Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Filtru de aer sport in carcasa de oltcit
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
cristiburcea68 a scris:Lauretiu...ori nu ai cunostinte despre cea ce postez .Asa ca nu te mai supara.
NU ma supar dar nici nu inteleg. Poate imi va explica cineva cu cunostinte cum sta treaba cu acea conducta. Dovezi bai nene, poze, schite, date, orice.
Asa, in scris si eu cred ca pot
Cum a fost si cu turbo, una era in scris si altfel s-a pus problema, dupa ce oamenii au vazut poze au vazut la fata locului montajul.
Te lauzi ca esti sef de service, ca ai tot ce-ti trebuie... e asa greu sa arati? Eu nu cred, daca tot ce spui e adevarat, ar trebui sa fie foarte simplu. Sa spun ca ar fi o problema sa faci rost de un aparat foto, dar in rest... Ce sa zic... Inca un mecanic care se supara, isi ia jucariile si pleaca...

Am mai gonit unu Laurentiu
fan al marcii citroen(oltcit)si nu mi-am cumparat oltcit din lipsa de bani


si atunci pe ce masina ai montat tu smecheria in urma cu 8 ani daca nu-ai avut bani de oltcit?
BANDITU a scris:
fan al marcii citroen(oltcit)si nu mi-am cumparat oltcit din lipsa de bani


si atunci pe ce masina ai montat tu smecheria in urma cu 8 ani daca nu-ai avut bani de oltcit?


cred ca a vrut sa zica ceva de genul:"desi are bani si-a cumparat oltcit"; treaba aia cu dubla negare In afara de a "preloa" cate ceva din ce nici tu nu ai inteles din anumite siteme care functioneza pe motoarele actuale - lucru grav pentru un sef de service - nu aduci argumente palpabile in sprijinul afirmatiilor tale. De la a afirma ca ai "aparate" pentru a demonstra anumite chestii greu palpabile si pana la a recunoaste ca de fapt lucrezi in service este acelasi drum greu de parcurs ca intre copilarie si maturitate.
La o simpla rasfoire de manual de service - pentru un constructor oarecare (in oricare service serios) - vei afla tot ce vrei sa stii despre EGR, PCV, sitemul de condensare al vaporilor de benzina etc. Si banuiesc ca service-ul in care lucrezi este unul serios, cu autorizare RAR, si cu toata documentatia necesara desfasurarii activitatii.
Dar avand in vedere calitatea serviciilor prestate in service-urile romanesti nu ma mira nimic.
Si-ti garantez ca daca , explici , fara mari pretentii de termeni tehnici, un lucru rational il intelege perfect oricine are tangenta cu tehnica.
Pe mine unul m-ai convins iar daca, intr-adevar, esti sef de service, fa bine si nu pomeni numele acestuia.
cristiburcea68 a scris:Lauretiu ,problema este daca vrei sa intelegi, o exprimare mai simpla de atit ...
Un desen mai simplu de atit, nu m-a dus "mina" sa fac. Poate acum intelegi si tu despre ce tzeava vorbesc eu (cea de egalizare presiune).


Fain. Filtru K&N. Asta era marele secret, firma de nu o puteai mentiona?
Tot nu sunt lamurit de unde ai scos aia 3 CP. Ca pe situl K&N zice 4 CP:
Pe situl lor scrie asa:
"2. What increase in horsepower should I see from a K&N replacement filter?

We perform internal dyno (power curve) testing on all our product designs. Our replacement filters are designed to provide up to 4 horsepower. Your results will vary depending on your vehicle, driving habits, load on the engine (towing for example), existing air system restriction, and other factors."

(http://www.knfilters.com/faq.htm#2 ), ceea ce e alta mancare de peste, trebuie sa recunosti ("pana la" nu e tot una cu "fix"). Poate la un motor de 4500 cmc si vreo 300CP scoti 4 CP cu un filtru din asta, ca motorul ala mananca in 5 minute aerul pe care il respira un om o zi intreaga.
P.S Masina arata super, felicitari. Dupa cum arata bujia, amestecul e cam sarac. Recunosc ca m-au blocat cei care au avut o atitudine si un limbaj suburban, rar intilnit pe alte forumuri. Pacat , nu ati demonstrat decit...... Poate ca unii din noi au simt al umorului mai acid, dar nu sunt baieti rai. mai nea cristi burcea de unde esti matale asa sigur de cei 3 caluti? ai matale la atelier acolo unde esti sef dyno test?daca ai jos palaria ,daca nu ai dute matale la master tuner vezi ca au, fa matale un test ,fara filtrul magic si cu filtrul magic si vezi ce iese ,ne arati diagrama inainte si dupa si gata,vezi ca distractia face 50 euroi Nu am avut rabdare sa citesc toate mesajele din acest topic, desi sunt interesante, insa vreau sa va atrag atentia, ca tot s-a discutat despre filtre de aer sport, ca...

filtrele de aer din Vitan, de pe la 45-50lei, si chiar mai scumpe, sunt extrem de prost facute. In ce sens? Nu filtreaza aerul, deci nu-si realizeaza tocmai functia pentru care se folosesc. Va recomand doar sa va uitatati cu atentie la tesatura, si o sa observati ochiurile....

