Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Final fericit - asa arata masina mea acum
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mai am un topic, dar nu mai pt nici macar sa il deschid, asa ca voi posta aici. Initial doream sa unesc pragurile cu aripile, partea proasta e ca nu am mai gasit pragurile alea subtirele de oltcit. Uitati rezultatul final, eu sunt multumit, si tin sa-i multumesc lui Bogdan pt recomandarile facute!!
Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  Click pentru a vedea imaginea  cat a costat afacerea? vreau sa o fac si io pe a mea rosie. ca rosie este. da si tu mai multe detalii pls!!!! Lucrarea de tinichigerie (schimbat aripi spate , pasaje aripi spate , schimbat aripa dreapta fata , schimbat usi , schimbat rama parbriz , rectificat capota) plus pregatirea pt vopsire si vopsirea in sine + materiale nu pot spune ca m-au uscat de bani, dar nici nu au fost ff ieftine. Da-mi PM si te pun eventual in legatura cu tinichigiul si vopsitorul , pt ca nu are sens sa vorbesc in numele altora. Poti vorbi si cu Bogdan , tot el mi-a spus si mie de tinichigiu si vopsitor. Arata super.
(eu am avut parte de un vopsitor repetent! ) bre mircea felicitari pt masina

acuma apucate si pune pe ea


p.s. aripile sunt unflate
nu se vad in pozele alea

sal masina arata super...sa ai grija de ea beton.....
Pacat ca imi aduce aminte de Gigel.. bine asa fratioare arata super !!! da hai odata cu ea pe strada !!!
asteapta lumea vedeta bre!!!! Masina are aripile umflate, destul de mult , le-am masurat pe Oltcitul lui Bogdan, apoi am hotarat sa le umflu mai mult decat si le-a umflat el, cu 20mm. Despre grija de ea, asta vine garantat, din 2 motive: primul, sunt nebun dupa masina asta, cu banii cheltuiti imi permiteam o masina straina, destul de puternica, dar am preferat sa raman cu ea, si al 2-lea motiv: din cauza faptului ca masina trece prin proces de reconditionare + tuning, a papat ff multi bani: un card de 51mil devalizat complet, care nu a insemnat decat tinichigerie + vopsitorie + elemente de caroserie + piese motor + multe alte piese si accesorii. Si nu se opreste aici, pt ca mai am de facut: modificare fuzete fata, flanshe spate, rigidizare amortizoare, traseu de evacuare, stopuri cu letile clare, jantele de aliaj pe 15" si 7J, gumele aferente...mult a fost, putin a ramas, insa se vede de la o posta ca mai inghite inca 30-35mil, iar dupa asta benzina pt rodaj, probele, omologarea "oficiala" (sau nu) a jantelor...e de lucru, e, insa dupa finalizarea lucrarilor, masina va fi exact ce am visat. Draguta masina..... In curand am sa postez si eu poze cu masina
Acum e la pregatit pentru vopsit! Am pus cutie GSA, geamuri ionizate, Trapa,maro metalizata, buzunare spate luminate in rosu!
Bafta multa

Florin hai ca iti mai zic odata!! bravo! a iesit super. sa ai grija de CLO, ca e pacat.
cat despre partea financiara... relax. pasiunile se platesc. pupa stii ce imi zice cand lucrez la ea: "[...]la mine aici iubirea se plateste[...]" Bravo Mircea! Hai ca nu mai ai mult si o sa o poti scoate la plimbare Gandeste-te ca alte persoane ( cum ar fi je) tot se apuca de una de alta si viseaaaza cu ochii deschisi la lucruri mai importante-tinichigerie si vopsitorie. Las ca dau de finante si te barai la cap pentru sfaturi. Apropo, vand strada in sectorul 2, o dau ieftin-accept 2 brate inferioare echipate cu 8 rulmenti+ 2 amortizoare fata ! hai ca am luat-o pe aratura... Asa voiai sa faci !?
Nuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Daca asa e a ta, nu comentez, dar e lucrul de care m-am ferit intotdeauna. In viziunea mea, nu arata bine cu aripa decupata. Esenta era in imbinarea pragurilor ... nu aripa mea decupata .. Cu pragul intr-adevar asa vroiam, dar nu am mai gasit astfel de praguri, iar acum, "a zburat puiu' cu ata" , masina a fost vopsita si aia e , ramane in forma actuala in ceea ce priveste caroseria.
aX3lStorm a scris: jantele de aliaj pe 15" si 7J, gumele aferente...exact .

