Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Noul cod rutier ( v-ati lovit de el ? )
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Vazut la TV explicatie de diferente intre cauciucuri de iarna si de vara . Configuratia partii de rulare si atat . Oricum aderanta intre cauciuc si gheata este aceeasi indiferent de cauciucuri .
Cauciuc veritabil de iana de mers pe drumuri inzepezite ar trebui sa fie cramponat . Dar la asta oare se refera legea ?!
Cristip1970 a scris: Oricum aderanta intre cauciuc si gheata este aceeasi indiferent de cauciucuri .

Stai asa ca nu-i asa! Ia uite aici cauciuc vs gheata http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s Oricum sa fim seriosi, cat de mult va creste numarul celor care isi echipeaza masina? Eu am zis ca imi cumpar gume de iarna d-abia la salariul celalalt, acuma am alte planuri. Plus ca la noi se merge lejer fara permis, acte, ITP, asigurare etc....credeti ca o sa se deranjeze astia pentru cauciucuri de iarna? Si chiar vreau sa vad cat de implicata va fi politia in verificari... E vorba mai mult de filtrele care se organizeaza la iesirea din localitate cred. In Bucuresti nu cred ca sta organul sa te opreasca in trafic pentru cauciuce.
Cristip1970 a scris:Vazut la TV explicatie de diferente intre cauciucuri de iarna si de vara .Configuratia partii de rulare si atat . Oricum aderanta intre cauciuc si gheata este aceeasi indiferent de cauciucuri .


uite de aia nu ma mai uit la teveu
diferentele sunt de compozitie , un cauciuc de iarna e mai moale la rece fata de unul de vara care e rigid la rece si elastic la cald.
sau poate vrei sa spui ca aia de la formula 1, 2 , 3 samd sunt tampiti de incalzesc gumele inainte de curse, doar aderenta e aceeasi Mai nou si la Secso se incalzesc pneurile inainte, cu diferente uriase rece fata de cald. Sau invers. In primul rand, e siguranta noastra in joc. Presupunem ca mergi foarte incet si nu ai cum sa patesti mare lucru. Tata a patit sa infunde usa la oltcit pt ca s-a rotit pe gheata si s-a oprit in nameti.
In al 2-lea rand, pe mine m-a costat undeva la 3 mil echiparea seatului cu anvelope de iarna, unde a intrat si pretul jantelor. Le-am luat sh, dar au destula floare. La 60 de lei bucata zic eu ca se merita. aveti idee cind intra in vedere normativa cu obligativitatea montarii anvelopelor de iarna?
octavian_tom a scris:aveti idee cind intra ...obligativitatea montarii anvelopelor de iarna?
De la anul pt autoturisme. Pt masini mari de transport marfa si/sau persoane, de anul asta. Ne poti spune si sursa care spune explciti ca de la anu este obligatoriu?
Eu, din ce am gasit pe net, nu am gasit:

“Noul Cod Rutier prevede deja obligarea tuturor șoferilor de a-și echipa mașinile, indiferent de categorie, cu cauciucuri de iarnă”, a declarat pentru gândul comisarul șef Lucian Diniță, șeful Direcției de Poliție Rutieră din IGP. noul cod nu e intrat in vigoare, nu e nici macar trecut de parlament.

mizeriile astea sunt aruncate in presa ca sa le inghita unii si altii. nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa imi bag picioarele in stirile lor, o mizerie mai mare decat stirile tv, care manipuleaza si mint, (la fel cum mint si cei ce ne conduc) nu am mai vazut
inadki a scris:Ne poti spune si sursa care spune explciti ca de la anu este obligatoriu?
Este doar ce am auzit la radio. Ala sursa nu am .
Giully4u a scris:
Cristip1970 a scris: Oricum aderanta intre cauciuc si gheata este aceeasi indiferent de cauciucuri .

Stai asa ca nu-i asa! Ia uite aici cauciuc vs gheata http://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s

Ce tare e testul asta, mai mult de atat nu ai ce sa ceri. Concluzia e una clara pt. toti:
pe gheata anvelopele de iarna sunt utile, cele all-season sunt varza, bani aruncati, probabil cu 10-15% mai eficiente decat cele de vara adica tot te duci in sant si cu alea doar ca iti ramane aripa mai putin sifonata
Este exact ce spunea Zephirus in exemplul sau.
Eu as vrea sa ma conving si de diferenta intre cele tipuri de anvelope pe zapada(la pastrarea tinutei de drum), daca are cineva un filmuletz sa il posteze. Concluzia ta este proasta, toate cauciucurile sunt praf pe gheata.

