Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburi de alfa33
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare.
cine ma poate ajuta cu niste sfaturi privind montarea a doua carburi de alfa33. a mele sunt weber dublu corp.
pata calda? ce fac cu ea?
separatorul de gaze? pastrez?

p.s. daca exista deja un topic cu acest subiect, directionati-ma spre el.
multe merci depinde de cum iti faci flansele...

pata calda poti sa o faci sau renunti....daca o faci tre facuta cate una sub fiecare carb caz in care flansele o sa fie ceva mai greu de facut...oricum important este sa unesti printr-o teava cele doua camere cu caze arse...

la ce probl te asteapta pe tine tu iti mai faci probl de separator de gaze??? ok.
asta si era ideea la topic sa invat (sau invatam) cate ceva. fara ajutor (si nu multa experienta), sfaturile de pe net sunt cele mai bune. asa ca astept orice pareri sau sfaturi, bune sau rele.

despre masina: motorul este un 1100, fost frantuzesc, are vreo 5000km cu setu nou, saptamana asta l-am comprimat, pe saptamana viitoare astept flansele pt carburi. carburile urmeaza a fi duse la curatat, si dupa aceea mai continuam.
ma gandeam si la o evacuare noua de 50mm, incepand din fata pana in spate Uita-te aici sa-ti faci o idee:

http://img206.imageshack.us/my.php?image=pict0073yu2.jpg

Ingineria asta e de pe masina lui Mistreku nene claudiu... motor comprimat de 1100? sper ca de 1.3, ca nu ai specificat.
ce metoda de comprimare ai folosit? (doar de curiozitate)
cutia... de care folosesti?
poti incerca sa te joci cu evacuarea. ideea e ca in printzip vei obtine un mare efect placebo si multa galagie. ai grija la galagie (ti-as sugera o toba intermediara de pe alta masina, cu teava mai groasa putin si o toba finala sport, dar de calitate(borla, powerfull etc) ).
alta treaba este cu suspensiile. daca ai masina moale vei pierde la demaraje, deoarece toata forta va "ridica" masina de bot, pierzand astfel aderenta mult dorita.
iti dai seama cat e de discutat la capitolul asta de imbunatatiri?? daca ai luat carburile de pe o alfa functionala lasa-le asa nu te mai complica sa le cureti ca ai citit tu nu stiu unde bla bla...daca merg nu omori membrane batrane...

pupa are dreptate, odata cu putere iti tre si frane si cea suspensie... da, motor de 1100
metoda de comprimare: scurtat camasile cu 0.6mm
cutie 4 tr franta
evacuarea urmeaza dupa ce vor fi montate carburile, ca sa o pot duce pana la cel care monteaza evacuarea. ma gandeam la o teava de 50mm, incepand din fata+Y+mijloc+finala.
carburile is de la dezmembrari, asa ca nu stiu daca functioneaza sau nu, si in ce stare jegoasa sunt, le-as fi curatat si daca erau de pe o alfa functionala...
prima faza ii motorul, urmeaza si restul cat de curand, imi dau seama ca fara o suspensie si o frana serioasa nu imi foloseste la nimic motoru... 1100... pacat ca nu l-ai marit la 1.3, mai ales ca abia l-ai "facut"! mare pacat. aveai o baza de plecare mult mai buna. cuplu mai bun, putere mai mare!
cutia este super. eventual te poti juca si cu o cutie de oltcit special si sigur te va amuza.
spor la modificari!
Cowboy a scris:Uita-te aici sa-ti faci o idee:

http://img206.imageshack.us/my.php?image=pict0073yu2.jpg

Ingineria asta e de pe masina lui Mistreku


era.. acum sunt la Zafu'..vezi poate itzi face nishte poze mai detaliate la flanshe shi mai ales la sistemul de acceleratzie, cu parghiile alea..din asta nu prea se intzelege..vb cu el..flanshele sunt destul de ushor de facut..insa daca sistemul de acceleratzie nu e ca luema, o sa te trezeshti ca nu potzi sa mergi decat in turatzie inalta cu ea, in turatzie joasa va merge intrerupt, deoarece nu se vor sincroniza carburile; deci mare atentzie, vb cu Zafu! rezultatul final e.. fiuu! se merita! bafta multa!
mistreku a scris:era.. acum sunt la Zafu'..

