Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Turbo Electric !
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Aparute pe piata europeana in 2006, au ajuns si in Romania :turbine electrice. Cei care le aduc, Tuner Tools, spun ca se monteaza rapid(au spus:rapid !) pe orice motor pe benzina(care nu are turbina), si ca nu dauneaza acestuia.Garantia turbinei electrice este de 2 ani.In functie de pret avem 20-25 CP(250 euro) si 30-35CP(350 euro).
Voi ce spuneti? Merita sa ne montam asa ceva pe oltcit-uri?
Daca doriti detalii puteti suna la 0740.035.696 sau 0745.147.275 sau vizitati www.tunertools.ro .(am verificat cu mare atentie numerele de telefon,asa ca sunt corecte).Toate informatiile le-am luat dintr-o revista(nu sunt angajat al Tuner Tools),
Multa Bafta ! un raspuns bun o sa-l dea cineva dupa ce o sa monteze asa ceva dar daca cu o turbina montata pe gazele de evacuare scoti cam 40hp in + nu cred ca o sa poti cu ceva electric sa scoti 20-35hp dar incercarea moarte nu are Acolo apare un 20-25 CP în plus, dar pentru ce litraj?
Căci nu scoți 20-25 de cai din orice motor. pai eu cred ca totul se rezuma la puterea lui de a debita presiune!!
nu-mi place ca e scris generic "iti da douaj da cai". mi se pare imposibil sa poata prognoza asta fara a ne da detalii gen presiune generata, reglabila/nereglabila!
in rest, orice e posibil... Sincer mi se pare o porcarie electric, gasise cineva parca un kit de supraalimentare electric, banuiesc ca despre asta e vorba. Si din 3 browsere de intrat pe internet la toate imi spune :site in constructie.Si atit.Deci nimic nou pe frontul de vest. Mai copii daca vreti sa incercati electric va da Nenea Dan o turbina electrica de Audi A6 V5, 20v. Costa 3000 de euro si nu face mare lucru dar cine stie poate nu sunt eu pe felie. O turbina electrica interesanta gasiti aici:

http://www.power-tuning.fr/fr/moteur/turbo_popoff/p16517160.html

Ideea e ca-i scumpa ca naiba si mai vrea si un acumulator suplimentar. Si nici nu poate fi folosita pentru un timp prea indelungat, ca seaca bateria. Una mai ieftina e aici,

http://www.power-tuning.fr/fr/moteur/turbo_popoff/p16516407.html

dar ca performante... cred ca-i subtire rau.

Per total nu contest avantajele pe care le-ar avea o turbina electrica facuta cum trebuie (nu mai trebuie modificat tot traseul de evacuare) dar cred ca mai avem de asteptat pana cand o sa apara ceva care sa tina pasul cat de cat cu o turbina montata pe evacuare. citat de pe site "Résultat : jusqu’à 12 bars Psi en moins de 1 seconde ! (Accélérations et Effet Turbo garantis !)

