Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

interior
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
as avea nevoie de o parere referitor la interioru pe care aporape lam terminat cam 75% e gata esentialul ma scuzazi pentru ca am deschis un topic nou dar chiar vreau sa stiu ce pot sa fac mai bine si ce nu e in regula la ce am facut pana acuma
vreu sa ii pun ceasuri adintionale

http://img69.imageshack.us/img69/8844/74dc0004rt0.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/4760/74dc0003us2.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/9236/74lg0005oh1.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/6668/74fd0003de2.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/2736/74lg0006oj4.jpg dragut
o singura remarca: renunta la manerele de dacie, de la usile din fata De aceeasi parere ca si Vali.Renunta la minerele alea de dacie. Superba.Tinand cont ca a facut singur tot.Felicitarile mele daca maneru de dacie era putin mai jos era foarte ok....stiu ca majoritatea de pe acest forum doreste exclusiv piese originale de oltcit...dar manerul de oltcit in afara de de faptul ca tii de el cand inchizi usa si rezemi cu greu jumate din cot...nu face nimic...de asta de dacie te mai poti tine...ce-i drept e facut cam din topor maneru de dacie,dar ideea este buna...ei eu o am in cap de cand mi-am pus geamurile electrice....sunt in cautare de manere...dar nu de dacie
in rest arata binisor interiorul
p.s. albu ala de la cadrane nu se asorteaza cu absolut nimic din masina...(parerea mea) E dragut, bravo Frumos, mie mi-ar placea mai mult fara chestia aia de pe volan, si husele mai intinse. albul de la cadran se va schimba cu unu rosu ca si restul din interior iar husele sunt intentionat lasate mai largi .. am vrut sai dau un aspect aparte ,nushtiu dar alea fixe erau prea ca la toti sau geva de genu.. manerele de dacie sunt practice deocamdata pana le fac panourile .. vreau sa fac panouri unflate si cu manere sa pot pune si boxe si geamuri electrice... pe langa alarma care o am deja cu tot cu inchidere... mersi pentru sfaturi si pareri am sa mai postez curand poze dupa ce finisez totul si pun ceasurile aditionale pre cum si mocheta rosie pe jos pentru geamuri electrice nu trebuie sa umfli in nici un fel fata usii m-am uitat la poze si ma intreb ce este dragut....huse de .... ceasuri de....
varza cu carne Interior frumos, cu bun gust, iar dupa ce ceasurile de bord vor deveni rosii nu mai e nimic de comentat Din punctul meu de vedere, desi nu sunt pe placul unor persoane, e mult mai comod, relaxant, odihnitor pentru mana sa o sprijini de acest maner. Am umblat mult cu olticul (peste 60.000km) si mereu am simtit nevoia de a tine mana usor ridicata in sus, mai ales vara cand mi se umfla de la caldura si pentru circulatia sangelui era ideala pozitia usor ridicata (in lipsa de altceva o tineam sprijinita sus, de rama usii)

bogdanlascu a scris: varza cu carne

In ce sens, iti place varza cu carne sau nu-ti place? bogdan lascu "m-am uitat la poze si ma intreb ce este dragut....huse de .... ceasuri de....
varza cu carne"

nushtiu cat de sofisticat e interioru la tine .. dar sincer iti multumesc pentru apriciere ... poate is varza cu carne dar cel putin respecta in toatelitate (exceptie manerele ) interioru oricginal de oltcit pana si husele au fost cusute dupa modelu original in plus sunt facute nu la comanda ci munca mea depuasa in ele ... poate nu trebuia sa postez la tuning ci la caroserie sory pentru asta .. dar tuning eu il vad ca personalizare asa ca asta e personalizare mea


stiu ca nu trebuie sa modific nimic dar eu vreau sa imi pun acele butoane de ridicare si cobaorare ca la mashinile straine pe manere sper ca ma intelegi ce vreau sa zic e pentru confortu meu nu ca diziain E de apreciat munca ta, dar trebuie sa schimbi cadranele la ceasuri, sa pui unele rosii si modificati putin volanul, personal nu imi place deloc volanul clasic de oltcit e prea simplu si da impresia aia de volan mare, enorm, eu l-am pastrat pe cel original dar l-am umplut putin:)

