Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

modele de FISE
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
daniel.opr
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 1766
Locație: Ploiesti
Telefon: 0734290532

Mesaj: viewtopic.php?p=93626&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93626Trimis: 11 Dec 2006, 14:19    Subiect: modele de FISE Răspunde cu citat (quote)

O intrebare mai mult retorica si eventual din care cine vrea are de invatat:

Care este tipul de fise pe care le recomandati si daca se poate si pentru care motiv ???? Sunt avizati si mecanicii si inginerii ... absolut toata lumea.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9799
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=93629&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93629Trimis: 11 Dec 2006, 15:13    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu as prefera o combinatie intre mai multe tipuri. Adica unele au avantaje pe care altele nu le au. De exemplu imi place la fisele originale de Oltcit faptul ca au mansonul ala care vine peste bujie foarte umflat si etanseaza mult mai bine zona bujiei. Si asta e bine din mai multe motive (nu prea mai intra praf sau alte obiecte pe acolo, de genul saibelor, suruburilor care pot cadea, plus ca se face o inchidere mai buna a carenajului). Ce nu imi place la astea este ca mansonul de protectei se topeste foarte usor in contact cu zonele incinse ale motorului si in plus sunt foarte rigide fisele. la fisele tesla imi place ca sunt foarte maleabile, chiar si iarna. Nu imi place ca sunt fise "de unica folosinta", adica se rup mufele de contact cu bujia foarte usor. Si am inteles ca nu ar fi tocmai ok din punct de vedere al rezistentei interne, mai ales cele lungi. Plus ca se ard foarte usor contactele daca mufa nu face contact bine cu bujia. Alte fise nu am avut, asa ca nu imi pot da cu parerea.
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13297
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=93638&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93638Trimis: 11 Dec 2006, 16:48    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

cristi_s a scris:Eu as prefera o combinatie intre mai multe tipuri....imi place la fisele originale de Oltcit faptul ca au mansonul ala care vine peste bujie foarte umflat si etanseaza mult mai bine zona bujiei....la fisele tesla imi place ca sunt foarte maleabile, chiar si iarna.
Eu am facut o combinatie acum 2 ani: am montat fise TESLA cu protectia spre bujii de la fisele originale de Urziceni. Ma impac foarte bine cu ele si nu sint chiar de "unica folosinta" .
Cristi, ai dreptate cu capatul fisei de la bujie ca, poti ramine cu fisa smulsa dar, daca ai putina grija si indepartezi protectia de cauciuc (urziceni) si apoi apuci direct capatul metalic si tragi, totul e OK.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
IeD3vil
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 21/Oct/2006
Mesaje: 194
Locație: Craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=93640&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93640Trimis: 11 Dec 2006, 17:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Laurentiu a scris:
cristi_s a scris:Eu as prefera o combinatie intre mai multe tipuri....imi place la fisele originale de Oltcit faptul ca au mansonul ala care vine peste bujie foarte umflat si etanseaza mult mai bine zona bujiei....la fisele tesla imi place ca sunt foarte maleabile, chiar si iarna.
Eu am facut o combinatie acum 2 ani: am montat fise TESLA cu protectia spre bujii de la fisele originale de Urziceni. Ma impac foarte bine cu ele si nu sint chiar de "unica folosinta" .
Cristi, ai dreptate cu capatul fisei de la bujie ca, poti ramine cu fisa smulsa dar, daca ai putina grija si indepartezi protectia de cauciuc (urziceni) si apoi apuci direct capatul metalic si tragi, totul e OK.


urziceni sunt alea negre nu ? aveam originale, rosii... si cand am vrut sa curat una din ele a crapat, era prea rigida a mai mers ea pana la fmx, unde am luat negre, mai moi si in stare mult mai buna...
bine venit sfatu cu mufele... o sa am grija de acum incolo, chiar vroiam sa le curat putin
La final, un singur lucru imi doresc... Vreau ca examenele din viata sa fie grila, Ca sa pot sa le ghicesc...

