Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-17-YBO & B-18-YBO
Pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Analizand bine toata situatia, am decis sa am si eu topicul cu rabloantza mea, astfel incat lumea sa mai poata invata din greselile dar si succesele mele.
tin sa ii multumesc lui titus deoarece m-a motivat cu al sau oltcit turbo si m-a facut sa inteleg ca orice este posibil. orice s-ar spune pe acest forum, daca nu era titus, nu pupam noi turbo. pentru asta, palaria jos si respectele mele.
proiectul a demarat fix acum un an(in octombrie anul trecut am luat decizia de a ma inhama la asa ceva) si pot spune ca nu este incheiat 100%, datorita faptului ca acestui motor i se pot aduce multe multe imbunatatiri, dar totul se face pe bani si inca nu am spart vreo banca.
urmeaza multe poze, pentru ca dupa cum bine stiti o poza face cat o mie de cuvinte. vizionare placuta!!!

aici sunt capacele de chiulasa + 2 table de la motor cromate. au iesit bine!


tot capacele!


asta e stadiul in care ajunsese motorul. ii mai trebuiau chiulasele si era cam gata!


poate ca una din cele mai rare piese... delcoul electronic. dupa cautari indelungi am reusit sa dau de el tocmai in filiasi. mi-am facut damblaua!



intercoolerul. putin murdar, dar pe placul meu. masina donatoare: golf 2


piesa in jurul careia se invarte proiectul. masina donatoare: mitsubishi colt 1.4 benzina. din pacate nu a facut fata, ea fiind inlocuita cu alta.


blow-off valve. sper sa scot fssss-uri decente cu ea. si chiar scot.


bobina valeo competition. similara daca nu identica cu bobinele folosite pe masinile de raliu mai vechi.


filtrul OMP sport folosit pe motorul comprimat. isi va gasi un loc de onoare pe acest motor.


master-switch folosit pe masinile de raliu.


buton start.


montaj buton start si master-switch.


primul meu ambreiaj a fost de talbot simca 1.3 rallye. ce pot sa zic... arata bine, dar a tinut cam 8000 km. nu se prea merita pentru o masina care este exploatata des. acum folosesc un kit de ambreiaj sachs, pentru care nu cred ca am poze


amortizoare... pe fata folosesc amortizaore de peugeot 205. in poza se vede diferenta intre cel de oltcit(albastru) si cel de pug(rosu):


sonda lambda. sper in viitor sa o folosesc impreuna cu un ceas de amestec:


voltmetru si presiune in turbina:



toba finala powerfull:



galerii de admisie cromate:



actuala turbina, IHI:




sistemul de benzina:



circuitul de apa:



boost controler:


niste banda de evacuare:


fise, bujii:


separator ulei




instalatie xenon:




montaj final:


cateva poze cu masina:




interior:



va dati seama ca ar fi mult de discutat. in momentul asta turbina e reglata la 0.9 bar, ca acolo ii place cel mai mult.
in momentul de fata, urmatoarea imbunatatire este racirea suplimentara a uleiului. kitul este deja comandat. maine ma duc sa ridic radiatorul suplimentar de ulei care deja a sosit. modina de adaptare si furtunele sosesc abia in ianuarie, nefiind pe stoc momentan. voi pune totusi poze cu nea radiator maine.
vreau inca odata sa multumesc oamenilor care m-au ajutat sa duc la bun sfarsit acest proiect(stiu ei care sunt) si vreau sa subliniez ca fara ajutorul lor nu as fi putut ajunge asa departe cu toata distractia. tocmai de aceea, oltcitul lui titus ramane in continuare cel mai tare din tara si inca odata respect!! Nu pot dec Eu nu pot decat sa ma enervez. Daca Pupa numeste masina aia -citez- "rabloanza mea", noi astelalti, amarastenii, ce sa mai zicem Felicitari Pupa pentru masina, talent, ambitie si munca depusa. Stiu ca nu ai postat ca sa astepti laude, dar le meriti din plin. Sincer sa fiu masinuta asta m-a impresionat extraordinar de mult (alaturi de alte vreo doua). Sper sa o fac si pe a mea macar pe sfert cat YBO (yeah right, never ever). nu pot decat sa afirm ca abia astept sa iasa YBO din iarna asta...am avut ocazia si placerea sa-l vad cat de cat in actiune(de pe locul din dreapta)...asta inaite sa mearga cu 0.9 parca
singura chestie care nu-mi place e munca facuta de tinichigiu,si nu ma refer aici numa la masina lu Pupa...toti care ati trecut prin tinichigerie stiti cum sta treaba...
una peste alta nu credeam ca o sa vad topicul asta vreodata deschis de Pupa , dar oricum spor la treaba
pupa a scris:
in momentul de fata, urmatoarea imbunatatire este racirea suplimentara a uleiului. kitul este deja comandat. maine ma duc sa ridic radiatorul suplimentar de ulei care deja a sosit. modina de adaptare si furtunele sosesc abia in ianuarie, nefiind pe stoc momentan. voi pune totusi poze cu nea radiator maine.
respect!!