Interiorul este identic cu al meu, doar husele sunt alt model, dar culoarea, husa de volan , schimbator ...totul e identic
schimba-i si pedalele cu unele sport, mai taie din schimbatorul de viteze ca e cam mare:) pune-ti o consola intre scaunele din fata.
am inlocuit becul ala de plafoniera cu un neon finut de culoare rosie si lumineaza super mijto, avand interiorul rosu da impresia ca totul arde in masina ....nuj sa explic dar e frumos.

Doar ca eu am facut o Greseala ENORMA... masina are culoare Gri metalizat si interiorul l-am facut ROSU dar oricum da bine Mie mi se pare prea incarcat. Mult prea mult rosu. Si mi se pare cam tipator cu atata rosu (e si rosu aprins). Nu mi-am dat seama ce culoare e masina in exterior, ca sa imi dau seama daca se potriveste rosul ala cu ceva. Daca tie iti place, ok, nimic de zis. Despre cadranele rosii, nu stiu daca e o idee asa de buna, poate fi deranjant pentru ochi, mai ales daca vor fi la fel de tipatoare. Rosul ala nu e o culoare foarte reconfortanta pentru ochi si s-ar putea sa iti oboseasca ochii destul de repede. am cotiera iar schimbatoru e taiat circa 5cm nu stiu exact ca lam taiat la oki atat cat sa imi fie confortabil mie ... cadranele vor fi rosu mai deschis un roz ceva intre ... mashina e gri metalizata cu nuante negre (spoilere si praguri) de aceaia am ales ca culoarea de baza sa fie negreu stalpii si plafonu sunt total imbracati am sa fac si poze cu cadranele noi si poze cu exterioru care nu e stralucit de loc .. am sal fac dar nu acuma caci sau terminat finantele .. am ales interioru sal fac prima data pentru ca conteaza sa ma simt eu bine si sami fie placut la oki cand conduc nu altora
pedale sport am doar ca nu leam pus pe toate sus trebuie modificate


asta e o poza de vreoi luna cu exterioru ... stiu am de lucru mult la el important ca tabla e buna nu am rugina ca sa imi fac mari probleme ... oricum luna care vine ma apuc de exterior

http://img403.imageshack.us/img403/2696/738g0347kw0.jpg Incearca sa mai scoti din locurile in care ai rosu, este foarte deranjant la ochi, mai ales in momentele in care bate soarele pe es si straluceste.
diddy in 28.05.2007 a scris: as avea nevoie de o parere referitor la interioru pe care aporape lam terminat cam 75% e gata esentialul


diddy in 30.05.2007 a scris:am ales interioru sal fac prima data pentru ca conteaza sa ma simt eu bine si sami fie placut la oki cand conduc nu altora


Mai intai ne ceri parerea. Noi ti-o spunem, tie nu iti place ce auzi, moment in care spui ca nu conteaza parerea altora. Atunci de ce ne mai intrebi de la bun inceput Ei, intotdeauna se mai gaseste si cate o idee demna de retinut. respect pt muca depusa DAR daca nu te pricepi nu te bagi ,husele zici ca sunt aruncate la misto pe scaune ,2 colante aruncate pe ceasuri ,nimic interesant ,daca zici ca masina este gri nu are nici o legatura cu rosu DAR daca tu crezi ca e cool asta este cel mai important
bogdanlascu a scris:respect pt muca depusa DAR daca nu te pricepi nu te bagi ....


Uite de asta imi place de omu' asta : Spune lucrurilor pe fata Respect maestre !