RT TA `90, implant de TRS cv fr 4tr
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13297
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=93651&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93651Trimis: 11 Dec 2006, 17:38    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

IeD3vil a scris:urziceni sunt alea negre nu ?
Nu stiu ca Urziceniul sa fi facut fise negre. Originalele erau rosii iar TESLA, albastre.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10836
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=93665&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93665Trimis: 11 Dec 2006, 18:29    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

daca vin eu si spun ca am ramas cu fisa rosie in mana v-am spart nu? ce-i drept s-a intamplat o singura data(dar fisa era buna)
momentan am tesla dinalea albastre...asa cum au venit ele..sunt multumit de ele,nu fura pe nicaieri scantei...pe cand cele rosi...desi (poate)mai bune...daca sunt invechite,si mai ales intarite...se crapa...pe acolo furand de cele mai multe ori curent...cunscatorii stiu
recomand tesla pt ca
sunt noi
sunt maleabile
nu sunt nici scumpe nici de 2 lei
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alf 08
general III (16)
general III (16)


Înscris: 20/Mar/2005
Mesaje: 1098
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=93697&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93697Trimis: 11 Dec 2006, 20:53    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Fisele facute de Rofep Urziceni sunt negre( sau un gri foarte inchis). Fise rosii originale Bougicord am avut pe primul Oltic, dar numai stiu unde le-am pus. Dar am vazut la un prieten si fise rosii facute la Urziceni. Personal ma declar multumit de aste romanesti.
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Titus
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 504


Mesaj: viewtopic.php?p=93791&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93791Trimis: 12 Dec 2006, 14:23    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cele mai bune fise?
S-a discutat la obiect si e corect ce s-a spus.

Mai vin cu alte cateva precizari.
1. E important ca fisele sa aiba acel manson pentru a impiedica aerul sa iasa atat de usor prin orificii. Eventual se pot monta acele protectii termice pentru bujii, care suplinesc acest rol cu oarecare succes.

2. Fisele actuale de Urziceni sunt siliconice, si sunt mai bune decat cele Tesla tot siliconice.
De ce? Din trei considerente. Mecanic sunt mai bine fixate clemele, au mansoanele ce etanseaza carenaju, au tubulete lungi de protectiel pt. fisele 3, 4... si...

Ce e mai important din punctul meu de vedere, au rezistenta interna mai mica decat cele Tesla.

Acesta este si motivul pentru care eu la masina mea am pastrat fisele originale Urziceni, alea cu fir bobinat, ce au rezistenta electrica in domeniul optim. Valorile sunt date in manualul tehnic.. intre 300ohmi parca si maxim 1.2kohmi pentru cea mai lunga.
Fisele originale sunt problematice, se intaresc la temperaturi scazute, se poate rupe conductorul si totusi pot da scanteie, dar scade energia si la rece motorul poate merge neregulat.

Daca creste rezistenta creste si tensiunea, dar scade intensitatea. Acesta este si motivul pentru care nu se face proba daca e scanteie cu firul de la fisa la o distanta mai mare de 1-2 cm. Se poate strapunge bobina. Au existat si fise fara rezistenta, adica fir direct, dar astea produc o gramada de paraziti si exista riscul sa se arda aprinderea electronica.
Exista niste valori optime pentru tensiuni si rezistente, si trebuie mers pe valorile calculate de proiectantul francez.

Deci ordinea mea este:
1. Fisele originale Urziceni (acelea rosii) dar in stare buna (f.buna)
2. Fisele actuale Urziceni.
3. Fisele Tesla (de pus mansoanele de la fisele Urziceni).

Pentru evitarea problemelor, recomand 2 si 3.
Pentru performanta 1.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului
DARKsid3
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 27/Mai/2005
Mesaje: 237
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=93814&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93814Trimis: 12 Dec 2006, 16:20    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu am pus de curand Fise negre de Urziceni, sincer sa fiu nu prea sunt multumit cum mai trage motorul....pe la 2.700 max 3.000 de ture simt usoare "scapari" de forta cand e motorul in sarcina...in schimb daca turez mai mult se infige bine!si toate astea de cand am schimbat fisele!Am incercat toate schemele.....am pornit noaptea sa vad daca fura curent, mansoanele sunt puse asa cum trebuie, nici o fisa nu atinge o suprafata metalica, si sunt bine puse in bujii, in rest motorul merge ok!

