Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Tuning - OLTCIT
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Lasa masina din suspensie atunci nu din spoilere....

este deja lasata la maxim din suspensie fata-spate, daca o mai cobor cu un dinte nu o sa mi se mai vada o parte din cauciucuri si nici viraje nu o sa mai pot lua cu ea... o sa fiu Sageata Soselelor masinuta nu arata rau...deocamdata. Nu poti face nimic cu eleronul ala de deasupra?
adrian-ar a scris:Nu poti face nimic cu eleronul ala de deasupra?


ce sa fac cu el?
de renuntat la el nu renunt atunci nu faci nimic cu el.... am mai adaugat cate ceva la masina, cum am mai sus , am si vopsit barele si fustele, are alt aspect:)

o intrebare care ma dispera decand m-am inscris pe forum: CUM SHAREZ POZELE ? dar nu cum am reusit data trecuta de au iesit thulumbail, vreau sa se vada cum e in format original ... ce trebuie bifat acolo pe site cand fac upload? ce rezolutie ? in prima pagina,la ''resize image''...de la 640 X 480 in sus....eu folosesc 800 X 600 nu trebuie sa dai resize de nici o culoare daca marimea pozei nu trece de 1.6mb dupa ce o uploadezi copiezi al doilea link de sus in jos si gata am incercat dar nu le ia decat daca dau resize si ies mici ca cele postate anterior Scapa de eleronul ala. Singurul OLTCIT caruia i-a stat bine cu eleron, e fostul OLTCIT al lui Piticu', XXS-u. Un eleron de tabla, finut. De fapt nu e singurul, pt ca mai stiu o masina (masina nu-mi place, insa eleronul da) GCF-ul.
aX3lStorm a scris:Un eleron de tabla, finut.


Ceva de genul asta: http://www.tuning.fr/ts_shop/product_list.php?category_id=3&index_id=1&subcategory_id=24&PHPSESSID=f04876d084fca4a08dec4e296eeffb25
Desi vazusem unul aproximativ ca al lui XXS la Kosei cu 130 euro. Dementiale eleroanele, mai ales ca sunt si pt masini cu hayon. cum sa renunt la acel eleron ? cand o sa fac rost de bani pentru unul dintr-acela la 200 de euro poate o sa il schimb, [poate] dar nu cred, personal imi place, eu o conduc lasa bre nu te mai necajii ca orice eleron ai pune ,tot avion îi zice lumea... corect imi veni o idee, dar am nevoie de un sfat. vreau sa imi umflu barile auxiliare sa le modelez, sa le fac ceva mai personalizate...am niste "filme" in cap si vreau sa le pun in practica. Acum, ca sa imi realizez visul asta ce-mi veni acum 5-10 minute, ce fel de kit imi trebuie ca sa prinda si pe tabla si pe fibra de sticla?
Banuiesc ca e singura solutie [cu kit] !
Daca cunoasteti alte modalitati , spuneti-mi si mie , va rog ! multumesc ! kit de fibra de sticla uite ce am gasit eu ....... sper sa te inspire poza

http://hvtm.totalcar.hu/car/m/citroen/006721.jpg belea masina ..dar prea colorata daca vad io bine e doar o masina ..virtuala. Duh! Culoarea aia roșie e foarte frumoasă. Deja îmi vin idei
David a scris:uite ce am gasit eu ....... sper sa te inspire poza

http://hvtm.totalcar.hu/car/m/citroen/006721.jpg


tuipu ce a facut poza a uitat sai puna jante pe spate nu bre david ..n'ai intzeles..asha era proiecul... nu stiu unde sa postez tampenia asta



