Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Raduku
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
http://img74.imageshack.us/my.php?image=imag041vc3.jpg
http://img70.imageshack.us/my.php?image=imag077yr5.jpg
http://img267.imageshack.us/my.php?image=imag055na4.jpg
http://img255.imageshack.us/my.php?image=imag011gv5.jpg
http://img252.imageshack.us/my.php?image=imag110go3.jpg
http://img374.imageshack.us/my.php?image=imag111tz4.jpg
Se da urmatoarea masinuta:Oltcit Club 12 TRS,fost RM,culoare albastru marin,bari fata-spate de Fiat Uno,oglinzi Golf 1,motor si CV Franta,schimbata toata suspensia fata(amortizoare,brate,rotule)schimbat pe spate doar suportii puntii,interior si bord tapitat cu imitatie de piele,reconditionat si vopsit toata plasticaraia din interior,huse scaune din comert(nu am avut tim sa caut altceva)volan de Peugeot 405,praguri de SuperNova(nu dati cu pietre,in zona asta altceva mai bun nu am gasit).
Din poze se poate observa ca mai am de lucru un pic la pragul din dreapta,urmeaza apoi montarea ceasurilor de bord si pregatirea pt ITP.Am omis vopsitul.Problema e ca am 1000 de idei in cap,la inceput vroiam sa vopsesc barile in culoarea masini,acuma m-am sucit vreau sa le fac negre,la fel si capota.Fratele meu mi-a dat o idee :sa vopsesc si pavilionul in negru ca vreau sa-mi pun folii pe geamuri.
Voi ce sugestii puteti sa-mi dati?Cum ar iesi mai frumos?Trebuie sa va spun ca nu sunt adeptul chiciurilor,nu-mi pun stickere cu NiKE si alte dracovenii pe masina.
Orice idee e bine primita,sunt intr-o mare dilema acum.
P.S. imaginile sunt din diferite etape ale reconstructiei,ultimele 2 prezinta starea actuala. ai putea sa pui manere la usi altele inafara de oltcit .. si nu vopi capota negru .. iar spoilerele si pragurile la culoare mashinii tale eu zic ca nu ar arata la fel daca leai vospi negru fata de a le vopsi in culoare mashinii iar spoileru ala din cate vad eu nu prea are prize destul de bune de aer asta ar fi o probleme (am vrut sami pun si eu unu la fel pe fatza spate nu am gasit dar nu mia placut cum arata si nici faptul ca nu prea are gauri in el sa intre aer mai mult ) in rest ... pragurile de dacie din cate stiu tre taiate un pic am si eu din alea gti daca intri la topicul "interior" is ceva poze cu mashina mea in lucru si poate iti faci o ideie ce ii mai faci la interior .... Si Customs unde vine in ecuatie?
'
kat_drive a scris:Si Customs unde vine in ecuatie?
'



