Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcituri...de pe ici, de pe colo...
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
asta e un fel de adaptare Oltcit-limuzina a la Hollywood... un slideshow cu toate oltciturile de raliu pe care eu le am...:

http://www.youtube.com/watch?v=ih32si5zMi4 inca o masina frumoasa care merita vazuta Cateva oltence culese din Constanta, sper sa nu se supere posesorii pentru postarea lor aici, dar merita vazute.

un oltic surprins in trafic, la intrarea in Constanta... unde se formeaza o coloana maaare din cauza asfaltarii ( si la ei nu se schimba bordurile! )

Acesta era prin santierul naval.... chiar arata bine.

unul condus de o soferita, foarte nervoasa.... (in nebunia aia de aglomeratie, este explicabil) si din pacate are stopul dreapta pe frana nefunctional.

Asta este piesa de rezistenta, il admir de cateva luni bune, cand trec pe langa el, se vede ca a muncit nu gluma si chiar arata bine.


si el face fata cu broi la servici Foarte bine intretinut. Ma intreb al cui o fi.... il vad mereu langa ROMpetrolul de langa mine...

http://img61.imageshack.us/img61/5279/oltcitglvt0.jpg la capatul opus....unele care asteapta izbavirea... http://img219.imageshack.us/my.php?image=15897254698gt125uyct6.gif

[img=http://img219.imageshack.us/img219/8638/15897254698gt125uyct6.gif] http://209.85.135.104/search?q=cache:0arD6Cjvbs0J:www.patiotuerca.com/chalajacobo/patiotuerca/ct.nsf/paginaprinc/AAD37690E0334943052570190068325A+oltcit&hl=hu&ct=clnk&cd=58&gl=hu



http://209.85.135.104/search?q=cache:cRvRH4LJaMwJ:articulo.mercadolibre.com.ar/MLA-30749347-citroen-oltcit-94-super-economico-no-147-uno-128lgol-_JM+oltcit&hl=hu&ct=clnk&cd=79&gl=hu



la banii astia, cred ca merita si sa exportam din RO Uite unul si mai scump:
http://www.wikiad.com.ar/es/anuncios/view/8692/oltcit++m.92+citro%EBn ba da astia sunt nebuni???
sa-mi dea mie 5000 pe unul ca il trimit acuma si ii mai trimit vreo duzina ii fac si reducere la 4000 daca ia peste 10 bucati ! Parca nu imi vine a crede ca astia sunt dolari americani... altfel chiar ca ar fii cazul sa incepem exporturi masive de masini in Argentina Descripción:
....
- MUY ECONOMICO
....
CristiCiju a scris:Descripción:
....
- MUY ECONOMICO
....


or fi echipate cu irma, pe gaz. Mey, explicatia e alta, nu se poate spune "pe post", cert e ca lipseste un "E" din descriere. a mea fara 30.000 n-o dau ne-ai spart... ....io sunt cioburi. Grigoras a uitat sa specifice moneda.Adica ruble
Grigoras Cristian a scris:a mea fara 30.000 n-o dau
E putin. Eu, pe ce-am vazut si te-ai laudat ca e a ta, as cere cel putin DUBLU.
DanH a scris:Grigoras a uitat sa specifice ..


sau marca,poate nu e oltcit.

dolarii,de cite feluri sunt dolarii?
-americani
-canadieni
-austaralieni (s-ar putea sa gresesc)

voi mai stiti?
adrian-ar a scris:
dolarii....

voi mai stiti?


Chinezesti, ca astia produc cel mai ieftin posibil. maxim


Si acum, on topic,
sper sa nu se supere omu ca am postat masina lui, dar mi se pare extrem de bine intretinuta.(nu-l cunosc pe proprietar)

http://img158.imageshack.us/my.php?image=oltcitcoolud7.jpg Subliniez, masina este foarte bine intretinuta. Tinuta in garaj, spalata ingrijita zilnic, piese si accesorii originale Franta. Unleiuri si alte alea numai de calitate superioara. Masina e tratata cum trebuie.
adrian-ar a scris:-austaralieni (s-ar putea sa gresesc)

Daca te refereai la cei australieni, n-ai gresit
Iulius_je a scris:

Si acum, on topic,
sper sa nu se supere omu ca am postat masina lui, dar mi se pare extrem de bine intretinuta.(nu-l cunosc pe proprietar)

http://img158.imageshack.us/my.php?image=oltcitcoolud7.jpg


WOW masina arata suuper Asa ziceam si eu
7thRaven a scris:
adrian-ar a scris:-austaralieni (s-ar putea sa gresesc)

