Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Filtru de aer sport in carcasa de oltcit
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Banuiesc ca glumesti. Nu de alta, dar intr-o saptamana e compromis motorul din cauza prafului aspirat daca circuli fara filtru de aer )) se injunda imediat si duce la rk.scris pe site ul www.oltcit.ro
bogdanlascu a scris:
cristiburcea68 a scris:de aici si apare fenomenul de crestere a turatiei cind scoatem asa ziza laba de gisca de la filtru de aer).


total gresit ,creste turatia din cauza gazelor de carter care nu mai intra in carb ,so cel mai bun filtru este fara filtru,in fine astept cu nerabdare testul dyno pt a vedea cum un motor de 57 hp cu un filtru sport made in usa ajunge la 60hp si daca este adevarat toti cei care au 1.1 nu mai modificati in 1.3 cumparati un filtru sport si rezolvati problema
Bogdanlascu eu zic sa te mai gindesti sau scoate furtunul de gaze din filtru si astupa orificiul de la filtru (unde intra furtunul) si ai sa constati ca turatia nu creste da We have generally designed these kits to increase horsepower and torque between 5 to 10%. Because every car is unique, there are even times (although not many) when we cannot engineer a system that significantly enhances the O/E air flow. In those cases, we chose not to produce a kit. - de pe site-ul K&N

Deci... daca filtrul asta nu e facut special pt oltcit e egala cu zero afirmatia ca producatorul garanteaza o crestere a puterii cu 7% (care oricum vad ca ar fi de fapt 5%).

Ce as vrea si eu sa fie adevarat. As pune 2 filtre de astea, unul pe fiecare parte, deci as avea macar 5 cai in plus si daca pun si niste tobe, cum zicea cineva mai sus, mai scot inca vreo 5 cai. si uite asa ajung pe la 75 de cai. [/b]
highvoltage a scris:We have generally designed these kits to increase horsepower and torque between 5 to 10%. Because every car is unique, there are even times (although not many) when we cannot engineer a system that significantly enhances the O/E air flow. In those cases, we chose not to produce a kit. - de pe site-ul K&N

Deci... daca filtrul asta nu e facut special pt oltcit e egala cu zero afirmatia ca producatorul garanteaza o crestere a puterii cu 7% (care oricum vad ca ar fi de fapt 5%).

Ce as vrea si eu sa fie adevarat. As pune 2 filtre de astea, unul pe fiecare parte, deci as avea macar 5 cai in plus si daca pun si niste tobe, cum zicea cineva mai sus, mai scot inca vreo 5 cai. si uite asa ajung pe la 75 de cai. [/b]
Da se vede cit te pricepi si referitor la tobe... despre ce toba sport vorbesti ?Ai cumva acest filtru ?Normal ca nu ,aveai si tu 5-7% surplus de putere dar este prea scump pentru tine asa ca = invidie. Ce faci? incerci sa schimbi subiectul?

Se vede cat stii despre comunicare interumana daca tu asta ai inteles din postul meu Hai sa o luam alfel ,spune-mi ce ai pe masina care sa-ti dea 5-7% surplus de putere? Cind spui " Comunicare" este de ajuns Fara interumana sau sti tu altfel de comunicare?Cum ai spune "urcat-e sus" .Sper ca nu te-ai suparat ? Pai poate daca honuiesti admisia si comprimi motorul nitel, reglat corespunzator sa dea puterea asta in plus. Evident, la asta adaugi si un filtru sport, in cazul unei admisii lustruite merita, de ce nu? Cu tobele sport.. e mai mult zgomot decat sport, galeria de evacuare e calculata si ea sa faca o contrapresiune in functie axe cu came, deschiderea supapelor si de baleierea gazelor, sa nu arunce benzina pe teava de esapament. Mai pe scurt, filtrul asta are efect de turbo? Adica baga aer fortat in carburator? Daca e sa o luam asa, cati cai se castiga daca se renunta la orice fel de filtru? Singura modalitate de a stoarce ceva cai dupa mine din motorul de Oltcit stock-si nu ma refer la n`spe mii-ar fi daca se renunta la alternator. Altfel, poa sa fie si mama filtrelor, ca de aia ii zice filtru-filtreaza(bineinteles fiecare cu specificatille lui), repet, nu indeasa aer in carb. Daca renunti la alternator chiar scoti ceva cai putere din ea in plus, dar si bateria... dar la o liniuta e o treaba, scoti cureaua. citi? 2-3? nu merita deranju...
EEK! a scris:Daca renunti la alternator...dar si bateria...
Scoatem TOT si punem motorul pe cadrul unei motociclete La o liniuta mai bine te duci fara plastiacaraia si bancheta spate... eventual fara scaun pasager
AdyAero a scris:eventual fara scaun pasager