Daca vrei aderenta pe gheata pui crampoane sau lanturi la cauciucuri si gata.

Eu am mers toata iarna trecuta cu all season si au mers perfect nu am avut nici un fel de problema. (evident lanturi in portbagaj).

Daca zapada este mare si nebatatorita poti sa pui si mama lor de cauciucuri de iarna ca fara lanturi / crampoane nu treci. Am patit sa raman cu motorul suspendat pe duna de zapada, si dabea dupa ce am pus lanturi am trecut. Eu zic ca mai vad si aud inca bine, altii poate stau mai prost la acest capitol.
Tu din filmuletul de mai sus ce ai inteles? Pentru mine e simplu: atata vreme cat nu ies in decor la un viraj usor, cata vreme pot pleca bine de pe loc si pune frana in cel putin jumate din distanta necesara anvelopelor all-S si vara, cele de iarna ma conduc la ideea ca sunt Utile, asa am scris. Nu am scris eficiente, am scris Utile. Si din cate a povestit Zeph dar si altii cu alte ocazii, cred ca sunt si eficiente iarna. E adevarat ca pana la senile de buldozer si talon de TAF mai e mult dar cand vezi ca o distanta de franare se reduce la jumate, cand vezi ca demarajul e net superior folosind cauciuce de iarna ce ai putea concluziona? Aveam cauciucuri de vara ( si asta e vrajeala caci numai de vara nu erau ).
Am dat drumul la aer din pneuri pana s-a latit de tot in zapada , cred ca 0.5-0.7 bari mai erau si asa am urcat panta cu zapadata batatorita de rotile carutelor . Singura masina care reusise sa urce era cea cu plasa antiderapanta . Stiu ca senilele ar fi un avantaj dar ... nu am vazut inca sa fie disponibile
Cu multi ani in urma am avut cauciuc cramponat pe roata din spate la motocicleta . Era necesar de circulat pe digurile Dunarii , Siretului si Prutului . Dar circuland cu el pe asfalt s-au distrus crampoanele . Pur si simplu crapau si cadea ghindul metalic care-l aveau in interior . Intr-adevar cauciucul avea alta compozitie . Deci un cauziuc de iarna trebuie sa fie numai de iarna atat prin compozitie cat si forma . in primul si in primul rand, avem oltcit. un set de cauciucuri, costa cat face toata masina . iar in al doilea rand, unde naiba sa le pun pe alea de vara? le leg la geam?

o prostie mai mare nici ca am auzit. nu avem bani nici de trait, si ne trebuie caucucicuri de diferite forme si culori, in functie de cum bate vantul.

am avut caucicuri de iarna, si am ramas inpotmolit cu ele, bine nu erau noi, dar vreau sa zic.

am vazut hummer 1, inzapezit la televizor.

pe timp de iarna, pe un drum varza, doar cu senile poti merge in regula

am mai vazut iar la televizor, o masina straina cu cauciucuri de iarna, fix pix, nu pleca de pe loc. apoi a activat toate sistemele racheta, cu care era echipata masina, si doar atunci a plecat. o mare mizerie asta cu cauciucurile Pai atunci hai sa mergem si vara cu cauciucuri cu sarmele p`afara, ca am vazut ferrari scapat in sant cu cauciucuri noi, deci sunt fix pix cauciucurile. Eu caut chiar astazi o pereche de cauciucuri de iarna SH. Daca nu, in Dedeman au Debica Frigo la 150 lei, dar poate iau Sava Eskimo de prin alta parte. Insa poate reusesc sa pun mana pe o pereche de sh-uri bune macar.
Oricum nu am de gand sa le scot vara. Ce naiba, toata ziua hop la vulcanizare, ca jante de rezerva nu am, evident. Am garaj, insa garajele sint predispuse la spargeri, si ar fi cam aiurea sa-mi ciordeasca jantele si cauciucurile din el.
lord_wader a scris:... Concluzia e una clara pt. toti:
pe gheata anvelopele de iarna sunt utile, cele all-season sunt varza, bani aruncati, probabil cu 10-15% mai eficiente decat cele de vara adica tot te duci in sant si cu alea doar ca iti ramane aripa mai putin sifonata ...


Nu iti pot da filmulet dar iti pot povesti ce s-a intamplat iarna trecuta cu un bou cu tot cu cauciucurile lui de iarna " bune pe gheata"

Omu statea parcat frumos pe trotuar, cand a vrut sa plece a vrut sa iasa tare (era zapada destul de mare acolo unde era el parcat) si da sa iasa tare si se impotmoleste. E ...in cateva secunde dobitocu a reusit sa faca gheata sub roti, a forjat masina aia de i-au sarit capacele, fara sens fara noima. Numai eu stiu cat am impins la el pana sa iasa.

Iti pot spune ca inafara de un sunet de scartaiala foarte slab pe gheata aderenta era... hai nu egala dar aproape de 0. Si omu avea masina noua cu cauciucuri noi de iarna.

Si cat despre afirmatiile ca All seazon sunt varza as vrea sa stiu cat ai condus tu cu astfel de cauciucuri, ca sa poti face afirmatia asta. Recunosc ca nu sunt excelente pe zapada, dar iti faci treaba cu ele si sa sti ca sunt mult mult mai bune decat alea de vara.
edy99 a scris:in primul si in primul rand, avem oltcit. un set de cauciucuri, costa cat face toata masina . iar in al doilea rand, unde naiba sa le pun pe alea de vara? le leg la geam?

o prostie mai mare nici ca am auzit. nu avem bani nici de trait, si ne trebuie caucucicuri de diferite forme si culori, in functie de cum bate vantul.

am avut caucicuri de iarna, si am ramas inpotmolit cu ele, bine nu erau noi, dar vreau sa zic.

am vazut hummer 1, inzapezit la televizor.

pe timp de iarna, pe un drum varza, doar cu senile poti merge in regula

am mai vazut iar la televizor, o masina straina cu cauciucuri de iarna, fix pix, nu pleca de pe loc. apoi a activat toate sistemele racheta, cu care era echipata masina, si doar atunci a plecat. o mare mizerie asta cu cauciucurile
Faptul ca ai o masina ieftina nu te scuteste de cumparat cele necesare pentru siguranta. Iti permiti sa mergi in siguranta cu masina, ori nu mai mergi de loc, aici nu e de tocmeala. Toata lumea (ma rog, cei cu minte intreaga) iti spun ca sunt bune, si tu betmen, betmen, io nu imi pun ca e o conspiratie mondiala sa dau eu bani. bre treaba e simpla
cine stie sa mearga pe zapada merge cu orice fel de gume
iar cine are cap pe umeri isi da seama ca atunci cand ai cauciucuri de iarna te poti descurca mai bine in unele situatii
pe langa materialul care se incalzeste mai repede la cele de iarna,geometria striatiilor etc...
pentru gheata in afara de anvelope cu tinte nimic nu e bun(poate doar senile) asa ca nu se pune problema ca iei gume de iarna sa mergi pe polei!ia incercati sa vedeti tot ansamblul de cai de rulare,toate conditiile dintr-o iarna nu doar poleiul sau niste zapada afanata...
si o franare pe un asfalt uscat dar care are -10grade e diferita cand ai cauciucuri de iarna/vara
fiecare merge cu ce gume vrea,nu inteleg de unde atata scandal,iar daca la lege scrie ca trebuie de iarna de la anu(ca anu asta doar pentru traportatori trebuie) atunci o sa fie nevoie sa pui,daca nu ori nu mergi cu masina ori suporti consecintele cand te prind fara...e simplu Bre... dar de all seazon au zis ceva, ca poate ne batem gura de pomana... in primul rind conteaza soferul...apoi masina...dar mai intai masina tre sa ofere "performanta" ..."performanta" care este gestionata de sofer...cu cap sau fara. daca ai pus gume de iarna nu inseamna ca poti trece prin orice omat sau ca nu vei patina. pentru siguranta mea,sunt pentru gumele de iarna,iarna si cele de vara,primavara-vara-toamna. ...a,si pro tractiune fata ,ca 4x4 nu am de unde... Bre, pentru mine situatia e clara, dupa ce am facut toate iernile, cu toate masinile doar cu gume de vara: diferenta exista, dar nu merita investitia, pentru ca mergi pe zapada 1% din cat mergi cu masina intr-un an.

Plus, diferenta intre gume de vara si iarna nu e asa mare incat sa nu poata fi suplinita foarte usor de sofer, oricum iarna mergi mai incet.

Pot povesti o intamplare de acum ceva vreme cand in drum spre lacul Sf. Ana am intalnit zapada batatorita si Cristi s-a aratat sceptic vis=a-vis de ideea de a urca cu Solenta echipata de vara. Dar, am mers, si culmea am ajuns cu mult inaintea unor masini mult mai noi si mai puternice si mai echipate. Si n-am derapat semnificativ decat o data, asta pentru ca prosteam eu.

Cred ca vor sa ne vanda cauciucuri! Buei, "chilotii de curse" ies din discutie, ca nici un om sanatos la cap nu merge asa cum merge specia asta de conducator auto. Nu ma refer la faptul ca pilotii de curse merg agresiv mereu sau ca la curse mereu, ci la faptul ca intotdeauna un pilot de curse in trafic se descurca altfel, pentru ca a fost de mult mai multe ori in situatii limita fata de ceilalti soferi si are alte reactii si alti parametri de apreciere. Din pacate la noi la scoala de soferi te invata cum sa te strecori prin trafic, cum sa volanesti in stil iepuras, dar nimeni nu te invata ce trebuie sa faci daca derapeaza sau patineaza masina. Lucruri care se intampla in viata de sofer, care in alte tari sunt obligatorii la examen.
Si ca sa demonstrez de ce nu trebuie luata in seama parerea lui talash: el e ala care facea chestia asta in iarna: http://www.youtube.com/watch?v=SsownZPvjJI
AdyAero a scris:Faptul ca ai o masina ieftina nu te scuteste de cumparat cele necesare pentru siguranta. Iti permiti sa mergi in siguranta cu masina, ori nu mai mergi de loc, aici nu e de tocmeala. Toata lumea (ma rog, cei cu minte intreaga) iti spun ca sunt bune, si tu betmen, betmen, io nu imi pun ca e o conspiratie mondiala sa dau eu bani.


de cand am masina, niciodata nu am schimbat cauciucurile pentru cand vine iarna.

asta iarna a nins de "2 ori", si s-a umplut metro-ul de fraierici care luau lanturi, si mergeau cu ele pe asfalt, de ieseau scantei din roti, si mai cumparau cauciucuri de iarna la greu. pentru ce? pentru cateva ninsori? cand te impotmolesti, te impotmolesti cu orice cauciucuri. mai nou ne-am domnit, ne luam si cauciucuri de iarna, da nu avem bani de benzina. hai sa fim seriosi, am ajuns un popor de snobi

cati dintre soferi, pe vremea lu`ceausescu isi schimbau cauciucurile iarna?

cei care sustineti mare si tare necesitatea cauciucurilor de iarna, ati facut vre-o data proba sa vedeti pe pielea voastra diferenta? si stiti ca, cauciucurile de iarna doar de la 7 grade in jos se folosesc? ce sa fac daca ninge o zi, si a 3-a zi se topeste si da o caldura de 12 grade? sa le schimb?
nu mai are rost sa continui vorba ca deja nu mai are rost Ehe, iarna trecuta a fost plina de zapada. Cum la mine serviciul e la marginea orasului si incepem la 7, vecinul si-a tras lanturi. Mergea rapandula de Dacie, e drept masina ingrijita. La serviciu parcarea cu zapada pana la genunchi, nu intrase Wolla acolo, insa vecinul se repede cu Dacia fara probleme si o parcheaza lejer, cind toate masinile stateau pe unde apucau.
Eu chiar am simtit diferenta intre cauciucurile de iarna sh si cele de vara noi. Cu astea de vara patinam, de-abia plecam de pe loc. Legea referitor la cauciucuri e foarte buna din pct meu de vedere, si edy... sa sti ca diferenta exista si este ffffffff mare. Am simtit asta cand in decembrie anu trecut am ridicat renault-ul laguna... cu gume de vara...

Dupa un drum Bucuresti -> Campina pe care vedeam cum masina corecteaza gesturile mele, si controlul tractiunii a actionat de n ori m-am chinuit jumatate de ora sa intru in parcare, din cauza unui damb inghetat, de mentionat ca locul de parcare se termina intr-un parapet de beton, si eu nu vroiam sa il folosesc pe post de opritor. 2 ore mai tarziu am pus gume de iarna si problemele au disparut...

Foarte bine ca au dat legea asta, eu fac cam 40km prin bucuresti zilnic(foarte putin de altfel), fie vara fie iarna si am vazut ffff multi dobitoci anul trecut, poate de la anul vor mai disparea din ei.

p.s. Sa vezi ce frumos e cand ai gume cramponate (vezi pozele mele cu toyota) si zici: "Sunt zeu am niste super gume", dar subit descoperi ca sub zapada e gheata si pe o inclinatie laterala o ia masina la vale...

A si cine nu are bani de benzina sa isi lase masina acasa sa mearga cu autobuzu ! ...ca e vara,ca e iarna ,eu tot fac suta de km pe zi...minim...asta e "jobul"... dar fara o masina intretinuta/dotata corespunzator nu il pot face.

pe vremea lui Ceausescu...daca mai tin bine minte...in unele zone ,de la prima ninsoare se oprea circulatia...ca sa nu mai aduc la vorba treaba cu numerele...cu sot sau fara sot,in wk... credeti ca pe vremea lui Ceausescu,daca s-ar fii gasit gume de iarna nu ar fii luat lumea? Cel putin Victoria ptr oltean erau all-seson. A aparut un proiect de lege de modificare a Legii 1995/2002:
http://media.moneyweb.ro/other/201103/11l043fg_38781100.pdf
daca se voteaza... E greu să fii cît de cît în concordanță cu legea? Că e bună, că e rea, ... dacă zici că se putea mai bine trebuia să fii tu acolo sus să faci legile. De romîni care își bocesc soarta cea nenorocită e plină țara !!! Și în același timp vă plângeți de toți maneliștii care încalcă legislația, pe când voi nu....
radasous a scris:...modificare a Legii 1995/2002
Un singur 9, era de-ajuns .
Zephirus a scris:E greu să fii cît de cît în concordanță cu legea? ....

Nu este greu, atat doar ca, uneori, un apel telefonic este mai important decat o amenda. Din punctul meu de vedere, modificarile sunt utile. Păi așa spune!
Cît despre apelul teleofnic, tragi pe dreapta, pui pe avarii și vorbești. E mult mai sănătos din orice punct de vedere! Mai bine pierzi un minut din drum decât să nu mai ajungi deloc ! Din experiență spun, e extrem de inconfortabil și nesigur să ții telefon la ureche, cu cotul volanul și cu dreapta să schimbi vitezele, sau orice altă combinație riscantă de asta...

Odată am oprit fix în colțul unei intersecții destul de strâmte, pentru un apel extrem de important. Între timp vine nenea milițeanu' și-mi bate în geam să-mi atragă atenția că am oprit prea aproape. Am coborît geamul, i-am spus că e un apel extrem de important și ce prefera? SĂ vorbesc în mers? Mi-a mai spus "doar am vrut să vă comunic....", eu i-am mulțumit și a plecat.
După vreo 20 secunde am terminat apelul și am plecat mai departe. Cu bine.
Altfel..... Ordonanta Guvernului nr. 5/2011, o ordonanta controversata asa cum sint cam toate legile la noi in tara:


Odiseea obligativitatii cauciucurilor de iarna a inceput de anul trecut, cand s-au facut primele propuneri in acest sens. Desi exista o ordonanta a Guvernului care reglementeaza obligatia anvelopelor pentru sezonul rece, inca exista nelamuriri cu privire la aplicabilitatea acestor norme. Neclaritatile par sa provina din modificarile suferite de actul normativ, dar si din declaratiile contradictorii ale oficialilor. Noi am cerut lamuriri de la Directia Rutiera. Aflati ce raspunsuri am primit!
http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_25671/Cand-sunt-obligatorii-cauciucurile-de-iarna-Precizari-importante-de-la-Directia-Rutiera.html#ixzz1WPajK3Ur
Nu stim ce, nu stim cum, dar sanctiunea e clara si concisa Taci ca ieri am fost oprit in Sacele pentru ca "nu am redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol" la indicatorul cedeaza trecerea. I-am explicat ca eu am considerat ca viteza cu care am trecut eu era cea la care puteam evita orice pericol, chiar daca era 80 in localitate. Si l-am intrebat daca as fi facut accident la 10 km/h ar fi considerat ca am redus viteza la limita evitarii, sau ca am mers prea incet....

PS am luat amenda pentru ca nu aveam talon...
talash a scris:...daca as fi facut accident la 10 km/h ar fi considerat ca am redus viteza la limita evitarii ... ?
Limita eviarii oricarui pericol ar fi fost de 9 km/h.
talash a scris:Taci ca ieri am fost oprit in Sacele pentru ca "nu am redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol" la indicatorul cedeaza trecerea. I-am explicat ca eu am considerat ca viteza cu care am trecut eu era cea la care puteam evita orice pericol, chiar daca era 80 in localitate. Si l-am intrebat daca as fi facut accident la 10 km/h ar fi considerat ca am redus viteza la limita evitarii, sau ca am mers prea incet....

