Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carburi de alfa33
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu mai conteaza. oricum cred ca le-am sudat gresit, cred ca trebuia sa fie orizontale, a mele sunt inclinate in spate, ca deh, cine o stiut ca motorul de oltcit ii pe spate... ... pana la urma nu au iesit ca din fabrica, ci ca facute in fata blocului. un carb trebuia sa fie mai in fata decat celalalt, dar la mine sunt paralele. vad maine pe zi daca mai potriveste filtrul de aer original. urmeaza poze cu flansele sudate:



am reusit sa si montez carburile, si am pornit oltcitu. relantiul ii undeva la vreo 2500, asa o fost reglat de la carfil. maine pe zi vad ce mai pot face, gen cablu de acceleratie, filtru aer, cablu soc, relanti...
am dat deja o tura cu el ca nu m-am putu abtine . merge de rupe, in a doua invarte rotile in gol. se tureza motorul lejer pana la 6000, mai mult nu i-am dat. dar mai trebe reglate carburile sa mearga egal pe toate pistoanele. maine poze cu ele montate, ca noapte nu ies pozele bine. dupa cum am spus am sudat flansele gresit. "am sudat de mai multe ori si am masurat o data" ... ...carbul din stanga trebuia sa fie mai in fata, la mine este cel din dreapta, din aceasta cauza filtrul de aer a trebuit pus cu susul in jos, si carcasa filtrului a fost scurtata ca sa incapa sub capota...meserias de duminica... asta e...



da oricum il schimb pe viitor cu un intercooler... super ! Bre, arata frumos lucrarea! Sa ne ti la curent cu performantele asta ii cam ce poate scoate.
http://www.youtube.com/watch?v=GtITRiu2bNs bv frate! pare sa fie in bine treaba..cum aia facut parghiile alea de acceleratzie? ai avut parghii de alfa? sau e inginerie la strung/freza/etc? p.s. se poate mai bine..ce CV ai? totusi filmul asta nu ma convinge prea mult de utilititatea carburilor astea de alfa...poate e doar impresia lasata de film si in realitate masina se misca mult mai repede
felicitari pentru impresia artistica...arata impresionant Sunt ale naibii de capabile carburile astea...gandeste-te numai la faptul ca sunt sincrone...in total 4 clapete de accelerare deschise. Plus CNC presurizata...Am umblat de am innebunit dupa carburatoare din astea, si pana la urma am gasit, dar greu rau. parghiile de acceleratie originale de pe alfa, cv este o fr in 4 viteze. mi-se pare cam scurta. inca nu am incercat sa intru cu acceleratia in zona rosie, ca sa trag mai tare de motor, deaia zic ca mi-se pare cam scurta cv. max i-am dat 6500 ture.
daca filmul acesta nu convinge prea mult, facem altele. in care sa se vada si peisajul...
utilitatea? nu stiu. da distractia ii enorma. s-o cam suparat astazi un audi a4 de 116 caluti pe mine, ca m-o depasit cam greu. dar in asta consta toata distractia. sincer? a inceput sa se comporte ca o masina normala, adica are de unde sa traga. daca inainte viteza de plimbat in oras era de 50-60, acuma este de 80, asa lejer.
sper ca pana la legalele de la cluj sa am si o evacuare custom, incepand de dupa saxofoane pana in spate. ma gandeam la o teava de 5-6 cm (pe interior). suspensia "second" de 205 gti doar la salarul viitor ca bugetul ii depasit de mult. see u there sa inteleg ca ajunge masina preparata pentru curse?
deci n-are rost sa te intreb de consum ca probabil nici nu-ti pasa
spuneai mai sus ca o sa pui intercooler in loc de filtru de aer...pentruuu ce? CRISTOS A INVIAT si sarbatori fericite la toata lumea.

nu neaparat doar pt curse. se foloseste cateodata si ca masina de zi cu zi in oras. de consum nu pot sa spun inca nimica, ca am facut doar vreo 50km de cand am carburile. pana acuma pare un consum normal (10-11) pt oras. mai vedem. (inainte sa ii fac motorul acu doi ani, papa in oras undeva intre 15-20l la 100km. deci daca m-am dat cu consumu acela pot sa ma dau si cu 10-11).
ax3lstorm: trs sau 1100?
pt ce intercooler? turbo evident turbo pe carburile astea? nu-ti iei mai bine un subaru? Super misto.felicitari.Trebie sa ne intalnim cat mai curand sa vad si eu minunea.cine ti-a sudat flansele? Cateva intrebari?

