Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Alba
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cluburi Oltcit
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
In cadrul acestui topic sunt rugati sa scrie doar cei din judetul Alba. Sunt tare dom-le sunt singurul din Alba desi am vazut o groaza de olcituri prin oras Uite k nu mai esti singurul.M-am incumetat si eu.Nu de mult am OBTINUT si eu oltcitu de la tata si acuma e al meu si al prietenului meu.De cand este al nostru m-am tot interesat despre cluburi deastea si uite k v-am gasit.Dak s-a infiintat in alba un club al Oltcitarilor as vrea sa stiu si eu de el k sa ma inscriu.
Astept raspuns!!
Ioana Daca suntem 2 deja gata clubu'
Tu presedinte si eu vicepresedinte.
Membrii ce ne mai trebuie?
Noi fiind sefi nu platim cotizatie. dai in colo daca nu se mandresc cu MASINA lor....lasa ca o facem noi Refritor la mandrie nici eu nu ma prea pot mandri!
Trebuie sa recunosc ca de 2 ani stau cu aripi noi,praguri,etc cumparate si inca nu le-am pus sus si s-o tinichigeresc spre mea
Vesnic au existat alte prioritati, mai ales de 1 an jumate de cand a aparut fiica mea ai dreptate...ca exista..eu acuma tre sa ii fac RCA-ul si nu vroiam sa il fac numai dupa ce iau salaru ca sa o fac integral,dar eu fac un drum de Aiud in fiecare weecend si nu pot sa umblu fara...si atunci tre sa o fac acuma de jumate ( Cea mai mare problema sunt bani...

Salutare
Ioana Vreau sa-ti urez La multi ani si cat mai multi Km.
Mai vb dupa anul nou caci astazi plec la munte si nu mai am sarma
Din nefericire mai tre sa-ti iei si rovigneta pe langa RCA Ai dreptate in leg cu rovinieta...dar macar aia imi e valabila pana in 12.Am fost nevoita sa fac RCA-ul pe 6 luni,ca altfel umblam cu ocazie vreo 2-3 sapt,pana luam salaru sa il fac pe tot anu:(((Mai tre sa schimb suspensile pe state,sa vad un pic de stopu din dreapta si sa ma ocup de ulei....ca se tot aprinde becu si numa de vreo 2 sapt l-am schimbat...si nu stiu dc se tot aprinde..poate imi dai u vreun sfat.

Sa traim bine in 2006!!
Ioana Trebuie sa dai mai multe detalii cu aprinsul becului
-in sarcina sau la relanti
cu motor cald sau rece
apropo ce ulei ai bagat
ai schimbat si filtru? da am schimbat si filtru,si am bagat ulei de la petrom,scrie petrom pe el.ca sa fiu sincera nu eu il conduc dau din cate am vazut se aprinde cand il scoate din viteza.daca mai doresti si alte detali,zi,si daca pot sa ti le furnizez o sa fac tot poiblul.

Astept rapuns.

Ioana! Referitor la ulei
acesta se caracterizeaza dupa niste cifre si litere de ex 15 W 40 care reprezinta temperatura la care lucreaza in zona optima de ungere si vascozitatea ( producatorul nu spune nimanui nimic decat eventual calitatea )
Si mie mi se aprinde cand scot din viteza dar mai rar si numai daca e motorul cald ( dac merg la Sb pe la jumatea drumului incepe si clipeste cand schimb viteza) . Posibilele cauze ar fi supapa de descarcare din pompa de ulei sa fi prins un gunoi si sa nu inchida sau uizura la nivelul vibrochenului. Va trebui sa verifici presiunea la ulei caci s-ar putea sa trebuiasca sa segmentezi motorul. Apropo creste nivelul uleiului in timp?
Uleiul de Petrom nu-i prea grozav mie cel mai bun mi s-a parut Castrol 15 W 40. Oricum sa nu bagi mai mare de 15 numai eventual mai mic. La sintetice zic eu ca nu are rost sa bagi ( 0 W 40 ) caci oltcitul mananca ulei oricum de la mama lui din fabrica si e cam usturator la pret. Iarna poti sa bagi 10 W si vara 15 W
Acu lasa-l asa si schimba-l la vreo 5000 km. Cand pornesti motorul se stinge becul dupa aprox. 1 secunda? nu stiu..unde tre sa ma uit daca creste nivelu...acolo sub capota..unde scoti chestia aia lunga si te uiti pe ea cat ulei este?15 w 40 am bagat...ca asa o zis tata ca tre sa bag la oltcit...si a bagat de petrom pt ca era mai ieftin...dar o sa stiu de acuma sa nu mai bag dela ca nu e bun.Apropo...nu se aprinde deloc becu cand pornesc motoru...numai cand scot din viteza....si atunci numa cateodata nu in totdeauna...deci se intampla si sa mergem cu masina un drum de alba-aiud si sa nu se aprinda deloc....cine stie in ce circumstante se aprinde...