PS: Suspectez insa si cablul de la aprinderea electronica catre bobina de inductie ca este pus intr-o anumita pozitie altfel risc sa raman cu masina in drum la denivelari!Am vrut sa iau unul nou dar costa 1mil....desi sper sa nu fi vazut eu bine:)
12 TRS din '93
Corvette din 2003
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9799
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=93820&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93820Trimis: 12 Dec 2006, 17:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

DARKsid3 a scris:Am vrut sa iau unul nou dar costa 1mil....desi sper sa nu fi vazut eu bine:)

Ai vazut bine. Din pacate
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
daniel.opr
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 1766
Locație: Ploiesti
Telefon: 0734290532

Mesaj: viewtopic.php?p=93827&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#93827Trimis: 12 Dec 2006, 17:52    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Personal am deschis aceasta discutie pentru ca pana acum nu am dat o asha mare importanta mansoanelor de cauciuc facute de Urziceni. La o inspectie cat de cat a unui motor am vazut acele imensitati de gauri ce vin in dreptul bujiilor si efectiv ma gandeam ca e o pierdere de aer ca sa zic asha - dupa care instant mi-am dat seama cat de mult conteaza aceste mansoane.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costi
centurion I (5)
centurion I (5)


Înscris: 28/Sep/2006
Mesaje: 104


Mesaj: viewtopic.php?p=94113&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#94113Trimis: 14 Dec 2006, 12:52    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Salutare, am avut saptamana trecuta surpriza sa deschid capota cu motorul pornit(fiind noapte afara)si m-a frapat ce joc de luminite era la motorul meu. Am fise negre siliconate, si ma gandeam sa le schimb dar se pare ca nu era asta problema...2 bujii imi dadeau intreruperi si normal, cand venea tensiunea pe fisa bujiei cu problema, aceasta blocand scanteia,tensiunea sarea prin fisa la cel mai apropiat minus pe care-l gasea. Am schimbat bujiile si gata! Eu zic ca cea mai buna metoda sa verificati daca aveti sau nu scapari de inalta tensiune este motor pornit pe noapte bezna si verificat ochiometric tot ce inseamna fisa
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kat_drive
general II (15)
general II (15)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 1083
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=94190&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#94190Trimis: 14 Dec 2006, 22:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

sau sa te curentezi la toate su unde te zgudiue ma tare aia e mai buna
Vreau PORSCHE 911 turbo!!!!!!!!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=157496&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#157496Trimis: 02 Ian 2008, 18:35    Subiect: Alta tehnologie pentru fisele de bujii ? Răspunde cu citat (quote)

asta am gasit pe net nu demult , linkul cu pagina (http://waterfuel.t35.com/super_spark_plug.html) mi l-a dat andrushyca , si-am gasit pe el chestii interesante printre care si :

Spark Plug Wires

Spark plug wires are made of a conductive core and typically silicone rubber insulation. The core is usually a carbon impregnated fiber or wire. The conducting core is bent over at the wire end and the boot metal is crimped over the core/insulation of the wire. Many aftermarket wires come with no boots, which allows one to add the boots of choice and cut the wires to the desired length.
Most OEM wires use a carbon fiber as this produces minimal RF noise. The down side of carbon fibers is high resistance and thus reduced spark energy. Solid wires have very low resistance, but typically produce unacceptable amounts of RF interference, frequently causing interference in radios (in the installed vehicle as well as nearby radios). This interference can also produce problems with any electronic equipment used inside the car such as fuel injection, panel meters and ABS systems. Spectral output from ignition wires can be anywhere from 10kHz to over 10GHz. Some wires use a solid metal core that is helically wound to cause the wire to look inductive at high frequencies and minimize EM radiation.
Silicones have a resistivity of 10^9 to 10^11 ohms per meter (between 1 and 100M ohms per mm). Given a core diameter of 2mm and insulation diameter of 7mm that's only 2.5mm of insulation from the core to the outside world and most wires actually leak a considerable amount of energy to their outer shell.