Pai daca tot am ajuns aici, scoti si scaunul soferului si-ti pui un scaunel d-ala mic, de muls vaca si stai acolo, te tii de volan
Vrei sa te dai cu unu la semafor, ii zici "Gogule, stai asa, ca tre sa las bancheta, scaunul pasagerului si plasticele aici"
7thRaven a scris:
AdyAero a scris:eventual fara scaun pasager

Pai daca tot am ajuns aici, scoti si scaunul soferului si-ti pui un scaunel d-ala mic, de muls vaca si stai acolo, te tii de volan
Vrei sa te dai cu unu la semafor, ii zici "Gogule, stai asa, ca tre sa las bancheta, scaunul pasagerului si plasticele aici"
așa am dus io olteanu vechi la tinichigiu. doar bordul, volanul și scaunul de la șofer.
mi-a fost frică să pun scăunel de muls...iar bordul nu am știut atunci să-l scot.
cred că puteam să fac o liniuță... Imi cer scuze pentru intarziere.

Nu ma supar, de ce m-as supara? Sunt genul care se supara destul de greu.

Nu inteleg intrebarea cu ce am pe masina pt 5-7% mai multa putere. Am zis undeva ca as avea ceva? Daca vrei sa intrebi din ce cred ca se poate scoate 5-7% mai multa putere la oltcit, ei bine... cel mai simplu cred ca dintr-un carb mai bun. Se mai poate din niste axe cu came mai bune, iar alta varianta e scurtarea si lustruirea admisiei.

Si acum sa explic postul anterior...

Deci... daca filtrul asta nu e facut special pt oltcit e egala cu zero afirmatia ca producatorul garanteaza o crestere a puterii cu 7%
= K&N spune ca pentru unele motoare nu au filtre alternative pentru ca sporul de performanta ar fi fost prea mic, deci daca filtrul tau e universal, nu vad cum ar garanta 7%.

(care oricum vad ca ar fi de fapt 5%).
= Tot K&N spune ca a observat o crestere a puterii intre 5 si 10%. De aici am dedus ca 5% e garantat.

Ce as vrea si eu sa fie adevarat. = as vrea sa fie adevarate afirmatiile urmatoare, dar stiu ca nu sunt
As pune 2 filtre de astea, unul pe fiecare parte, deci as avea macar 5 cai in plus si daca pun si niste tobe, cum zicea cineva mai sus, mai scot inca vreo 5 cai. si uite asa ajung pe la 75 de cai.
= faza cu tobele a fost spusa la misto de bogdan lascu

= arata cat de serios am fost in paragraful precedent


Iar despre comunicat, se poate comunica si cu animale . E drept ca puteam folosi doar "comunicare", dar nu poate fi numit pleonasm Mai highvoltage de ce tii tu neaparat sa-mi arati cea ce nu esti(destept). Eu am intrebat daca ai ceva la masina ta care sa-ti ofere5% surplus de putere cu acelasi costuri. Daca da atunci spune, daca nu, nu mai visa ca o sa faci ,ca o sa dregi ....Pina una alta fa-ti rost de bani si cumpara-ti filtru ca sa ai si tu 5%. Nu mai visa. OK
EEK! a scris:Mie sincer mi se pare enorm 7% cresterea de putere, nici fara filtrul de aer nu cred ca poti avea pretentia la asa ceva.


