Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Aro Spartana

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> FORUM ARO
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
dupa mine, asta e un model destul de reusit al firmei aro.
e foarte tineresc si haios.
e cineva care poate impartasi vreo experienta de la volanul micii bestii?? E cumva tipul ala gen aro 10 dar decapotabil??
Pt ca aro 10 a avut frate-miu... mama-mama cate probleme... mai ales cu franele, pompa centrala, circuitul franere etc, apoi cu transmisia, cutia era varza rau de tot - s-a stricat in prima zi cand a cumparat masina.... A fost un fiasco total. Iar la 80 motorul ala de 1,4 de dacie era supraturat, avea peste 3000 de ture! E drept ca urca cu masina aia pante de ramaneai masca...da fiabilitate de tot rahatul. In fine, banuiesc ca la spartana au schimbat motorul+cutia - atunci ar trebui sa fie OK.
Mai erau probleme cu chederele de la toate geamurile, intra apa, ruginea caroseria toata, spatiul la motor extrem de mic, era incredibil de greu sa schimbi un filtru de ulei... caaah... masina de tarani. Gabii I definitely think just like you.
Gabii I definitely think just like you





not again!!! Tocmai am condus weekend-ul asta un Spartana.
Merge surprinzator de rotund si senzatia de decapotabil e beton.
Este si bine intretinut , proprietarul e pasionat de mecanica , etc ...
Concluzia mea e ca daca stii sa ai grija de el , nu te lasa in drum.
Am auzit ca exista o varianta cu motor de Peugeot.
Cred ca mai multe detalii se pot obtine de la fabrica de la Cimpulung.
Date de contact in pagina de web la www.aro.ro Salut
Am avut 4 ani un aro 10 cu motor de Renault diesel 1.9 si am facut cam 270000 de km cu el .
Simpatica bestia dar criminala la intretinere.
Planetarele spate crapau daca fortam pante mai mari sau alte obstacole, fara servodirectie si trageam de volan de parca era raba!, pe o strada unde cu o dacie intorceai din 3 miscari cu aro trebuiau cam 5 din cauza unghiului mic de virare al rotilor ( si desfacusem limitatorii la maxim), toate rotulele de la directie capatau joc dupa aprox 3000 de km si costa ceva, instalatia electrica prost gandita la cel mai mic hop sareau papucii din spatele soclului de sigurante (firele prea scurte), aeroterma de ......o vorba urata !!, piesele f.f.f scumpe si proaste (caseta de directie noua mai proasta decat cea veche! si asta cumparata de la magazinul dealerului din bucuresti ...sicron parca !!) , ploua afara ploua si in interior , singura piesa buna a fost motorul care saracu` a mers beton! sa nu curatati injectoarele in spate la piata Chibrit ca o sa trebuiasca sa cumparati altele! (mie acolo un prost de mecanic care nu a auzit de cuplu de strangere a reusit sa imi sparga chiulasa!! cand a strans un injector ) si lista poate continua.....
Pacat de ele ca nu au fost asamblate cu componente de calitate ....
Acum am revenit la prima masina ...adica la OLTCIT Am un spartana din 96 cu motor de twingo de 1250CC e criminala masina
singura problema e ca astea nu au 4x4 dar de alergat pe camp cu ele sunt bestiale, am pus gume pireli P0 de macadam si sta masinuta super, merge max 110 km/h,numai ca o termina la caroserie, dupa 3 curse am pierdut rezervorul de benzina de 2 ori si am rupt sistemul de prindere la un arc pe spate, cred ca sunt prea dure cauciucurile.
Amu astept sa vina zapada sa vedem cum se descurca

Distractie placuta cu jucaria
Gabii a scris:E cumva tipul ala gen aro 10 dar decapotabil??
Pt ca aro 10 a avut frate-miu... mama-mama cate probleme... mai ales cu franele, pompa centrala, circuitul franere etc, apoi cu transmisia, cutia era varza rau de tot - s-a stricat in prima zi cand a cumparat masina.... A fost un fiasco total. Iar la 80 motorul ala de 1,4 de dacie era supraturat, avea peste 3000 de ture! E drept ca urca cu masina aia pante de ramaneai masca...da fiabilitate de tot rahatul. In fine, banuiesc ca la spartana au schimbat motorul+cutia - atunci ar trebui sa fie OK.
Mai erau probleme cu chederele de la toate geamurile, intra apa, ruginea caroseria toata, spatiul la motor extrem de mic, era incredibil de greu sa schimbi un filtru de ulei... caaah... masina de tarani.
...gresit----Aceasta masine nu functioneaza daca este condusa de un ,,taran"....
Si acum ca am rezolvat si cu vorbele aruncate aiurea hai sa vorbim desprea aro..pentru ca ce ai enumerat tu sunt exceptii datorate lipsei de experienta a celui de la volan si a slabei intretineri...Sa vii sa te dai cu aro 10 si mai discutam..nu discutii de genul ,, fratele a avut....bunicul sau un prieten a avut o naveta spatiala"....etc...
PS..viteza maxima constructiva la aro 10 in 4 trepte este de 115 kmh.. iar la 80 are aproape 4000 de ture ....si culmea merge peste tot ( in limita bunului simt)..
Deci ....nu cunosti nu vorbi...

semnat: SERGHEI breeeeee da ce ma racorisi si pe mine brevooooo bravooo sant de aceiasi parere cu tine nu bate campi daca nu cunosti aaaaa si pune si mata niste poze de la iesirile alea ale noastre in teren ca esti mai dibaci eu nu am reusit lasa bre ca pozele sunt pe dtrn.ro sau pe 4x4mania.ro LA MULTI ANI CRACIUN FERICIT SI SA VA MEARGA AGREGATELE CUM VRETI VOI MAI BINE
Anonymous a scris:LA MULTI ANI CRACIUN FERICIT SI SA VA MEARGA AGREGATELE CUM VRETI VOI MAI BINE












GEORGE PANTELIMON
Gabii a scris:E cumva tipul ala gen aro 10 dar decapotabil??
Pt ca aro 10 a avut frate-miu... mama-mama cate probleme... mai ales cu franele, pompa centrala, circuitul franere etc, apoi cu transmisia, cutia era varza rau de tot - s-a stricat in prima zi cand a cumparat masina.... A fost un fiasco total. Iar la 80 motorul ala de 1,4 de dacie era supraturat, avea peste 3000 de ture! E drept ca urca cu masina aia pante de ramaneai masca...da fiabilitate de tot rahatul. In fine, banuiesc ca la spartana au schimbat motorul+cutia - atunci ar trebui sa fie OK.
Mai erau probleme cu chederele de la toate geamurile, intra apa, ruginea caroseria toata, spatiul la motor extrem de mic, era incredibil de greu sa schimbi un filtru de ulei... caaah... masina de tarani.
buna seara domnilor sunt un posesor de aro 10 4 model 1984 functioneaza anca bine saracu asdori o informatie cat ar costa o caroserie de aro 10 4 Cel mai bine ar fi sa sunati direct la fabrica.... dar musai sa specificati Aro Spartana model 1984.
viszitator a scris:buna seara domnilor sunt un posesor de aro 10 4 model 1984 functioneaza anca bine saracu asdori o informatie cat ar costa o caroserie de aro 10 4


mai bine intra pe aro4x4.net si dai un PM lui Keo, singura sansa de caroserie e sa gasesti una uitata prin vreun garaj sau pe la vreun samsar din Cimpulung, si oricum costa citeva zeci de mil. bune va multumesc mult de caroserie am nevoie ca de aier piese mai am aproape inca o masina
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> FORUM ARO Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community