P.S. nu arata rau deloc la exterior, stergatoarea de pe spate sta cam atarnata, in rest pare OK Exteriorul chiar imi place, mi se pare un look asa de off-road...iar argintiul ala nu stiu daca e de la iluminat sau asa e culoarea dar da super bine pe oltcit...

la interior...negru cu rosu mi se pare o combinatie frumoasa, un contrast placut, dar este foarte pretentios si conteaza sa ai ponderea de culori foarte echilibrata, altfel ieste o "varza cu carne" cum a zis bogdan, combinatia de culori din interior mi se pare foarte incarcata, daca punteai mai putin rosu poate poate...dar exteriorul cu interiorul nu au nici o legatura...nu se imbina mai deloc...
Cat despre butoane, nu trebuie sa fie neaparat pe manerul portierei, daca vrei sa fie pe portiera...uita-te atent la modul in care au fost puse pe clio, sunt sigur ca poti adapta ceva in genul ala...daca te descurci... imi pare rau ca vam dus in eroare dar cand ziceam ca nu conteaza ce zic altii eu sa ma simt bine ma refeream la exterior si interior adica motivul pentru care am facut interioru inaintea exteriorului adica mashina lasa de dorit la exterior si la interior era la fel de rau am preferat interiorul sal fac primu "ca sa ma simt eu bine" iar exterioru mai tarziu "nu conteaza ce zic altii din afara mashinii adica pietonii sau nustiu cum sa la muresc faptu ca zicand nu ma intere parerea altora in sensul a celor care ar fi zis sa iti faci eterioru si apoi interioru sper ca ma veti intelege .. parerea voastra referitor la interioru mashinii conteaza enorm astfel aflu si eu ce neajunsuri sunt.... bogdane multumesc ca apreciezi munca depusa insa cum ziceam referitor la huse am vrut eu sa fie mai mari in cauza asta leam lasat cu 0.5cm mai mari la cusaturi.. asa mi sa pus mie pata sa le fac nu ca nu puteam sa le fac stranse " ma stiu lucrez in domeniu" (tapiterie .reparatii si noi .. orice mobila moale sau din pal nelaminat) ideia era sa le las mai mari... de ce sa le lasi husele mai mari? sa para aruncate pe scaune ,eu cred ca atunci cind pui o husa pe scaun aceasta trebuie sa copieze forma scaunului,eu la mine le-am lipt perfect de scaun cu prenadez Aici deja e chestie de gusturi....tie iti plac asa,lui altfel,mie altfel....adica deloc. asa mia venit mie atunci sa le fac altfel dar adevaru e ca poate cu alti oki " alcineva de cat eu" asa pare dar eu leam vast si le vad ca si reusite in ideia mea ... desigur le pot rezolva in maxim 30 minute sa fie fixe cu un pic de vatelina si o cusutura ascunsa le fac si mai unflate.. cu aripoiare si alte chestii ... mersi pentru sfaturi dupa cum ziceam mai am de retusat caci e undeva pe la 75% gata asa ca am sa rezolv si cu husele sa fie fixe cand demontez scaunele sa pun mocheta am o ideie cum sa la modelez sper sa am timp sa pot face asta in curand
adrian-ar a scris:Aici deja e chestie de gusturi....tie iti plac asa,lui altfel,mie altfel....adica deloc.


...adica fara huse,sa se vada scaunul ca la mama lui,in pielea goala. as fi vrut eu sa le las ca la mama lui insa leam luat de la dezmembrat era rupt materialu si burete dar partea mecanica si arcurile erau bune as ca am combinat cu buretele de pe scaunele care le aveam pe mashina (husele erau facute de mine si alea doar din material care sa rupt si murdarit in ultimul hal trebuiau inlocuite oricum... si parte mecanica era stricata la mine in loc de rotita aia de reglaj a scaunului era un surub care sa tie sa nu se destrame scaunu eu am o idee ptr masina mea, dar am nevoie de niste sfaturi.

vreau sa imi pun cotiere individuale pe scaunele din fata, adica:
intre scaune sa fie 2 cotiere prinse intr-un fel in fiecare scaun , si sa se rabateze ca la masinile noi, dar sa se rabateze individual ptr cel din stanga si cel din dreapta, de la ce masina s-ar potrivi si cum le-as putea prinde de scaune, ca din cate am vazut cand mi-am schimbat scaunele nu prea am unde sa le fixez in scheletul lor:-?
symplu a scris:
vreau sa imi pun cotiere individuale pe scaunele din fata, adica:
intre scaune sa fie 2 cotiere prinse intr-un fel in fiecare scaun


