Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)

Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Le Axel de vanzaree
Pagina 1, 2, 3  Următoare

Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> OLTCIT (CITROEN AXEL) SITE
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Je ave un Citroen Axel, une collection voiture merveilleuse et tres jolie.
Je ma ganderoi se vender cet voiture bien sur le pret est pipere et baban.
Pour un colectionaire je vindere le Axel minune de tehnique at only 100.000 EUR.
Et une voiture sentimentele, equipe avec un classicue carbureteur, le beautiful et sexy IRMA.
Contacte me pe prive a moi va trimite rapidement le detalii avet cet rablement voiture beautiful merveilleuse. messieur heek! Common s'appelle la voitre voiture? Axel? Que il est equipe avec le classic IRMA carbureteur, il ne fait pas que je tres bien cumparer lui avec beaucoup de le praice voitre qui mais fait me cacare pe moi aucune lettre higienique; mais tu n'est pas fou totalement, je... bien... bon' soir Cher messieur eek! Je suis interese de voitre auto. Mais j'ai un meilleure idee. Je vous envoie les 100 mille euros seoulement pour voitre carburatoire. C'est une merveille de la technique. Je vous envoie aussi un carburatoire CIC5, pour remplacer le bellissimo IRMA, CADO.
Atachee j'envoie ma photo dans le moment que j'ai lu ce post. (aussi je me cac pe moi de ras) Mille diables Ca existe encore l'Axel C'est une merveille, prie soit Allah, eh, je m'excuse, Dieu. Comme les autres passiones devant moi, je veux aussi acheter votre merveille sur 4 (quatre) roues. Alors si on est plusieurs il faut liciter. Je commence 100.000euros, un cable d'embrayage et LE CARBURATEUR (evidement LE CARBURATEUR = 28CIC4, c'est le seul carbu qu'Allah a laisse sur notre Terre). traducere domle`
sau engleza...
nu ma luati cu franceza...
valib a scris:traducere domle`
sau engleza...

Ce n'est pas possible, mon ami. Din varii motive:
1. Oltcitul e corcitura de pudel frantuzesc, nu de setter irlandez sau bulldog englezesc. Nici macar pitbull american.
2. unde ai vazut tu francez vorbind engleza de buna voie si nesilit de nimeni asta cu 'nu e posibil prietenul meu'...am inteles-o, si ceva de mai sus, cu carburatoru`, etc...
da chiar nu imi place franceza!

zi si tu: FOR SALE! C'est pour la petite chatte a decidre si nous devoire traduire aux autres. Les vraiments conducteurs de ces autos doivent savoire la langue de l'auto.
Les posts ici me mange mes posts de tous les jours! (je vroiam de dire ca les post aici me mananca din posturile que je peut faire zilnic)
highvoltage a scris:C'est pour la petite chat

le chat, ca la chatte are in franceza un sens mult mai ...cum sa-ti zic, ciudat, cam cum are pe la noi cuvantul "pasarica", daca ma intelegi.
Later edit: te mananca spianrea, vad Vezi sa nu te scarpine Motanul cu paru'. Alors monsieur EEK!, c'est vendu l'Axel Bei, bei, usor ma ! ce-i aicea ? Chiar toata lumea stie franceza pe forumul asta
P.S. nu stiu daca sunt off topic, pentru ca n-am priceput nimica
waterresistro a scris:Bei, bei, usor ma ! ce-i aicea ? Chiar toata lumea stie franceza pe forumul asta
P.S. nu stiu daca sunt off topic, pentru ca n-am priceput nimica

Las' ca nu esti singuru' da... cred ca e de bine, ete cate smileyuri happy peste tot Hai ca poate apare si traducerea in limba romana a romanuluí, ca vad ca s-a bucurat de succes. Inca un best seller marca EEK! L'Axel se scumpera alalteri pour-coi je cumparai un bec pour le lampa abajour de tripla de arrierre.
Le voiture se vinde avec le carbureteur CIC5, je pastrerai le IRMA pour un prieten.
Je astepez de pluvie puor spalaree de rablement avec le ploaia. Hm.... I thought that this section is in english... isn't it? non en francais de balta... n-are domne nici pe dracu franceza asta.
uite, danh poate ne zice doua cuvinte in rusa... ia zi "cetatene"... Las că zic io
Nu zaiț, BAGADI! ce sa bagam???? Haraso,haraso tovarasci.
I scolca eta masina?Ha?Davai,davai,bistrei ciolavec.Scolco?Scolco?
E bine Pupa? asa barosane!!! e bine, cum sa nu!!! Haraso.Da pobeda asta de o vinde tavarasci EEK esti haraso?Ia ni panbimaiusi frantuzchi> Ca sa-l citez pe Raj Kapoor: "Kitni ajeeb bat hai, tu bhi awara, main bhi awara, tu bhi badnam, main bhi badnam, tu bhi beghar, mera bhi koi nahin, tu bhi meri tarah pyar ka bhhokha. Fark sirf itna hai ki tu janwar hai aur main insaan. Insaan, huh!" nu se poate bre, ma omorati cu zilele!! Ocni haraso ribeata.
Ia rabota na SOVTRANSVTO i ia interesni na masina. Carampa pupa te pupato tu cumparato el rablamento divino preto masina de colezzione Ferari sax e de cacat, Axel e merveios, sa moara ce-am pa casa! Amin. pe aia cu "ferrari sax, e de cacat" chiar am inteles-o... si ca axelu' e masina de masina. deci e bine... "...C'est pas ma faute / Mais quand je donne ma langue aux chats/ Je vois les autres / Tous prets a se jeter sur moi / C'est pas ma faute...". Cam asta ar canta Axelul lui EEK! in momentul asta, asteptandu-si clientul. domle`...tre' sa facem sectiunea Oltcit Axel...in Francais language...
cica asta e sectiunea pt engleza...

