Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-17-YBO & B-18-YBO
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
eee... practic doar 4 aveau nevoie de pasuire! le-am facut pe toate, ca nu m-a durut mana.
repede nu a mers, ca mai aprindeam o tigara, mai radeam cu baietii, mai faceam o supapa. plus ca m-a omorat presa aia de supape de am avut-o. mergea ca un melc!!

si sa nu uit, in prima zi de supape, ne-am cam luat de la vaporii de diluant, benzina si decarbusolv! si mai mult am ras decat am lucrat. dane...ca sa iasa un lucru calumea...trebuie sa freci doua zile...sambata la o chiulasa... duminica la cealalta...chiar daca pentru o supapa iti ia 20 de minute....a terminat in 2 zile?
bine...ar fi terminat el mai repede daca nu eram noi pe capu lui sa-i consumam rezervele de la pistolu de lipit cu plastic , gazu din sprayuri si oxigenu din subsol lasa bre iulic. ca ne-am distrat. si oricum, nu ma grabesc nicaieri!!
sa nu uit sa pozez creatiile lui iulica, corbu si tzz. creatii din tabla, nu oricum! Da fiti atenti:nu care cumva sa va apucati sa spalati cutia de viteze cu petrol lampant.Atunci e jale.Da jale mare.Va dau afra din bloc veciniii.Pute in draci.Eu stiu.Le-au plecat si puricii din casa. ca veni vorba de vecini...chiar in seara asta spunea pupa ca toata scara blocului miroase a benzina...daca vine cineva nou prin bloc crede ca trece vreo conducta de benzina pe sub bloc De fapt asta face e gata de ieri baiatul lui tata. am avut niste probleme cu baietii de la sudura care m-au taraganat cu tablele. tre sa ii pun curelele si sa reglez culbutorii si de sapt. viitoare stati in casa. se intoarce suieratorul!


p.s.
Gheko a scris:Pupa, cat te-au costat placutzele de frana? Setul complet ... shi ptr frana de mana ?!


aoleooo... scuze taica!!! acum am observat postul tau. placutele au fost cam 180 ron, fara alea de fr. da mana. sunt si alea disponibile, dar nu stiu pret! Chiar stateam si ma gindea Pupy.Oare chiar nu se mai aude nimica de B-17?Ma bucur sa aud vesti bune de la tine.Succes in continuare. bliiiiiiiiing nigga'!!!!





Frumos.Frumos.
Felicitari. ia pupa...ai adus turbata de la hingheri?
later edit...
observ ca :
n-are montat radiatorul suplimentar
gaura din capacul culbutorilor de pe dreapta e marita
carburator sucit
placa de presiune gri?
pompa de benzina de oltean...nu s-a crapat membrana aia de atata mers in gol
in rest...sa dea naiba sa pun picioru pe acceleratie...ca nu ma mai dai jos de la volanu ei nu stiu ce gaura zici tu bre... aia de la culbutori asa e de mult.
radiatorul inca nu are furtune. in weekendul asta sper(din nou) sa soseasca.
placa asa e de la mama ei din germania.
pt carburator tre sa merg la frezor. nu am gasit dracie dintr-aia de textolit ca sa il pot rasuci, ca cu aia clasica de metal nu se poate. il fac cat se poate de repede(odata cu noua admisie si cu radiatorul cel mai probabil).
pompa nu ma intereseaza!
o sa pui si cracu' in podea! have no broblem. felicitari pupa Imi place cum arata noul motor. Bafta ! Mey, schimbati-i lacatul la boxa lui Pupa, ca deja ma enerveaza. Salivez in fata monitorului. Foarte fain motorul, Pupa. Nu-mi zi ca ai si turbo pe el. Nu e turbo!
E compresorul de la aer condi buhahahaha!!! she's back!
astazi am terminat de montat ce mai aveam si am adus-o acasa. senzatieeeeeee!!! trage de rupe, desi avansul e pus la misto, amestecul la fel. sunt fooooarte fericit cand am vzt ca merge bine, dar exista si o parte proasta. nu am "nimerit" reglajul la culbutorii de pe stanga. tzacane ca naiba, desi e totul nou pe acolo. probabil graba sau oboseala, cine stie...
domnul tzz a fost aboslut hilar. zice el: "lasa bah, acum suna a oltict, ca eu pe toate le aud cum fac tzac-tzac"!
deci tre sa desfac capacele de chiulasa dupa stanga. more work. asta e acum!