Nu mai stiu ce sa mai zic,astept raspuns!!
Ioana! Exact "chestia aia lunga" se cheama, de data asta, "joja"
In principiu uleiul trebuie sa scada la 1000 km cu cativa mm pt ca motorul de oltcit consuma ulei din fabricatie ( daca nu ma insel cam 100 grame )
Si daca face numai cate odata esti f sigura ca uleiul se aprinde ? e posib sa-ti patineze cureaua de alternator pe fulie sau sa nu-ti incarce destul alternatorul si sa-ti traga cu ochiul becul de baterie.
Revenind la becuri cand pui contactul se aprind doua rosii
Dupa pornire se sting. Intrebarea era in cate secunde.
In principiu din ce pov. e posib sa n-ai nici o probl majora
Oricum mai vb peste vreo 2 zile caci azi plec din ab.
Este un topic la motor " Presiune ulei" unde baietii se agita cam cu aceeasi chestie ( si tot n-au elucidat-o ) eu presupun ca ai probleme cu clapeta de la pompa daca zici ca doar cate-odata face becurile care se aprind cand pornesc motoru se sting in max 2-3 sec.iar becu de are vb eu este sigur de la ulei nu este de la baterie....deci macar atata stiu si eu..ca doar are desen pe el....mai vb cand imi mai raspunzi...pana atunci..papa

Ioana ! Regret dar am fost plecat 3 zile si n-am avut net

3 secunde este enorm probabil ca va trebui sa segmentezi motorul

Ia miroase un pic joja de la ulei si vezi daca miroase a benzina uleiul de pe ea ( in cazul asta is dusi segmentii )

Nu te simti jignita cu becul ca daca nu ma insel ai zis nu conduci tu si am presupus ca din dreapta nu vezi tocmai bine becurile, fiind unul langa altul, mai ales daca nu stai cu ochii pe ele Salut!

Sunt din Aiud, si intrebarea este: ma primiti in club? Am un 11RM din 90, refacut, cu mici probleme la cutie Uraa! am devenit o organizatie serioasa avem deja si secretar
Salutari Zsolt!
Si eu am probleme la cutie asa ca esti de-al nostru Bine atunci! Mersi mult. Acum sunt in cj, in toiul examenelor. Dupa ce scap, asa prin Martie, ar trebui sa ne intalnim sa intarim un pic legaturile prin "clubuletul" asta al nostru . Ma deranjeaza, cum ati zis si voi, faptul ca dintr-o gramada de oltcitisti de prin alba si inclusiv aiud, sunt 5-6 oameni care chiar sunt preocupati de masina... poate ceilalti nici nu stiu de existenta acestui forum! Dan, tu ce model de Oltcit ai? Un TRS din 94 dar nu mai are cutia in 5 ca a crapat pinionul de a 5-a si asta in 4 care-am pus-o nu-mi place si nici aprinderea electronica n-o mai are de cand am luat-o dar chiar si asa am facut cu ea de cand o am 55000 mersi Dan_dr0603,l-am intrebat pe prietenul meu(el o conduce) si asa mi-o spus,2-3 sec.Probabil se sting mai iute sau mai incet...eu am pornit-o azi...da nu m-am prins sa ma uit la becurile alea..asa k nu stiu..numa data viitoare cand o sa ma uit.Am obs ca in dreapta sub chilometraj sunt 3 becuri,din care al treilea este uleiu....la mine,la pornire se aprinde primu si ultimu(uleiu).despre alea e vb?Sau nu alea tre sa se apirnda? Din stanga spre dreapta primul este bateria si incarcarea alternatorului si al 2 lea e uleiul despre ele intr-adevar e vorba.
Daca sunteti si pasionati de surubarit eu va pot scrie pe CD atat cartea lui Canta cat si manualul de reparatie de uzina, in caz contrar apelati la Rasinaru, e el un pic mai morocanos dar ca mecanic e bun. Reglajul consumului il face foarte bine Gabi Popa de la Dacia service ( cand aveam cutia in 5 viteze mi-a luat 5,9% dupa un reglaj la el ) la mine uleiu e al 3-lea de la stanga spre drepra.....si dupaia mai sunt 3 becuri la care in mijloc e frana de mana,dar alea is mai spre dreapta si e un spatiu de vreo 5cm intre primele 3 in care al 3-lea e uleiu si alea in care al 2-lea e frana de mana.