cool parca era vb sa-mi spui si mie cind comanzi kit-ul superba. mi-as dori sa am si eu turbo ala.. si motoru ala am trait sa vad si Xenon pe Oltcit!Felicitari !:)Masina e super!
DARKsid3 a scris: am trait sa vad si Xenon pe Oltcit!Felicitari !:)Masina e super!


subscriu!

in prima poza cu xeonu... de ce lumineaza mai aiurea farul din stanga (dreapta masinii) ?
IeD3vil a scris:
in prima poza cu xeonu... de ce lumineaza mai aiurea farul din stanga (dreapta masinii) ?

Pe un far e xenonul si pe celalalt halogen normal. Ghici care unde e hehehe... am luat radiatorul de ulei. poze mai incolo, ca de bine ce am ajuns acasa, tre' sa plec!! NO COMMENT Felicitari Pupy pentru tot ce ai facut.Dar ma gindesc eu,oare nu ar fi
fost si mai interesant si chiar mai frumos daca cromai toate tablele de la carenaj?Macar alea care sunt vizibile. Bre, ai grija d emasinuta aia ! E o bijuterie unicat...!
Felicitari si numai bine! ce sa zic???

felicitari inca o data asteptam sa treaca iarna si sa vedem radiatorul de ulei suplimentar


ciau sa-i raspund eu lu danH...le galvanizeaza bre...ca cica cromatul costa extra...si se slefuieste greu... pupa ar fi platit oricum saltare ca si lui bogdan lascu si lui titus iti spun si tie felicitari sa ai grija de ea z\si zii si u un scor cat a fost toata treaba te asigur eu ca si daca ar sti...tot n-ar spune
ca fapt divers am incercat eu sa-i tin bonu fiscal de cand il cunosc...cel putin vreo 1500 modifcarile care fac din ybo o masina tunata...n-am pus la socoteala tot ce tine de mecanica si aspectul masinii.. il rog eu din sufletzelul meu de baiat simpatic sa zica scoru
pt inceput, poftiti niste poze cu noul radiator de oloi:




a ramas pe comanda la urmatorul transport(dupa sarbatori) kitul de adaptare al radiatorului. ma bucur ca este disponibila "modina" cu termostat, a.i. radiatorul sa-si faca treaba doar daca este nevoie de el.

bre, va multumesc pt frumoasele urari!!!
si acum sa incepem pe rand:

danslotea, poza mai de detaliu cu stopurile nu am. intr-adevar, nu-s chiar cele mai reusite, dar poate reusesc sa ma apropii de adevar cu urmatoarea versiune de stopuri(ar fi cea de-a 4-a, mai exact ). mai spre primavara!

ied3vil, in poza cu farurile, unul este xenon, unul este halogen, exact cum a spus si cristi!

danh, pana acum am cromat cele 2 table de la galeriile de admisie. alea se vad cam cel mai mult. si dupa cum bine a spus si iulica, in momentul de fata am aproape toate tablele de la motor(mai putin tabla antireciclaj, care este prea mare) la galvanizat. eu vroiam cromat, dar cica nu s-ar fi putut obtine o "culoare" uniforma din cauza formelor ciudate care le au tablele(nu se pot slefui uniform). pun poze cu ele cum imi cad in maini(saptamana asta sigur). plus ca am dat si teava de admisie(cea cu filtrul de aer, care nu e in poza cu montajul final) la cromat.