mare atentie atunci cind o sa cumperi jantele ET jantei sa fie 30-35 max
bogdanlascu a scris: mare atentie atunci cind o sa cumperi jantele ET jantei sa fie 30-35 max


Din ce am vazut eu in poze, Ax3l vrea sa isi ia exact modelul pe care il ai tu pe Logan Bogdane (parca ti-am trimis si tie poza). Tu le-ai incercat pe Oltcit; da-i tu detalii. Dap, Cowboy zice bine ce zice, jantele sunt pe 4 x 100 , 15" , 6.5J. Din cate am inteles de la Cowboy, aia asa ceva pe cealalta masina a ta. Ai avea vreun sfat de dat? Mircea, daca modelul de jante ales de tine este exact ca cel pe care il are Bogdan pe Logan (si din ce zicea el, este), nu ai nici o sansa sa le pui pe configuratia actuala a aripilor spate (s-ar putea sa ai nevoie si de distantiere). Singura ta asnsa sa-ti incapa pe spate asa cum ti le-a umflat nea Nae este sa le incalti cu anvelope pe 185 (pe 55 sau 60). Altfel, daca vrei 195 nu iti incap in mod sigur. La mine ca sa intre 195 le-am macelarit efectiv! Si inca nu am terminat ca tot atinge putin in viraje mai bruste. Maine urmeaza o noua sesiune cu alt tinichigiu...si sambata la vopsit.
Lucrarea ta de tinichigerie-vopsitorie arata foarte bine; ar fi pacat sa o strici. Deci mergi pe 185. Eventual du-te la o vulcanizare, da un ciubuc la baitul de acolo sa-ti puna 2 anvelope pe 185 de proba pe spate si vezi ce se intampla Am probat cu niste flanse , pe spate cu jante Borbet CB pe 15" cu 7J, guma de 195 45 r15, promitea sa atinga pe viraj, iar distanta pana la brat era de cativa mm, deci o sa merg pe 6.5 J cu anvelopa de 185/50. Nu am probat in fata, si mi-e teama sa nu atinga bieleta de direcie, asta ar fi o faza de tot c***tul. 185/50 nu cred ca o sa gasesti. Eventual pe 55 (se gaseste mai usor si mai ieftin). In spate daca ai distanta de cativa mm (minim 5) e suficient. Pe fatza e bine sa ai spre 1 cm. Ce m-a invatat si pe mine Bogdan: cauta janta care sa aiba ET-ul cat mai mic (de preferat ar fi un 35) ca sa nu ai nevoie e distantieri, sau daca ai, sa nu fie prea grosi... Misiune imposibila...o fac eu si pe asta posibila, cel putin cu sfaturile voastre in spate. Multzam
Ma uitam acum pe siturile diverselor firme de anvelope, si 185/50 nu-s, intr-adevar am gasit pe 55. Culmea e ca un 195/50/15 e mult mai ieftin decat un 185/55/15 Probabil pentru ca este cerea maki mare pentru 185, altfel nu-mi explic.
Oricum e bina sa ai talonul un oic mai mare ca altfel percepi toate denivelarile si gropile de parca ar intra roata peste tine Din acelasi motiv pt care gumele pe 14" sunt ale dracului de scumpe...sunt marimi "intermediare"...iar cu 195...daca imi freaca in aripa e...rau de tot, Doamne-fereste, ca alti bani nu mai am... Iti freaca sigur la cum arata aripile tale acum! Eu am ramas pe 195 pentru ca am cumparat jantele cu aceste anvelope la un pret foarte bun, iar trecerea la 185 m-ar fi costat inca pe atat si ceva in plus. Si a mai fost Kat_drive care m-a infectat cu 195/50/15 Pacat ca nu am poze sa vezi cat de cascate sunt aripile mele acum...
aX3lStorm a scris:Dap, Cowboy zice bine ce zice, jantele sunt pe 4 x 100 , 15" , 6.5J. Din cate am inteles de la Cowboy, aia asa ceva pe cealalta masina a ta. Ai avea vreun sfat de dat?