Astept raspuns!

Ioana! Nu pot sa zic nimic pt ca nu-s cu masina trebuie sa ma uit deoarece in cartea lui Canta bordul e un model mai vechi. O sa-ti spun Nu e nici o pb.Eu am zis pt ca am crezut ca toate oltciturile sunt la fel.

Ioana! mai oameni buni... lasati testele empirice de genul "cat de repede se stinge becul". mai ales acum iarna cand uleiul este vascos(la rece, normal).
domnule dan... nu mai speria fata. daca uleiul este contaminat cu benzina asta nu inseamna ca trebuie segmentat motorul. asta poate insemna folosirea abuziva a socului, reglaj prost al carburatorului etc.
pompa de ulei nu are nici un fel de supapa de descarcare, contrar celor citite mai sus.
motorul are 3 supape pe circuitul de ulei. o supapa de by-pass inainte de radiator, una de descarcare sub filtrul de ulei si una in filtrul de ulei.
alexa, inainte de a schimba uleiul si filtrul, ai verificat daca filtrul este prevazut cu supapa?? in caz ca nu, e prea tarziu si nu ai ce face in afara de a schimba filtrul. recomand un filtru Knecht-Gruppe (cod OC9), sau MANN cod (W712/15). ambele filtre se gasesc la magazinele care se ocupa cu piese auto de import.
uleiul Petrom merge direct la gunoi! ala e bun pentru uns suruburi, nu de pus in motor.
alta bazaconie citita mai sus a fost aceea cu uleiul sintetic. domnul inginer Razvan spunea intr-un topic mai vechi ca: "Uleiul bun nu strică motoarele. Niciodată." asa ca cine vrea sa nu isi bata joc de masina poate folosi cu incredere un ulei semi-sintetic sau sintetic de firmã (ex. Motul, Mobil, Aral, Castrol). nu stiu daca se numeste abuziv modul in care folosex eu socul,dar,ca sa stea masina pornita pana se incalzeste motorul,la prima pornire dupa o noapte de stat,sau si dupa cateva ore daca e frig afara,trebuie sa trag socu la maxim si sa il tin asa vreo 2-3 min,ca altfel imi moare....despre carburator...sincer nici nu stiu sa il disting daca ma uit sub capota,si nici nu am auzit sa fi zis ca l-or reglat sau ceva de genu.In leg cu filtru,nu am verificat daca are supapa,l-am schimbat direct,pentru ca,atunci cand am mostenit masina de la tata,pe undeva prin 2005, mi-o spus ca trebuie schimbat uleiul si filtru de asemenea....asa ca l-am schimbat direct,si daca nu il schimbam tot nu stiam sa ma uit de supapa.Si in legaruta cu modelul de filtru.....ca la noi la romani l-am luat pe cel mai ieftin....oricum nu ma pricep..."sa fie de oltcit,i-am zis".Si in legatura cu uleiul la fel...tata o zis sa luam Prista...dar in lipsa de timpul necesar ca sa umblu sa cumpar...am luat ce am gasit intr-o benzinarie...bineinteles dupa ce l-am sunat pe tata care mi-o spus ca e bun si ala....de capu meu nu am luat,pt ca,repet,nu ma pricep.Cred ca am raspus la toate...