lex, nu stiu bre cat a costat. probabil ca destul de mult, dar refuz sa tin socoteala masinii mele.
multam iulica pt "contabilitate"
in rest... urmeaza in curand o mica surubareala la masina pentru a schimba axele cu came, rezolvarea unor scurgeri tampite de ulei si amplasarea corecta a carburatorului.
in rest, numai bine!!

p.s. mai am si "fiarele" astea:

dar inca nu sunt convins sa le montez. mai vedem!
p.s.s daca mai pun o singura poza pe imageshack ma spanzur!!!!!!!!!!!!!! merge execrabil. ce jucarie interesanta
da puteai sa stergi si tu ala inainte sa-l duci in casa
totusi...in poza pare mic...sigur se potriveste in oltcit?
pentru tine...si astia ca mine ...la care nu a plouat la radacina o sa fie ca si pana acum usor de intrat in ybo...da restu?cine are peste 1.80 sta si se utia de afara
sau da cu capu peste tot roll-cage-ul ala e de aspect bre.
da, era prafuit, da' mi-a fost lene sa-l sterg special pt o poza.
si nu cred ca e prea mic, ca e dat jos tot dupa un oltcit(danke PdD), dar are nevoie de 2 mici modificari la barele paralele cu stalpii fata. detalii, detalii...

@dan, de cromat cromeaza un amic de al meu, iar pretul e pe piesa si complexitate. dar nu cred ca dispune de baie de crom asa de mare pt barele metalice.
in schimb, am auzit ca este prin bucuresti un atelier maricel de cromat, unde s-ar putea sa poti croma si barele. dar nu mai stiu date. o sa caut si iti spun! jenti poate croma? tot prea mari bre. poate tot la atelierul ala de care zic eu sa se poata. dar nu bag mana in foc. trebuie investigat.

sa va pun si o poza cu cel mai mare fan al lui YBO(in afara de mine ) :
toate ca toate...dar daca si alexandra(si in general fetele/femeile) te sustine asta e un semn cat se poate de bun Madaline buna treaba. Vad ca tu nu mai ai mult de lucru. O singura chestie. Cat te-a costat separatorul de ulei ? Succes in continuare. Felicitari .... masina e unicat .... Felicitari Pupy pt relizari si .............. la mai multe ! vreau eu stopurile spate . daca o sa le vinzi Multumesc Pupa pentru bun simt. Nu vreau sa-mi arog nu stiu ce merite, dar daca nu realizam un proiect Turbo functional si care sa furnizeze asemenea performante, cu siguranta... foarte slabe sanse sa fi aparut altcineva. Timpul trecea, interesul pentru ceva "depasit" scade si el, firesc.
Chiar si asa, dupa ce s-a aflat de viabilitatea proiectului, o alta abordare a traseului pentru esapament nu a confirmat si s-a renuntat la conceptul Turbo.
Discutiile cu "speciliasti" ar fi dus inevitabil la afirmatii gen. "Imposibil", "Nu se poate", "Fara sens", "Bani aruncati in vant", "Ia alta masina"... ca sa nu vorbesc de alte afirmatii ciobanesti.


E tare intereant cum fiecare masina ia atat de mult din personalitatea celui care o intretine. Sigur in anumite limite date de interes si disponibilitatea de a investi bani. Preferintele personale si raportarea la propria masina, aceea de a-ti imagina daca ti-ar place pe masina ta asa ceva sau nu sunt motivul pentru care in principal gusturile difera. Mai discret, mai evident, mai logic, mai sic.

Versiunile sunt motorul evolutiei. Baza sa fie buna, concurenta le duce la extrem.
Bunul simt trebuie sa primeze, jignirile si provocarile nu isi au nici un sens. Ba.. stimuleaza.
Trebuie sa intelegem ca noi nu avem sa ne dovedim noua Oltcitistilor ceva, noi suntem o comunitate. Mai degraba ar trebui sa circulam cu masinile turbate, preparate, aratoase, sic, dragute... pentru simplul fapt ca existam. Daca "dam bine"... cu atat mai mult. Daca nu... ne deplasam, ca la urma urmei e o masina.