LE... si am mai avut o peripetie mare azi. in toata graba de a porni motorul, am uitat sa conectez returul turbinei de ulei. pornim rabla, si stam nitel. cand ma uit, maaaaaaaare balta de ulei sub ea... mama, sar ca ars, opresc motorul si deja ne panicasem. ma uit eu pe sub masina, ma uit pe la motor si ma uit la turbo. furtunul scos! am ras, am mai cumaprat un kil de oloi si asta a fost. e bine totusi ca era furtunul pus pe turbo si scos din motor. daca nu era deloc, iar murdaream motorul. asa tot uleiul s-a dus direct pe jos! dap si sa nu uitam de amorsarea circuitului de apa. Iti cam place antigelu' nebunule
Intr-adevar YBO merge excelent. Dar tzacane domne...... Hai lasa ca-l faci tu in week-end sa nu mai tzacane In rest totul functioneaza cum trebuie, iar motorul arata BESTIAL !!!!
Spor la "scapatul de tzac-tzac" gata!!! azi scapam si de tzacanit(care dintre ei?? ).
sa tina vremea cu mine, ca rezolv repede si culbutorii aia buclucasi.
si da, iar tre sa amorsez circuitul de apa... baieti, un suc ceva??

Eu as vrea o cola, da' vad ca n-ai Arata beton motorasu.
Daca ai nevoie de ajutor, pot sa vin cu mecanicii mei ! ... se pricep amandoi foarte bine....(da` nu ai vrea sa stii la ce ! ) chiar comentau ca ... unde e oltcitul ala meserias? de ce nu il mai vad ei in parcare...
uitasi sa va zic ca am scapat de tzacanit(care e domne asta??). am desfacut si reglat si acum totul e ok! am mai tras un nou futun de presiune/vacuum(secundar, nu are un rol important in nici un caz), am pus si separatorul de ulei si nah. deocamdata pauza. asteptam noua admisie, tre montat radiatorul, sucit carburatorul si abia atunci re-reglat tot ca sa fie brici. pana atunci benzina si atat. ma abtin inca sa o hingheresc pana nu o reglez.
baltazar, danke de urari si sa stii ca imi plac "mecanici" tai!
bebitsa, cola nu avem, da' este suc dintr-acela de capsuni, albastru... Pupa, da' nu incomodeaza domn'e atatea sticle pe acolo? N-ai loc de mesterit ...Hai, facem o vanzare ceva? A fost bun si cel de capsuni ... si pana la urma ati avut si cola mdap... se pare ca pentru 10 zile voi echipa masina cu clasicile becuri halogen. fac un mishmash mic, din care imi va iesi o instalatie xenon HELLA, cu ambele "faze" pe xenon. acum am xenon doar pe scurta si halogen pe lunga. pun poze cum imi pica noua instalatie in mana!

L.E. hehehe... se pare ca termenul de 10 zile este incorect. maine seara am instalatia!!! pun poze, promit! si pe aia veche unde o arunci ?
pai nu o prea arunc. o dau la "schimb" cu asta HELLA. dar imi pastrez si becurile actuale, de rezerva! Eeee, e el mai melancolic si nu vrea sa se dea de gol...de fapt mi-a donat mie instalatia si tot ce a vrut la schimb au fost becurile mele cireasa, care stau de vreo 10 ani in roata de rezerva...melancolicii astia
Eu, momentan montez instalatia, dar pe balasturile respective, pun doar becurili cu halogen, alea pentru xenon, vreau sa le adaptez la veioza si la lampa de birou eh... acum asta e... m-ai dat de gol!
sa o porti sanatos si fara belele! Asa, ca idee... de unde si cu cat, instalatia aia de xenon? prima instalatie, cea cu xenon pe scurta si halogen pe lunga a fost ~800 ron. pe asta a 2-a nu dau nici un ban!
pupa a scris:prima instalatie, cea cu xenon pe scurta si halogen pe lunga a fost ~800 ron. pe asta a 2-a nu dau nici un ban!