1. Nu aveai motor de 1100? Daca da, atunci 0-100 in 13s ar trebui sa insemne mai mult pentru cei care au citit pana acum

2. Cand sunt cursele de la cluj?

3. Poti sa-mi faci si mie rost de carburi (mai in gluma mai in serios) o intrebare: numai carburile astea merg frumos pe masinile noastre? alte carburi, de la masinile japoneze nu ar functiona super
eu am avut o motocicleta comunista (jawa 350) pe care am pus un carburator de honda si vreau sa spun ca nu am mai cunoscut-o dupa aceea. mergea super. cursele la cluj pe 21.04.2007, informatii mai exacte pe www.koracing.ro .
mai exact motor de 1129cmc. 0-100 undeva intre 13s-15s. pt carburi am fost azi pe la dezmembrari, da nu au auzit de asa ceva. urmareste programu rabla, vezi ce mai pica... nu au nici macar telescoape de 205 gti. mai este un alt centru de dezmembrari, si cand o sa am drum pe acolo, intreb.
flansele au fost sudate la hartmann.
bani de subaru cand o sa cresc mai mare...
nu cred ca in europa avem acces la carburi japoneze[/u]. parerea mea.
am lasat astazi masina mai jos cu un dinte in partea din fata, si am raschetat bordura cand am parcat-o. dupa montare cu un dinte diferenta bratul era mai sus cu vreo 7 cm. asa trebuia sa fie? oricum mi-se pare cam prea joasa fata. urmeaza maine spatele, care am inteles de la altii ca merge cu doi dinti mai jos. toate oltciturile alea frumoase si spoilerate de pe net sunt lasate doar de spate mai jos cu un dinte? norok frate.

deci in principiu treaba e cam asa...
daca pe fata lasi mai jos de la brat se va cobori fix 6 cm *asta cu bari de torsiune noi, e pacat sa nu le schimbi costa 6 lei bucata*

daca o cobori de la lamela de flexiune se va lasa cam 3,5 cm per dinte...

in cazul in care ramai cu rotile pe 13 este indicat sa mergi pe coborarea de la lamela de flexiune pt ca daca o lasi din fata de la brat telescoapele raman fara cursa, masina va sta pe tampoanele de cauciuc din amortizor si efectul va fi o topaire groasnica cu muscaturi de limba si tot tacamu

pe spate o lasi cam 3-4 dinti in functie de ce roti ai...in principiu sa poti sa mai scoti roata...acuma depinde si de ce bari ai normale sau CS... bafta
highvoltage a scris:Cateva intrebari?

1. Nu aveai motor de 1100? Daca da, atunci 0-100 in 13s ar trebui sa insemne mai mult pentru cei care au citit pana acum

2. Cand sunt cursele de la cluj?

3. Poti sa-mi faci si mie rost de carburi (mai in gluma mai in serios)
am gasit pe net un anunt...sper sa nu se supere adminul ca dau link... http://www.craiovaforum.ro/showthread.php?t=94168 nu stiu de unde ii problema, dar seara situ cu oltcitu nu merge. si asta cam seara de seara. asa ca dac citeste cumva un admin il rog sa ia masuri.

pt dj05fmx multe merci. nu ti-am retinut numele. metoda cu ciocanul a functionat cu succes la cinci minute dupa ce am povestit. am coborat spatele cu 5cm (dupa masuratorile mele. cred ca erau totusi 7cm) dar daca mai coboram cu un dinte nu mai puteam baga roata. si am reusit pana la urma sa ridic si fata cat sa nu dea cu burta pe jos. arata bestial. toata problema va fi acuma cu obtinerea unor telescoape mai tari.
inca o data multe merci frate numele meu este George *Geo* sau FMX cum vrei sa imi zici...