asa e unde? in titlu
Grigoras Cristian a scris:in titlu



da la asta nu mam gandit........ Stiti foarte bine sa faceti un topic varza ... de ce tot timpul trebuie sa dati in offtopic ? Mai bine v-ati da cu parerea la munca omului ... Gata daca greseste omu o leaca deja ii dati in cap cu paru ce naiba toti suntem oameni si mai gresim ... cred ca se intelege ce a vrut de fapt raduku sa spuna.De ce tot timpu trebuie sa va legati de toate nimicurile ? nashpa cu spoilerere de fikt!
Grigoras Cristian a scris:nashpa cu spoilerere de fikt!
Gusturile, NU se discuta si indiferent de la ce marca sint spoilerele (Fiat, Dacie, Golf etc), daca sint aduse (finisate) la bun gust si imbinate pt a se potrivi cu forma reala a masinii, totul va fi OK.
Nu va dati o parerea superficiala ca cea a lui Grigoras ci spuneti unde omul putea face o corectura ca lucrarea sa capete un alt "fizic". Cu o astfel de afirmatie "nashpa cu spoilerere ..." nu faceti decit sa enervati omul si sa-i para rau ca a pus pozele sau ca a postat. Spuneti-i unde a facut gresala si daca o poate corecta. In ceea ce priveste vopsitu.Nu stiu daca or sa iti ajunga banii,dar cauta prim magazinele de profil si sigur vei gasi o nuanta de albastru care sa iti placa si tie,asta in cazul in care nu vrei sa schimbi nuanta de albastru.La interior:plansa superioara e bine ca ai imbracat-o in negru,dar ornamentele de la portiera..........parca negrul ala o face prea intunecate,cel putin asta e impresia mea.Spoilerele poti sa le dai cu negru,la fel si pragurile sau evantual pragurile poti sa le vopsesti in culoarea masinii.Bafta in continuare. DanH culoare o sa fie tot aceeasi,mie imi place nuanta aceea de albastru.Cu privire la culoarea interiorului,pozele nu sunt prea edificatoare.Poate e prea sobru dar nu am vrut sa iasa papagal in interior.Capacul casetofonului,cel al tabloului de bord si,poate,consola centrala vor fi vopsite in albastru.faptul ca unora nu le place nu ma deranjeaza .Am costruit masina asta pt mine,cu-i nui place ,treaba lui.Un prieten a bagat mii de euro intr-o Octavia,spoilere,jenti,muzica etc,dar mie nu mi-a placut ce a iesit.
Ce mi-a placut la barile de Fiat(cred ca asa se scrie corect) a fost ca se portrivesc perfect ca latime cu Oltcit-ul.Nu prea aveam bani si timp de cheltuit pe alte spoilere pe care bagam 3 kilograme de chit ca sa iasa ca lumea.Bara din fata e Ok are cam tot atatea gauri cat are si bara de Oltcit.Si mai e ceva:mie nu-mi place sa bag porcarii ieftine pe masina.Puteam sa pun oglinzi din targ,volan naspa de 80 de lei,priza de aer falsa,beculete,leduri si alte minunatii.
O sa mai pun poze cat de curand,saptamana viitoare o duc la vopsit.Numai bine. tu sa fii sanatos s-o cunduci cu placere...poti sa mergi si cu rahat de elefant pe ea....masina nu arata rau deloc si spoilerele pica bine...cui ii place bine,cui nu...iarasi bine...nu e dictatura sa fie toate masinile identice