> 1 bar Psi = 0,068 bar

Tous les Compresseurs CEA sont testé avant commercialisation, et bénéficient d'une garantie de 1 an.
"
12x0.068=0.816
va dati seama ce inseamna asta?un pic mai sus decat presiunea lu lascu...
daca nu ma insel nici titus nu are presiune asa mare...doar ca pretul...mi-a fost frica sa-l calculez
in ceea ce priveste a doua turbina...aia e o jucarie...destul de scumpa...va dati seama ca daca se invarte la 10000ture si se incinge putin...sare de acolo si o cauti pe camp din 2 motoare de aspirator montate in serie ce-o iesi? probabil ca doar sunetul interesant ..... in paralel ar fi mult mai bine
doar ca o sa fie turbo static...sau sa ai un convertor foarte bun...va dati seama...turbo cu aer racit in apa(daca ne gandim la aspiratoarele cu rezervor de apa ca filtru )
n-o sa mearga Motorul de aspirator lucreaza la 220 volti... si nu cred ca baga destul aer pentru asta. Din cîte mi-aduc io aminte, pompele montate în serie dau presiune mai mare la același debit iar în paralel dau debit mai mare la aceeași presiune.
Aspiratorul este gîndit pentru ASPIRAT, nu pentru suflat! El e bun mai ales să tragă. acu' ma supar shi-mi pun un compresor d'ala de 15 ron, pentru umflat rotzi, alimentat la priza de la bricheta. ma supara bmw-ul la semafor, bag compresoru' in priza... daca il punem dupa carburator? adica ce iese din el sa intre in caracatita I-am sunat pe astia de la tuner tools si am mai aflat cate ceva.Baietii nu baga pe oltcit decat 15 cp,neexistand astfel riscul de a distruge acumulatorul(turbina nu functioneaza la capacitate max.).Pretul este de 320 euro si in el sunt incluse si elementele de leg intre turbina si carburator,etc. Hmm, cam atat despre turbina asta. despre care turbina e vorba?jucarica aia din plastic?
sa-mi puna ei turbina reglata sa haleasca putin...ca imi iau eu singur masuri sa protejez alternatorul Daca turbina electrica e chiar turbina.... adica are pe ax mai multe siruri de pale (precum un motor de avion cu reactie -JET) si o turatie mare, atunci e de pus pe masina.
Daca e o teava cu un ventilator montat in mijloc......... sunt diferite tipuri de turbine...cea de torboreactor nu cred ca o sa o gasesti pe nici un fel de turbina folosita in domeniul motoarelor auto...
cea de auto se aseamana cu o turbina folosita prin elicoptere...cauta pe net o schita sa vezi ce si cum
ideea e ca daca are rotorul facut dintr-un aliaj ultra-light...si se invarte la turatie mare(peste 15000rom) e posibil sa sufle ceva presiune in admisie
Click pentru a vedea imaginea 
cam asa arata turiba pentru auto...daca vrei pun si schema unui motor turboreactor de avion sa te convingi ca sunt total diferite Stiu, la avioane motorul e axial - randurile de pale montate longitudinal pe ax . O astfel de turbina, daca ar exista pt auto, e mai eficienta evident din cauza palelor care alcatuiesc adevaratul compresor de aer (debit demential) poate ca da ...poate ca nu...ar insemna un compresor de dimensiuni impresionanta...antrenat de cine?
la avioane 20000 de ture cred si eu ca produce gramada de presiune la intrarea in camera de ardere...revenim la oltcit... Pana la urma, merita sa dau 12 milioane pe asa ceva? Iti dai seama ca toata lumea de pe-aici asteapta sa vada daca a meritat sa dai 12 milioane pe asa ceva...

Daca o sa ai macar 10 cai putere in plus, parerea mea e ca merita. shi pana la urma nu s-a incumetat nimeni s-o faca pe "pionieru'".. cel putzin, cei de la "tuner tools" au zis ca au mai montat asha ceva pe oltcit sau era doar teoretica treaba? Hmmm... m-am uitat iar pe link-ul http://www.power-tuning.fr/fr/moteur/turbo_popoff/p16516407.html si... surpriza! turbinuta aia s-a ieftinit, nu mai e 299 de iepuroi, a scazut la numa' 199... da-ti-mi 200 epuroi sa fac primu experimente Cineva care a mai vazut diagrame de-alea care se gasesc in pagina aia ( http://www.power-tuning.fr/fr/moteur/turbo_popoff/p16516407.html ) poate se milostiveste si imi explica si mie de ce reprezentarea grafica are 4 curbe si nu doua (mie mi s-ar fi parut logic sa ne prezinte comportarea masinii cu si fara pocnitoarea aia ceea ce ar da doar doua curbe). Ce marime fizica este (ar trebui) reprezentata pe axa verticala a graficului, ca nu scrie?

