Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

FR 5 vs RO 5
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
5 ro cel mai bine pt 1300 si nu o sa-ti para rau
sau daca gasesti una de GSA e si mai bine. cu conditia sa fie buna . Corbule cel mai bine ar fi,daca tot pui set de 1,3 cutie 5 FR.Dar la nevoie merge si 5 RO. corbulus, baga bre o cutie de margarina! aia cica merge cel mai bine pe 1.3. Te las pe tine bre sa bagi, dar imi dai motorul tau inainte, cu toate accesoriile
Am luat setuuuuu si multe alte dracovenii... 600lei.
Ce trafic bai nene!
Pe mine m-au tot speriat uamenii, ca sunt foarte putine cutii 5ro, care sa nu aiba zgomot
Asta e, o sa incerc si ramane de vazut. Pui ulei bun in ea obligatoriu inainte sa o pui pe masina. Si tot inainte sa o pui ar fi bine sa o testezi. cutie de 5ro pe motor 1.1 franta...nici un zgomot nu se aude deci corbulus...baga cutia aia si vezi ce si cum...ca rapoarte e buna pentru iesitu din oras...si in oras merge cu a 3-a de nu se poate Corbule, nu mai vorbi aiurea. E a doua oara cand te legi de mine total aiurea si zau ca nu inteleg ce pb ai, cu atat mai mult cu cat sustii ca nu te intereseaza aspectul curselor. Nu ma intelege gresit, dar vin din mediu competitional, cu 15 ani de activitate in spate, 15 ani ce mi-au fost de ajuns ca sa devin antrenor si sa am o anume gandire. Tu ce faceai la 6 ani? Eu imi luam brevet de timonier de regata, ajutat de antrenorul meu de atunci, pt ca nu stiam sa scriu decat de tipar. Faptul ca Fordului i s-a dus in *** motorul era ceva normal, fiind numai o pb de timp pt acel motor, care a tras mai bine de 300.000km in conditii oribile...ce folos ca l-am ingrijit eu...a crapat oricum. cum are un motor mult mai tanar si masina e ok. Cat despre Oltcit, cat timp a fost 1.1 eu personal sustin ca a fost unul din cele mai rapide 1.1...Ce fac acum cu el, este sa ii aduc un mic plus in ceea ce inseamna performantele. E damblaua mea, si nu inghit comentarii decat de la cei care au facut cu masina lor macar ce am facut eu pana acum cu a mea. Nu te critic pt ca mergi din a in b si nu vrei mers sportiv, insa tine-ti parerile, pt ca zau asa, nu ti-am cerut parerea. Iar daca zici ca incerc sa ma dau mare, raspunsul e : nu, sunt modest, dar sa se stie (citat N Iorga).Si orice discutie intre noi doi se opreste aici. Si mai fi atent la ceva: e vorba de comportamentul CV la liniute, deci esti offtopic rau.
Imi cer scuze de offtopicul de aici, insa daca aceasta critica ar fi venit de la alte persoane, o primeam altfel. End of story.
7thRaven a scris:!
Pe mine m-au tot speriat uamenii, ca sunt foarte putine cutii 5ro, care sa nu aiba zgomot .

Corbule nu stiu ce ti-au spus altii dar eu am avut pe masina 5 RO.Si nu facea nici un zgomot suspect.Cie drept trapta 1 nu mi-o primea faca ciraila dac masina era in mers,la retrogradare din 2 in 1.Poate nu nimeream eu. terminati uamenilor cu prostiile....lasati barcutele si fizica de a 9-a in pace
daca vreti deschidem un alt topic sa vedem activitatea competitionala a fiecaruia...o sa ramai surprins axel ca atunci cand multi abia mergeau pe jos eu facusem multi kilometri cu pegasu dar lasam astea deoparte,si "modestia" de a face curse cu masina...si spunem clar si la obiect din punctul fiecaruia de vedere care cutie e mai buna pentru liniute
la cate liniute am facut eu...va spun ca 5Ro e cea mai buna pentru iesit din oras Oooooohhhh master, please, please, teach meeeeeeeeee,teach meeee!!!
Master YODA, how could i have misjuged you???
Hai bă, las-ooo jos!
Ok baieți, atunci mă risc să o pun pe aia RO în 5 tr.
Mistreku-le, îmi cer scuze că am fost offtopic și ți-am "vărzuit topicul", dar văzând că este o comparație între toate modele de cutii, am zis să pun și eu o întrebare.
BANDITU a scris:5 ro cel mai bine pt 1300 si nu o sa-ti para rau
sau daca gasesti una de GSA e si mai bine.