Cateva sfaturi pentru marit performantele Olcit-ului .
ATENTIE aceste modificari , in marea lor parte vor duce la reducerea drastica a vietii motorului , transmisiei si suspensiei :
1.Anularea tobelor de esapare si inlocuirea lor cu o teava cat mai groasa in diametru va ajuta sa castigati cu aproximatie 2 CP …… dezavantaje : creste consumul, nivel de zgomot ridicat , creste temperatura de functionare a motorului.
2.Anularea filtrului de aer si alimetarea libera a difuzoarelor carburatorului va ajuta sa castigati cu aproximatie 2CP…. Dezavantaje : reduce viata motorului cu aproximativ 50%
3.Pentru motoarele de 1,1 se pun axuri cu came de 1,3 si se va realiza o randamentizare a vitezei de functionare si deschiderilor la nivelul supapelor de aici se castiga cu aproximatie 1 CP
4.Anularea conductei ce incalzeste baza carburatorului va ajuta sa castigati cu aproximatie 2 CP dar va mari consumu si vor aparea probleme mari la pornirea la rece.
5.Inlocuirea apriderii pe delcou cu o aprindere electronica va ajuta sa castigati 0,5 CP.
6.Inlocuirea bujiilor cu un electrod cu bujii cu 4 electrozi si implicit cu o bobina de inductie mai puternica va ajuta sa castigati cu aproximatie 0,5 CP.
7.Supradimensionarea jiglorului’ de treapta 1 de la 100 la 125 *mai mult nu ca se ineaca* va ajuta sa castigati cu aproximatie 0.25 CP
8.Schimbarea raportului dintre treptele de carburatie astfel incat treapta a 2-a sa intre la mijlocul cursei treptei 1 va ajuta sa castigati cu aproximatie 5 CP intre 2000 si 3500 t/m.
9.Marirea presiunii aerului aspirat de difuzoarele carburatorului *cu ajutorul unei prize de aer de ex.* va ajuta sa castigati cu aproximatie 5 CP la viteza de peste 90 km/h.
10.Micsorearea garzii la sol prin reorientarea barelor de torsiune ajuta la micsorarea rezistentei aerodinamice la inaintare si implicit castigati la viteza maxima atinsa.
11.Echilibrarea rotilor si folosirea de cauciucuri indentice la toate rotzile duce la reducerea vibratiilor caroseriei si implicit la stabilitate si viteza maxima crescuta.
12.Dopingul combustibilului duce automat la cresterea performantelor cu aproximativ 10 CP dar nu se recomanda deoarece fiecare combustibil dopant va afecta grav masina:
- TOLUENU – altereaza toate garniturile si furtunele posibile in 24 ore.
- CARBUROLU – arede supapele si mareste periculos de mult temperatura de functionare a motorului in 5 minute.
- CHEROSENU – face autoexplozie de multe ori chiar inainte de a apuca supapa sa se inchida si omoara toata distributia si admisia in maxim 500 km.
- IMBUNATATITOARELE DE CIFRA OCTANICA – ard supapele si se ineaca motorul.
- METANOL , NITROMETAN …etc nici nu incercati motoru va tine maxim 50 km.

DECI  cu foarte multa munca veti reusi sa mariti puterea cu 10 pana la 20 CP *depinde cate motoare aveti de rezerva* si veti reusi sa ridicati vitezometru chiar si mai mult de 180 

FOARTE IMPORTANT : OLCITU ESTE UN FARAS CU 4 ROTI SI APROAPE ORICE DEFECTIUNE TEHNICA SURVENITA LA VITEZE MAI MARI DE 120 km/h VA DUCE APROAPE SIGUR LA DECESUL CEL PUTIN A PERSOANELOR DIN OLCIT. Cu cat veti merge mai repede cu olcitu cu atat vor scadea sansele de supravietuire in caz de accident !!!!!!!!!!!!!!!!!


prietenul nostru din piatra neamt domnul ghici
acest text trebuie luat drept o parodie...... Faras sa isi numeasca caruta cu care se duce pe camp sa isi adune barabulele! dar iata ca omul a auzit de nitromentan, kerosen apropo, al meu are 5 roti cu tot cu aia de rezerva, este mai stabil in curbe
alf 08 a scris:dar iata ca omul a auzit de nitromentan, kerosen