100% de acord Carcotasii !!!! carcotasii!!! Nu sunt carcotas, cred ca pana la urma este vorba despre marketing. Dar, motorul o sa respire mai bine, filtrul intr-adevar se poate spala, se aude altfel, per ansamblu mi se pare o chestie asemanatoare cu inelele magnetice care se pun pe conducta de benzen. Pace! Citeste tot ceea ce am postat vizavi de acest subiect . Sunteti singurii care contestati cea ce GARANTEAZA fabricantul. Uimitor. Mai cititi si pe alte -site-uri . CARCOTASII. - Pace frate -
cristiburcea68 a scris:Carcotasii !!!! carcotasii!!!

Bebelusele, dans!!! Hai sa gandim logic, EEK a pus punctul pe I. Daca nici cu filtrul de aer scos nu se obtine o crestere de 5% de putere, de unde naiba se scoate crestere de putere cu un filtru? Fie el si K&N , tot rezistenta gazodinamica produce, nu altceva Ca doar nu e turbocompresor. Pana una alta, astept dovada (macar o diagrama ceva, acolo, de la dyno test. Dar pe bune, nu facaturi, ca avem printre noi si experti in "tuning grafic" in Photoshop si o alta hoarda de softuri similare, care pot depista eventualele "retusuri" ). Sincer, cred ca pana la urma ne lasam orbiti de entuziasm si nu remarcam "pana la" si "in functie de motor" din afirmatia alora de la K&N. Bravo bravo Facem un pariu? Haideti .Pe toti cei care contestati cele susmentionate de mine va provoc la un pariu care consta in urmatoarele: 1) Pe o distanta de 2Km . 2) Cantitate de benzina fixa - 1litru - care ajunge primul ? Ginditi-o si nu va grabiti ca o sa va coste. Va astept nene da tu esti Toma Necredinciosu?
daca e cum spui tu fa-i nene test pe Dyno , cu si fara el si dovedeste! pana atunci sanatate si virtute... continuarea nu o mai zic!
cristiburcea68 a scris:.Pe toti cei care contestati cele susmentionate de mine va provoc la un pariu care consta in urmatoarele: 1) Pe o distanta de 2Km . 2) Cantitate de benzina fixa - 1litru - care ajunge primul ?


Ma intreb cum demonstrezi cu testul asta cresterea aia de putere de 5%? Iese din diferenta de benzina ramasa in sticla? Se vede pe teava de retur? Ceea ce spui acolo e irelevant pentru a determina cresterea de putere. Singura dovada e un test dyno. Vrei bine, nu vrei, iarasi bine, dar nu ne poti acuza atunci pe niciunul de aici de rea credinta, atata timp cat sunt doar vorbe. Si cu asta punct, din punctul meu de vedere. Daca ar creste caii putere pe toate campurile (fie ele electrice sau magnetice ), toata lumea ar merge cu 200 km/h ca ar schimba herghelia la urmatparea poiana. Cristi_s cea ce tu nu ai . 5% putere si nu in ultimul rind consum mic de benzina .PUTERE SI CONSUM MAI MIC.Asta iti demonstrez Dar platesti Revin cu o virgula. NU AI CUM SA IMI DEMONSTREZI CU UN PET DE 2 LITRI CA AI CRESTERE DE 5% DE PUTERE. Si cu asta inchei, nu mai scriu nimic pe topicul asta. (Ca fapt divers, nu conteaza prea mult, nici nu vreau sa ma laud, dar sunt inginer de autovehicule rutiere, stiu ce e ala un motor, stiu ce e ala un stand de masurare a puterii, stiu ce inseamna putere si cat de greu se obtine, asa ca ceea ce am spus se bazeaza pe cunostinte practice si teoretice si nu pe vorbe citite pe un site si aruncate aici). Daca vii cu hartia de la dyno test, te cred, altfel nu. Deformatie profesionala, cred.
cristiburcea68 a scris:Bravo bravo Facem un pariu? Haideti .Pe toti cei care contestati cele susmentionate de mine va provoc la un pariu care consta in urmatoarele: 1) Pe o distanta de 2Km . 2) Cantitate de benzina fixa - 1litru - care ajunge primul ? Ginditi-o si nu va grabiti ca o sa va coste. Va astept