Daca te refereai la cei australieni, n-ai gresit


acuma am vazut si io porcusorul....

o istorie a oltcitului:
http://www.citroenet.org.uk/foreign/romania/oltcit-1.html

(dati click pe NEXT aflat in partea inferioara a paginii...pentru a avansa in 'istorie') Am gasit o poza prin albumele parintilor. Nu ii stiu istoria si nici nu cred ca mai am cum sa o descopar.
E clar o poza de la TIB cum se organizau pe vremuri la Romexpo! ...sau ceva tirg/prezentare..ciudat cum ala rosu(banuiesc) nu are luneta ptr o asa actiune... Este pe platforma de la Romexpo chiar in fata pavilionului central . automobilele erau expuse acolo mereu! Se uita poporu' la oltcituri adunat gramada, de dupa gard, ca la OZN imi place O imagine superba aduna si azi citeva oltcituri intr-o parcare si vei vedea aceleasi reactii... Cea mai misto reactie a fost anul trecut cind am plecat la Obirsia Lotrului.Din Iasi am plecat 2 masini,eu si Laurentiu.Pe treseu ne-am inmultit a mai aparut si Geani29.Toti aveam lipite pe masini anuntul facut de Cyclops cu intilnirea.La Brasov in parcarea din fata Garii iarasi neam mai inmultit.Si cum stateau masinile frumos marcate una linga alta,apare un individ si casca ochii mari la fiecare afis.Reactia noastra:Nu sunt de vinzera si nici Rematul nu s-a mutat aici.Atunci tipul a cascat niste ochi Da, a fost haioasă reacția În general se uită lumea ca la urs, dar... n-au decât, că au la ce Printre una din revistele mele se numara si asta, care are niste poze relativ bune:
http://img45.imageshack.us/my.php?image=reclamafataeo2.jpg
http://img118.imageshack.us/my.php?image=reclamamidleln3.jpg
http://img114.imageshack.us/my.php?image=reclamamidle2tg0.jpg
Sper sa va placa


un oltcitist din Tallinn, Estonia Macar jantele arata bine baiatul e proaspat posesor (de acum 3-4 luni a cumparat-o), si e tare entuziasmat de ea:) te pomeni ca-l cunosti? corespondez prin mail cu baiatul o punem de-o vizita? hai sa punem si articole cu si despre oltcit... daca tot nu avem poze cu gramada...

rog a se da copy/paste la text + a se pune si linkul aferent... (nu de alta, dar poate se desfiinteaza linkul, si macar sa avem aici...)


http://www.zf.ro/articol_111081/razvan_orasanu__de_la_oltcit_la_privatizarea_daewoo.html

Va mai aduceti aminte de celebrul Oltcit? Inainte de 1989, avea doar doi concurenti locali: Daciasi acum defunctul Aro. Acordul dintre Citro?n si statul roman a aparut in 1976, insa primele masini au inceput sa fie produse in 1982.

Povestea acestei masini este cea care a pus bazele fabricii craiovene si a industriei orizontale care o deserveste. Povestea a continuat cu un joint-venture in 1995 si va trebui sa continue cu o privatizare de succes in 2007.

Investitia initiala in fabrica socialista, de 450 de milioane de dolari era pe masura ambitiei de a crea cea mai moderna fabrica din Estul Europei.

Rentabilitatea era evident un considerent secundar pe atunci, in elanul constructiei industriei multilateral dezvoltate. Pragul de rentabilitate se situa undeva la 60.000 de autovehicule, iar capacitatea totala proiectata era de 130.000 de masini.

S-a inceput productia: 5400 bucati (1983), 37.000 (1984), 30.000 (1985), 16.000 (1986)... iar dupa un lung declin, aceasta productie s-a oprit in 1995, cand Automobile Craiova pierdea pana la 1500 de dolari pentru fiecare masina produsa si mai producea doar 500 de masini pe luna.

Solutia pentru schimbarea situatiei ar fi fost privatizarea. Aceasta solutie ar fi presupus vanzarea in totalitate a fabricii catre un investitor. In vremea aceea, insa (era anul 1995), noi nu ne vindeam tara. S-a ajuns cu destule dificultati la o solutie de joint venture, de parteneriat - firma coreeana Daewoo a cumparat 51% dintr-o noua societate mixta, iar Automobile Craiova ramanea cu 49%, obtinuti prin aportarea terenului, a cladirilor in noua societate. Structura a functionat pana la finele anului trecut, cand cei 51% au fost rascumparati pentru 60 milioane de dolari. Diferenta intre cele doua momente e data nu doar de diferenta intre modelele Cielo si vechiul Oltcit - ci mai ales de o investitie totala in companie de 800 milioane de dolari in 10 ani.