deci stai sa iti explic o chestie pe fata nu prea are rosat sa intaresti telescopul, cea mai buna *zic eu * metoda pt suspensie este cea cu doua telescoape in X

pentru asta iti trebuiesc 4 telescoape de spate bune, si doua de fata in stare proasta donatoare de filet.

suspensia fata va lucra mult mai bine cu telescop de spate deoarece gama lui de lucru este mult mai mare spre deosebire de cel de fata care lucreaza pe un interval mult mai mic. 2 din cele 4 telescoape de spate le vei monta normal in locasul telescopului original la oltcit, cu singura modificare fiind facuta la prinderea superioara la filetul care vine la bucsa.

partea frumoasa este al doilea telescop care se va prinde de bratul superior aproape de fuzeta si de palier *brat*

daca doresti iti voi explica toata metoda cu poze...si eu am cautat mult timp ca bulangii nu prea vroiau sa spuna ce si cum de parca le-as fi dat in cap...pana la urma m-am lamurit *mistrek si RIK *

aceasta metoda pe fata a fost aplicata si de fabrica constructoare la sectia competitii de uzina...ideea e ca lucreaza mult mai bine 2 amortizoare decat unul singur intarit. Ar fi mult mai simplu si probabil mai ieftin sa mergi pe un telescop intarit sau de la o suspensie sport a altei masini insa avand posinilitatea sa mergi cu una intarita si una cu X vei vedea diferenta la primele denivelari! bafta

http://img215.imageshack.us/img215/9850/image701ag2.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/3958/image702ot5.jpg nu prea se vede nici un amortizor in pozele astea... Hai ca in ultima vreme noi doi ne cam ciocnim

Trebuie sa te uiti foarte atent la ultima poza ca sa vezi amortizorul suplimentar. aha. acuma inteleg io despre ce vorbea mistreku, cand spunea de doua telescoape pe fiecare roata din fata, si toata lumea spunea ca abereaza si ca sa o lase moarta, ca nu are rost. m-am lamurit.
oricum in fata stiam ca trebuiesc telescoape de spate, asa ca m-am aprovizionat din timp. am crezut ca totusi mai potrivesc alea de fata dar nici o sansa. au fost boge-uri. prima parte am facut-o si eu, cea cu suruburile care au fost sudate pe telescoapele spate, din cauza ca nu am reusit sa dau jos bucsa de la cele de fata. dar am aplicat si metoda mistreku de reumplere (telescoapele fiind second), singura diferenta fiind ca am folosit ulei de telescop de grosime 30. sper doar sa nu curga pe la surubul pe unde s-a facut umplerea (ulterior m-am gandit ca trebuia sa fac gaura in partea de sus).
masina pare mai rigida. inca nu am apucat sa dau o tura cu ea, pt ca doar acu o ora am reusit sa termin de montat telescoapele, si de facut curat in masina. urmeaza maine sa vad cum stau. sau poate mai tarziu...
FMX ai cumva o poza facuta cu blit, in care se vede si locul de prindere al celui de-al doilea telescop?
FMX fa si tu o poza cu roata scoasa sa vedem si noi mai bine.asta daca nu e secret cumva? era undeva pe forum o poza cu cele 2 amortizoare ale lui mistreku parca
o sa fac treaba in tdetaliu si mai frumos cu roata data jos...asta era singura care am avut-o pe calc...acuma!! revin cu poze facute cu camera! bafta apreciem gestul si asteptam cu nerabdare. poze de la FMX:









valib tnx pt poze. daca mai ai cumva o poza cu locul de prindere in partea inferioara a telescopului 2, te-as ruga sa ne-o arati. sau sa ne spui cum a fost facuta prinderea in partea inferioara.

din pacate serviciul este prioritar, asa ca la liniutele de sambata de pe aeroport nu am mai ajuns (trebuie bani ca sa poti tuna oltcitu)

puterea motorului este undeva in jur de 75 de caluti. spun asta dupa ce am fugarit pe feleac in sus un megan 1.5dci, care stiu ca are 80 de cai. pana la urma a trecut pe prima banda ca sa pot trece. si masina sta foarte bine in curbe si pe drum, asa lasata.