ET este cel mai important max 35 cel mai indicat 30 sau 32 Bai cine te-a infectat bai? daca era dupa mine iti puneam 205 pe 50 numai sa vad ce fata faci. La tine nu mai e baiu' asa mare. Problema stii care este la Mircea? A modificat caroseria inainte sa cumpere jantele. O sa fie constrans sa accepte si jante mai nasoale ca stil numai din rationamente de date tehnice. Da, aici ai dreptate. Atata timp cat tinichigiul i-e facut aripile dupa masuratorile de la masina lui Bogdan + inca 1,5-2 cm in plus parca zicea, nu are probleme. Isi cauta niste jante asemanatoare cu cele pe care le are Bogdan si arata super. Dar cele pe care le vrei tu Mircea, s-ar putea sa-ti iei gandul de la ele...Apropo, ce ET au jantele de la Loganul tau Bogdane? Hopa!!! Stai ca m-ai pierdut, deci jante imi vor intra, insa modelul ala, nu? Ok, nu ma agat in special de acel model, insa imi plac ff mult. Am mai gasit jante care sa-mi placa, MiM si de la Valbrem 2 modele , Borbet design E. apropos de jante...
Eu am niste jante MOMO PULSAR de 6J si et33 pe 14''(am sa pun cauciucuti 185/55 r14)...oare o sa fie ceva probleme la mine?...sau depinde de butuci sau de flanse??
bogdanlascu a scris: ET este cel mai important max 35 cel mai indicat 30 sau 32

Asta e cel mai important aspect Mircea, daca nu vrei sa ai batai de cap.
Opinia mea, dupa cele patite de mine si de altii, este ca daca vrei neaparat jante pe 15", trebuia sa le cumperi intai pe ele, sa modifici aripile dupa ele si apoi sa-i faci lucrarile de vopsitorie. La tine e deja tardiv. Daca nu ai posibilitatea sa iei 2 jante pe 15" de proba de pe la cineva, eu zic sa nu risti sa dai banii. Ia-ti mai bine pe 14" si ai terminat povestea.
Acc3l3ratoR a scris:apropos de jante...
Eu am niste jante MOMO PULSAR de 6J si et33 pe 14''(am sa pun cauciucuti 185/55 r14)...oare o sa fie ceva probleme la mine?...sau depinde de butuci sau de flanse??

daca ai avea butucii de oltcit cu 4 gauri sigur nu o sa ai nici o problema dar daca pui flanse ,pe fata o sa iasa un pic afara si pe spate probabil o sa atinga in aripa MERCI BOGDANE DE RASPUNS....
SI SCUZE AX3L CA M-AMA BAGAT PE TOPICU TAU... Acc3lerator nu "te-ai bagat" pe topicul "meu". E topicul tuturor, si ca orice topic, e menit sa mai aduca ceva cunostinte.
Cu ET 30 am gasit, pe 7J, 15", in curand imi vin flansele pt spate de la Craiova, si butucii de fata modificati, iar proba am s-o fac, cu cele trei modele de jante de mai sus...Borbet, Valbrem si MiM.[/b] Mai tr Voi veni si ca sofer, pe propriul meu Oltcit. Din motive financiare, proiectul stagneaza de vreo5-6 luni. Si inca ceva, dar nu mi-o lua in nume de rau Corbule: de ce te apasa (ca sa nu zic altceva) grija masinii mele? Din partea ta nu vreau aprecieri/critici/pareri. O zi cat mai placuta Corbule! Stai bre linistit, nu ma freaca grija de masina ta, ca daca era sa fac asta, trebuia sa ma astept acum sa fie un alfa 33 sau mai stiu eu ce mercedes, din 60-70. Aprecieri, nici n-o sa vezi de la mine, stai linistit. Eram pur si simplu curios daca n-a prins-o rugina, de cand sta. axel, hai sa vorbim pe mess, te rog
7thRaven a scris:Stai bre linistit, nu ma freaca grija de masina ta.

ban 3 zile Stai bre calm, ca nu-ti fac tocmai tie concurenta la salarii bre era scris altceva,oricum ban 3 zile

ps mircica masina ta mai traieste? Da mai traieste ! e la fel ca la finalul fericit! ... off-topic: ... si ne legam de altii cand creaza "probleme"... nu stiu ce va cramponati...
reparatia capitala/restaurarea....este un proces de lunga durata, care necesita fonduri nelimitate, multa rabdare, si mult timp liber.

bine ca nu v-am zis si eu ca dupa ce am vopsit masina, am stat cu ea neasamblata 2luni Bogdan , masina mai traieste, dar e suparator cu banii..e ca si cum ti-ar fi foame rau si unul ti-ar tine farfuria constant la 1 metru de tine, plina cu de toate, dar fara sa o poti atinge. Nu dau un timp in care va fi gata. Cum am banii in 2 saptamani o sa mearga. spor la treaba Ce cod de vopsea alba ai folosit? M-am apucat si eu de reparatii la a mea si inca nu m-am hotarat asupra nuantei..
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community