Astept sa imi analizezi raspunsul si sa imi dai nota potrivita(0) pentru alegerile facute!

Ioana( nu Alexa)! ups... scuza-ma ioana... te-am botezat! se pare ca sunt bun de dat un miel .

nu te speria cu socul. se pare ca il folosesti corect. eu mai mult ii raspundeam domnului dan in legatura cu aprecierea sa privind segmentarea motorului.
bun... ce ai mai scris tu pe colo?? sa vedem.
nu zice ca ai cumparat un filtru "ca la romani"... de multe ori un filtru strain nu costa o avere. spre ex. filtrul Mahle (Knecht-Gruppe) costa cca. 20-22 lei(in bucuresti), pe cand un filtru romanesc este 10 lei. stiu ca este dublu, dar pretul nu este piperat.
iar uleiul... dupa cum ti-am mai spus, petrom poti sa il arunci. prista la fel.
pentru 15-20 de lei in plus iti poti lua macar un ulei total 15W40 (4L). nu te calici la ulei. el este "sangele" motorului.

ioana, note nu am cum sa iti dau. ce naiba, doar nu sunt profesor...
daca ai probleme cu masina, nu fi timida!!!! deschide un nou topic pe forum, sau incearca sa scrii in cadrul topicurilor deja deschise cu probleme asemanatoare cu ale tale. sunt multi oameni cu experienta pe acest forum care iti pot raspunde.
am citit de supapa de bye-pass s-am scris prost ( de aia i-am spus si de subiectul privind presiunea de ulei)
Dupa cum am spus si eu patesc cate odata si mi s-a raspuns ca vibrochenul.
Oricum vad ca Ioana a intrebat si acolo si ati sarit la misto privind reparatiile gratuite.
Ioana daca vrei cumva cartile ( Canta si manualul de reparatii ) hai cu un cd si ti le dau eu. mersi de sfat....dar acuma nu cred ca o sa scot uleiu afara din motor si sa bag altu...o sa ramana asta pana vad ca nu se mai poate cu el si atunci o sa il schimb.15w40 e si asta care l-am bagat...ca desta o zis tata ca tre si nu am mai pus alte intrebari..

Dan_dr0603,carti poti sa imi dai o intreaga biblioteca,dar sa sti sigur ca nu o sa ma apuc eu sa mesteresc sub capota....daca are o problema minora..merge si asa....daca e majora si nu mai merge...atunci sunt nevoita sa o duc la "doctor" dar sigur nu o sa ma apuc eu de capu meu..chiar daca in carte scrie ce si cum.Mersi oricum.

oricum,probleme minore cu care merge inca mai bine decat multe masini.De ex. alaltaieri....mi-o picat geamu din drapta in usa..de tot....Tata mi-a spus cand mi-a dat-o ca geamu din dreapta nu se deschide....dar de cand e la mine s-au mai urcat multi "neaerisiti" in ea si s-au ocosit sa se aeriseasca..si au incercat sa il deschida....de 2 ori...nu o nici o pb,dar stiti cum se zice,a 3-a oara e cu noroc,un dobitoc,l-o aranjat de tot....nu l-am mai putut inchide...si nici nu o tinut de el ...si..cand am dat intr-o groapa..m-am trezit ca merg pe drum cu geamu lasat de tot...zicea lumea ca sunt nebuna..sau ceva de genu,ca umblu asa in plin ger:)))
Alt ex. de problema minora este ca ploua in ea....acuma ce s-ai fac?sa ii pun umbrela?doar are 19 ani....nu ma prea mira...desi o avut grija tata de ea mai mult decat de mama.. ))Mai am probleme si cu suspensile pe spate....nu pot sa duc mai mult de 2 pers in spate..dar persoane slabute....ca de nu imi trag fundu pe sosea...In plus usa din dreapta nu se deschide din afara,numai dinnauntru...etc..eu zic ca mi-am laudat-o destul....si cu toate asta merge de rupe....asa ca nu am dc sa ma plang....ma urc in ea,dau drumu la caldura si o calc....si ma duce la destinatie intreaga...ceea ce conteaza cel mai mult.