… The Nology wires capacitors are formed by simply wrapping a wire braid around a segment of the wire and then grounding it. Construction is very similar to coaxial cable. This braid forms one side of the capacitor plate and the center conductor forms the other. Nology uses a carbon fiber type center conductor, but it has a much lower resistance than the other fiber wires tested. The braid also acts as a shield to prevent EM radiation. The capacitance is evenly distributed along the length of the braid and the center conductors resistance is distributed along it's length.
The capacitors become charged during the initial voltage rise. When the gas breaks down and current starts to flow across the spark gap, the coil energy must flow through the coil wire resistance, the distributor gap and the resistance of the individual spark plug wire. The capacitors however, discharge directly through the gap, with only a short piece of the plug wire providing resistance in their path.
The measured value of 35pF of capacitence is misleading in the fact that although the wires have 35pF of capacitence at the 2 volts that the capacitence meter measures them with, as the voltage increases, the wires leak more, thus decreasing the effective capacitance as the voltage rises. The calculated value of energy storage for a 35pF capacitor at 15kV is 1/2CV^2 or about 4 J, well in excess of the storage capacity of the coil itself. Although one might expect the capacitors to absorb a significant part of the coil energy and cause considerable voltage droop, they don't. As the picture above show, the Nology wires could develop a spark across a 20mm gap.
HotWires create a tremendously powerful plasma discharge that ignites every fuel mixture, rich or lean, much better than a conventional spark. Combustion is more complete, resulting in increased horsepower and lower exhaust emissions.
HotWires are engineered with a special built-in capacitor, exclusive only to HotWires. This revolutionary design allows spark energy to accumulate in the capacitor until the voltage reaches the ionization point. At that split second, the entire power of the stored spark is discharged at once. The resulting spark is up to 300 times more powerful. Combustion is faster and more complete, resulting in increased horsepower and a cleaner burn. Replacing conventional ignition wires with HotWires is the easiest way to increase the performance of any engine. HotWires can be custom-made to fit nearly any application.
## NOLOGY, HOTWIRES, $144.95 : http://www.nology.com or
http://www.rx-7parts.com

Intrebarea care ma chinuie este :
de ce nu se folosesc fire cu miez plin si cu tresa pusa la masa ? (cu structura coaxiala )
Poate unii dintre noi cu cunostinte mai solide de RF si eletronica ne-ar lamuri

Titus , am vazut ca mentionai ca firele pline pot arde aprinderea electronica..., te rog poti detaila ?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
mrclradu
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 23/Dec/2005
Mesaje: 229
Locație: bv
Telefon: 0744379359

Mesaj: viewtopic.php?p=157534&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#157534Trimis: 03 Ian 2008, 04:08    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Buna!
firele coaxiale de inalta tensiune sunt scumpe
si nu rezista la temperaturi inalte
si deci nu se justifica decat daca pe masina este montat un echipament de telecomunicatii sofisticat.
pentru echipamentele obisnuite nu sunt necesare asemenea precautii..
bine ca Titus imi da dreptate..
cand am scos fisele tesla si le/am inlocuit cu sarme chioare a crescut ralanti-ul...
R
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=157561&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#157561Trimis: 03 Ian 2008, 12:40    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Pt Mrclradu :
cand am scos fisele tesla si le/am inlocuit cu sarme chioare a crescut ralanti-ul...

Te rog explica-mi: ai inlocuit pt o bucata de timp fisele cu sarme ? Si pe ce motor ai facut asta ? Adica cu sau fara aprindere electronica ?
Pt ca eu am TRS si am modulul ala de aprindere montat din fabrica...

Acum sa va spun de la ce mi-a casunat pe fisele de bujii :
cu cateva saptamani in urma am dat de un topic numit "economie de combustibil : http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=8555" si-am vazut o referire la bujii cu electrodul de masa gaurit.
Am sapat putin , m-a convins ideea si-am trecut la fapte.Am inlocuit setul vechi de NGK-uri de pe masina cu altul modificat.Problema care m-a nemultumit a fost aspectul bujiilor scoase din motor: toate au mers aproape OK , dar pe masura ce erau fisele mai lungi se vede pe bujie cum a lucrat putin mai prost, astfel incat intre bujia 1 si 4 sunt ceva diferente care n-ar trebui sa fie .Ele provin categoric din energie pierduta pe fisele respective.Incerc sa caut pozele cu ele si le voi insera mai tarziu, sorry
Intrebarea mea era daca putem stoarce o imbunatatire din partea asta, a fiselor de bujii???
3% de aici +5% din alta parte pot avea chiar sens daca nu trebuie investit o caruta de bani si iese ceva ..... (ca si-n faza cu bujiile gaurite...)
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
andrushyca
tribun I (8)
tribun I (8)