ca fapt divers...grigore...oltcitul tau unde e? Ma bucur ca tie iti place.Oricum dupa ce o vei vopsi va iesi mult mai bine.Cit priveste spoilerele de Fiat,dim moment ce zici ca s-au potrivit fara modificari deosebite pe masina,e bine.Oricum e ceva deosebit.Nu iti fa probleme in privinta racirii motorului,e sucient spatiu ca el sa isi traga are pt racire.Mai am o sugestie.Daca iti va placea.ormanentele de linga haion,alea metalice care se scot.In cazul in care ti-ar placea sa le cureti cu atentie de vopsea,fara sa le zgirai de vopsea si sa le lasi aspectul lor metelic.Daca nu ma insel sunt nichelate. ti am zis ca nu sunt GRIGORE!!!!!!!!!!!!!!!!! hai te rog nu te mai agita atat nu admit asa ceva tovarasi! Grigoras Cristian, abtine-te te rog sa mai faci comentarii doar de dragul de a posta, sunt multe exemplele. Daca ai ceva constructiv de spus esti invitat, daca nu mai bine nu mai scrie. raduku, parerea mea: daca vrei sa faci ceva ca lumea, adevaratele modificari nu stau in manere la usi, antene, leduri, etc. Mai intai si intai, trebuie sa stii ce vrei de la masina. Si in functie de asta, vin si modificarile. Micsorat garda la sol din barele de torsiune, 2 lame de flexiune, alte amortizoare, jante mai late cu pneuri pe masura, un motor care sa mearga impecabil, eventual cu ceva modificari, un carb de Nova, etc., niste senzori de temperatura a motorului mai smecheri, faruri reglabile electric, astea sunt modificari. Apoi, daca mai raman bani, merge si o vopsea ca lumea, cu ceva modificari estetice. Oricum barele alea de Fiat vin surpinzator de bine, comparativ cu alea de Nova. N-are rost sa iti zic ce masini sa iei ca model, nu? eu doar imi respect numele!!!nu admit sa mi se zica grigore!clar? spor la treaba ............ Mersi mult de sfaturi si urari.
cristi_s La ce mi-ai scris tu m-am gandit si eu de mult.Motorul merge destul de bine,am in plan schimbarea carburatorului cu 2 carb-uri de alfa 33(nu ma intereseaza consumul) indicatoarele de presiune si temperatura a uleiului sunt pe drum.In ceea ce priveste micsorarea garzii la sol,nu prea ma mai intereseaza acum .Masina e destul de joasa din cauza pragurilor si nu cred ca e bine sa o mai cobor ,avand in vedere drumurile noastre.Schimbarea rotilor e prioritara,dar am un ITP de trecut mai intai.
Apropo,face cineva flanse pt jenti cu 4 prezoane?
O sa mai pun poze peste 2 saptamani cand iese de la vopsit.
numai bine. Raducule te felicit din toata inima.stiu de unde ai plecat si vad ca ai ajuns departe.tine-o tot asa! salutare. pana acuma am stat foarte rau cu timpul liber, dar de acuma va incepe sa fie mai mult, si trebuie sa ne intalnim intr-o seara la o poveste si o bere. Adriane mersi de urari.
Claudiu sper sa ne intalnim cat mai curand.
raduku a scris:
In ceea ce priveste micsorarea garzii la sol,nu prea ma mai intereseaza acum .Masina e destul de joasa din cauza pragurilor si nu cred ca e bine sa o mai cobor ,avand in vedere drumurile noastre.
numai bine.