Ioana! Hai sa ma bag si eu pe-aicea, daca tot suntem vecini de gard...si oricum de Alba ma leaga o gramada de amintiri frumoase...daca ma primiti...oricum in Deva-Hunedoara se pare ca sunt solo.
Ioana, nu te juca cu uleiul. In clipa asta ai in masina un ulei prost, fara dubii. Schimba-l daca se poate, PE LOC !. Presiunea slaba din circuit se datoreaza , aproape sigur calitatii lui proaste, mai ales pe vreme rece. Desi 2-3 secunde de palpaire a becului nu inseamna mare lucru. Un ulei ieftin pe timp de iarna se poate solda in scurt timp cu un ax cu came dus sau cu alte uzuri mai grave care pot fi prevenite f. simplu..Am facut greseala asta iarna trecuta, si dupa ce mi s-a dus axul, am bagat direct Mobil 1 full sintetic 5w40. N-am regretat. Iar faptul ca e mai scump e compensat de faptul ca poti merge linistita cu el de 3-4 ori mai mult decat cu unul ieftin.
Oricum , masinuta asta are nevoie si de ingrijire, si poti s-o faci si pe bani putini, eu nu-i aloc decat o parte subtire din buget, in ultimele 6 luni, in afara de benzina nu i-am dat nimic.
Cam o data pe an ma apuca damblaua, fac rost de piese si o duc la mecanic. De exemplu, acum am in portbagaj un carburator pe care am dat 90 RON, e ca nou,iar in magazin costa 350 RON. Plus o aprindere Ducellier completa cu 35 ron. Si ca motul sa fie pus, un set complet de bucse, pivoti,bielete cu 170 de ron , noi noute, desi in magazin numai pe bielete as fi dat vreo 120 de ron. Deci, cu putina rabdare poti gasi piese numai scotocind pe forum. Anul trecut am facut rost de o cutie de viteze franceza in 4 cu 150 de RON, desi in bucuresti as fi dat de cel putin 2 ori mai mult, poate. Merge superb.
Pe la jumatea anului ma apuca sila de ea si-mi doresc o masina noua, dar crizele astea vin si trec.
Prietenul tau nu are inclinatii spre reparat ? In orice caz, daca nu cunosti pe cineva priceput, gaseste un mecanic. Multe din probleme sunt relativ usor de rezolvat, inclusiv chestia cu geamul cazut.
Posteaza pe forum fara jena orice problema te framanta, inclusiv cu plouatul in masina, si ti se vor da explicatii. geamul l-am facut ieri....)In leg cu uleiul....asta ramane de vazut daca il schimb de graba sau nu...pt ca nu prea am bani acuma...dar nu se stie niciodata.Cat despre piesele alea de care ziceai u...multe dintre ele nici nu stiu ce sunt....cand vine vb de astea nu sunt persoana potrivita cu care sa stai la taclale.Cam atat deocamdata.

Ioana! Scuze, n-am intentionat sa stau la taclale... vroiam sa subliniez numai ca se pot rezolva multe probleme destul de ieftin. "stat la taclale" nu e ceva rau...sa nu crezi ca te-am jignit sau ceva de genu...vroiam doar sa scot in evidenta faptul ca nu ma pricep deloc la asa ceva..

Ioana! dc nu mai zice nime nimic pe aici?Eu tot mai astept rasopunsuri,sfaturi,una alta si voi parca ati adormit toti.


Trezirea
Ioana! sal... sunt nou pe aici sper ca ma primiti si pe mine in club:-D am un 11rta din '92, si deja au inceput problemele cu el... ioana problema cu uleiul e destul de serioasa si daca nu ai grija sarputea sa te trizesti ca merg? nu ma impinsa:-)...mai bine schimbal mai repede. sa auzim de bine si sper sa ne intalnim cad de curand la o adunare a 'clubului' eu stiu ca e problema cu uleiu dar momentan nu am cum sa in schimb.Pana una alta BUN VENIT IN CLUB!