Aici m-ai pierdut. Una e lunga, iar cealalta e foarte scurta. Intelegeam situatia "e si mai bine" daca erau asemanatoare. era vorba intre ce are el de ales 5ro sau cea de 4 .si normal sa o aleaga pe 5 ro dar daca ar gasi de 5GSA iar fi si mai bine mai alkes ca el merge mult in oras .asta am vrut sa spun io m-am apucat sa modific o cv 5 ro ,am inteles din auzite ca pinioane ,rulmenti,etc sunt ca la dacie, pinionul de a 5 de pe trenul fix are 32 de dinti ,stie cineva la dacie citi dinti are pinionul de a 5? am auzit ca sunt de 2 feluri unul normal si unul de fuga si la grupul conic la fel dar costa 3 mil la dacie pentru a 5-a sunt rapoarte 0,86 0,82 0,76 si raporarte finale 8x33 si 9x34 aha,merci ,o sa caut atunci 9x34 dar ce o sa insemne la turatie 2 dinti in plus? asta nu stiu
ala 9x34 e raport mai lung ca 8x33 pe cv 5 ro merge pt a 5-a pinionul de a 5-a de super nova. nova la 3000 intra 5-a are 120 kmh
BANDITU a scris:pe cv 5 ro merge pt a 5-a pinionul de a 5-a de super nova.

cred ca de nova ,super nova are cv de renault deci exclus sa se potriveasca azi am intrat in posesia pinioanelor de a 5 de dacie(doar 90 lei,cu banii astia luam o cv ) dif este asa la trs avem 32 cu 35 ,la dacie 29 cu 38 de la cei care au pe dacie asa ceva am inteles ca la 3200/rot ai 120km/h acum intreb si io nu este cam mult? pt ca la 6400 rot o sa am 240 km/h ,nu? pai de pinde de pinionul de la a 5a
cu cel mai lung la 120 ai 3000 rpm (pe asta il foloseste si sgm-u)
cu unu dintre ele ai cam 3500 la 120
addy05 a scris:pai de pinde de pinionul de la a 5a
cu cel mai lung la 120 ai 3000 rpm (pe asta il foloseste si sgm-u)
cu unu dintre ele ai cam 3500 la 120

pai cu 29 dinti pe trenul mobil si 38 pe trenul fix ,la trs are 32 cu 35 lascu sa stii ca nu e mult...am mers cu un break care tot asa...la 3000 avea peste suta... eu care credeam ca nu-i merge vitezometru lu ala..
bogdanlascu a scris:
addy05 a scris:pai de pinde de pinionul de la a 5a
cu cel mai lung la 120 ai 3000 rpm (pe asta il foloseste si sgm-u)
cu unu dintre ele ai cam 3500 la 120

pai cu 29 dinti pe trenul mobil si 38 pe trenul fix ,la trs are 32 cu 35


29/38 vine 0,76 deci cel mai lung raport de pe dacie care la 3000 are 115-120 cum am zis mai sus

chiar si cu cel mai scurt raport, dacia la 3000 rpm are 100 kmh doctore,vrei sa pui ceva de genu 29 cu 35? (io asa am inteles din cite am citit) atunci este bine maine inchei cv si ma apuc de montat pe masina ,deci pe la 5000 rot o sa am cam 190-200 deci eu zic sa spui exact traseul unde vrei sa ii dai....eventual sa fie cineva cu tine...o fi cu turbo...dar e tot cazan...ai aceeasi instalatie de frana...nu te juca sa fie cineva dar nu cu mine undeva in spate cu alta masina ,cv este gata acum sa vad cind o pun ,teste cred ca pe autostrada soarelui Fii sigur ca la raportul ala de transmisie nu mai ajungi la turatia maxima a motorului in treapta a cincea. De aia nici nu o sa ajungi la 200km/h. Asta era un fel de Na na na na na na
bogdanlascu a scris: sa fie cineva dar nu cu mine undeva in spate cu alta masina ,cv este gata acum sa vad cind o pun ,teste cred ca pe autostrada soarelui