Ok, si la tine ce ma e acum? Ai vreo surpriza pt. noi? din pacate..nu.. acu imi cam pare rau ca le-am dat. voiam sa pun turbo insa mi se pare exagerat de complicat! o sa incerc sa-mi montez din nou nishte "alfe". pana atunci, merg regulamentar cu solex-u'! Mah..dar acum pe bune: cum stateai la capitolul consum? Stiu ca Dani (PMD) merge cu Alfele doar la curse; in rest prin Craiova merge pe carbul clasic din cauza consumului. As fi curios sa vad diferenta intre un Oltcit cu torbo si unul cu DLR-uri. Deocamdata am mers doar cu varianta turbo. Ai avut ocazia sa le testezi pe ambele? mistrekule, nu e complicat bre cu turbo. il poti face complicat, dar ideea de baza nu e!!!!! nu te lua dupa toate briz-brizurile puse de mine. multe sunt optionale. ptr baza nu iti trebuie decat turbina, eventual un intercooler si o pompa mai acatari. il poti face sa functioneze bine cu doar atata
Cowboy a scris:Mah..dar acum pe bune: cum stateai la capitolul consum? Stiu ca Dani (PMD) merge cu Alfele doar la curse; in rest prin Craiova merge pe carbul clasic din cauza consumului. As fi curios sa vad diferenta intre un Oltcit cu torbo si unul cu DLR-uri. Deocamdata am mers doar cu varianta turbo. Ai avut ocazia sa le testezi pe ambele?


la consum stateam exact cum stateam shi cu cic-u'..zafu' poa sa confirme, ca le are pe mashina. dani shtiu ca are problema cu consumul, da' nu shtiu ce moshmoneli o mai avea el pe la motor de consuma atat! ca nu spune nimic, cainele! pupa: totushi cred ca e o mare bataie de cap shi cu turbo, chiar daca tzie nu tzi se mai pare acum..probabil ca din cauza ca deja il ai pe mashina shi deja "the hard times are gone". insa daca te gandeshti cam ce a fost pana sa-l pui pe mashina nu shtiu daca tzi se mai pare asha floare la ureche! mai... acuma nu te astepta sa fie gata totul intr-o zi! normal ca trebuie sa prinzi smecheria si pe urma sa corelezi reglajele aprinderii, cu cea mai buna combinatie de jiglere si cu presiunea turbinei! spuneam doar ca ideea de baza e relativ simpla, cu rezultate extrem de bune! pe urma incepi sa experimentezi! imi surade mai mult ideea aia nebuna cu turbo electric insa nu am curaj sa o fiu eu pionieru' in directzia asta..deshi..poate o sa-mi iau inima'n dintzi sa incerc..insa tare mi-e teama ca rezultatele o sa fie net inferioare unui turbo clasic, activat de eshapament. in fine, inca ma mai gandesc..ceva trebuie sa fac cu motorul, deocamdata nu sunt sigur ce. oricum, daca ma apuc de turbo o sa avetzi ceva de furca cu mine, shi tu, shi bogdan..(pricep greu, uit repede!) da bre'... daca ai probleme vreodata, nu ezita sa ma intrebi! asta sa fie problema? haha! multzam! ok atunci..contez pe tine!
claudiu_c a scris:salutare.
cine ma poate ajuta cu niste sfaturi privind montarea a doua carburi de alfa33. a mele sunt weber dublu corp.
pata calda? ce fac cu ea?
separatorul de gaze? pastrez?

p.s. daca exista deja un topic cu acest subiect, directionati-ma spre el.
multe merci


se poate sa imi spui si mie de unde ai cumparat carburile si cam cat te-au dus?.........asa de curiozitate carburile le-am luat de la remat de pe o alfa din programu rabla. au fost 180ron, iar reglatul si curatatul la carfil brasov a mai fost 100 ron. astept saptamana care vine flansele, sa le sudez sus, si sa ma apuc sa montez carburile sa vad ce si cum iese.
mi-sa recomandat sa pun alte bujii decat sinterom. am gasit brisk, dar am vazut si NGK. o recomandare?
claudiu_c a scris:carburile le-am luat de la remat de pe o alfa din programu rabla. au fost 180ron, iar reglatul si curatatul la carfil brasov a mai fost 100 ron. astept saptamana care vine flansele, sa le sudez sus, si sa ma apuc sa montez carburile sa vad ce si cum iese.
mi-sa recomandat sa pun alte bujii decat sinterom. am gasit brisk, dar am vazut si NGK. o recomandare?


