Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-17-YBO & B-18-YBO
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
pe mai faci niste table noi si le pui in raft in casa sau in boxa

pupa a scris: ceasurile sunt 4 la numar. cele de pe stalp sunt de sus in jos: temperatura ulei, presiune ulei, presiune turbo. si mai e un ceas chiar sub cd-player(in buzunarul de plastic)... ala e voltmetru.
si s-ar putea sa mai adaug inca vreo 2 ceasuri, poate chiar 3. temepratura apa, presiune benzina(asta nu e sigur) si amestec.:


cred ca deja trebuie sa te gandesti si la un copilot care sa te ajute cu urmaritul si starea ceasurilor

ai facut o treaba extraordinara cu YBO-ul tau, succese maxime in continuare.. sa-ti traiasca ala micu
fara numar, fara numar, fara numarrrr

ps: respect maestre Gooo Oltcit Goooo !

Respectele mele Pupa! hmmm....
deeeeci...
cu cat ziceai c-o vinzi?
hehehehe. nu e bre de vanzare, ce naiba... sa iti traiasca YBOlino Pupa sa auzim numai de bine Pupa, sa-ti mearga motorul precum albina!!! Senzatia pe care am avut-o cand am apasat prima data acceleratia de OLTCIT Turbo a fost...nu am cuvinte, felicitari!!! Inca o data iti multumesc pt faptul ca mi-ai lasat-o un pic mai mult pe mana!!! axel, inca imi pare rau ca tu ai condus o varianta intermediara a motorului turbo... dar, cand vine caldura iti mai dau masina odata. sa-mi zici daca e vreo diferenta. Astept cu interes! Pana atunci voi avea si eu o mica surpriza sub capota, insa nu pe al meu 1.1, motorul acesta va ramane asa cum e acum din pdv tehnic, dar masina va adopta un 1.3 care va suferi diverse modificari. Dupa ce va iesi din rodaj si teste, te vei aseza din nou la volanul lui CLO-CLO. astept cu interes noul motor.
mai bine fa un topic nou si scrie ce ii faci, ca mi-s tare curioasa! Dupa finalizarea intregului proiect, fazele de lucru, alaturi de cateva procedee, coduri si repere de piese, vor fi postate pe site, atat ca topic, cat si la sectiunea masina mea de pe index. Felicitarile mele pentru YBO-ul turboficat.Sper ca in viitorul apropiat sa am si eu sub capota asa ceva . bre pupa am si eu o intrebare..numaru de spate il ai iluminat?ai avut pana acu vreo problema cu garda din cauza numarului?? nu e luminat... si inca nu am avut belele!! dar eu zic ca se poate lumina chiar simplu, daca vrei! cum il luminezi ?! ca shi la mine e cam aceeashi problema, deh hayon drept ...
Gheko a scris:cum il luminezi ?! ca shi la mine e cam aceeashi problema, deh hayon drept ...


1. pui un bec numar tip dacie 1300/1310 pe bara spate (ala de era cromat(in ultima vreme aveau capac de plastic negru)
2. pui 2 becuri gen alea originale de oltcit, doar sa aiba alt unghiu (adica daca le faci gauri in bara spate, sa zicem cate 1 in lateralul numarului, atunci ele sa bata pe numar). Stiam de la ce masina se poate adapta, dar nu imi vine in minte acum. (am gasit la dezmembrari pe ceva masina, si erau concepute tot pentru asa ceva)
3. poti sa fii ingenios...si sa il iluminezi mai altfel... cu leduri superflux albe fixate pe suportul de numar bre, eu nu ma chinui sa il luminez!!
dar daca ar fi sa il luminez, fie cum zice vali fie cum zice baltazar. toate metodele sunt foarte bune!
valib a scris:
Gheko a scris:cum il luminezi ?!

...sa zicem cate 1 in lateralul numarului, atunci ele sa bata pe numar). Stiam de la ce masina se poate adapta, dar nu imi vine in minte acum.
De la Dacia 1300 break. Dar ca tot mi-am adus aminte.Stiti ce insemna B-17-YBO ?Nu stiti?Va explic eu.
B=bombardier
17=al-17-lea model
YBO=prototip bombardier
P.S. Pupy sper ca nu te-ai suparat.

YB-17, tata lu B-17 Flying Fortress http://www.wikimapia.org/#y=52092288&x=129105&z=19&l=29&m=a&v=2 . aici zace strabunicul lui YB-17.

nu se supara nimeni dane... mai radem si noi!
bun jocul de litere... nici ca ma gandeam la bombardier. Butonul pentru pornirea motorului ... de unde e achizitionat ? butonelu' e luat dupa catalogul sandtler. racing nick aduce de acolo! multam` de info mdap... ieri am dat si de cauza scurgerilor de ulei.
radiatorul meu este spart!!!!! si este dezastru pe motor. ulei prin toate tablele de racire, dar cilindrii si chiulasele sunt bec. nu au ulei de loc, ci doar praf si asta e bine. mai putin de spalat.
motorul se prezinta foarte bine. cilindrii arata impecabil, pistoanele si chiulasele la fel.
ramane sa spal ce e de spalat, sa testez supapele(desi bag mana in foc ca inchid bine, deoarece ceasul de vacuum ar fi sesizat daca era vreo problema) si sper sa montez si radiatorul suplimentar de ulei. si gata, il pun la loc. hehehehe brabo pupa de abia astept sa vad masina pe strazi

spor la spalat si montat


sal mersi, sa fie!!! Ai gasit fisa? ...nu!!
da' nici nu am cautat-o. totusi, tind sa cred ca a ramas pe langa masina... mai vedem. new entry... ceasul de temperatura apa.
unde ai de gand sa il mai pozitionezi?