Astazi, fabricii de la Craiova ii dau tarcoale investitori celebri sau cel putin cu buzunare largi: General Motors, Ford. Lor li s-au adaugat indienii de la concernul Tata, unul dintre cele mai mari in India, o companie ucraineana fosta Daewoo, ba chiar si o firma chineza, Chery Automobile. Asta daca nu punem la socoteala si firma japoneza Nissan, venita la un moment dat in recunoastere. Urmare a rascumpararii pachetului de 51%, statul este acum din nou proprietarul fabricii. Interesul evident al unui guvern ce promoveaza idei liberale in economie este de a asigura reprivatizarea uzinei in cel mai scurt timp si in conditiile cele mai avantajoase.

Pentru a asigura acest lucru este nevoie de doua ingrediente esentiale: in primul rand, a avea factorii de decizie foarte aproape de procesul de privatizare si doi - a alege criteriul potrivit pentru departajarea competitorilor. Mai trebuie si un exemplu pozitiv, pe care il avem deja: Dacia si platforma Mioveni. Renault a preluat si imbunatatit modelul existent al Daciei, apoi a pus in productie modelul propriu, Logan, spre a fi exportat in peste 30 de tari. La investitia facuta deja, se vor adauga o fabrica de cutii de viteza si un centru de cercetare si dezvoltare. Cu alte cuvinte, de la 630 de milioane de euro investitie, se va sari sigur de miliard.

In ideea ca privatizarea Daewoo trebuie sa fie un succes comparabil cu cel al firmei Dacia, s-a optat pentru o componenta corespunzatoare a comisiei, mai ales ca Guvernul optase pentru un proces rapid, nu doar unul foarte transparent. Ministrii reuniti au toate parghiile necesare pentru a-l asigura.

Mania proletara starnita de chestiunea indemnizatiilor este un subiect marginal temei principale - asigurarea viitorului unei afaceri care are, peste cativa ani, potentialul de a ajunge din urma Dacia (azi o afacere de 1,2 miliarde euro pe an). Membrii comisiei se vor ingriji exclusiv de aceasta tema principala, fara a fi remunerati pentru acest lucru.

Cheia acestei privatizari trebuie sa fie in a gasi acel competitor care sa ofere proiectul industrial de cea mai mare anvergura. Comisia de privatizare va defini foarte exact acest concept, care va fi unul important in evaluarea globala. Romania este interesata de firma care nu doar vine cu pretul cel mai bun, dar si de cea care ofera o dezvoltare industriala accelerata pe orizontala si o integrare locala corespunzatoare. Romania devine din ce in ce mai competitiva pe piata europeana a componentelor auto, iar dezvoltarea Logan a insemnat si dezvoltarea sau relocarea in Romania a unor importante firme de profil. Pasul urmator ar fi ca o privatizare de succes a firmei Daewoo Romania sa dubleze sau sa tripleze in cativa ani productia acestei importante industrii. moshu.e nevoie de toata abureala asta? ok...
nu facem nimic...
nu mai trebuie puse nici poze, nici linkuri, nici nimic in legatura cu oltcitul.

se poate si inchide topicul bade,nu te supara...poze si alte informatii sunt binevenite ,dar aceasta istorie cred ca o stie majoritatea cunoscatorilor de oltcit...un link este suficient...era vorba de masinutze raspindite pe ici-colo.. Surpriza placuta ieri. Am fost pana la cea mai mare vulcanizare din galati ca sa imi fac o posibila pana la oltean. Dupa mine astepta un tip cu o Alfa Romeo 2.8..multi cai putere.... etc
Si tipul intra in vorba cu mine, ma intreaba de cand e masina. Ii raspund politicos..94. (ma asteptam sa comenteze ca e oltcit ca e veche ca de ce nu imi iau una noua, paote chiar o alfa)
Insa nu a fost asa, tipu a zis ca masina arata f bine. Are si el un oltcit din 88 de care e foarte atasat, mi-a spus ca nu l-ar vinde orice ar fi Spunea ca ii place foarte mult cand se duce vara la mare cu ea, se baga peste tot, depasiri demaraje. Hehe, am plecat de la vulcanizare cu un zambet larg pe buze gandindu-ma ca mai exista oameni care apreciaza mult oltcitul chiar daca mai au alte masini de n-jpe-mii-de-euro.

Sper ca am fost cat de cat on topic..... o masina trasa pe drepta de vreo 2 ani...
oltcit club 11RL ,an 89

Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 2 din 16
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community