Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Solutie pt scaunele rupte

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
La ruperea scaunului se buseste doar mecanismul de rabatare, e adevarat ca asta poate duce la blocarea sistemului de culisare. Pt a nu "pierde" scaunul se poate suda scaunul doar pt a nu mai rabata, el putand culisa in continuare, astfel fiind culisat la maxim in spate are acces un copil sau chiar un matur mai marunetel.

Pt a separa mecanismul de rabatare de cel de culisare e o tija care treb scoasa...Mecanism facil noua.....

Daca se doreste si pastrarea mecanismului de rabatare se sudeaza 2 opritori, unul pe scaun si unul pe spatar acolo unde era vechiul mecanism....Destul de dificil (si de riscant pt cel din dreapta.... )....dar merita....

Spor la treaba!..
TopCat a scris: Daca se doreste si pastrarea mecanismului de rabatare se sudeaza 2 opritori, unul pe scaun si unul pe spatar acolo unde era vechiul mecanism....

In locul rozetei de inclinare a spatarului si in partea opusa, in gaurile in care rabateaza spatarul fata de sezut, se monteaza cite un surub solid cu piulita si contrapiulita, reglindu-se in asa fel stringerea incit sa permita rabatarea spatarului. Pe partea fixa a sezutului se sudeaza 2 opritoare (1 in stinga si 1 in dreapta) care vor limita rabatarea spatarului spre spate.
Scaunul va putea fi folosit foarte usor cu singurul inconvenient de a nu mai putea fi facut pat. sau metoda mea aplicata la ren5 am bagat intre scaun si bancheta o pompa de servofrana de wv , acum ca mi-a trebuit am bagat o geanta de wvsi stau bine in scaun(e pe bune si am puso ca gluma nu am avut timp sa-l dau jos si sa-l repar)
TopCat a scris:La ruperea scaunului se buseste doar mecanismul de rabatare, e adevarat ca asta poate duce la blocarea sistemului de culisare. Pt a nu "pierde" scaunul se poate suda scaunul doar pt a nu mai rabata, el putand culisa in continuare, astfel fiind culisat la maxim in spate are acces un copil sau chiar un matur mai marunetel.

Pt a separa mecanismul de rabatare de cel de culisare e o tija care treb scoasa...Mecanism facil noua.....

Daca se doreste si pastrarea mecanismului de rabatare se sudeaza 2 opritori, unul pe scaun si unul pe spatar acolo unde era vechiul mecanism....Destul de dificil (si de riscant pt cel din dreapta.... )....dar merita....

Spor la treaba!..


..sau mai simplu E dar uite c da cele mai comode pana la scaunele de mazda 626 de prin 95 de care am acum in oltcit si care sunt destul de robuste , cu alea de oltcit care sunt pe locul3 in preferinte e o problema eu am 110kile si cam in 3 luni le ia dracu si daca sunt noi , cat despre cele mai comode parerea mea sunt "fotoliile" din ren25 problema e ca nu au loc in oltcit si sunt de 4 usi
si pana am schimbat scaunele de oltcit le-am avut reparate in 5 mii de feluri si tot cedau sub mine
TopCat a scris:E dar uite c P degeaba tot se rup Bun
TopCat a scris:P Hm...
Hai sa va zic si solutzia mea, pe care am aplicat-o de nevoie "cand mi-era lumea mai draga" )))), plecam de la mare, dar care functioneaza de 2 ani ireprosabil.

Deci. Intr-o prima faza, s-a dus mecanismul care imi tzinea scaunul drept si se ducea pe spate. In a doua faza de degradare s-a rupt de tot articulatzia din stanga, in sensu ca a cazut tija aia de-acolo, a picat un pinion, niste bilutze... varza... deocamdata acolo are infipta o tija lunga care sa tzine cele doua flanse rotunde concentrice.

Pentru a putea tzine scaunul, sa nu se duca in spate, am facut in felul urmator: Am luat o centura de sigurantza (aveam una prin masina, nu stiu de unde o mostenisem) si am facut o bucla intre gaurile alea mari din caroserie, jos, in fatza, unde se prind sinele scaunului si tetiera. In felul asta scaunul era tzinut si nu se mai putea duce pe spate. Desigur, pentru reglaj e mai greu, deplasarea scaunului in fatza/spate (care inca functioneaza) produce si modificarea unghiului scaunului, din cauza ca tetiera este legata la partea fixa a masinii, nu la scaun. Oricum, asta nu e denjant. Tot pentru reglaj, am mai facut o chestie. Am torsionat bucla de curea, scurtand in felul asta lungimea efectiva a sa (ca sa nu stau sa mai desfac nodul). Oricum, cureaua vine frumos, pe dreapta, nu se vede, nu deranjeaza, e ok.

Dezavantaj major : ruperea articulatziei din stanga este cred eu consecintza modului de prindere al acestei curele - apare un efect de "consola" care solicita articulatzia din stanga. Oricum, scaunul e "dus", e doar o metoda de a mai trage de timp. Cu sudatul nu sunt de acord, hotelul "Oltena" e cel mai bun .

Nu stiu de unde sa fac rost de scaune, nu am timp si nu cunosc "centre de dezmembrari". Sal
Mie imi functioneaza perfect scaunele de Hond CRX .Luate cu 1.600.000 cu huse demontabile cu fermoar si cu comanda de retractare pe spatar si arata si super marfa nu se mai simt gropile si nici nu mai olec in curbe(de pe scaun).Dar 1 an am mers fara spatar la scaunul din dreapta ca tot se duce in fata nu mai statea si nu vedeam in oglinda si de nervi l-am smuls .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community