Înscris: 22/Iul/2006
Mesaje: 284
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=157877&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#157877Trimis: 06 Ian 2008, 01:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Unele firme de publicitate produc tuburi spectrale cu descarcare in gaz.Aceste tuburi sunt alimentate din transformatoare ridicatoare :1kv-15kv,25mA-100mA.Legatura intre tr si tub se face printr-un conductor siliconat 1mm^-2.5mm^cu izolatia ajungand pana la 3-4 mm/raza.La capatul terminal corespunzator bujiei eu as sertiza un papuc,folosind in acest fel strangerea surub-piulita a electrodului.
In alta ordine de idei,pentru scurtarea traseelor -trecerea la varianta cu 4 bobine(modificarea distribuitorului clasic cu unul opto-electronic)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9799
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=158027&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#158027Trimis: 07 Ian 2008, 10:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

scorpion a scris:Te rog explica-mi: ai inlocuit pt o bucata de timp fisele cu sarme ? Si pe ce motor ai facut asta ? Adica cu sau fara aprindere electronica ?
Pt ca eu am TRS si am modulul ala de aprindere montat din fabrica...

Nu, a inlocuit DEFINITIV fisele cu sarme impletite (nu stiu cat de "chioare" sunt ) trase prin manson de protectie. Aprinderea e clasica, cu platine, cu amplificator de scanteie. Motorul e 1.3 comprimat. Din ce zicea mrclradu, a masurat rezistenta fiselor Tesla si e mult mai mare decat cea a fiselor romanesti.
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
mrclradu
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 23/Dec/2005
Mesaje: 229
Locație: bv
Telefon: 0744379359

Mesaj: viewtopic.php?p=158292&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#158292Trimis: 08 Ian 2008, 23:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Buna..
nu sunt sarmele asa de chioare
sunt cabluri de Fit de la televizoarele AN
le/am tras mansoane de silicon sa nu se topeasca, izolatia e excelenta dar nu tin la temperatura, firul central de la bobina la distribuitor este
Boschcu R=3...4 Kohmi..
fisa cea mai lunga tesla are vreo 12 Kohmi,
cam mult fata de ce scrie in carte, cum le/am inlocuit surpriza a crscut ralantiul..
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alf 08
general III (16)
general III (16)


Înscris: 20/Mar/2005
Mesaje: 1098
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=160320&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#160320Trimis: 21 Ian 2008, 15:15    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

care are un prieten cu VW Broscuta? intreb asta deoarece ma intereseaza dimensiunea fiselor(cu toate ca nu cred ca sunt cu mult mai lungi/scurte decat ale noastre):


http://www.performancezone.ro/index.php?page=dsp_products&subcategId=46

empi reprezinta un nume in lumea auto, sau sunt unii gen srl?
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=160826&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#160826Trimis: 24 Ian 2008, 15:06    Subiect: fise de bujii Răspunde cu citat (quote)

Am masurat aseara fisele care au fost pe masina acum 2 ani si pe care le-am inlocuit cu fise Tesla siliconice albastre (cod T643S).
Fisa pt cilindrul 4 veche are 19200 ohmi
Fisa pt cilindrul 4 Tesla are 12300 ohmi
M-am uitat in manualul de uzina si maxim la cilindrul 4 ar trebui sa fie 2200 ohmi , deci am sa caut alte fise....
In plus ca sa fie rahatul complet folosesc si bujii NGK BPR6ES care au rezistor incorporat de peste 5000 ohmi ( pe site scrie 5000 ohmi iar masurate au 5600 ohmi !!!) , deci clar pierd sanatos din energia care trebuia sa-mi ajunga la bujii....
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=162517&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#162517Trimis: 01 Feb 2008, 12:18    Subiect: fise bujii facute Răspunde cu citat (quote)

Salut ,

Multumesc Andrushyca pt idee :
Unele firme de publicitate produc tuburi spectrale cu descarcare in gaz.Aceste tuburi sunt alimentate din transformatoare ridicatoare :1kv-15kv,25mA-100mA.Legatura intre tr si tub se face printr-un conductor siliconat 1mm^-2.5mm^cu izolatia ajungand pana la 3-4 mm/raza

