 CP.. mai baieti sunteti cam off topic Eu cred ca ar merge pe oltcit.. atunci monteaza tu unul//////////// turatii mici , consum mare , si cerinta de mers in regim constant.
nu , nu prea cred ca ar merge pus Va rog sa ma scuzati, domnule Lascu, nu am vrut sa supar, dar cred ca asta este subiectul acestui topic. Totusi, pentru ca vad ca deranjeaza, este ultima remarca, haideti sa ne intoarcem la pasiunea noastra.
Oricum, cred ca pe oltcit, cel mai potrivit este motorul de..Oltcit.
Sper sa considerati asta o mana intinsa..

Cu respect, George. Las' că-i trece mofturosului. Nu se supără el de ziua lui nu merge pus motorul asta,si daca il pune cineva...n-o sa mearga prea mult ca asa cum spunea tonim nu e facut pentru regimurile care trebuie sa le suporte un motor de masina...motorul e facut pentru o plaja mica de sarcini care trebuie sa le traga(greutatea avionului plus x kg de bagaje in care intra greutatea a tot ce se urca la bordul avionului) iar apoi regimuri de turatie stiu ca sunt vreo 3,decolare croaziera si frana de motor(ma rog si acceleratii dar care nu se fac in acelasi mod ca la masina ci doar se pune motorul de la 2000 de ture la 2200 ture si atat... deci nu are ce cauta pe masina...pe oltcit cine vrea sa mearga cu masina(nu neaparat sa se dea la curse) cel mai bun motor de cel de oltcit,reglat bine,carburator impecabil,fise-bujii-delcou-bobina sanatoase si poate un radiator suplimentar de ulei si benzina si ulei bune mai merge pus motor si cv de alfa33 , s-a mai discutat
sunt deja adaptate
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community