Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

probleme filtru sport!!!!!!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
va salut !!!!!!!......mai am o nelamurire:am un filtru sport conic pus pe dacie.Vara trage masina de nu-mi vine sa o recunosc,consuma mai putin,urca mai repede in ture........doar laude!!!!!!.......dar cum vine anotimpul racoros (iarna) nu mai merge asa de bine cu filtru conic,cand o calc chiar daca motoru e cald dar afara e frig i-si cam da in bot,daca intalegeti expresia,si cam sunt nevoit sa-l pun pe cel original.......la masini cu injectie merge perfect si iarna si vara indiferent de anotimp si temperatura........din cate stiu eu aerul care intra in ardere ar trebui sa fie cat mai rece ca moleculele de aer sa nu-si mareasca volumul.......sunt multe de zis dar momentan atat..................MA POATE AJUTA CINEVA CU PROBLEMA ASTA SAU MACAR SA MA LAMUREASCA!!!!!!......MERCI TUTUROR!!!!!!!!!! Cand ai montat filtrul asta, ai facuta legatura cu conducta care preia aer cald de pe galeria de evacuare? Banuiesc ca nu. Ori aia iarna este esentiala. Pentru ca iarna (sau ma rog, cand e frig), motorul are nevoie de alt amestec decat vara. In sensul ca nici aerul foarte rece nu este indicat. Chestia cu aerul rece este valabila la diesel, la motoarele pe benzina nu e indicat ca aerul sa fie cat mai rece. Mai ales la carburatie, unde poate aparea givrajul in carburator (formarea de cristale de gheata pe clapeta de acceleratie si pe corpul difuzorului). La motoarele pe injectie e alta mancare de peste, acolo se gestioneaza altfel motorul. Un alt factor de luat in seama la tine este si avansul. Acea conducta de aer cald, care il preia de pe galeria de evacuare are rolul sa incalzeasca aerul. Iti recomand totusi iarna sa-l pui pe cel original sau cel putin sa-l adaptezi pe cel conic sa traga aer cald. da intradevar iarna nu trage aer cald de la motor si chestia cu cristale de gheata am patit chiar si cu filtrul original dar asta pana cand am scos furtunul care iese din capacul de la culbutori si intra in carburator.......de atunci nu sa mai intamplat sa-mi inghete......furtunul care iese din capac de la culbutori l-am scos ca ,gazele sa iasa in atmosfera......chestia asta am fazuto la mai multi......iar in legatura cu filtru cred ca pe perioada ierni o sa-l pun pe cel original ca nu am incotro.......scria cineva mai sus de avans.....la ce se referea????
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community