Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)

Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Galati
Pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Următoare

Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cluburi Oltcit
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
In cadrul acestui topic sunt rugati sa scrie doar cei din judetul Galati. Sunt Dragosh, Student in Buca,din GL,si m-am gandit sa fac un fanclub al "hummer"-istilor(scuze...din cauza consumului), cu sloganul...:"N-ai Hummer, nu-i nimic, ai Oltcit" .Spune-mi si mie ce sa fac sa ii atrag?
Shi cum sa imi fac publicitate...daca reusesc sa il fac? HUMMER-istilor din GL...cand punem de o intalnire???
Poate anul asta daca se poate!!! chiar te pot contrazice referitor cu consumul la oltcit.inseamna ca nu stii cum se regleaza un carburator.Masina mea consuna 6,5% dar iti spun merge foarte bina.si inca ceva oltcitul nu poate sa consume 15-20% deoarece nu are capacitate de ardere.Surplusul de benzina il elimina pe toba de esapament daca nu este carburatorul bine reglat.sper ca m-am facut inteles cit de cit?
romy a scris:chiar te pot contrazice referitor cu consumul la oltcit.inseamna ca nu stii cum se regleaza un carburator.Masina mea consuna 6,5% dar iti spun merge foarte bina.si inca ceva oltcitul nu poate sa consume 15-20% deoarece nu are capacitate de ardere.Surplusul de benzina il elimina pe toba de esapament daca nu este carburatorul bine reglat.sper ca m-am facut inteles cit de cit?

Stie oriceine ca o masina cu carburator nu are cum sa cosume mai putin ca o masina pe injectie...Vectra meu care e de 1,8i consuma mai mult decat spui tu(7,2-7,4 in orash...poate cand mai fac si liniutze...ajunge si la 8.5&)...deci sa fim seriosi...
Si eu am oltict si tin la el mai mult cala nu stiu cate lucruri...dar totusi....
Eu am TRS si am consumat(a...consum mediu-adica media afara+oras 540km) 6,5%.