Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Dacie Sport din '89

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Eu sunt nou p-aci si am si eu niste probleme...dak m-ar pute ajuta cineva......
Peste cateva zile am si eu examen pt permis si k mi-a cumparat si mie tata o masina si am o mica problema la ea...la plecarea de pe loc trepideaza putin si nush de ce....?
Poate cineva sa ma ajute k eu ma pricep cat de cat la mecanica dar nu am reusit sa-i dau de cap..... nu te supara dar ce masina ai?
aceasta problema pe care tu o remarci ii este atribuita sistemului de ambreaj in cele mai multe cazuri, deci ce sa zic in primul rand fata aceste teste, pozitioneaza-te frontal de o bordura mai maricica si da drumul la ambreaj un pic mai brusc si daca motorul se opreste e bun discul, sau daca iti tine frana de mana incearca cu ea si tot asa daca motorul moare e bun si daca nu e tocit.
si poate sa mai fie o cauza, aceea de rupere a unui arc de torsiune din discul de ambreaj, care acele arcuri au chiar acest scop de a prelua ele eventualele cuplari mai "dificile".

Piticu Eu am o Dacie Sport din '89, iar unde o parchez eu trebuie sa trec peste o bordura si dak nu o accelerez mai tare se opreste motorul..deci eu cred k discul de ambreiaj e bun ...
Nu stiu ce sa-i mai fac k deja a inceput sa ma scoata rau de tot din sarite... toate punctele de prindere a motorului si cutiei sunt in regula?
Claudiu_dht a scris:Eu am o Dacie Sport ...
Cred ca ar fi cazul sa postezi la sectiunea DACIA. Aici este sectiunea OLTCIT. Ma scuzati k am postat aici sar am observat k acolo nu mi se raspunde si m-am gandit k poate mi se rapunde aici, tinand cont k motoarele au in mare aceleasi principii.
Am fost la un mecanic pe care eu il consider destul de priceput si mi-a verificat toata aprinderea: a zis k este totul in regula, dar nu inteleg de ce nu-i da de cap cu trepidatia asta. da, ai si tu dreptate... sectiunea dacia nu este utilizata, nu din rautate ci din obisnuinta. in cca 3 ani de zile mai nimeni nu a scris aici, deci lumea nu e obisnuita cu acest subforum.
problema ta poate fi cum s-a mai zis din ambreiaj(mai exact arculetele lui) sau prindere motor+CV de sasiu.
trebuie sa verifici aceste doua lucruri, dupa care tragi o concluzie.
incepe cu prinderile elastice, ambreiajul este mai dificil de verificat.
regula: daca ambreiajul nu patineaza asta nu inseamna ca e bun!!!
Claudiu_dht a scris:Eu sunt nou p-aci si am si eu niste probleme...***k*** m-ar pute ajuta cineva......
Peste cateva zile am si eu examen pt permis si ***k*** mi-a cumparat si mie tata o masina si am o mica problema la ea...la plecarea de pe loc trepideaza putin si nush de ce....?
Poate cineva sa ma ajute ***k*** eu ma pricep cat de cat la mecanica dar nu am reusit sa-i dau de cap.....


daca trepideaza putin nu`i problema !!
o sa te obisnuiesti sa pleci cu ea si nu o sa mai trepideze
si eu am dacie si mai trepideaza daca "gresesc" pornirea
deh...d(r)acie... Am verificat discul de ambreiaj si este f bun dar m-am bagt aseara sub masina si am observat k am tampoanele la cutia de viteze cam slabe si nu am putut sa le strang trebuie sa ma duc pe rampa. Ma gandesc k aceasta ar fi cauza.
Cat despre plecarea de pe loc, nu cred k este asta cauza k stiu sa conduc de 6 ani si am condus f multe tipui de masini, inclusiv camioane si nu mi s-a intamplat asa ceva.
Ma duc maine cu ea pe rampa sa vad dak reusesc sa strang tamponele la cutie k am vazut k e o pozitie destul de dificila. se pare ca am avut dreptate. ia- uite bai nene ca am ajuns sa ma bag si la dacie. tocmai de aceea am postat si eu prima data la sectiunea oltcit pt k stiu k nu sunt mari diferente intre principiile mototrului de Dacie si cel de Oltcit. daca ai impresia ca sunt slabe,slăbite,te inseli...mai bine inainte de a urca pe rampă dai o tură pe la shop si cumperi 2 tampoane noi (cam 60-80 mii vechi) si le inlocuesti,mai mult ca sigur că s-a dezvulcanizat.
Tot așa si la mine la ''papuc'',tremura si trepida,mai ales la plecari de pe loc,iar cind fusăi si schimbai uleiul le-am inlocuit si pe alea...parcă am schimbat masina,nici o trepidație si nici un zgomot(bătăi,croncănituri si alte ciripituri ) pe sub masină.

Acu rămine de vazut cit o să țină... [quote="adrian-ar"]
Tot așa si la mine la ''papuc'',tremura si trepida,mai ales la plecari de pe loc,iar cind fusăi si schimbai uleiul le-am inlocuit si pe alea...parcă am schimbat masina,nici o trepidație si nici un zgomot(bătăi,croncănituri si alte ciripituri ) pe sub masină.

quote]
Cand le-ai schimbat erau rupte....ca la mine am vazut ca nu sunt rupte..? cu traversa montată nu dădeau nici un semn de slăbicune,chiar daca am bagat levierul si am tras de ele...după ce am demontat traversa..surpriza:erau dezvulcanizate pe o portiune de aprox 80% si dezvulcanizarea incepea de sus in jos,ceea ce explică de ce la fortarea cu levierul nu am obsv nimic. tocmai i-am schimbat tampoanele de la cutie si nu mai trepideaza nici un pic...acum am nevoie de o planetara pe partea stanga k imi cam trosneste la viraje...dar in rest nu mai am probleme. Stie cineva de unde pot face si eu rost de un eleron si o priza de aer pt capota? Esti aproape de Craiova,pe acolo se tot fac tot felul de eleroane,spoilere,prize false....intră in contact cu careva din Bănie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community