facem altfel ,daca matale esti asa sigur de cresterea puterii cu acel filtru sport,eu platesc dyno testul ,dar daca nu ai acel+ de putere platesti de 10 ori ,merge?
ps dyno testul costa 50 euroi se pare ca nu se baga DOMNUL CRISTI BURCEA 68 (parca mergea mai bine un 69) la pariu dar io m-am oferit......... up? 5-10% se obtin cu greu daca schimbi chip-ul unei masini (respectiv carburatorul/amestecul, etc), si vad ca se sustine aici ca gata, cu un filtru sport (care e o mare pacaleala de fapt) iti faci bolid. Am avut chip la opel si se simte ceva, dar nu putere: trage putin mai bine, merge mai liniar, nu se mai gatuie la turatii mari, dar putere in plus nu este, in nici un caz cei 15 cai declarati de "producator".

Filtrul de aer sport are 2 neajunsuri:
- nu filtreaza toate particulele, doar 9x% (scrie chiar si in brosura), in timp motorul se va uza mai repede decat cu filtre de hartie.
- curatarea lui dureaza foarte putin in timp, si daca nu pui cum trebuie uleiul ai sanse sa strici senzorul de aer (pentru masinile care-l au). Apoi uleiul se va umple de praf mult mai repede decat un filtru de hartie si va filtra MAI PROST decat originalul destul de repede. CristiBurcea68 , spune-mi si mie te rog care este indicativul (codul) filtrului K&N pe care l-ai pus pe Oltcit ca vreau sa-mi comand si eu unul similar. M-ai ajuta mult ca n-ar mai trebui sa-l scot pe ala de hartie sa-l masor si sa caut de nebun prin modelele lor de filtre.
Iar apropos de filtre K&N , sub nici o forma nu vorbesc de alte marci pt ca nu stiu ce performante dau pe bune, pe motocicleta mea Kawasaki face minuni : urca in ture cu o usurinta de speriat. Am facut teste si in interval de 2 secunde , pe loc ,scos din viteza , motorul urca din relanti - 1200rot/min- cam pana la 7000rot/min cu filtrul original din burete de plastic uns, iar cu filtru K&N (modelul special pt acest motor K&N KA-2586) urca in acelasi interval de timp la peste 10000rot/min, totul la acceasi marime de rasucire a mansonului acceleratiei, iar la capitolul prestatii pe sosea, zici ca mi-au schimbat peste noapte motorul..... se arunca mai agresiv ca inainte.
La capitolul consum va spun imediat ce fac un drum pana la Timisoara si inapoi ... in primavara ca acum inghet cu motorul , pe Oltcit subiectul ramane deschis si dupa ce-mi pun unul ,voi urmari si ceasul de depresiune din galeria de admisie ca sa vad cum se modifica valorile masurate ... Asta cica ar fii modelu de filtru http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RC-3180 de care sa tot discutat mai sus.

O intrebare:

Ce filtru s-ar gasii care sa fie identic si la fel ca cel din carcasa de 1,3 dar sa fie din burete sa il speli cum intelesesem ca era pe vremuri. Pai.. scrie aici pe site ca filtrul asta e , citez, "K & N universal air filters are washable and reusable." Scorpion
Pentru montarea filtrului iti trebui o flanse ....te ajut eu CristiBurcea68 multumesc pt promptitudine si pt ajutorul cu flansa, dar te rog confirma-mi ca filtrul este K&N RC-3180 asa cum spune Andrei__Octavian, nu de alta dar azi sau maine in functie de raspunsul tau , il comand la www.autoaccesorii.ro , de unde mi-am luat si ceasurile si celelalte 2 filtre K&N.
Acum ma gandesc ce sa fac cu cel care l-am luat pt Oltcit mai demult si care este un filtru conic (cod K&N RC-3320) , saracul nici n-a fost instalat , cred ca voi face cu el un montaj pt vara ca si cel pe care-l are alf 08. Care ar fii treaba cu duza aceea care iese in afara filtrului de aer, adica la ce foloseste, unde se conecteaza ea mai departe? CristiBurcea68 te rog confirma-mi ca filtrul tau este modelul K&N RC-3180 asa cum spune Andrei__Octavian, nu de alta dar vine Craciunul si tre' sa-i iau ceva masinii...
cristi_s a scris:Banuiesc ca glumesti. Nu de alta, dar intr-o saptamana e compromis motorul din cauza prafului aspirat daca circuli fara filtru de aer


