Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Va rog mult, ajutati un biet incepator in ale carburatiei

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut

am si eu o dacie din 84, care a salasluit in garaj 20 de ani, si am luat-o de noua, la propriu, neumblata...arata superb, dotari ca lumea, parca as sta in sufragerie pe fotoliu...ma rog, nu asta e buba...faza care e, se jegareste carburatoru destul de repede, cam odata la 6 luni...si face urat, adica urat nene...smucituri, parca as fi la rodeo...si e clar, ca cea mai buna metoda de curatare eficienta, si de lunga durata e sa-l dau jos de pe motor si sa-l desfac...buun, toate bune si frumoase pana aici, insa service-ul unde ma duceam ptr asta s-a dus..s-a inchis si pace...si nu am nici cea mai vaga idee cum sa-l pun la loc, fiecare arcushor si surubel, ca am vazut odata la service, a facut ala o punga de piese din asta micu monocorp...m-am crucit...mentionez ca pe el scrie carburator webber, facut dupa licenta bla bla bla...daca aveti vreo schema scanata, sau instructiuni...pls help...sunt cam disperat...n-am ce face, oriunde ma duc la service, lasa domne, bagam sprayu in el, mergeeee...aiurea, nu merge deloc, mai mult de cateva saptamani...ce sa mai, meseriasii romani...las-o bre ca merge si asa...si inca o treaba si inchei...stie cineva ce inseamna ce scrie in talon, ca nu scrie dacia 1310, scrie 810-9...e cu motor renault?

multumesc mult ca ati citit macar pana aici...salutare Ok, in ce fel se murdareste si cu ce se infunda ? Poate este nevoie sa scoti acel furtun care vine de la motor si intra in carburator si sa-l muti sub masina.
Schema de acel carburator nu am, dar daca esti din Bv, putem sa aruncam o privire la motor. pai, trage tot felu de minuni din rezervor, sau din benzina...ieri de exemplu am scos din sticla de decantare un deget grosime de nisip, rosiatic, ca de rugina...acum nush daca vine tot din rezervor sau de la aurolacii astia de la statiile de benzina...cert e ca imi da batai de cap en-gros si en-detail...cu parere de rau, nu sunt din Brasov dar ms frumos de ajutor oricum...poate are cineva schema ptr carburatoru ala, inca mai astept si ptr numele lui Dumnezeu, ce inseamna 810-9?? din pacate nu carburatorul tre sa te preocupe in mod special ci sa elimini sursa de jegarire a lui
daca e monogaura in principiu e destul de simplu de montat la loc pt ca nu prea ai cum sa pui jiglerele invers
daca e inca nedemontat e simplu esti atent la ce faci eventual ii faci o poza doua daca ai ceva la indemana sau cauti pe net. pai...ce sa zic acuma...de cautat am tot cautat pe net, pana am ajuns aici si va capiez pe voi de cap...e greu de demontat rezervoru? ma gandesc ca tre sa merg cu masina pana raman pe rosu, chiar sub rosu...ca n-am chef sa trag la masea...premium...daca are cineva schema de carburator, ce are, cum functioneshte, cum se monteaza la loc...etc... si reglajele cum le fac? de consum zic....ca daca trage mai mult decat trebuie, am pus-o...is bugetar io Salut! am si eu o dacie care ma zguduie de vrea sa sara de pe strada.Daca afli cum se monteaza carburatorul si rolul fiecarei piese te rog anunta_ma. daca sunteti din bucuresti am eu mecanic bun pt dacia... daca vreti imi dati un tel... 0724979881 Carburatorul se poate demonta, curata dar la montarea inapoi trebuie un reglaj pe stand. Altfel exista posibilitatea sa mearga urat de tot si sa consume enorm. Pe viitor nu mai băga furtunul de la gaze (cel care iese din capacul de tacheți) in el ci prelungestel sub masină.
adrian-ar a scris:Pe viitor nu mai băga furtunul de la gaze (cel care iese din capacul de tacheți) in el ci prelungestel sub masină.

explicati-mi si mie de ce se scoate furtunul de la tacheti? nu se mareste consumul?
Radhoo, in cazul tau tre sa faci treaba asta numai cu cineva care stie, saiei totul la curatat ca sa nu mai ai probleme si sa stai langa persoana aceea ca sa inveti ce tre sa faci. si cand spun totul, tre sa incepi cu rezervorul, conductele de alimentare, pompa filtre si apoi carbul desfacut bucatele. si carburantul are rolul lui, ca de exemplu eu alimentez numai de la rompetrol benzina Efix care are rolul si de curatire datorita aditivilor ce ii contine, dar daca bagi de la Lukoil poti sa tot cureti tu cat ai vrea ca tot iti strica motorul datorita gunoaielor si apei ce le contine. daca esti din valcea iti arat eu cum sa faci.
adrian-ar a scris:Pe viitor nu mai băga furtunul de la gaze (cel care iese din capacul de tacheți) in el ci prelungestel sub masină.


sau baga-l in cabina...sau lasa-l in zona ventilatorului care iti duce aer in masina...sau puneti-l in nas direct...carburatorul se va mentine mai curat o intrebare am si eu!!! merg jigloarele de carburator dacia 1600 pe oltcit 1300 Trebuia sa pui intrabarea asta pe forumul de Oltcit, aici nu prea intra lumea ...
Anonymous a scris:
adrian-ar a scris:Pe viitor nu mai băga furtunul de la gaze (cel care iese din capacul de tacheți) in el ci prelungestel sub masină.

explicati-mi si mie de ce se scoate furtunul de la tacheti? nu se mareste consumul?


salut
furtunul respectiv se scoate la motoarele cu uzura mare la segmenti/set si care papa mult ulei si scot o gramada de fum...acel fum odata ajuns in carburator si imprejurimi va facilita depunerea prafului pe/in carburator+ ca va da peste cap amestecul carburatiei. Odata cu scoatrea furtunului sub masina se protejeaza si furtunul cu diuza. ............iar tot ce iese din motor iese in atmosfera pe care o respiri si tu si familia ta. Acestea sunt sfaturi de oameni care nu gandesc. Monteaza intre capacul culbutori si carburator un filtru decantor de ulei si nu o sa mai ai probleme nici cu carburatorul (sa se infunde) nici cu aerul pe care il expiri. hopa....iaca specialistu'...ia mai dute tu si da -ti dracia la remat si nu mai polua atita cu ea..ca poate ti se infunda plaminul..asa..si cu bonul ala de la rabla cumpara-ti un hibrid d'ala electric...sa vezi atunci ce aer curat o sa respiri...si nu vei mai avea problema nici cu jegarirea carburatorului.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community