Nu stiu cat de buna idee este asta, spatiul dintre scaune e relativ mic. O sa iti iasa doua cotiere foarte inguste, imbinarea dintre ele nu o sa fie niciodata perfecta si o sa te ...doara in cot. Evident, la propriu, din cauza imbinarii. Mai bine o singura cotiera, prinsa intr-un scaun. Despre prindere, n-am nici o idee. m-am gandit doar la o singura cotiera, dar daca o prind inseamna ca trebuie ca de fiecare data cand cineva se urca in spate sa rabatez ambele banchete odata.... nu pare sa mearga doar cu una., iar sa o prind intr-un singur scaun nu cred sa stea fiind mai lata o sa fie si mai grea, si mai pun si greutatea cotului la socoteala =>> sa pic de pe scaun
symplu a scris: iar sa o prind intr-un singur scaun nu cred sa stea fiind mai lata o sa fie si mai grea, si mai pun si greutatea cotului la socoteala =>> sa pic de pe scaun

Pai la toate masinile cu cotiera, aceasta e prinsa doar intr-un singur scaun Daca o faci sa fie fix de dimensiunea spatiului dintre scaune si ii faci o prindere ca lumea in scheletul scaunului, n-are cum sa se incline intr-o parte sau in cealalta. din cate am observat eu nu e prinsa in scaune la masinile noi, ci e fixata pe partea dintre scaune, cum ar veni la noi desupra franei de mana. symplu zice foarte bine...
De ce sa te chinui sa prinzi de scaun, cand poti foarte usor sa le fixezi de podea?
Un punct de plecare...poti sa folosesti gaurile&suruburile de la prinderea centurii, pentru 2 din punctele de prindere ale cotierei. Si poti sa-i faci un sistem de rabatare sau poti sa iei una din comert, cu spatiu de depozitare.
7thRaven a scris:De ce sa te chinui sa prinzi de scaun, cand poti foarte usor sa le fixezi de podea?

Pai daca el a zis ca asa vrea?
symplu a scris:intre scaune sa fie 2 cotiere prinse intr-un fel in fiecare scaun

Eu m-am referit la masinile care au cotiera prinsa de scaun. Exista 2 variante, intr-adevar, cu cotiera prinsa de scaunul soferului, sau cu cotiera prinsa de consola din mijloc. Care consola e foarte inalta, ca sa mascheze prinderea. Cum nu e cazul la Oltcit. Cred ca s-ar vedea destul de aiurea tabla aia (care va fi destul de inalta=, dar e varianta mai simpla de realizare a cotierei. Pai daca tot se pricepe la manuit palul, poate sa faca una frumoasa, sa vina din podea,poate chiar cu un sistem de rabatare in jos, sa nu incomodeze, sa poti utiliza frana de mana normal.ar merge gandita o cotiera d-asta. E chiar comoda, dar nu vreau sa renunt nici la spatiul cand sunt scaunele rabatate pai e simplu faza cu cotiera eu miam facuto singur nustiu daca sa vazut in poze am sa mai pun una mai buna .... ideia e urmatoarea : prinderea e simpla in pate la plasticu ala de la frana de mana este o gaura eu nu aveam nimic in ea presupun ca trebuia sa aiba un surub pentru plasticu respectiv ai eu am facut schiletu metalic apoi partea de sus din lem prinsa de schelet prin holsuruburi am tapitzat cotiera si am prelungito cu o husa astfel incat sa imi acopere portiunea metalica caci e de 10cm inaltime si se vedea urat iar prinderea este in acel locas din saptele consolei (unde se termina plasticu de la frana de mana) iar ca sa fie fixa am mai dat o gaura in lateral si am sudat o piulita si prinsa cu surub ar iesi ceva de genu unui colt..