care a zis ca e comprimis motorul daca umblii fara filtru de aer??
io am mers un an si ceva fara filtru de aer si motorul n-avea nimica
Pot confirma cativa forumisti care au vzt masina si stiu ca nu avem nici un filtru de aer pus atuncea

Nu castigati nici un cal in plus nici cu filtru de aer sport si nici fara nici un filtru
atat doar ca trage motorul oleaca mai bine in demaraje, adriannnn care mi-o condus masina stie despre ce vorbesc alooo, cineva de la Romstal ma aude? vedeti ca CMZ v-a luat tubulaturile de WC si si-a facut admisie pentru asa zisul filtru "sport".
varuleeeee, cred ca te cauta Mafia Turceasca si Mafia Ciurucăreasă sa le dai filtrul inapoi.

ontopic: merita filtru sport macar pentru sunet. dar, nu urca mai repede in ture motorul, nu "trage" mai bine ci este efectul placebo care isi spune cuvantul.
scorpion a scris:CristiBurcea68 multumesc pt promptitudine si pt ajutorul cu flansa, dar te rog confirma-mi ca filtrul este K&N RC-3180 asa cum spune Andrei__Octavian, nu de alta dar azi sau maine in functie de raspunsul tau , il comand la www.autoaccesorii.ro , de unde mi-am luat si ceasurile si celelalte 2 filtre K&N.
Acum ma gandesc ce sa fac cu cel care l-am luat pt Oltcit mai demult si care este un filtru conic (cod K&N RC-3320) , saracul nici n-a fost instalat , cred ca voi face cu el un montaj pt vara ca si cel pe care-l are alf 08.

Scuze pentru intirziere ,da acesta este codul-RC-3180 Multumesc , CristiBurcea68.
Cum imi fac putin timp liber trag o fuga pana la magazinul celor de la autoaccesorii si platesc filtrul ca se pare ca asa vine foarteee repede...
(deh , se vede omul cu banii incasati si "stie ca vorbesti serios ", deci chiar ti-l comanda si aduce...) Abia azi am reusit sa dau si eu comanda pt un K&N RC-3180 , pt Oltcitul meu. Daca astia ar fi mai prezenti cu magazine online pe net , cred ca mi-l cumparam de 10ori pana acum. Am mai avut o incercare , acum 2 luni cand mi-am corupt colegii de la job sa-si puna , unul pe un Logan 1.5 dCI si celalalt pe un Ford Focus diesel , dar culmea ghinionului , modelul pt mine nu era disponibil.....
Azi m-am dus glont la Racing Nick am dat comanda si l-am platit. A fost 251,85lei. In iarna la autoaccesorii era 265lei. Na' c-am iesit si mai ieftin dar era bun mai devreme...
Acum astept sa-l primesc ca sa vad ce flansa de adaptare trebuie sa-mi confectionez pt el... dupa cum spunea CristiBurcea68.
Comentarii despre cum merge masina cu asa ceva, dupa ce-l pun si bag un drum prin tara. Asteptam cu sufletul la gura teste, date concrete despre consum macar.
Nu de alta, dar burcea ne-a cam inchis gura la toti (nu ne-am nimerit nicicare in zona lui de desteptaciune). Dupa el, daca vrem sa-l contrazicem, trebuie sa ne montam noi si sa testam. In schimb, el e de ajuns sa ne zica si noi trebuie sa-l credem