A, si mi-a mai atras atentia ceva, scris undeva in josul paginii:

"Remarque : L'utilisation de cet article est strictement réservé a la compétition et interdite sur la voie publique."

De ce nu-i cred oare???
MadWolf a scris:
"Remarque : L'utilisation de cet article est strictement réservé a la compétition et interdite sur la voie publique."

De ce nu-i cred oare???


Poti sa ii crezi. Isi apara piele. Legislatia franceza e destul de drastica cu privire la modificarile aduse vehiculelor. Pana in 90 nici macar a treia lampa de frana nu aveai voie sa montezi pe masini de strada. Iar la ora actuala de exemplu motocicletele sunt limitate prin lege la 100CP maxim. Nu cunosc in amanunt detalii ale legislatiei franceze cu privire la modificarile aduse motoarelor, dar din ce am vazut pe siturile de tuning, nu prea se omoara cu din astea. Oare de ce?
Iar graficele alea nu prea spun nimic, neavand o legenda.
cristi_s a scris:Poti sa ii crezi.


Imi inchipuiam ca anuntul asta e pus ca un fel de reclama la cat de mult ar creste performantele motorului. Nu mi-a trecut prin cap ca legislatia frantuzeasca e atat de restrictiva (nu ca a noastra n-ar fi...)

cristi_s a scris:Iar graficele alea nu prea spun nimic, neavand o legenda.


Ma temeam eu... Ahaa! Au deschis si astia in sfarsit site-ul(www.tunertools.ro).Totusi scrie doar pretul, 8 si respectiv 10 mil. lei vechi. Ah ce ma bate gandul sa tastez si sa comand ciudatenia asta. Nu vi se pare putin cam ciudata forma pentru o turbina ? Mi se pare ciudat ca atunci cand dai click pe poza sa nu-ti arate decat poza mai mare, fara prezentare, caracteristici, parametri, furnizor si alte amanunte... Cîtă presiune poate face uscătorul ăla de păr?
Io cred că e o mare cioacă! parerea mea o mare prostie,cita presiune poate sa bage? 0,1 cred ca este mult,are turatie variabila ?nu cred ,deci mergi cu masina apesi butonul si gata esti lipit in scaun .................dar pina cineva nu o sa dea banii pe chestia aia nu o sa stim Din cate am ctit eu (nici nu mai stiu pe unde! ) marele avantaj la supraalimentarea clasica...adica folosirea gazelor arse pentru a actiona un compresor, .... este ca nu consumi din puterea si asa limitata a unui motor, din contra recuperezi... la cum arata motorasul ala (de uscator ) sigur papa cel putin 4-5A ... si nu cred ca ridica puterea motorului nici macar cat sa compenseze ce consuma..... deci unde ar fi avantajul?... probabil daca scoti filtrul de aer obtii aceasi crestere de putere data de ei in graficul ala... si la cat costa... cam mult pentru un ventilator,
bogdanlascu a scris:are turatie variabila ?
teoretic ar putea avea, dacă știe ce turație are motorul tău (un fir pe fișa bobinei de ex.)

Taci că scrie că și răcește, nu numai comprimă!
Singura posibilitate ar fi cu elemente Peltier, ori un asemenea dispozitiv nu cred că face față fluxului de aer care dă năvală, mai ales la dimensiunea relativă din poză...
S-ar fi eliminat de mult intercoolerele...