Am vorbit cu un prieten , care are un prieten .... si-n final azi dimineata am primit cam 4 m de conductor siliconat , l-am masurat si are rezistenta infima : 1-2 Ohmi la 1m, iar pe el scrie 20kV , deci va merge electric vorbind iar in ceea ce priveste rezistenta la temperatura , vom trai si vom vedea...
Acum voi avea pe fiecare bujie aceeasi rezistenta , adica aceea din bujie de 5,5 kOhmi (am NGK BPR , deci cu rezistor ) pt ca fisele nu vor mai conta ca rezistenta introdusa in circuit.
Maine , sertizez capetele de la fisele vechi pe firele noi si-i dau un test.
Sunt curios si daca prind paraziti in plus cu radioul masinii....
Revin maine pe seara...
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
scorpion
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 15/Mai/2006
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=194934&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#194934Trimis: 10 Aug 2008, 10:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am cam uitat sa spun ce-am facut cu fisele home made....
Pai merg foarte bine, si ca sa reduca parazitii electronici am lasat o fisa Tesla ( care are vreo 2-3 kO) intre bobina si capacul de la delcou.
Am vreo 1000km cu ele si merg impecabil , sunt categoric mai bune decat cele Tesla.
Am avut ocazia sa masor si-un set de fise de Urziceni si au valori foarte apropiate de cele Tesla , adica cam 19kO pt fisa cilindrului 4.....
Le prefer pe ale mele home-made cu rezistenta de 0,05-0,2 Ohmi bucata si cu bujii NGK BPR6ES cu rezistor intern....
Deci care puteti faceti-va rost de conector siliconic de inalta tensiune de la reclamele luminoase.... ca face toti banii.
Citroen Xantia 2.0i Hydractive 2
Oltcit Club 11R TA aproape normal
Get a life , not a job ! The end is near !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Huși

Mesaj: viewtopic.php?p=194980&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#194980Trimis: 11 Aug 2008, 10:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Tocmai ce eram pornit să te ispitesc: de unde conductor, etc etc...

Deci "de la reclamele luminoase". Bun, să vedem cum dăm de un prieten care are un prieten...
Ce vorbești... le dai piese mocăgeală, ei n-au nici bani de curier, d-apăi mai visează la adunături cică naționale, la care dacă vin, mai și vin cu orice, numai cu Oltcit nu.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=196171&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196171Trimis: 23 Aug 2008, 21:49    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Fisele Tesla sunt cele mai proaste fise de pe pamant. Uite cum ma duc io noaptea sa masor incarcarea alternatorului, si daca tot era pe acolo dai si uitete si pe la motor. Cand ma uit raman asa . Era pom de craciun.

Oriunde o fisa se apropia de cealalta facea o mica scanteie si pe deasupra, oriunde o fisa de bujie atingea de motor se intampla acelasi fenomen . Am ramas uimit cand am vazut ca la 2 bujii fisele faceau flama, si oricat as fi miscat/infipt la ele nu se intampla nimic. Fisele sunt aproape noi, si de cand am masina am schimbat 2 seturi de porcarii dinastea.

ISO 9001 pe naiba./../.

Ce fise pot sa mai bag ca ma apuca toate nebunelile...
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13297
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=196176&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196176Trimis: 24 Aug 2008, 00:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

NeaGeorgel a scris:Fisele Tesla sunt cele mai proaste fise de pe pamant. ...si de cand am masina am schimbat 2 seturi de porcarii dinastea.
De 5 ani folosesc asemenea fise impreuna cu o aprindere clasica si nu am intimpinat asemenea defecte.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=196183&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196183Trimis: 24 Aug 2008, 02:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

NeaGeorgel a scris: am schimbat 2 seturi de porcarii dinastea.


puteai sa iti cumperi de Urziceni, culoare neagra. Eu nu sunt multumit de astea de urziceni, care, desi au capatul dinspre bujie cu protectie de cauciuc cum sunt fisele originale ale masinii, nu raman la locul lor nici de'al dracului.



eu folosesc Tesla de 3ani, am mai recomandat si la altii, si nici ei nu au nici o problema cu ele.