Si,ce-i de comentat la faza asta? masina tot barca e, daca e 'lasata' din spoilere
Uite ai aici niste poze ca sa iti dai sema cam cit poate fi coborit un Oltcit.Asa de curiozitate.
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=3113&highlight=pui+drac&sid=5c7a0e6b7c609bacfb6c9ba1d576e7d8 Imi pare rau sa zic asta......dar am avut o zi mai proasta si nu ma pot abtine. Pai sa cobori masina din barele de torsiune nu inseamna nici tuning nici customizare. E o operatiune simpla care imbunatateste aspectul....sau nu, functie de parerea fiecaruia. Tuning ar insemna de exemplu sa i faci suspensie hidropneumatica. Aia da, operatiune complexa si imbunatateste ceva mai mult decat aspectul. Subliniez, asta e parerea mea personala.

Si zici ca iti place cum arata Golfcitul in halul ala de coborat? Nici mie! Si nici nu vreau sa ma gandesc la frecventa cu care o sa schimbe spoilerul fata. Sincer?Nu imi place.Oricum nu ti-ai dori sa vezi cum arata acum.A fost vindut.Are din nou fata de oltcit dar..............starea e deplorabila.Crede-ma stiu ce spun.Posibil ca noul proprietar sa aibe in continuare mari probleme. E greu de condus o masina cu asa garda la sol, pe drumurile noastre ingropate. Foarte greu....ca sa nu zic imposibil. In afara de garda si fata de golf2 masina aia nu arata rau, pacat daca s-o ales praful de ea. Revenind la topic, masina lui Raduku arata misto, in curand o sa am ocazia sa o vad gata. Spoilerele alea de Fiat chiar se aseaza perfect pe ea. si crezi ca daca o sa conduci o masina cu spoilere si praguri pana in pamant o sa fie mai bine pe drumurile noaste?o masina lasata din suspensii e ceva mai rigida decat un o masina clasica(aici ma refer la oltcit) iar daca tu crezi ca o sa schimbi mai des bara fata din cauza asta...te inseli amarnic,sau iti cunosti prea bine stilul de mers si esti convins ca o infigi in prima bordura
numai bine si ti-ne-o cu , customurile Am mari indoieli privind suspensia mai rigida o data cu coborarea din barele de torsiune, poate imi explici si mie modalitatea, ca nu ma prind. Daca te mai uitai prin topice, la un moment dat am zis sus si tare ca nu imi plac deloc pragurile ornamentale, nici spoilerele tip faberplast, alea joase. Si nu trebuie sa infig nimic in bordura, trebuie sa prind numai un drum plin de cratere. Iar prin zona montana a Clujului, daca vrei o iarba verde, gratarel sau ceva, cu asemenea "tuning" al garzii la sol ma cam indoiesc ca poti purcede. Pentru liniute sau autostrazi (care nu le avem) e numa bun. Deci, dupa cum ziceam, pe aeroport pqrovu eu i-am raspuns lui raduku...imi cer scuze ca nu am pus destinatarul in mesajul meu... @pgrovu: corbulus te inseli...cand "lasi masina din bari" nu torsionezi mai mult bara...doar schimbi pozitia din care va incepe sa se torsioneze bara...asa e...cursa amortizorului se micsoreaza(uneori daca bara de torsiune e prea "slaba" acea cursa chiar dispare)...si de asta se recomanda folosirea de amortizoare de spate...sau de alta masina (care sa fie scurte si tari ) Eu credeam ca unul din capetele barii, ramane fix pe caneluri, deci bara se torsioneaza. Dar acum stau si ma gandesc, ca atunci cand am batut in brat, sa iasa bara, a iesit din ambele parti. Cred... Nu se torsioneaza mai mult, mey. Bratul isi modifica pozitia unghiulara relativa fata de bara de torsiune. Deci, in afara ca nu se rigidizeaza suspensia din barele de torsiune o data cu coborarea masinii, nici amortizoarele nu au niciun rol in rigidizare, decat daca pui unele care sa aiba arcuri pe ele. Problemele care pot sa apara daca doar o cobori si nu schimbi amortizoarele este ca la hopuri mai insemnate s-ar putea sa ajungi la capatul cursei amortizorului, fapt neplacut din toate punctele de vedere. Iulian (sper ca nu te-am botezat), scuze ca am sarit repede cu un raspuns la o chestie care nu imi era adresata, tu de fapt zici bine ce zici pe aici. O seara faina la toti. Deci vadca o dati in offtopic parca nu era vorba de lasatu masinii din barile de torsiune aici.Daca tot suntem la capitolul asta , Paul te inseli cand zici ca nu se rigidizeaza ... din contra e mult mai rigida daca cobori garda la sol sau daca schimbi amortizoarele cu unele mai tari.Cand o lasi mai jos bratul va ajunge la limitare mult mai repede si in momentu ala masina nu mai misca.Cand ai amortizor mai tzeapan la fel masina va fi mai rigida ca nu ii va permite bratului sa oscileze asa repede cum ar oscila cu un amortizor normal.Dar sa nu uitam care este socupul micsorarii garzi la sol ... aducerea centrului de greutate mai jos nu ?Raduku scuze de offtopic. Pai e drept ce spui, Ady, insa eu prin rigidizare nu inteleg ca ajunge bratul la capat si gata, ca aia nu e rigidizare e blocare. Asa i sudezi doua tevi in loc de amortizoare si ai rigidizat-o. Eu ma refeream la faptul ca o data cu coborarea, bara nu se torsioneaza, deci e la fel de rigida, ori barele de torsiune dau "rigiditatea" suspensiei. Nu?

Eu unu am terminat cu off topicele In sfarsit a iesit de la vopsit.A iesit misto masinuta,mai am un pic de munca la ea si va fi gata.sper ca o sa va placa.
http://img515.imageshack.us/my.php?image=imag009jk1.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?image=imag010yl3.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?image=imag011zm3.jpg
http://img357.imageshack.us/my.php?image=imag012lp1.jpg pune-i ceva rosu pe ea sa nu o deochem... fain nenea, fain!

spor la treaba! Frumos,frumos.Nimic de zis,dar vezi ce faci cu farul de pe dreapta ca parca nu e pus cum trebuie.
DanH a scris:Frumos,frumos.Nimic de zis,dar vezi ce faci cu farul de pe dreapta ca parca nu e pus cum trebuie.

Mi-a pierdut vopsitorul clemele de la faruri si sunt legate cu sarma. no lasa,te duci intr-un magazin de dacia si iei 3/6 bucati si ai rezolvat problema...parca 50 de bani e una.... Masina a ajuns din pacate la RABLA ... topicul se poate inchide. Multumesc


Pacat,mare pacat.
Ce oameni!Duc bijuterie de masina la REMAT pentru 15 milioane.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community