Dar pun pariu ca nu stie ce sunt alea.
alf 08 a scris:Faras sa isi numeasca caruta cu care se duce pe camp sa isi adune barabulele! dar iata ca omul a auzit de nitromentan, kerosen apropo, al meu are 5 roti cu tot cu aia de rezerva, este mai stabil in curbe

a lui este tigaia de la TGA nr lui de inmatriculare. mai...de ce sunteti asa de rai ??? pei nu eu i-am dat numele de tigaie ci chiar nea' Ghici.Am vorbit cu el pe mess si a zis uite poze cu tigaia/
alf 08 a scris:Faras sa isi numeasca caruta cu care se duce pe camp sa isi adune barabulele! dar iata ca omul a auzit de nitromentan, kerosen apropo, al meu are 5 roti cu tot cu aia de rezerva, este mai stabil in curbe



)))))))) vrei performante? pune turbo. mie la asta imi sta capul... dupa cum spun si unii invatati de pe aici...oltcitu nu-i mclaren...
adrian-ar a scris:dupa cum spun si unii invatati de pe aici...oltcitu nu-i mclaren...

se vede ca nu ai mers cu o turbata(aici ma refer strict la oltcit)... mai nou faci pe ghicitorul bre? ai gresit...am avut ocazia sa merg cu o turbata de asta,cei drept pe locul din dreapta ,cu mult inaintea ta.

bogdanlascu a scris:nu stiu unde sa postez tampenia asta



Cateva sfaturi pentru marit performantele Olcit-ului .
ATENTIE aceste modificari , in marea lor parte vor duce la reducerea drastica a vietii motorului , transmisiei si suspensiei :
1.Anularea tobelor de esapare si inlocuirea lor cu o teava cat mai groasa in diametru va ajuta sa castigati cu aproximatie 2 CP …… dezavantaje : creste consumul, nivel de zgomot ridicat , creste temperatura de functionare a motorului.
2.Anularea filtrului de aer si alimetarea libera a difuzoarelor carburatorului va ajuta sa castigati cu aproximatie 2CP…. Dezavantaje : reduce viata motorului cu aproximativ 50%
3.Pentru motoarele de 1,1 se pun axuri cu came de 1,3 si se va realiza o randamentizare a vitezei de functionare si deschiderilor la nivelul supapelor de aici se castiga cu aproximatie 1 CP
4.Anularea conductei ce incalzeste baza carburatorului va ajuta sa castigati cu aproximatie 2 CP dar va mari consumu si vor aparea probleme mari la pornirea la rece.
5.Inlocuirea apriderii pe delcou cu o aprindere electronica va ajuta sa castigati 0,5 CP.
6.Inlocuirea bujiilor cu un electrod cu bujii cu 4 electrozi si implicit cu o bobina de inductie mai puternica va ajuta sa castigati cu aproximatie 0,5 CP.
7.Supradimensionarea jiglorului’ de treapta 1 de la 100 la 125 *mai mult nu ca se ineaca* va ajuta sa castigati cu aproximatie 0.25 CP
8.Schimbarea raportului dintre treptele de carburatie astfel incat treapta a 2-a sa intre la mijlocul cursei treptei 1 va ajuta sa castigati cu aproximatie 5 CP intre 2000 si 3500 t/m.
9.Marirea presiunii aerului aspirat de difuzoarele carburatorului *cu ajutorul unei prize de aer de ex.* va ajuta sa castigati cu aproximatie 5 CP la viteza de peste 90 km/h.
10.Micsorearea garzii la sol prin reorientarea barelor de torsiune ajuta la micsorarea rezistentei aerodinamice la inaintare si implicit castigati la viteza maxima atinsa.
11.Echilibrarea rotilor si folosirea de cauciucuri indentice la toate rotzile duce la reducerea vibratiilor caroseriei si implicit la stabilitate si viteza maxima crescuta.
12.Dopingul combustibilului duce automat la cresterea performantelor cu aproximativ 10 CP dar nu se recomanda deoarece fiecare combustibil dopant va afecta grav masina:
- TOLUENU – altereaza toate garniturile si furtunele posibile in 24 ore.
- CARBUROLU – arede supapele si mareste periculos de mult temperatura de functionare a motorului in 5 minute.
- CHEROSENU – face autoexplozie de multe ori chiar inainte de a apuca supapa sa se inchida si omoara toata distributia si admisia in maxim 500 km.
- IMBUNATATITOARELE DE CIFRA OCTANICA – ard supapele si se ineaca motorul.
- METANOL , NITROMETAN …etc nici nu incercati motoru va tine maxim 50 km.