sa il privesti sanatos Pupy de curiozitate,cit a costat respectivul ceas. caline, ceasul de temp. apa il voi monta impreuna cu voltmetru(care acum este sub cd-player, in buzunarul ala de plastic) in locul scrumierei(traiasca nea iulica ).
dane, ceasul a fost 110 ron si e "multicolor", la fel ca toate ceasurile mele. nu am vrut sa dau inca ~40 % din pretul lui ca sa imi iau de aceeasi firma cu care am acusi. pur si simplu nu se merita!

new entry #2: placute de frana. in sfarsit am pus mana pe setul complet fata-spate de la ferodo. sper sa fie mai bune decat alea nemtesti din magazinul de oltcit.


Acelasi ceas cu tot cu sonda aferenta:atentie 65 lei.Nu te mint.Atita am dat eu pe fiecare ceas,care a fost montat pe masina.In afara de voltmetru cel de temperatura cit si cel de presiune sunt multicolore si au venit in cutie cu tot ce le trebuia ca sa poata fi montate.Mai putin firele de la instalatia electrica. eh... poate tu le-ai luat la "pachet" si asta a fost pretul. oricum, nu-mi pare rau. ceasurile care le am acum pe masina au costat 2 milioane bucata, deci eu sunt multumit. Nu.Au fost luate separat si la ceva distanta in timp intre ele.Oricum am vorbit cu cel de la care le-am luat si cind i-am zis de preturile de pe internet mi-a zis ca nu il intereseaza.Nu le mareste pretul ca si asa el cistiga destul la pretul cu care le da. bravo bre! sa le porti sanatos, ca ai dat super bine pe ele!!! si palaria jos pentru nenea cu ceasurile ca nu se arunca la bani ca altii! Off topic:bazarul din Iasi sa traiasca,acolo gasesc multe chestii utile cit si inutile.Laurentiu poate confirma. Si zilele de dumineca cind sunt liber si mai am si ceva bani ca tot trec prin tirgul de vechituri,acolo sa vezi ce gasesti.Te sperii. Pupa, cat te-au costat placutzele de frana? Setul complet ... shi ptr frana de mana ?! ca sa fac putin haz de necaz...(sper sa nu se supere pupa pe mine )
dupa ce ai frecat doua zile la supape mai bagi mana in foc pentru etansarea care o fac?
motoru e aproape gata eh... 4 supape "plangeau". acum totul este super ok! pe viitor imi voi achiziotiona o presa de supape care se deschude la mijloc. am avut un fixa si mi-am blestemat copiii.
aseara am strans la cuplu chiulasele si am inceput sa montez tablili de racire.
aseara cireasa dupa tort nu a fostl ca am terminat si montat chiulasele, ci faptul ca a venit un amic cu un bmw 525 din 2001 in vizita si i s-a calat motorul(a ajuns ulei din motor in camera de ardere si a facut autoaprindere. masina nu s-a mai oprit, chiar daca scosese cheia din contact. si a stat vreo 4-5 minute turata la maxim, cum fum GROS de ulei pe esapament si pe la motor. a reusit sa o opreasca, a repornit-o, din nou a scos un fum groooos de ulei, a oprit-o si cand a vrut sa o duca acasa, electromotorul nu mai invartea... se blocase motorul). asa ca un mare RIP pentru amicul meu bebe si bimaru' lui! Daca dadea drumul la ambreiaj intr-a 3-a, 4-a si cu frana calcata, tot nu s-ar fi oprit? Si cum de functiona cu ulei? era diesel?[/code] da, diesel... cu cutie hidramata... asa ca de unde ambreiaj??? A..... . Atunci singurul lucru posibil ar fi fost infundarea esapamentului sau taierea aerului.....dar cred ca pana demonta cutia filtrului/conducta admisie treceau 4 min. eh... s-a oprit pana la urma. a dat la cheie, sau nu stiu exact ce a facut si usor-usor s-a oprit... acum trebuie vazute pagubele. pagubele se ridica la valoarea altui motor buun. astazi a venit nenea cu testerul ptr bimar.
in printzip, turbina e varza cu carne, kaput, muci, cum vreti sa ii ziceti voi. a mai dat niste erori cam la toate dispozitivele elctronice dupa masina(abs,esp, airbag etc etc). oricum, la prima vedere se pare ca motorul e intreg!! acum tre data turbina jos, vazut ce are compu de bord si testat.
mie imi pare rau, ca e baiat tare bun respectivul... Cum ma Pupy,ai frecat 2 zile la supape ca sa le pasuiesti?
Da ce le-ai facut omule?Chiar si noi sa fi fost,inclusiv chiuloasa nu iti ia mai mult de max 20 minute de supapa.Iar verificare se face fara a monta semeringurile de supape.Vezi la care nu ai etansare buna si doar la aia mai pasuiesti.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 2 din 26
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community