Ce ma enerveaza pilosii astia care se descurca fara bani. Pupa de-abia astept sa vad noua instalatie (ca pe prima n-am vazut-o decat in poze ) pe viu. Ca si ailalta "instalatie" de altfel Vazusem pe net niste anunturi cum ca un kit xenon pentru faza scurta e 200 epuroi si ala pentru faza lunga+scurta (bixenon, ii ziceau ei) 230 - 240... o fi ceva de capul lor?

http://www.anuntmagazin.ro/detalii/XENON_KITURI_XENON-p8864.html
http://www.anuntmagazin.ro/detalii/Kituri_Xenon_si_Bi_Xenon-p9544.html
http://www.bluexenon.ro/index.html
http://www.bluexenon.ro/kituri.html sunt bune! alege-l pe care-ti place la pret! se pare ca am fost brusc trezit la realitate. traiam in romania si termenele nu se pot respecta in veci. nu vine azi nici o instalatie. abia luni.
gata, o iau agale spre Congo. Si eu care antrenam gasca, sa iti dam o mana de ajutor...
Da` .... auzi nu ar fi mai bine in Cuba ? decat in Congo.... Cuba Libre... Ruhm... tutun pe alese ... nu, nu! eu vreau acolo unde e rau, ca sigur e mai bine ca aici! Pupa felicitari pentru lucrare si pentru topicul haios.
De fapt motivul pentru care m-am decis sa scriu a fost instalatia aia cu "xenon". Domnilor , nu stiu ce se vinde pe piata dar un grup optic cu xenon nu arata asa. Nici macar lampa si nici macar pretul. Sincer cred ca sunt niste banale tuburi cu descarcari in gaze supralicitate de cei care le vand. Mai apoi lampile cu Xenon (fara adaos de alte gaze) fac doar o lumina alba, cu usoare irizatii albastrui aproape orbitoare, iar grupul optic este o uzina! De unde chestia aia cu asortarea la culoare? Lampa in sine seamana cu un tub electronic de pe timpuri (o lampa), are vre-o 7 craci iar fanta prin care se strecoara lumina nu cred ca are mai mult de 1mm. In rest tubul este protejat cu o depunere de oxid metalic (negru mat).
Sincer cred ca este vorba de ceva putred. Ar fi bine sa-i luati un pic la intrebari pentru lamuriri pe cei care comercializeaza asa ceva! Bre pupa dar ptr xenon iti trebuiesc lupe poliedrice.Merg si pe farurile noastre de oltence dar nu vei obtine aceasi calitate si s-ar putea sa deranjezi in trafic cu lumina ta alba:) parerea mea... da comnean... o fi asa cum zici tu, eu iti spun doar ce scrie pe ele. au omologare TUV si lucreaza la 23000 de volti(cu ajutorul balasturilor).
din pacate gresesti la partea cu "asortatul culorilor". spre exemplu, Mercedes ofera o gama larga de culori ale xenonului in functie de temperatura lor, exprimata in grade Kelvin. astfel poti alege de la culoarea alba(4300 K), pana la culoarea mov (12000 K). deci nu e imposibil. iar mercedes ghiciti ce instalatii cu xenon foloseste? HELLA! cu care voi pune poza imediat ce-mi pica in mana. astea de la am acum sunt de 8000 K, iar cele HELLA vor fi de 6000 K.
uzina din far la masinile noi este de fapt sistemul de elevare automat, obligatoriu de altfel. am vazut instalatia cu xenon a meganeului meu(de fabrica) si este similara cu asta de o am. luni(cred/sper) voi pune poze cu un bec dintr-asta de am acum si cu niste becuri de fabrica. fac pariu ca nu difera constructiv prea mult... Pupa, farul de MERCEDES chiar l-am avut in mana si l-am facut bucati cu Sensey. Cand am spus de uzina NU M-AM REFERIT la mecanismul de corectie electromecanic ci la partea electrica si electronica de ridicat la 20kV. La ala am vazut in amanunt si lampa. Culorile (in afara de solutia tehnica cu XENON) sunt date de saruri adaugate mercur si alte cele. Oricum in ansamblu ca grup optic, comparat cu acelasi de pe acelasi tip de Mercedes este total diferit! No ofense! hehehe... pai astea ale mele nu sunt de mercedes. in nici un caz. nici cele care le voi primi luni nu sunt de mercedes... am folosit comparatia cu mercedes pt a sublinia faptul ca nu exista o singura culoare ptr farurile xenon.
niciodata o instalatie aftermarket nu se va compara cu una de fabrica. asta e clar. dar de la asta si pana la a zice ca nu exista xenon decat de fabrica este cale lunga.
ia vezi www.hella.com . cred ca numele hella este destul de apreciat si serios in lumea auto. oare ei fac misto de clienti cand vand un kit xenon aftermarket?