Încă sînt de părere că e o aiureală. fratzilor io zic sa avetzi tupeu si sa incercati......... .....abea astept sa vad daca a meritat lascone...nu pune la indoiala calitatea electronilor din motorasul ala...daca turbina ta ajunge la 20000rpm....si motorisca asta de turbina scoate 10-15000...e posibil ca sa scoata un 0.4-0.5...si cred ca e deajuns...chiar si pentru o jucarie
si eu sunt sceptic...mai ales ca fiind din plastic...rotorul nu are inertie mare...si apoi...ungerea...?ca de racit sta ea l=la temperatura mica ca trece destul aer prin ea... In grafic sunt prezentate doua plaje de putere/functie de turatia motorului (cu si fara turbina electrica).
Exista minimotoare electrice in tehnologie fara perii, pentru aplicatii modelistice, cu puteri de pana la 800-1000 W/ 12/24 V cu turatii de pana la 15-20kRPM, racite cu apa, dar care costa si pana la 1500 EUR. Cred ca despre un astfel de motoras este vorba (cel putin in cazul primei oferte). Oricum puterea lor fiind suficient de mare "mananca" acumulatori pe paine. Din motive de consum ati vazut ca functionarea este limitata la 15 x 40s.
In aceste conditii cred ca isi face oficiul de turbina dar se doreste a fi doar un adjuvant pe perioade scurte de functionare. cred ca glumiti...doar nu va asteptati de la uscatoru ala de par chiar sa faca ceva fiti oameni seriosi si tineti-va banii!! jucaria aia nu e in stare sa tina nici 10 000 rpm... in gol e foarte probabil sa tina 10000 rpm...gandeste-te la hard-disk-urile S.C.S.I care unele merg la 15000 rpm...si au turatia constanta...de alea ce mai zici?parerea mea ca trebuie incercat...da-ti-mi bani ca incerc eu primu Culmea este ca motoarele despre care va povestesc chiar au ceva putere si propulseaza la clsele electrice campioni mondiali la auto si navo. Nu uitati ca la navo poti avea pana la 10-12 kg la o nava de viteza si un motor de 400-600W cu reductor si elice performanta ti-l duce de voie la un 60 km pe apa. Eu zic ca tine dar pretul mi se pare exagerat de mic. La 200 Eur nu platesti nici macar un motor din cele performante basca turbina care sa mai fie si fiabila. In principiu cu componente de soi ar trebui sa mearga, cel putin toretic, dar la pretul acesta cred ca este un bluf ! Nu cred ca merita investitia . pina nu incearca cineva nu o sa stim ,deci sa indrazneasca cineva si sa comande io cred că n-o să încerce nimeni
va rămîne problema deschisă încă vreo 2-3 ani... bai de incercat am incercat eu o turbina electrica si era sa iau foc cu totul. nu stau sa dau detalii . tot ce pot sa spun este ca turbina electrica merita mai mult ca un boost de urgenta (buton sub pedala de acc) decat ca functionare constanta si in cazul asta eu zic ca mai repede bagi un NOS (e mai ieftin si mult mai simplu) decat feonul ala. ai dreptate, numai ca daca la "jucaria" asta se pune problema "ishi face/nu ishi face treaba", la NOS se pune problema motorului..tzine/nu tzine..parerea mea ca nu va tzine! acuma parerea mea e ca nu se poate compara turbo asta cu unu adevarat... si mai ales nu poti sa il pui pe carbu de oltcit deci daca tot incepi sa modifici n-a spus nimeni ca se compara...doar ca ambele aduc ceva caluti in plus...cel putin teoretic la cel electric
:d o turnina de bmw serie 5 la 100 de ieuroi mere? atat imi cerea unu pe ea ca dezmembra un motor. io cred ca merita da nu am avut materialul cand a trebuit. ce sa fac am pierdut. asta e!
mistreku a scris:ai dreptate, numai ca daca la "jucaria" asta se pune problema "ishi face/nu ishi face treaba", la NOS se pune problema motorului..tzine/nu tzine..parerea mea ca nu va tzine!


te inseli amarnic! nu are de ce sa nu tina!!!
DJ-05-RSG a scris:o turnina de bmw serie 5 la 100 de ieuroi mere? atat imi cerea unu pe ea ca dezmembra un motor. io cred ca merita da nu am avut materialul cand a trebuit. ce sa fac am pierdut. asta e!
nu ai pierdut nimic nu aveai ce sa faci cu ea ,prea mare si era de diesel
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community