http://img166.imageshack.us/img166/700/74sg0029xc7.jpg diddy din cate se vede din poza, cotiera pare cam incomoda, e ridicata spre parbriz, ceea ce e nasol atunci cand schimbi vitezele , nu stiu cum e in realitate nu imi pot da seama din poza, dar am gasit eu cea mai buna modalitate. Am fost la un magazin de tuning auto din oras, si mi-au dat ei cea mai buna solutie: o duzina de cotiere din acelea cu spatiu de depozitare si mi-au zis sa le probez si sa o pastrez pe cea care vine cel mai bine, asa ca am gasit una foarte potrivita ptr oltcit

- e draguta la aspect tare de tot [ o sa pun poze]
- e reglabila pe inaltime, latime si fata-spate
- suport de pahare si sticle
- scrumiera [ptr cei care fumeaza in aceste limuzine]
- si se potriveste perfect in sptiul dintre scaune, nu se vede suportul acela de sustinere a cotierei ,
- e invelita intr-o imitatie de piele, separata de un desprtitor inserat frumos in pielea respectiva dand efectul de 2 cotiere , ptr cel din stanga si cel din dreapta,
- nu incurca absolut deloc rabatarea scauneleor trebuie sa o mut 2 cintemetri mai in spate cotiera in rest e foarte confortabila si mai ales la drum lung ai pe ce sa spijini cotu .... suna fain dar am vrut sa o fac eu singur asa din capriciu "ce eu nu pot face" cam asta ar fi fost e bine sa ai ambitie , si e si mai bine cand reusesti !

Sa inteleg ca vrei sa fie masina "Made by Diddy".. succes ! cred ca e un pic prea lunga cotiera....si eu trebuie sa imi cumpar una...sau sa imi pice vreo idee sa-mi fac una dupa bunul meu plac...momentan lucrez la alt proiect
ideea cu doua cotiere mi se pare cam ciudata...mai bine iei scaune de microbuz care au cotiere dinalea rabatabile si termini balciu m-am gandit si eu la o chestie asemanatoare ))) dar am facut masuratori si nu se potriviesc in nici un fel , de la nici un tip raman la cotierele din comert cu prindere pe podea.sunt unele mai inguste, care cred ca intra perfect intre scaune. acm dau o fuga sa vad..va tin la curent.. apropo ... stie cineva de pe unde se pot lua 2 scaune de golf sau fiesta? vreau sa schimb scaunele pe fatza Să cauți cotieră rabatabilă, că altfel n-o să mai poți prinde centurile. Și să aibă piciorul destul de lung. exista si centuri care au "piciorul" de prindere mai lung Iulicuța, n-ai înțeles. Degeaba are centura piciorul de prindere lung, dacă cotiera vine deasupra picioarelor, făcând prinderea centurii o treabă f grea sau imposibilă. De aceea recomand o cotieră rabatabilă. Vorbesc din experiența poprie, să știi, nu aiurea. deci.. am fost azi la magazinele auto. am gasit so am luat o cotiera la care pisioarele sunt reglabile prin suruburi. este perfecta pentru scaunele de oltcit. cand o voi pune definitiv, voi face poze si le voi pune aici, vine super. si este loc si pentru mecanizmele de prindere a centurilor. se prinde de soclul franei de mana. singurul incovenient este acela ca mai trebuie decupat putin tabla care alcatuie picioarele. asta pentru ca incurca putin manetele de la scaune. cam asha arata .. dar mai ingusta: http://www.typer.ro/ro/prod/5/221/
respect De asta am avut si eu si s-au rupt pt. ca au picioarele din plastic am vazut in ploiesti in obor cotiere asemanatoare dar care nu au "picioarele" din tala sau plastic ci sunt pur si simplu 4 sau 5 prezoane lungi care pica la fx pe plasticul de deasupra franei de mana,de asta am spus ca niste "picioare" de centuri putin mai lungi sunt arhisuficiente salutare. cotiera care am luat-o eu are tot sistemul de sustinere din tabla, inclusiv picioarele angel , masina ta are prieten ?

m-am indragostit d ea, imi place la nebunie si culoarea si tot....

pot sa o iau de nevasta ?!




acum pe bune ! O VINZI ????
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community