Bre acum v-ati turbat multi dar la sistemul de franare n-ati facut nici o imbunatatire chiar daca unii dintre voi au placute de frana de calitate superioara.Ganditi-va si la siguranta voastra! cristi s-ar putea sa ajunga la 200..mai departe greu...ca bate vantul din fata cam tare la 200km/h Lascone cred ca pe la 175-180 cred ca ajungi fara probleme, dar iti trebuie la sistemu de franare adica la dicuri nise furtune care sa fie legate la niste conducte si sa stropeasca discurile de frana sa nu ia foc , si mai iti trebuie si o parasuta in spatele masinii cum au dragsterele in caz de urgenta vei folosii ultima varianta .Toate cele bune si sa-mi spui cand faci testul, macar daca il faci asa de consum sa vezi cat consuma pe la 160 km/h si tot e bine .Consideratil ca pe un offtopic. . In combinatia de jiglere pe care o ai acum + respectivul raport de transmisie ai toate sansele sa nu poti urca la 5000 rpm in tr5. Pune mai mare macar jiglorul de putere maxima (chiar daca o sa te ia tacaneala iar un pic ). Daca vrei te insotesc eu pe A2 cu Skoda. Deci cu pinioanele de a 5-a de Dacie avem "performante" mai mari? Pe un motor de TRS nemodificat merge sau nu? pe motorul stock nu poti pune pinonul de 0,76 de la dacie ca nu o sa mai traga (ala defapt e pinion de nova 1.6 dar s-a pus si pe berline) vesti bune,cv merge ok ,mai putin acel huruit de cv ro,am testat ,pe vitezometru arata fix 40km 'h la 1000/rot/min,daca dau a 5 la 100 trage greu(2500 rot/min) ,daca dau a 5 la 140 este ok ,testul s-a oprit la 180km/h din lipsa de spatiu si roti neechilibrate,una peste alta investitia este ok felicitari bogdane ...urmeaza optimizarea franelor Felicitari Bogdane, deci pt un motor stock de TRS nici o sansa de asa ceva, ai grija cand faci experimentele De ce nu merge pe un motor de 1300 nemodificat, care ar fii problema?
Chestia ca trebuie sa urci mai sus in treapta a-4a. cv 5 ro cu faimoasele pinioane merge pe orice oltcit doar ca in viteza 5 nu o sa poti sa mai sari de 4000 rot/min cred cu pinion de nova pe motorul de oltcit nu numai ca o sa il supraincalzesti dar o sa traga super greu,cu pinioanele alea la 3500 rpm ai 140 kmh !

nu merge,motorul de oltcit e de turatie
poate alt pinion ar mai mai merge dar asta prea lung Dar putem de sa combinam pinioanele de la cutiile de Oltcit? De exemplu sa facem o cutie, baza de 5 FR, cu pinion de 1-a de 4 FR (asta ati zis ca e cel mai bun), a 2-a ramane la fel caci nu cred ca sunt diferente, a 3-a de 5 RO, a 4-a de la 4 FR si a 5-a de care? Se poate face asa ceva pentru performante mai mari? merge combinatia asta pe motor de trs . intradevar accelereaza mai greu un pic dar merge stiu eu cel putin doua cu combinatia asta si merg foarte bine . si nu se supranincinge deloc. M-ar interesa si pe mine o cutie "tunata".Eu vin cu $$$
Grigoras Cristian a scris:M-ar interesa si pe mine o cutie "tunata".Eu vin cu $$$

Nu e caul de $$$ bre. Lascu lucreaza caritabil, din dragoste pentru uoameni si pasiunile lor. Deci putem sa facem combinatii de pinioane cam cum am zis eu, sa iasa cea mai performanta cutie?? nu se pot face combinatiile pe care le vrei tu cv franta in 4 sau 5 nu are nici o legatura cu 4 sau 5 ro nu se potrivesc piesele ,se pot face combinatii decit cu cv ro si cu cv de dacie bogdane da' la treapta 1 nu incerci daca se poate pune pinion de nova ? ma gandesc ca pe motor turbo ala standard "devine" prea scurt si patinezi prea mult la pleacare Poate unu de Special ptr demaraj.Zic si eu
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community