off topic: stie cineva un tinichigiu bun in cluj? imi trebuie facute aripile interioare fata. momentan consider acest topic inchis. daca mai are cineva ceva de adaugat este binevenit sa scrie.
pana la urma inclin sa ii dau dreptate lui lascu, cum ca TURBO rulz, dar va spun mai incolo
salutare si la mai multi cai sub capota. Uite ce am gasit pe ODc, sub titlul Oltcit turbo de 8000 euro. E cunoscut?



este un oltcit alb din buzau dar are motor de r5gtt Dap, asa e. Din pacate in afara de motorul ala, masina e un kitch. Erau si niste poze cu ea pe undeva. Totusi 8000 Eur...cred ca are nevoie de un control proprietarul intrebare: care ati folosit benzina de 100 pe oltcit? se simte ceva? mi s-o zis ca trage de rupe. io pana acuma m-am dat cu bleifrei de 95...
astept sa termin rezervoru sa bag si io sa vad cum mere... da, chiar se simte o diferenta cu benzina de CO 100
vezi de avans...poate o sa trebuiasca sa il ajustezi putin

Caludiule, felicitari pt carb, am vazut filmul... este mortalll, bravo! incercata treaba pe mai multe masini mai mare randament da petrom 99+ decat omv 100...asta e valabil pentru Craiova pana acuma. bafta Felicitari. Arata frumos carburile. Nu vreau sa fiu carcatoas dar din filmul ala nu mi se pare ca fuge mai bine ca un trs bine reglat. Poate ma insel Nu stiu cand or ajunge carburile mele. Speram sa le am puse pana la intalnire, dar acum nici o sansa ce intalnire? unde? Am auzit ca s-ar tine la Zugreni daca intereseaza pe cineva sau stiti pe cineva care are dacie si are chef de tuning, am vazut la remat in cluj 2 carburi dublucorp orizontale pe o alfa giuleta. un pret aprox, asta daca mergeti sa le demontati ar fi cam vreo 200 lei. nu m-am uitat ce marca sunt. dati sfoara in tara ca ar fi pacat sa fie strivite...
NU mai sunt salutare.
trebuia sa schimb si evacuarea asa ca acuma am teava de 50mm si ca si toba finala a fost pusa o toba intermediara. suna destul de tare, dar si trage mult mai bine. mesterii care au montat esapamentul au ramas uimiti de cum trage masina. mai trebuiesc acuma reglate definitiv carburile cu noul esapament. niste poze

am schimbat telescoapele fata cu unele noi. chiar daca masina este lasata cele normale de fata au incaput fara probleme. comprimate la maxim nu sunt cu mult mai lungi decat cele de spate facute de mine, difere3nta este de vreo 2-3 cm

astept niste sfaturi: sa imi ridic masina la inaltimea initiala ca sa nu distrug telescoapele, sau pot sa o las si asa coborata? ele mai au cursa, cred io, suficienta, dar am dat intr-o groapa si cred ca au batut capatul. este daunator pentru telescoape?
incerc sa fac si un filmulet ca sa se auda cum suna evacuarea.

pt alin_raul si raduku: hai sa ne intalnim intr-o seara la o bere. ce ziceti?, invitatia este valabila pt toti care ne impart pasiunea. pune amortizoare intarite de spate pe fata, sau amortizoare mai scurte, pe gaz.

neaparat...ca altfel se duce naibii totul toba finala e intermediara... si intermediara ce este? Intermediara o zace prin garaj. stonebone cred ca a vrut sa intrebe...daca finala e toba intermediara...toba intermediara care se vede in poze...ce toba este ? eu cred ca e tot intermediara Pare prea butucanoasa pentru a fi intermediara. Cred ca amandoua sunt finale. sunt doua intermediare, una un model, alta alt model. traseul esapamentului este facut la creatie. pe cea finala a fost sudat un ornament.
in oras daca merg cu grija si ocolesc gropile, no problem. deci recomandarea este sa ridic oltcitul sus.

a fost mai greu sa il ridic inapoi, decat atunci cand l-am coborat
acuma are iarasi aceiasi tinuta de drum de oltcit, adica asa ca o barca. nu mai este la fel de rigid. coborat semana la comportament cu o roaba, chiar cu telescoapele noi.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community