In conditiile astea, nu spun, sunt bune pentru musculite, "gome" , si cateva zecimi de kw, dar in timp va distrugeti motorul.
Exista filtre de aer profesionale, tip K&N, etc.. dar sigur, au un pret pe masura, si nu stiu daca se justifica.

Filtrele actuale de Oltcit, produse de Romcarbon cu hartie import Germania sunt f. bune. Da... se poate castiga ceva putere prin modificarea sistemului de admisie. Si cum bine s=a zis aici, in parte se castiga putere la masinile pentru care sunt concepute filtrele sport, tocmai prin modificarea tubulaturii de admisie, si sigur a filtrului.



Edit.
Burcea, acum vad ca ai filtru K&N. Felicitari!
Si imi place cum arata masinuta ta! Bravo!


Edit2.
Cu cat ma uit mai mult, cu atat imi place mai mult masinuta!!!!!!!!
Felicitari Burcea!!!! Mai bogdane cind imi scri numele meu scrie-l cu litere mari da ?Iti scriu inca odata poate intelegi ,fabricantul de filtre de aer garanteaza un surplus de 7% din puterea motorului Ai inteles ? Adica inmulteste 57,5 cu 7% da si data viitoare nu mai copia parerea altora ,fi si tu mascul si emita-ti propria parere nu? da mai bine la imaginea ta de.... Mersi Titus ai ochiul format. MAI NEA CRISTI BURCEA dupa ce faci un dyno test si o sa vezi ca nu mai ai 57 hp ci 60hp mai stam de vb :wink:pana atunci sunt satul de prostiile mele .....de aberatile altora....so cand afirmi ceva si sutii asa cu foc vi cu probe,io cand spun ca oltcitul meu are 99,5 hp cu presiune de 0,6 in turbina atasesez langa si fisa de la dyno test ,daca vrei ti-o arat Titus sunt deosebit de fericit ca am reusit sa te inveselesc atat de mult cu termenul de "goma". Chiar ma bucur!
Ca distractia sa fie completa iata, conform dex online si o alta definitie a gomei: GÓMĂ s.f. (Biol.) 1. Formaţie patologică nodulară de origine infecţioasă sau parazitară (mai ales luetică). 2. Substanţă vâscoasă produsă de unele plante sub acţiunea anumitor bacterii. 3. (Fig.) Înfumurare, îngâmfare; snobism. [< fr. gomme, cf. gr. gomos – încărcătură]. lascule stai ma calm...
eu propun sa strangem mana de la mana cate 2-3-4 lei de caciula sa-i platim omului un dynotest sa vedem cati cai are...asta daca e din buc sau disponibl pentru deplasare aici,ce spuneti?

CristiBurcea a scris:Recunosc ca m-au blocat cei care au avut o atitudine si un limbaj suburban, rar intilnit pe alte forumuri. Pacat , nu ati demonstrat decit......

draga Cristi...atata timp cat deschizi un topic afirmand ca ai pus un filtru sport in carcasa de filtru de trs si mai sustii sus si tare ca ai garantat cu 3 cai mai mult....cum vrei sa reactioneze lumea?apoi cu sistemul de recirculare al vaporilor de benzina la fel...doua vorbe aruncate si dintr-o data consum mai mic...
Domnu Titus...vad ca iti place masina(nu zic nu,si mie imi place foarte mult) cum e cu cunsumul la montarea de filtru sport....scade sau creste? 5 RON de la mine
iulicuta2000 a scris:...cum e cu cunsumul la montarea de filtru sport....scade sau creste?
Creste.
Filtrul, lasa sa intre mai mult aer => trebuie surubait carburatorul in "reglajele" pt a face amestecul optim (aer mult, benzina pe masura).
Laurentiu a scris:
iulicuta2000 a scris:...cum e cu cunsumul la montarea de filtru sport....scade sau creste?
Creste.
Filtrul, lasa sa intre mai mult aer => trebuie surubait carburatorul in "reglajele" pt a face amestecul optim (aer mult, benzina pe masura).