numa nu pricep ce tot vorbiti voi...
noroc ca nu va aud vorbind in france....ca as fi terminat
valib a scris:noroc ca nu va aud vorbind in france....
Precum niste les zuazo (pasarici, pasarele, PASAROI) zuzu muju iuju...
io tot nu as cumpara axelu` lu` EEK
it tu bed , bicoz it a nais car , in a veri good condisan , i laic him car bicoz is it uith seim calar laic main , . Me murro, te xacarel so trebelo kathe!
Bikinelo i Oltciti vaj Axeli vaj na?
So resel i mașina phral? Alors, c'est vendu ou pas, l'Axel? Ou c'etait le sujet de l'action rabla contre l'autre rabla, pardon, contre Logan? Ups, Logan c'est plus dans ce programme. 丰田汽车公司于2月17日在天津 AXEL 市召
开安全研讨会,该研讨会以中国的媒体为对
象,通过讲演、技术讲解、实车碰撞试验的方
式介绍丰田在安全方面采取的措施。......

丰田一直为了创建更加丰富多彩的汽车社
会, OLTCIT TRS 把因为使用汽车而带来
的环境污染、交通事故等负面影响降低到最
低限度,同时把自由移动和驾驶乐趣等正面
影响发挥到极至,在进行着各种各样的尝试和
努力
IONUT_82 a scris:丰田汽车公司于2月17日在天津 AXEL 市召开安全研讨会,该研讨会以中国的媒体为对象,通过讲演、技术讲解、实车碰撞试验的方式介绍丰田在安全方面采取的措施。......

丰田一直为了创建更加丰富多彩的汽车社会, OLTCIT TRS 把因为使用汽车而带来的环境污染、交通事故等负面影响降低到最低限度,同时把自由移动和驾驶乐趣等正面影响发挥到极至,在进行着各种各样的尝试和努力

Mouais, ca ira Je sais ecrire aussi en francais mais je prefere japonaise pour ceux qui s'emmerdent en se donnant l'illusion de savoir parler japonnais, je vous conseille de consulter le blog suivant ... meme que pour les images, ca vaut la peine

http://yonehan.blog30.fc2.com/blog-date-200503.html

traducere: chare sa rupe-n fighuri cha pharleshte orezareshte, sa chashte felinarili la bhlogu ala da mai sus cha e rrrupere manc'tz'sh machar numa' pentru pozili chare este ! Le mosieur Duke, pur toi e un oferte speciale de Axel periculeuse ieftinash, echipe avec le IRMA.
Apres 20 annes vous va ruge de moi de vinde le Axel avec un nerusinee praix. l'anounce c'est valable encore? lasa ancora ca anuntu` nu mai e valabil.
am trecut in 2007 se zice zaiet nu Pagadi .. si topicu despre cei?? ca vad numa libi straine de cele straine

Franceza de aici este de tipul "furculision" si "lingurision", toata lumea pretinde ca stie si traduce prin diverse locuri electronice ....

Enchante de faire votre connaisance, mais ca ce n'est pas de francais ... ..c'est de la caterinka, c'est tout a fait specifique pour la Roumanie et ses merveilleux habitants. mais non cristi,la caterinka est specifique a notre forum....
mstaniloiu a scris:

Enchante de faire votre connaisance, mais ca ce n'est pas de francais ...

mais oui , c"est francais .
les francais " de balta " non le francais literare was ist mit ihm??? Kann ich nicht verstanded was herr Katze sagt. Ich bin von Deuthscland. Ich sprache deutsch sehr gut aber frantosih isst nicht gut! Logan isst scheisse auch Also, Deutschland uber alles Franceza o mai inteleg; cu mici lacune ... dar, din tot textu` lu` Iulius am inteles ca "Loganu e de cacat" ) Păi să vedem... luată cuvânțește:
"Ce este cu asta??? Nu pot să înțeleg ce domnu' Mâță zice (hihi ) Eu am fost în Germania. Eu vorbesc germana foarte bine în timp ce, franceza, deloc. Logan este de tot.... Deasemeni, Gemania "rullz" haahaahaa

Ma... io posso rispondere: signor Gato fa un po di gargara con la vechiture machinetta ștronțona che non funziona. Come lui, se la vechitura vettura ha piu di trent'anni... o come dire vafanculo. scuza.
Zephirus a scris:Păi să vedem... luată cuvânțește:
Eu sunt din Germania. .

Sehr gut herr Zephirus
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> OLTCIT (CITROEN AXEL) SITE Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum