Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Etrieri si frana de mana 11RM pe CLUB Franta
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mda, aici asa e...nu stiu cum naiba dar la frane stam prost, poate pt faptul ca nu avem servo... Bre- io nu va inteleg..pe cuvantul meu

S-a tot discutat de mii de ori, care sunt avantajele discurilor ventilate si a discutilor vs tamburi. Faptul ca nu ai o servo frana pe ea e cu totul alta mancare de peste. Ai servo - apesi mai usor...si atat . Faceti un drum serios cu serpentine care coboara si unde frana e solicitata la maxim si o sa vedeti diferenta dintre discuri si tamburi.

Oricum raman la parerea ca cei care au oltici si se vaita de frane trebuie sa ia tot sistemul la mana, sa-l curete, sa se asigure ca discurile sunt curate, lichid de frana de calitate ...etc ... si sunt convins ca o sa fie un om fericit Mey, Daniel.opr are dreptate. Eu am RM si nu m-am putut plange niciodata de frane. Chiar si aia de mana functioneaza ca lumea. Intr-adevar, franele fata nu sunt la fel de eficiente ca cele la cutie, dar diferenta nu e mare. Asta bineinteles daca frana e in stare buna si intretinuta cum trebuie. Servo e bun doar pentru micsorarea efortului, atat, poate si pentru a micsora timpul in care se blocheaza rotile (si aia nu e totdeauna un lucru bun). poate si pentru a micsora timpul in care se blocheaza rotile (si aia nu e totdeauna un lucru bun). Stiu, Fordul imi sufera de problema asta, am avut un soc atunci cand m-am urcat pe el, frana era pur si simplu on-off Tot de pe el stiu clar diferenta tambur-disc, pt ca acum am discuri pe spate, si la viteze mici, nu e diferenta, la viteze mari insa frana nu mai devine elastica, franeaza mai ok. Oricum, deja am reusit sa bag topicul pe aratura rau de tot, asa ca revenim: frana de mana pe spate la modelul Club
MadWolf a scris:Stimati domni care doriti frana de mana de RM, va anunt ca de azi am un RM cu frana de mana functionala cu ajutorul lui Bogdan caruia ii multumesc inca odata si pe aceasta cale. Pe scurt, iata etapele parcurse:

- se procura varianta de cablu de frana de mana care are doar hexagon la capatul dinspre roata - varianta cu piesa de tabla in capat nu merge, e prea scurta

- se dezechipeaza bratele franei de mana de toate parghiile, bolturile, saibele si alte spanacuri care se gasesc pe-acolo:


- se taie cu flexul din camasa cablului atat cat sa se potriveasca la lungime (atentie sa nu atingeti si cablul!):


- se trece cablul prin gaurile de la suruburi si printr-un arc suficient de tare si se blocheaza cu un opritor, piulita taiata si stransa cu patentul de exemplu:


Si gata! Frana de mana de RM tine, eu am incercat sa plec de pe loc cu frana trasa si a fost imposibil.

ca sa revenim la topic Sincer acum, treaba e lamurita, iti dau un telefon, si vedem cand ajung pe la tine si alte detalii...1000ani in pace Bogdan nu stiu cum e faza.... dar la mine cablu e exact ca acela din poza..... si am si acel arc. asa a venit de noua.... nu vad diferenta.... poate ma lamuriti si pe mine.
vali-tgm a scris:nu stiu cum e faza.... dar la mine cablu e exact ca acela din poza..... si am si acel arc. asa a venit de noua.... nu vad diferenta.... poate ma lamuriti si pe mine.

Daca ai RM, atunci e de stiut ca pe RM exista 2 sisteme de frana de mana. Unul este cu arc lamelar intre cele doua parghii, a fost prima generatie. Asta nu prea a functionat. A doua generatie a copiat exact modelul franei de mana de pe fata, de la Club normal, cu arc elicoidal intre cele doua parghii. Asta functioneaza relativ bine, doar trebuie bibilit din cand in cand, din cauza ca se cmai aduna praf pe la came si se intepenesc. Plus calitatea s
bogdanlascu a scris:



e invers pus cablul , trebuia trecut prin tabla spre partrea cu , cricul, tot cablul trecut prin roata si cu prindere in capatul cablului la bratul interior, nu cum e aici la bratul exterior
edy99 a scris:
bogdanlascu a scris:

e invers pus cablul , trebuia trecut prin tabla spre partrea cu , cricul,
Edy, e etrier modificat pt roata spate RM. Da, dar ce vrea sa zica edy e ca la RM in orginal vine cablul exact invers, la 180 asa functioneaza cel mai bine ,este exact ca pe fata edy99, ce ai spus mai
Zephirus a scris:edy99, ce ai spus mai O gur
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community