Poate la tine e alta problema...
Ai manson de cauciuc peste fișă(manson de cauciuc, acolo unde fisa se atinge de motor)? Daca nu, posibil sa se fi topit putin fisa, si de aici problemele tale.
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zephirus
cont suspendat


Înscris: 03/Dec/2004
Mesaje: 3811
Locație: Huși

Mesaj: viewtopic.php?p=196211&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196211Trimis: 24 Aug 2008, 13:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

NU, la el problema e din bujii.
Pune tu NGK BP06S(R chiar) în 2 sau 3 craci.
Și mai vorbim dup-aia.
Ce vorbești... le dai piese mocăgeală, ei n-au nici bani de curier, d-apăi mai visează la adunături cică naționale, la care dacă vin, mai și vin cu orice, numai cu Oltcit nu.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=196220&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196220Trimis: 24 Aug 2008, 14:02    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sa sti ca m-ai pus pe ganduri cu bujiile alea...
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=196228&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196228Trimis: 24 Aug 2008, 15:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Zephirus a scris:NU, la el problema e din bujii.



si ai dedus asta din...?
iar treaba cu 2-3 craci e discutabila...
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NeaGeorgel
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 28/Sep/2007
Mesaje: 1470
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=196262&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#196262Trimis: 25 Aug 2008, 11:59    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am zis ca poate sa fie de la bujii la mine pentru ca nu am bujii de oltcit ci de CIELO (nu recomand, nu faceti ca mine, le-am primit cadou). Sunt in teste cu ele inca...
Oltcit Club '82. 1.3L comprimat, arcuri intarite + opritoare, 4 segmenti / piston. Powered By Tico Alternator.
Hyundai Elantra '03 / 1.6 16V 107 CP, Amortizoare praf, frane functionale :D, air-baguri nefunctionale, motor...functional, bucsaraie praf.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1374
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=225558&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225558Trimis: 13 Mar 2009, 18:05    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cele mai bune fise sunt BOUGICORD L'ELECTIFICIL.Alea rosii,cu mansoane mari spre bujii,de culoare gri.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10836
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=225577&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225577Trimis: 13 Mar 2009, 20:38    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

alea care se mai gasesc pe oltciturile frantuzesti?alea "tare ca piatra"
probabil noi sunt bune,dar dupa 10-15 ani de stat la motor se cam duc naibi,si daca proprietarul n-a avut grja sa mai puna putin ulei in gaurile unde intra fisele in capacul delcoului acolo se distruc destul de rau...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1374
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=225607&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225607Trimis: 13 Mar 2009, 22:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Frate-meu le are pe a lui din 1983.Si tot fise sunt.I le-am mai curatat eu,sters cu benzina,contacte curatate cu smirghel fin.
Pe a mea din 1986 am fise rosii de FERITE-Urziceni,cu manson mic spre bujii.Din fabrica am avut si cilindri antideparazitare,deoarece a fost echipata cu SINTEROM,cu hexagon mic.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
b28kft
cont suspendat


Înscris: 12/Mar/2008
Mesaje: 1847


Mesaj: viewtopic.php?p=225655&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225655Trimis: 14 Mar 2009, 17:31    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Fise de Urziceni?? Nu prea cred...
Cu fise Urziceni, motorul are neregularitati la turatia de ralanti, cu Tesla n-are. Am testat cu lampa stroboscopica si am folosit 5 sau 6 seturi de fise. Plus ca setul NOU de Urziceni facea "luminite" noaptea!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1374
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=225658&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225658Trimis: 14 Mar 2009, 17:48    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Chiar nu ma crezi?Si nu face nici un fel de luminite noaptea.Sunt vechi,facute intr-o epoca cand se mai punea accent pe calitate.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
Marinescu Adrian
rebel (0)


Înscris: 30/Dec/2008
Mesaje: 3
Locație: Ploiesti/Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=225668&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225668Trimis: 14 Mar 2009, 18:34    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

am eu un set de fise original rosii de cand am masina si nu au fost probleme cu ele, sunt tari ca piatra intr-adevar si au un manson de cauciuc foarte ok pe partea unde intra bujia
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9799
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=225839&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225839Trimis: 16 Mar 2009, 10:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Din pacate fisele Tesla nu sunt foarte bune. De curiozitate, masurati valoarea rezistentei interne cu un ohmetru. Cele scurte mai merg, dar la fisele lungi rezistenta interna e infernal de mare. Unele masurate de mine aveau in jur de 13kohmi. Imens. Si am masurat vreo 3 seturi. Am masurat la niste fise Bougicord si erau valorile incredibil de mici, dar din pacate nu era un set complet de fise. La cele de Urziceni rosii, valorile sunt ok. Asa ca prefer fisele rosii de Urziceni, evident in stare buna (ceea ce nu prea se mai gaseste. )
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=225841&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225841Trimis: 16 Mar 2009, 11:20    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

eu ce am masurat fise tesla noi....fisele scurte aveau rezistenta 0,1kohmi, cele lungi 0,2kohmi (la 3 seturi de fishe noi)

Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
robertino
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Oct/2008
Mesaje: 1318
Locație: Tg jiu
Telefon: 0726330630

Mesaj: viewtopic.php?p=225898&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225898Trimis: 16 Mar 2009, 19:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

In decursul timpului am gasit fise cu rezistenta interna 0.Cunoscatorii stiu despre ce e vorba.
Le am pe masina se numesc CAVIS.
Am si doua seturi de Bougicord,dar mai bune Cavis-urile.
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1374
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=225927&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225927Trimis: 16 Mar 2009, 22:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Si cat este toleranta maxima admisa a rezistentei interne a fiselor?Si cum si cu ce masurati?Explicati-mi si mie ca nu prea ma pricep.Multumesc!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
robertino
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Oct/2008
Mesaje: 1318
Locație: Tg jiu
Telefon: 0726330630

Mesaj: viewtopic.php?p=225931&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225931Trimis: 16 Mar 2009, 22:14    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Si cum si cu ce masurati?

Cu aparatul de masura se masoara rezistenta interna a fiselor.
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceneu32
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Mar/2008
Mesaje: 1374
Locație: Craiova
Telefon: 0749682344

Mesaj: viewtopic.php?p=225934&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225934Trimis: 16 Mar 2009, 22:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Multumesc!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
iuliu marinescu
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 28/Oct/2007
Mesaje: 495
Locație: alexandria
Telefon: 0721435681

Mesaj: viewtopic.php?p=225967&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#225967Trimis: 17 Mar 2009, 04:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Salut,

Gasim si noi pe undeva CAVIS?Ce culoare au?

Multumesc anticipat!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
robertino
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Oct/2008
Mesaje: 1318
Locație: Tg jiu
Telefon: 0726330630

Mesaj: viewtopic.php?p=226234&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226234Trimis: 18 Mar 2009, 22:49    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

http://www.italiancarparts.com/ignitionwires/ignitionwires.html
Eu le-am adus din polonia prin 2003.Sunt negre si scrie cavis cu alb pe ele.
Pentru cunoscatori sunt fise de competitie,special concepute pt curse,putine masini din lume sunt dotate de serie cu asa ceva.
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
valib
cont suspendat


Înscris: 05/Dec/2004
Mesaje: 6107


Mesaj: viewtopic.php?p=226238&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226238Trimis: 18 Mar 2009, 23:08    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

si s-a potrivit de la vre-o masina la oltcit?
Mess with the best, die like the rest!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
robertino
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Oct/2008
Mesaje: 1318
Locație: Tg jiu
Telefon: 0726330630

Mesaj: viewtopic.php?p=226239&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226239Trimis: 18 Mar 2009, 23:10    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Le-am gasit pe oltcit.Cred ca se potrivesc de alfa 33.
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Giully4u
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008
Mesaje: 1632
Locație: Slatina-Craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=226255&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226255Trimis: 19 Mar 2009, 01:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Or fi ele de competitie, dar rezistenta interna e imposibil sa fie 0.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
robertino
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 01/Oct/2008
Mesaje: 1318
Locație: Tg jiu
Telefon: 0726330630

Mesaj: viewtopic.php?p=226261&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226261Trimis: 19 Mar 2009, 09:26    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Fiecare crede ce vrea.Le-am masurat, si este o,ooo.
Cand esti mort nu stii ca esti mort ..e greu doar pt ceilalti ..la fel si cand esti prost...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
barutzu
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 14/Mar/2007
Mesaje: 1776
Locație: Petrosani
Telefon: 0745149953

Mesaj: viewtopic.php?p=226361&sid=efe462c0b70493b34ad1ec7a790de1ad#226361Trimis: 19 Mar 2009, 20:25    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

eu te cred te cunosc si stiu ca nu bagi din top .
Visul baietilor e cosmarul barbatilor .
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community