Alt aspect.
Sa nu se inteleaga gresit cum apare la prima vedere... Pentru un Turbo nu trebuie investit nu stiu cate mii de euro, cum e cazul acestui YBO sau cum rezulta din ce spune Lascu.
Referindu-ma strict la motor, se poate cu mult mai putini bani. Ultima parte de performanta costa cel mai mult. Prima, costa putin.
Sper sa am timp sa prezint cateva concepte interesante.


Imi plac Oltcituri frumoase si cu personalitate, si sper sa si circule cat de multe prin tara. Turbo.. cu atat mai mult. Un Oltcit Turbo in garaj, nu stiu... nu exista.
Interesant sa aflu de la asa mare departare ca i-am dat clasa la cineva cu nu stiu ce TDI, dupa atata timp. Imi place sa accelerez, sa fac depasiri rapide. Si pe cei pe care i-am depasit, nu stiu ... ma retin Asa ca mare grija la comportament, gesturi sau altele. Stati calmi



Acum pentru pupa... Felicitari pentru masinuta! Ai lucrat enorm de mult, ti-ai pierdut o gramada de timp si ai cheltuit la bani, ca o sa se sperie lumea daca o sa afle Ca un chitibusar atent la detalii si amator de nou si exotic, ai facut o treaba foarte buna.

Da-i inainte.. sperie Bucurestiul si atentie la radare
Glumesc. Dar acum sa nu-mi spui ca nu o mai calci pe portiuni, hai.. ca sa nu atingi asa viteze mari, barem la acceleratie de la viteze mici


Felicitari domn' Pupa!!! Iti spusem doar ca trebuie sa-ti faci topic public!
Stima noastra pentru pasiune si realizari. Da-i inainte cu evolutia!!!

ehe titus... iti dai seama ca imi mai scapa si mie piciorul pe acceleratie prin oras (baietii din bucuresti isi aduc aminte cand alergam cam cu 6000 rpm intr-a cincea -nu zicem viteza- prin fata petromv si am fost nevoit sa ascund masina in benzinarie, ca era un logan alb cu girofare care cred ca venea dupa mine... )
inca odata va multumesc ptr aprecierile pozitive!!
doar4u, nu stiu daca vand stopurile. se vor modifica tot astea. dar daca e ceva, esti pe lista. Ei bine Pupy poate cit de curind o sa rog pe cineva sa pune niste poze cu motorul meu de rezerva pe aici ca sa vezi cam cum arata acuma.Nu am cromat dar in schimb am vopsit toate tablele de la carenaj in alte culori.Ideea a fost preluata de la Kosson.
Oricum inca o data felicitari pt tot ce ai facut si vei avea de gind sa faci la masinuta. acu ca tot ai inceput nea danH...hai sa te intreb...ce culori ai ales bre? Iata si raspunsul:colectorul ala mare din fata a fost vopsit pe exterior in galben taxi(asa scria pe spray)asta la exterior,la interior in alb(pt a depista mai usor urmele de ulei in cazul pierderilor) restul care se vad tot in galben taxi,cele inferioare in negru(ca oricum nu se vad), galeria de admisie cit si tevile alea 2 care duc gazele sub carburator in argintiu(dar care vor fi in curind confectionate din teava de cupru),capacele de culbutori s-au vopsit cu spray pt jenti(cam aproximativ la culoare cu nichelul),tablita aia care vine deasupra fuliei de la alternator are culoare masinii adica albastru matalizat(pe spray scrie albastru sideral). suna bine ce zici acolo dane. abia astept sa pui poze.
ce-i drept, am avut si eu odata tablele, galeriile si ce mai era pe acolo vocsite in argintiu, dar am preferat sa le cromez/galvanizez pentru un rezultat cat mai bun.
tabla antireciclaj deocamdata o las neagra cum a lasat-o mama craiova. cand voi putea sa o cromez, asa o fac. mai vedem!