PS am luat amenda pentru ca nu aveam talon...


Cat e amenda ca nu ai talonul?
talash a scris:Taci ca ieri am fost oprit in Sacele pentru ca "nu am redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol ... am luat amenda pentru ca nu aveam talon...


Aia cu redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol a fost doar un motiv tembel pentru a te opri sa caute cate ceva de ciupit... de exemplu poate nu ai talonu' la tine ca d'eah, cica nu mai au voie sa te opreasca la purecat. Nu au cum sa te amendeze ca nu ai redus viteza pana la limita evitarii oricarui pericol pana nu ai facut accident.

Mie mi-e tot mai scarba de melitienii dreacu. Murim ca mustele pe soselele patriei din cauza milioanelor de cocalari imputiti analfabeti iar ei stau toata ziua in oras cu radarele sa te frece pentru 62kmh sau stau cu RAR-u sa-ti verifice jocurile la directie dupa ce vii din dej de ti-ai spart toata masina pe aratura. Ideea e sa dai bani cat mai multi... in rest poti sa mori linistit. Actiunile lor nu au nicio treaba cu siguranta si fluidizarea traficului. Vor doar bani.

De cate ori ii intalnesc cu radaru sau cu RAR-u, nu ezit sa deschid geamu' si sa-i huidui cu sete. N-au decat sa ma traga de... sireturi. Evident doar cand sunt cu masinile firmei
Hofy a scris:1. Murim ca mustele pe soselele patriei din cauza milioanelor de cocalari imputiti analfabeti
2. iar ei stau toata ziua in oras cu radarele sa te frece pentru 62kmh sau stau cu RAR-u sa-ti verifice jocurile la directie dupa ce vii din dej de ti-ai spart toata masina pe aratura.

1.


2.
Un alt lucru foarte important este faptul că atunci când le veți monta, chiar dacă e vorba despre anvelope iarnă second hand, trebuie să obțineți de la service un certificat de conformitate, prin care se atestă faptul că anvelopele sunt de iarnă. În cazul în care ați cumpărat cauciucurile și le-ați montat înainte de intrarea în vigoare a legii și nu aveți un astfel de certificat de conformitate, va trebui să obțineți unul, altfel sunteți pasibili de amendă.


Ce trebuie sa stiti in legatura cu cauciucurile de iarna: http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/anvelope-iarna-2011-totul-despre-legea-anvelopelor-de-iarna-8852144 asta ca sa bage banii in buzunarul service-urilor .. nu cumva e si o lista cu service-urile agreate pentru astfel de operatii asta ca sa stim si noi cine cu cine joaca? O astfel de lista inca n-a aparut dar ................ niciodata nu e prea tirziu. oricum la cate service-uri au prin craiova si vulcanizare e jale rau ... oricum alta tampenie a guvernantilor ...din cate stiu eu anvelopele se monteaza la vulcanizare nu la service sau ii schimbam denumirea in "service de roti"? si eu daca mi-am cumparat cauciucuri de iarna ...acu 2 ani si nu am hartia care atesta ...bulshitul ala ...ce fac?
ma ..... pe ea hartie, n-au decat sa se uite sa vada fulguletul de pe cauciucuri... vezi ce scrie laurentiu cu rosu ... cica va trebuii sa faci rost de unu ... cu alte cuvinte alti bani bagati in buzunarele unora ... mai sunt destui in romania care nu prea mai dau pe service-uri cu masinile ...asa ca deh trebuie sa ajunga si ei ...
lancer a scris:vezi ce scrie laurentiu cu rosu ... cica va trebuii sa faci rost de unu ... cu alte cuvinte alti bani bagati in buzunarele unora ... mai sunt destui in romania care nu prea mai dau pe service-uri cu masinile ...asa ca deh trebuie sa ajunga si ei ...


asta e ca sa se stopeze comercializarea anvelopelor seccond ...si asta se cheama discriminare si monopol Nu trebuie nici un certificat, trebuie doar ca anvelopa sa fie inscriptionata M S (mud snow). mai lasati Scufita Rosie de pe internet si interesati-va la RAR.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community