multumesc pt informatie,bujii eu ma impac bine cu brisk super,sunt cele cu trei electrozi,nu am incercat multe dar din cate stiu in nici un caz bosch,in rest,mai asteapta pareri Claudiu, exista threaduri cu biscutii despre bujii. Cele cu 3 electrozi sunt doar cu efect placebo, eventual masina iti merge mai rau. Eu am NGK-uri BP6ES, si majoritatea le prefera, dar trebuie sa recunosc ca dupa 5000 de km mi-a murit una, dar aveam probleme mari la axele cu came si culbutori, si banuiesc asta fiind cauza principala pentru moartea ei. claudiu, nici sa nu te gandeshti la brisk sau sinterom sau altceva din categoria asta pt ca o sa mearga fix nu! benzina o sa galgaie in cilindrii in cu totul alte cantitatzi decat din CIC..o sa mearga inecat, prost, va consuma etc..toate rautatzile posibile! o sa te dea afara de la servici, o sa ramai pe strazi , d'astea.. ok, lasand gluma laoparte chiar merg prost in combinatzie cu DRLA-urile. incerca ceva mai de calitate. eu aveam nishte bosch-uri insa nu mai shtiu codul lor. oricum, parerea mea este sa mergi pe bujiile clasice, cu un sg electrod. bine ar fi sa adaptezi shi o alta bobina. pupa cred ca are vreo idee aici, eu nu am apucat sa rezolv treaba asta ca le-am dat! bafta! p.s. sa ne anuntzi cand itzi iei flanshele, snt curios cum au ieshit! Claudiu_c am citit topicul. Am carburile lui misterikul cu flansele, care merg super bine cu pompa de benzina pe cama (cea electrica le ineaca datorita lipsei unui regulator de presiune), mai multe poti vedea in topicul "Zaful are turbo..." si nu mai stiu cum deschis de minunatul Madalin Zolti. Consumul nu a sarit de 7-7,5 afara si 10-11 oras. Unde a fost mai greu...munca la partea cu prins flansele. Merg foarte rau pe timp rece (deaceea oltcitul meu acum este in hibernare), in schimb pe timp de vara rules. Overall merita. Misterikosule stiu ca bani aveai, oameni in craiova sa iti faca ai de ce ai renuntat la turbo ? Pt mai multe detalii turbo vb pe privat. Iti poate explica si Bogdan Lascu este super baiat l-am stresat si eu si mi-as zis cam tot ce ma interesa. hehe..au fost mai multe la mijloc..am dat mashina aia, am luat alta, am dat-o shi pe aia, acum am alta..la care mai am de dat bani inca. de-aia inca nu m-am apucat insa sincer mi-e groaza de cata bataie de cap e cu turbo asta..de-aia snt cam in dubii. ash incerca sa vad care e treaba cu turbo ala electric insa pe partea cealalta nu prea-mi convine ideea asta de "turbo temporar". adica dai cu el, il lashi, iar dai..mm, e nasol una peste alta. cre'ca tot la ala clasic o sa raman, pe evacuare. o sa vb mai mult cand incep proiectu'.. salut.
nu am mai asteptat pana sa vina flansele si am montat carbu vechi. trage altfel motorul, se tureaza un pic mai repede. dar fluiera ceva si inca nu stiu ce. banuiesc ca de pe la curele, cu toate ca le-am mai desfacut de doua ori si le-am intins cum scrie in carte, dar tot fluiera ceva.
am incercat sa fac un chevrolet (laceti cred), dar nu am reusit. a fost un fel de liniuta adhoc, pe un deal in sus, adica s-o umflat ca cum adica as vrea sa il fac cu oltcitu... da data viitoare il fac
sper sa primesc zilele astea flansele, altfel proiectul va stagna inca vreo doua sapt cat sunt plecat in delegatie. anuntza-ne cand primeshti flanshele..eventual fa nishte poze sa vada tot omu'..cred ca sunt mai multzi interesatzi..ma bate tare gandul sa-mi pun iar carburi de alfa insa ma cam descurajeaza flanshele alea..in craiova nu prea am gasit sa le fac ca lumea, shi unde am gasit mi-a cerut 12 mil.!!! deci..daca are cineva solutzii mai ieftine..treaba nasoala e ca sunt shi pretentzioase rau flanshele alea, ca daca nu le faci cum trebuie, ma refer mai mult la parghia de acceleratzie, o sa mearga prost in turatzii mici! lasati carburile de alfa ,turbo face legea
bogdanlascu a scris:lasati carburile de alfa ,turbo face legea


si nu ar merge schimbate carburile si pus turbo p carburile de alfa? ..........sau e prea multa forta pt un biet motor racit cu aer?
mirceaalex001 a scris:
bogdanlascu a scris:lasati carburile de alfa ,turbo face legea


si nu ar merge schimbate carburile si pus turbo p carburile de alfa? ..........sau e prea multa forta pt un biet motor racit cu aer?

pina nu incearca cineva ,cine stie? oare ce pompa de benzina face fatza la combinatia asta? momentan am doar carburi. o turbina reconditionata pt un motor de 1300-1400 era aprox 250-350 euroi, un pic cam scumpa pt bugetu momentan. uite bre aici nou noutze:
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=5988 tnx pt info.
am scris la www.citroentuning.de in legatura cu axe cu came sport si iata raspunsul:

Nockenwellen müssen vorab eingesandt werden.
Dann kann ich die Nockenwellen umschleifen, nitrieren und wieder
zusammenbauen.
Die Nockenwellen müssen ohne Verschleiß sein.
Die Kipphebel (8 Stück) mit einsenden !
Preis ca. 700.--€
Hubraumvergrößerung bis 1400 Kubik ist ebenfalls vorhanden.
Zylinder sind ebenfalls vorher einzusenden


traducerea scurta fiind: trebuiesc trimise axele cu came si culbutorii in stare buna de functionare, ei le prelucreaza si le trimit inapoi. pretul se intelege...
de asemenea mi-au spus ca pot sa mareasca cilindreea la 1400 cmc. am primit ieri flansele. dezastru. am ajuns la concluzia ca in cluj nu mai sunt frezori buni (sau nu au chef sa lucre). maine am sa fac poze cu flansele.
drept urmare ma voi folosi de suporti originali (din alu) de la carburatoare, pe care am de gand sa ii tai si sa ii sudez pe niste tevi de aluminiu. oare este vreo problema daca teava este patrata? alta din alu cu un diametru suficient de mare nu am gasit (fi 38-40). sper sa ajung pana vineri la sudor, ca sa pot lucra in weekend la carburi.
alte realizari sunt usa drapt fara clanta si portbagajul fara numar, incuietoare si stergator. urmeaza poze. sa vad maine cum o iesit vopsitul, ca noaptea nu iti prea dai seama. de asemenea un spoiler de bmw adaptat pe oltcit, dar mai trebuie prelucrat. dupa cum am promis poze cu flansele, ceea ce a iesit. nu sunt deloc multumit de exactitatea lor. sunt facute cu telefonu...(pozele, nu flansele)



si poze cu spoilerul nou, si masina shaved de clante si numar

ma scuzi ca sunt offtopic...dar ce-i cu valurile alea pe masina? Alea-s flansele originale d Alfa,nu?Tu le-ai taiat un pic? pt iulicuta2000: valurile sunt "for fun", de obicei ceilalti posesori de oltcit aflati in trafic stau si se holbeaza la masina cand trec prin fata lor in intresectii. chiar mi-sa acordat prioritate din cauza lor.

pt raduku: da, sunt cele originale si sunt deja taiate. urmeaza sa construiesc din dural flansele care vin pe chiuloase, iar apoi vor fi sudate impreuna, legatura facandu-se cu o teava patrata (alta nu am). si daca e patrata ce are? importanta e sectiunea prin care trece amestecul...nu neaparat forma...parerea mea... Vezi ce faci cu bormasina, ciocanul si restul ( http://img20.imageshack.us/my.php?image=img001cg9.jpg ). Vezi sa nu te enervezi pe carb si pe flansa cand le pui sa nu mearga si sa folosesti bormasina si ciocanul .
Iulica, conteaza un pic si forma,... Sa vedem ce o sa zica dupa ce termina si atunci vedem daca conteaza sau nu. intrebare: caracatita (cred ca asa ii spune la tubulatura care duce de la carb la chiuloase) de pe motorul de 1100 este aceiasi cu cea de pe 1300?
din ce cauza intreb? pt ca in poza urmatoare, tubulatura de la flansele adaptoare sta destul de vertical, pe cand ale mele sunt un pic mai oblice, undeva la 60 de grade.

daca o fac si io verticala voi avea aceiasi problema ca si mistreku (cred ca el era), care nu isi gasea filtru de aer, plus ca va trebui sa scurtez bara de acceleratie, si va trebui sa o resudez (dreapta). testele de constructie, adaptare si functionare le fac pe masina aceasta, dar vreau si io un trs pe viitor, si vreau sa fiu sigur ca potriveste. constructiv este identica, dar difera porturile de admisie. la 1100 sunt ovale, la 1300 sunt rotunde. o poza intermediara cu flansele adaptoare. urmeaza a fi sudate. daca nu uit pun poze si dupa sudare...
Sigur nu sunt pe dos? cam foarte pe dos , nu inteleg cum vrei sa le montezi Le monteaza normal, ca admisia veche.
Le-a pus asa ca sa se vada ca se potriveste cu admisia veche, de aia e cea veche intoarsa cu cutia de amestec in jos

Eu ma refeream la sensul de rotire al tijei pt acceleratie da corect acum mi-am dat seama . scuze caracatita are cumva sens de montare? adica stanga-dreapta, pt ca nu am observat asa ceva, si inca nu le-am sudat, deci mai pot remedia defectul. din cate am observat io se poate monta oricum. Hmmm..., eu stiam ca are sens de montare. De asta am si pus intrebarea.
Cobor pana la masina sa vad daca-mi dau seama exact de pozitie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community