offtopic, astazi reuniune intre mine, tz, iulica, corbu si calinmic in plaza romania. am stat pana la 2, de ne injurau femeile de servici! frumos asa. Eu sincer cred ca ne injurau ca bombaneam cati bani am pierdut la Cazino
Masinuta, arata ireprosabil, dar nu caroseria din pacate.
Trebuie sa gasim un tinichigiu si vopsitor bun, ca suntem cam multi care cauta.
Vezi, cand ai nevoie de ajutor si pot sa vin, anunta-ma.
Cu tot respectul. au venit piesele de la cromat si galvanizat.
poze in 20 de minute!!!
me happy... Sa-ti traiasca bre, sa o stapaniti sanatosi (amandoi).

Si vezi ca nu ai uitat ca ai promis ca ma plimbi si pe mine cu ea...sa vedem doar cum facem sa si am loc inauntru. multam' quazeule. de plimbat te plimb, odata ce te inghesuim in scaun.

ok... tablele. nu pot sa le sterg bine de rumegus. sunt cam enervante si trebuie sa le suflu cu aer comprimat, dar pt cateva poze le-am sters cat am putut. pt un rezultat perfect, ideal ar fi fost sa fie noi, fara zone afectate de caldura mare si rugina. in aceste zone zincul este mai mat si se vede ca tabla fusese afectata intr-un fel sau altul. pe viitor nu cred sa mai existe problema ruginii.





nu se compara cromul cu zincul. asta este teava filtrului de aer si a gazelor de carter:



si "setul complet":


ma bate gandul sa cromez si carcasa alternatorului, ca si aia e la vedere. din pacate, abia dupa sarbatori. din nou, mai vedem! Au iesit super bine bre, ce, nu esti multumit?
Un pret ceva, nu dai si tu? sunt multumit, cum sa nu... dar altfel ieseau daca erau noi si le croma.
oricum, eu zic ca e suficient!!
pret... nici mult, nici putin. Din cate am vazut eu, masinuta asta e o adevarata bijuterie. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ani multi de acum incolo Din pacate Pupy nu ai asa ceva: http://img208.imageshack.us/my.php?image=1712061116uk9.jpg cred ca m-am indragostit de masina ta

PS : in poza asta http://img216.imageshack.us/my.php?image=dsc065166nf.jpg

ce sunt ceasurile din stanga? cel de sus si cel de sub el
DanH a scris:Din pacate Pupy nu ai asa ceva: http://img208.imageshack.us/my.php?image=1712061116uk9.jpg

din pacate nici tu dane n-ai asa ceva
iulicuta2000 a scris:din pacate nici tu dane n-ai asa ceva

Da bre, da e un inceput...
Ceasurile alea 2...frumoase rau, dar mai e unu mic si "negru", mai jos, care are o importanta foarte mare Bravo Pupa! Arata super masina, se vede ca ai pus mult suflet in ea( nu ma mai gandesc la cate sau la ce ai renuntat ca sa iti vezi visul cu ochii). BRAVOS vai pupa acele fiare zincate sunt misto

le pui pe masina sau pe raft?

nu mai sta pe forum sa pozezi fiare pune mana si lucreaza la masina ia exemplul meu cand repari una se strica alta si tot asa



sa stapanesti sanatos carenajere si spor la treaba

ciau danh... din pacate, nu am si eu mig 29... da' cine stie ce f22 o iesi in viitor.
addy05, ceasurile sunt 4 la numar. cele de pe stalp sunt de sus in jos: temperatura ulei, presiune ulei, presiune turbo. si mai e un ceas chiar sub cd-player(in buzunarul de plastic)... ala e voltmetru.
si s-ar putea sa mai adaug inca vreo 2 ceasuri, poate chiar 3. temepratura apa, presiune benzina(asta nu e sigur) si amestec. dar chiar nu e graba cu astea.
multumesc alf si bebitsa de urari.
calinmic, o sa ma apuc cat de curand de masina. sa rezolv intai ce am de rezolvat. si da... as lasa in vitrina tablele alea, dar trebuiesc si ele montate. extraordinar....bvo pupa....sa stapanesti sanatos creatia si sa ai grija de ea.....felicitari!!!!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 1 din 26
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community