Bre sefu'... , daravela se alimenteaza prin depresiune, adica cu cat trage mai mult aer cu atata trage singur si benzina mai multa, nu trebuie sa regleze nimic, nici daca merge fara filtru de aer.
Te-am priiiinssss...!!! Iulicuta2000 te rog sa citezi unde am scris ca eu , garantez 'cei 3 cp.Deci FIRMA garanteaza da? Este alceva -Rautate -rautate .Referitor la bani , ar fi mai bine sa te gindesti la tine Mie sincer mi se pare enorm 7% cresterea de putere, nici fara filtrul de aer nu cred ca poti avea pretentia la asa ceva. aaaaa este ALTCEVA daca firma garanteaza .... in fine ...........
EEK! a scris:Bre sefu'... , daravela se alimenteaza prin depresiune, adica cu cat trage mai mult aer cu atata trage singur si benzina mai multa...
Da motane dar, benzina si aerul sa aiba si loc pe unde sa treaca. Ai bre ca gauroaiele alea de aer sint babane, si nu risca sa traga jicloarele cu totul in motor, si vorba lu' Lascone, daca si firma mai garanteaza atunci... Problema aici nu e de inginerie, ci de marketing, iar americanii is tari in asta.
Problema rezida in faptul ca ei garanteaza o crestere de "pana la 4 cp". Consumatorul priveste limita maxima (respectiv 4 cp), pe cand, din punct de vedere al producatorului, o crestere de 0,1 cp (lucru probabil si plauzibil) este in limita garantata de el (pana la 4 cp inseamna de la 0 pana la 4).
cristiburcea a scris:Marele avantaj la filtru de aer in carcasa in speta la oltcit este ca ramine sistemul -aer cald-aer rece si consumul scade fara sa afecteze performantele motorului

referitor la performanta si la consum sunt asa cum am mai spus adica = trage mult mai bine si consumul este mai mic se cistiga 3 cp

Cea ce nu sti tu este ca am toate aparatele necesare pentru a demonstra cea ce afirm


n-am spus ca tu garantezi cei 3 cp am spus doar
sustii sus si tare ca ai garantat cu 3 cai mai mult

n-am spus ca ii garantezi tu,dar daca ii garanteaza fabricantul asta inseamna ca e un lucru palpabil?eu unu refuz sa cred asta...
hai baieti sariti cu banu sa facem de un dynotest sa vedem cati cai a castigat cu filtru sport .Am uitat sa spun ca si eu pun 5 lei Tu persisti in ... dar daca vrei stai sa deschid un cont , un ban nu strica niciodata Mersiii . Ce oameni rai! Bravo nene ca ai pus filtru sport in cutia lui,dar ala daca nu e mentolat niciodata nu vei avea cei 7% promisi:)).In fine mie imi place masina,arata bine te felicit si ptr asta. Si eu care credeam ca sunt singur .Am o intrebare pentru cunoscatori .Daca imi vopsesc plafonul alb o sa am probleme cu politia ? Nu cred. Stiu ca intr-o vreme puteai vopsi pana la 40 % din suprafata masinii cu o alta culoare decat cea trecuta in talon.
cristiburcea68 a scris:Tu persisti in ...

in ce persist?in dorinta de a-ti demonstra ca te inseli bazandu-te pe specificatiile date de un producator american? ha ma faci sa rad
si eu am filtru sport,si mie imi trage masina mai bine dar consumu nu e in nici un caz mai scazut decat inainte si in nici un caz nu afirm ca am 3 cai in plus garantati de producarul filtrului

so baieti...nu mai e nimeni curios sa vada diferenta de cai putere cu filtru/fara filtru? la capitolul asta solidaritatea oltcitarilor da semne de ignoranta...e usor sa ii spui doua vorbe omului pe forum dar cand vine vorba sa-i si demonstrezi practic ca se inseala...e greu?pentru asta va multumesc Sigur ca vei avea probleme cu politia cu plafonul vopsit in alb!
Vor fi invidiosi pe tine. Si asta pentru singurul motiv ca nu numai lor o sa li se spuna ca au capul in gips (apropos de culoarea caschetei) asa...interesant ce se vb pe aici..nu vreau sa fiu rau dar din cate stiu eu.si stiu cate ceva despre tuning..masini bla bla bla...corectatima daca gresesc dar la fel ca la turbo cu cat mai mult debit de aer si amestec creste puterea nu...hmm pai normal ca masina trage mai bine cu un filtru sport mai ales de firma...avand in vedere ca carbu face amestecul prin depresiune din cate am inteles.ok. acum ce zic eu e ca din cate stiu eu e nevoie de mai mult decat un filtru sport pt a marii puterea motorului cu 3-4 cai...pentru ca degeaba intra debit mare de amestec si se face arderea rapid daca nai o evacuare performanta care sa permita evacuarea gazelor eficient. concluzie:mai sigur poti creste cu pana la 5 cai ..10...15maxim in functie de masina prin schimbarea evacuarii cu una racing decat prin schimbarea filtrului de aer . iar despre consum normal si logic este cu cat mergi mai tare cu atat alimentezi mai des. Mey fiti atenti rationament aici:

1. producatorul GARANTEAZA 4 CP crestere de putere, in functie de tipul de masina
2. Bugatti Veyron e masina (zic unii )
3. Bugatti Veyron are 1001Cp din fabrica
4. Cu filtrul ala creste puterea cu MAXIM 4 CP. Presupunem ca la Veyron creste cu maximul admis de fabricant
5. Pentru un Oltcit, pastrand proportia, daca la Veyron creste puterea cu 4 CP, atunci cresterea este de 0,22777222777222777222777222777223 CP

Asta conform afirmatiilor fabricantului.
P.S. Aceasta demonstratie nu vrea decat sa arate ca afirmatiile de marketing pot fi uneori praf in ochi. Pentru ca ori fabricantul abereaza cand garanteaza maximul ala de 4 CP, referindu-se "indiferent de masina", ori Vyeron nu e masina. Sper sa ma fi facut inteles. In SUA se comercializa si cred ca se mai comercializeaza inca la pretul modic de 20 USD magnetic ring-ul. Declaratiile producatorului sustineau ca "bucceaua" magnetica, odata instalata pe circuitul de alimentare cu benzina, pe tur inainte de rampa de injectoare, alinia/orienta ca la comanda, moleculele de carburant astfel incat ele, moleculele, sa nu mai dea buzna haotic pe gaurica de alimentare si astfel, spuneau ei, se realiza o economie de pana la 20%. Au facut cei de la Mithbusters testul asta,evident nici o scadere de consum La montarea unui filtru K&N (excluse cele din vitan) ,turatia motorului creste si reglarea turatiei o faceti prin stringerea surubului care regleaza turatia - GRESIT- reglarea turatiei trebui facuta din -CO- adica din surubul care regleaza debitul de benzina .De ce ,pentru ca rezistenta filtrari aerului este mica in comparatie cu filtrele originale al masinii (un filtru normal opune o rezistenta mai mare , mai greoaie a aerului filtrat de aici si apare fenomenul de crestere a turatiei cind scoatem asa ziza laba de gisca de la filtru de aer).Deci creste viteza de umplere cu aer a carburatorului - o acceleratie mai promta si o pulverizare a benzinei mult mai buna si un CO mai mic.Daca se conduce la fel ca si cu filtru de aer normal se obsearva acel consum mic daca nu consumul va fi la fel ca si cu filtru de aer normal in niciun caz mai mare , daca efectuati reglajul asa cum l-am descris .La analizatorul de gaze se obsearva o scadere a CO.Am un Citroien C4 care am montat tot un filtru K&N ,pe testarul de diagnoza se poate vedea si consumul in mers +parametri + ... etc. Consumul a scazut
cristiburcea68 a scris:de aici si apare fenomenul de crestere a turatiei cind scoatem asa ziza laba de gisca de la filtru de aer).


total gresit ,creste turatia din cauza gazelor de carter care nu mai intra in carb ,so cel mai bun filtru este fara filtru,in fine astept cu nerabdare testul dyno pt a vedea cum un motor de 57 hp cu un filtru sport made in usa ajunge la 60hp si daca este adevarat toti cei care au 1.1 nu mai modificati in 1.3 cumparati un filtru sport si rezolvati problema
bogdanlascu a scris:toti cei care au 1.1 nu mai modificati in 1.3 cumparati un filtru sport si rezolvati problema


Si aprinderea? ce bine era daca cresteau calutii prin filtre sport ,tobe sport......puneam cite 2-3
cristiburcea68 a scris:Si eu care credeam ca sunt singur .Am o intrebare pentru cunoscatori .Daca imi vopsesc plafonul alb o sa am probleme cu politia ?

Pune girofare pe ea si scrie POLITIA. Cred ca ar fi mortal un Oltcit de Politie pe strazi Io zic sa ne montam toti filtre dastea si alte piese tuning! si sa iesim pe strada sa ne jucam NFS! In judecata...sa se faca dreptate. Auzi! Ii da in judecata... Off topic: e clar, K&N sunt in pericol. O sa dea faliment si o sa vanda activele ca sa plateasca despagubiri. so...
ca sa inteleg si eu.. da merg fara filtru de aer imi creste puterea motorului cu cati cp ?
(nu de alta ca acu nu am bani de alt filtru)
si de asemenea mai trebe pus cotul ala deasupra carburatorului, sau poate fi lasat fara ca sa traga toata rugina de pe capota ?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community