Eu cred ca un filtru sport la Oltcit merita in principal pentru a mai elibera din spatiul ocupat de carcasa (mai ales cea de TRS) si eventual a-l ocupa cu altceva si ar mai merita pentru zgomot. uite , acum voi fi putin off-topic , da nu mult :

Eu am mai postat pe ici , pe colo ca sunt motociclist. Eu mi-am pus filtru K&N pe motor iar schimbarea e brutala. Motorul urca in ture ca nebunul , inainte schimbam la 6000rot/min cand nu ma grabeam , acum ajung acolo mult mai repede si schimb la 8000rot/min de-mi vibreaza urechile de la zgomotul motorului.
Toti motociclistii care si-au pus filtre de aer K&N de ce crezi ca si-au pus ?
Pt c-au dat o tura cu un motor similar cu al lor dar cu hulitul filtru si-au vazut diferenta. Crede-ma ca exista o diferenta si la o motocicleta se simte mult mai brutal , pt ca tehnic vorbind , esti cu motorul intre picioare... deci daca trage mai bine simti in carne... (eu simt pana si benzina mai proasta...)
La o masina , habitaclul estompeaza perceptia directa a motorului si pe de alta parte nu de putine ori avem "pareri avizate" de la utilizatori de "filtre sport" din targ care-au costat sume "isterice" de 30-50lei , de asta ce zici ?
Eu pot sa-ti dau cuvantul meu ca benzina de 95 de la Aral (din zona Sibiului) merge mai bine in motocicleta mea decat ORICE benzina am incercat din Romania. De ce ? Pentru ca probabil aia chiar are 95 cifra octanica. La fel pot sa-ti arat ( ma apuc si pun vechiul filtru la motor ca sa avem termen de comparatie ) ca motocicleta mea merge mai bine cu filtrul K&N. Trebuie doar sa ma cauti , si se rezolva de-un test....
Si sunt multe minti "crete" intre motociclisti dar sunt la unison cu unele lucruri , printre care filtrele de aer K&N , echipamentul de marca scump si bun ( cine-a cazut stie el de ce ! ) , uleiul de supercalitate... si-o gramada de alte chestii...

PS: NU AM ACTIUNI LA K&N , dar daca un lucru e bun de ce sa-mi fie jena s-o spun ? Ca-mi sare o parte din forum in cap ? Asta e !
Cum va merge pe Oltcit ? Pai daca nu i-a facut rau motocicletei Kawasaki ( care e tot pe carburatie...) nu cred ca-mi va distruge masina... Cred c-o sa fie putin mai brutala si-i va creste putin puterea... La motor pot sa-mi fac un Dyno cu si fara filtru cu unele discounturi la United Motors , dar la masina n-am unde ( mai ieftin ) si sincer n-as sparge banii aia doar pt 2 diagrame ca sa stea lumea multumita pe forum , c-au citit-o si pe asta. Pana la urma si CristiBurcea68 avea dreptate : cine vrea sa vada diferenta , va trebui sa scoata banul si sa-si puna unul pe masina.
Si pe de alta parte , eu locuiesc in Bucuresti. Mi-am curatat filtrul de aer dupa 2000km si era plin de praf , imi renteaza un filtru pe care-l spal si-l refolosesc in baza unui kit de 59lei cam cate zile mai are masina asta... Sunt foarte simple raspunsurile la intrebarile tale...
Filtrul tau si ale motociclistilor de care vorbesti erau proaste fata de K&N.
Nu a contestat nimeni diferenta dintre cum iti merge motocicleta cu filtrul nou fata de cel vechi si nici calitatea filtrelor K&N. Aici vorbim insa de filtrul de aer al Oltcitului si, atata timp cat FARA filtru nu e o imbunatatire majora fata de filtrul clasic, nu are cum sa fie o imbunatatire majora nici cu filtrul asta.
Referitor la parerile celor cu filtre din targ nu stiu la ce te referi, dar sunt sigur ca nu le-a luat nimeni in seama.
Despre benzina de la Aral iar e simplu... ai aprinderea reglata foarte bine pe cifra octanica a benzinei respective, oricare ar fi ea.