L.E. astea sunt niste poze cu cateva modele de instalatii xenon aftermarket HELLA.
uzine...???









Hella - Ideas today for the cars of tomorrow
Light and Electronics for the automotive industry and automotive products for the aftermarket and garages are the core business fields of Hella KGaA with its group headquarters in Germany. In the financial year 2005/06 (May 31), the consolidated turnover for the Hella group was 3.4 billion Euros. Hella ranks as one of the 100 largest German industrial companies. Approximately 24,000 people are employed at more than 70 manufacturing facilities, production subsidiaries and joint ventures throughout the world. More than 2,900 engineers and technicians work in research and development. Our customers include all leading automotive and system manufacturers, as well as the automotive parts tradet.


ar mai fi cateva chestii de zis despre aceasta companie, dar eu chiar trebuie sa plec. cititi pe site-ul lor! Confirm cele spuse de Pupa.De aici de pe forum stiu sigur ca Cib,din Iasi are asa ceva pe masina de serviciu.Instalatia respectiva am vazut-o personal.Are xenoane numai pe luminile de intilnire,recte faza scurta. eu pe volvo s80 aveam bixenon care avea un singur bec iar pentru a comuta dupa faza scurta pe lunga se ridica oglinda farului (nu avea nici un fel de lupa) (becului) farurile fusesera schimbate complet pe masina adica nu a avut xenon din fabrica si fostul propietar a vrut xenon si a cumparat de la volvo faruri cu xenon originale (nu are rost sa spun ca acum 3 ani au fost cam 2000 euro) pe atunci cred ca nu se gaseau chiturile astea si ca observatie becul cu xenon semana destul de mult cu un bec normal
pupa daca stii cumva ca vad ca esti la curent , ma poti ajuta cu ceva preturi pt kiturile hella bixenon si xenon . multam fain
eu am ramas marcat dupa ce am condus vreme mai lunga volvalau cu bixenon de atunci orce far clasic mi sa parut ca felinarul pe langa becul de 500wati si chiar ca e rau fara bixenon sau macar xenon
apropo ai instalatie de spalat faruri?
am avut si pe bmw xenon pe faza scurta care avea lupa la bec , probabil ca sunt tehnologii constructive diferite de la firma la firma multam baieti de sustinere.
stefane, nu am spalator de far. poate candva voi adapta un sistem, dar deocamdata nu e in plan.
preturi iti pot da maine, sau luni.

offtopic: ce vreme infecta e in bucuresti. cica a nins. o mana de zapada, soseaua uda si mocirla. nici macar nu am putut calca pedala de acceleratie ca se invarteau rotile in gol si fugea masina stanga-dreapta de bot.
basca mai vroiam sa o si spal azi... Pupa,de multa vreme ma gindesc si eu la asa ceva.Adica spalator de faruri. Pupa nu este o contradictie de dragul contradictiei. Stiu ca exista aceste kituri de conversie si in afara de HELLA sunt si altii care fac asa ceva. Ce am putut observa comparand un grup optic de constructor cu unul tip conversie a fost faptul ca cel de constructor nu orbeste participantii la trafic pe cand celalalt produce o senzatie tampita de praf in ochii celor care trec pe langa tine. Ca sa inchei cred sincer ca exista o mare diferenta intre ce face un grup optic cu XENON de uzina si unul cu kit de conversie. De aceea mi se pare pretul putin cam ridicat! ok. din primul tau mesaj se intelegea ca nu ar exista aceste kituri de conversie. putin mai sus am zis si eu ca nu se compara cu cele de fabrica, dar daca asta se gaseste? eu ce sa-i fac?
mai bine bem o bere cand om avea ocazia! In primul rand FELICITARI pt munca,..! Pot sa te intreb si io cate ceva ?
Cati cai ti-au iesit? iti raspund eu in numele lui...nu stie...ca nu l-a interesat inca numarul lor...ci doar sa fie multi...
poate dupa termina tot ce are de facut pe la ea...ne face hatarul si face si el un dynotest
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 3 din 26
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community