DECI  cu foarte multa munca veti reusi sa mariti puterea cu 10 pana la 20 CP *depinde cate motoare aveti de rezerva* si veti reusi sa ridicati vitezometru chiar si mai mult de 180 

FOARTE IMPORTANT : OLCITU ESTE UN FARAS CU 4 ROTI SI APROAPE ORICE DEFECTIUNE TEHNICA SURVENITA LA VITEZE MAI MARI DE 120 km/h VA DUCE APROAPE SIGUR LA DECESUL CEL PUTIN A PERSOANELOR DIN OLCIT. Cu cat veti merge mai repede cu olcitu cu atat vor scadea sansele de supravietuire in caz de accident !!!!!!!!!!!!!!!!!


prietenul nostru din piatra neamt domnul ghici
acest text trebuie luat drept o parodie......


sa intelegem ca dacia se comporta mai bine ca oltcitu lin caz de accident?
adrian-ar a scris:mai nou faci pe ghicitorul bre? ai gresit...am avut ocazia sa merg cu o turbata de asta,cei drept pe locul din dreapta ,cu mult inaintea ta.


m-am referit la condus... din pacate/fericire nu am avut aceasta sansa. Iulicuta, sa stii ca in dreapta, se simte mai tare cum se infinge masina decat din scaunul soferului sa crezi tu! iulius...in dreapta intodeauna ai senzatia ca masina merge ori foarte repede,ori foarte incet.... nu e vorba de senzatia ca merge foarte repede sau foarte incet...ca e de ajuns sa ia soferul o curba mai din scurt ca ala din dreapta sa aiba senzatia ca merge cu vreo viteza superluminica...dar atunci cand conduci faci diferenta (aici ma refer stric la oltcit) intre o masina clasica...si una turbata...practic e ca si cum ai merge cu masina clasica...doar ca atunci cand accelerezi...parca te impinge cineva de la spate fara sa-ti dai seama... Daca stai in dreapta, simti mult mai bine cum te baga in scaun, la un demaraj puternic. Asa in scaunul soferului, esti prea atent la alte chestii importante (cum ar fi condusul prudent, mai ales la astfel de demaraje) si nu ai timp sa iti dai seama de senzatia de bagare in scaun.
La mn cel putin, asa e... da dar pe scaunul din dreapta faci pe tine de frica la o intoarcere cu frana de mana, ptr ca stii ca nu ai niciun control asupra volanului...momente f grele=)) sunt intru totul de acord cu voi...nu vi sa intimplat sa cautati dupa pedale in locul din dreapta? doar cand am mers cu nebuni la volan care faceau slalom printre jaloane imaginare....corbule sper ca vezi asta si eu care credeam ca nebuni gasesti numap in dreapta... eu am mers odata cu un nebun cu masina...dupa ce ca mergea cu motorul pana nu mai avea pedala sa calce, cand trebuia sa fie depasit nu lasa pe nimeni, era sa bage un om saracu' in sant...un mic matiz... Haide bre, Julius, daca iti spun ca erau acolo! Lasa, ca saptamana asta la Ploiesti, o sa ti le arat.
Cel mai nasol moment e cand faci pe Fred Flinstone si "treci prin podea" in cautarea franelor.
Zici bine, ce zici tu acolo... cea mai tare senzatie, e tot la volan.
Julius, nu stiu cum sa-ti spun, dar in principiu, esti atent in permanenta, nu numai la demaraje puternice. ce spuneti de niste astfel de suspensii?aveti rabdare pana la finalul filmului,merita!
http://www.gadgetmania.ro/auto/suspensii-de-masina-bose-video-incredibil/
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community