Filtrul asta e de calitate, dar parerea mea este ca nu aduce un spor de performanta semnificativ fata de unul clasic (dar sa fie curat, normal). Nu zic sa nu-ti pui, ba din potriva, chiar te-am vazut dispus sa faci niste teste si sunt curios sa ne convingem toti de realitate. Pt Highvoltage apropos de :
"Despre benzina de la Aral iar e simplu... ai aprinderea reglata foarte bine pe cifra octanica a benzinei respective, oricare ar fi ea. "
cred ca-i mai mult de atat pt ca am apucat in concediu sa fac vreo 1000km cu TRS-ul alimentat numai cu Aral de 95 fara plumb luat si-n canistra ca sa am si culmea -> mi-a scazut consumul sanatos cam la 5,7% la drum intins plus ceva talpa.
Incep sa cred ca nu-i o coincidenta scaderea de consum si sporul de "vitalitate" dupa alimentarea cu Aral de 95 fara plumb. OMV sa-si pastreze de acum benzina , eu in Bucuresti bag numai de la Rompetrol si afara daca ajung prin zona cu Aral , bag numai Aral !

Revenind la topic : azi mi-am luat filtrul K&N-3180 pe care cei de la Nick Racing mi l-au adus de ceva vreme dar nu m-au sunat sa merg sa-l iau.... de' era platit deja si-i durea undeva sa ma anunte cum au promis....

Acum am o rugaminte mare pt CristiBurcea68 legata de flansa de adaptare a filtrului : mi-ar prinde bine o poza a ei ca sa-mi dau seama cum s-o fac mai repede. Daca nu se poate in timp util , nu-i bai ca doar n-o sa stau cu filtrul in cutie - >improvizez eu ceva !

Rezultate si impresii (subiective ) in cateva zile , dupa ce-l instalez si fac cativa km prin Bucuresti cu el ! o parere pur personala,de cate ori am bagat benzina 95(cu sau fara pb) mi-a consumat mai putin decat cu 99 de la petrom sau 100 de la omv... iar filtrul sport nu mi-a crescut consumul de benzina(sau poate prea putin...)
acum ca vine iarna...crezi ca ai nevoie de mai mult aer rece decat poate sa traga prin carcasa originala a filtrului de aer? desi este cam off-topic : masina mea pe ultimii 8.000km n-a primit decat benzina fara Pb. Toate comentariile mele legate de consum si evolutia lui au fost facute in baza alimentarii doar cu acest tip de carburant care cu putine exceptii a fost OMV Carera 95 fara Pb.
Benzina de 95 fara Pb este carburantul cel mai uzual ca raspandire si cel mai ok ca pret iar alegerea furnizorului (inainte era pt mine OMV) este o chestie de optiuni personale (simpatii-antipatii) + observarea consumului cu acel tip particular de carburant de la acel furnizor !

revenind la K&N : acum ma gandesc la flansa de adaptare pt filtru ca sa nu fac praf cutia originala si-n primul rand sa nu se vada nimic in exterior sau eventual cat mai putin....

cat despre aer rece - cald , nu stiu inca ce sa spun , urmeaza montarea unui modul de monitorizarea temperaturilor (cu 4 senzori ) si voi pune unul dintre ei si-n carcasa filtrului de aer chiar inainte de intrarea in carburator ca sa observ si temperatura aerului si sa vad ce concluzii de optimizare se desprind in timp.... poate apare vreo rezistenta electrica pt incalzit aerul pana vine cel incalzit de galerii (solutie pt iarna...)...

acum trebuie sa-mi fac si timp sa dau bordul superior jos si sa-mi pun unul mai putin crapat + modificat cu niste gadgeturi ( panou de "warning" luat de pe un Nissan) + modificat luminile prin bord cu niste led-uri ca ziua pe autostrada la 130km/h nu-mi aud releul de semnalizare si nici nu-mi vad becul verde in satelit....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community