Ioana! faceti fluturatsi si puneti la stergatoare in parcari cand aveti chef de o "evanghelizare" (cu sensul strict de buna vestire) si puneti pe hayon cate un www.oltcit.ro.

La un stop sau in trafic va fi remarcata adresa ca sa nu mai zic de flyere !

Succes s multa incredere. SALVE

Chiar daca nu fac parte din clubul din jud alba ...ceva ma atrage catre acest judet...( originea parintilor mei )
Parerea mea este ca am face un lucru benefic prin a instiinta si alti posesori de oltcit despre acest site si forum minunat si poate vom reusi sa facem si ceva cluburi recunoscute din punct de vedere juridic.
Eu deja am avut o mica idee de a lua ca exemplu o mica recunoastere intre membri acestui forum si cluburile aferente atunci cand suntem in trafic.
Ideea nu imi apartine dar cred ca a imprumuta ceva din europa mai precis clubul german VW broscute nu este un lucru rau si nici murdar.
Am deschis un topic pe forum cu denumirea " cum ne recunoastem in trafic "
Ar fi minunat ca sa putem ajunge cu totii la un numitor comun...

Sa auzim numai de bine
unde este topicu tau? ca nu il gasesc

Ioana! BUNA

Topicul se afla in sectiunea DIVERSE si se intituleaza CUM NE RECUNOASTEM IN TRAFIC unde ar fi minunat daca am putea sa cadem la un nomitor comun dar totusi legal. Uite , ma mandresc si aici :
--------------------------------------------------------------------------------

http://img151.imageshack.us/my.php?image=foto073zb1.jpg
http://img138.imageshack.us/my.php?image=foto095jy4.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?image=foto074oz2.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/6474/foto096lp0.jpg

Este un Oltcit Club R an 1991 adus din Ungaria, 49.700 km momentan, a fost cu mici probleme, dar care s-au rezolvat cu ajutorul unora de aici de pe forum si cu aceasta ocazie le multumesc.
Am dorit sa va arat si eu masinuta mea .

Va multumesc. ma bag si eu ca sunt tot din alba, asta daca ma primiti.
oricum vad ca nu s-a mai scris nimic demult pe aici
probabil fiecare are multe probleme inaintea internetului salut, nu is din AB dar aici is la scoala si as avea o intrebare. Unde imi pot vopsi ieftin si cat de cat masina??? Salutari , as vrea sa readuc la actualitate subiectul referitor cum ne recunoastem in circulatie si deasemenea o intrunire nu ar strica ..... astept propuneri
diddy a scris:Salutari , as vrea sa readuc la actualitate subiectul referitor cum ne recunoastem in circulatie si deasemenea o intrunire nu ar strica ..... astept propuneri


bine ai venit!
ii stii pe fratii Bobolot din Cugir? din vedere .. de fapt eu leam instalt internetul Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva. Vreau sa stiu de unde pot sa imi procur piese in Alba-Iulia. Vreun magazin de piese unde gasesc? nustiu cum ii zice la strada dar iti pot explica cum ajungi la magazinul in care gasesti piese in alba.. in centru cum mergi catre apoi dupa curba de la BCR fata in fata cu liceul sau nustiu exact cei dar sunt sigur ca e o scoala is mai multe magazine acolo cel din mijloc ... sau la benzinarie daca mai urci un pic iar gasesti piese pentru olcit .... sper ca ai inteles din ce am zis pe aici .. daca nu ai id meu de mess si iti explic mai detaliat unde ce si cum... Atentie la piesele din acel magazin , eu am patit-o de 2 ori....au fot defecte.( magazinul vis -a -vis de scoala)
Nu cred ca ce-i in mag sunt de vina, ci fabricutele care le produc.
Asta e ...din pacate trebuie sa apelam la cei care dezmembreaza Oltcituri ajunse la sfarsitul vietii.
Mie imi pare foarte rau ca nu se mai fabrica...sunt masini bune ..
Daca vreti sa vedeti un Oltcit care arata bine ...uitativa pe strada dupa unul Gri Metal AB - 02 - GTS in Alba iulia, e al meu
Va salut cu farurile !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cluburi Oltcit Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community