Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Masina mea GL 94 FAN
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Iulius ce se mai aude cu pozele mult promise ?

sa vedem ce ai facut la masinuta ..... Poze cu masina vopsita am eu. Cine ghiceste unde estem <aici> sa bea o bere. Bafta la cautat. Indiciu: e chiar sub nasul vostru. N-am dat deloc pe acas a iesit ceva frumos bravo Te superi pe mine daca-ti zic? sper sa nu fie aceleasi poze de mai <sus>
ar mai fi trebuit chituita pe ici pe colo,dat si unu sau doua straturi de lac... Ce s Superb! Felicitari! Nu prea imi place toba vopsita in culoare masinii dar oricum nu va rezista prea mult vopseaua acolo
Sa-l alergi sanatos!!! Bravo domnule!! Interesanta nuanta de vopsea. Si cum rosul se aseaza bine pe orice masina cu valente sportive, ai facut cea mai buna alegere.

Ce sa mai zic? Ce a fost mai greu a trecut, acum trebuie sa te si bucuri de titiu' Foarte tare Iuliuse! Bravo nene!!! Din imagini se vede ce e la suprafata, dupa descrierea ta, se pare ca ai facut treaba buna, de calitate, pana la capat nu doar de ochii lumii! Apreciez asta Ai avut ce lucra ai tras de nebun

Dupa ce se vede in poze, a iesit bine culoarea imi place si nu e una obisnuita. Initial mi s-a parut ciudata ca nu sunt obisnuit. E culoare frumoasa si ii sta bine oltcitului. Jantele sunt superbe, si imi place cum se potrivesc cu masina Super!!! Desi nu vad bine ce ai facut cu clantzele si ornamentul de hayon, pare sa se potriveasca cu acele margini ale jantelor (chiar daca e crom si restu albe).

Acuma comentariile negative
Eu personal nu puneam axe de 1.1. Cred ca asa are SKF-ul si mi se pare ca e cam "lesinat" in orash.
Curatza aparatorile de noroi de vopseaua masinii si cauciucurile de vopseaua jantelor, ca "dau" a dacie vopsita in fatza garajului de nea ionica dupa 2 sticle de vodca (banuiesc ca oricum aveai de gand)
Se vede din avion ca "botoanele" din scrumiera nu sunt de acolo Pozitia e buna (si la mine scrumiera e 100% inutila) dar poate gasesti neste botoane mai de treaba sa se potriveasca estetic acolo.

Cam atat FELICITARI!!! Pentru toata munca: felicitari, o gramada de lucru.
Pentru mecanica:
La frana: Ai verificat conductele de frana, sa nu fie imbatranite? Te chinui sa schimbi tot la sistem si la sfarsit iti pocneste o conducta.
La motor: Axele cu came, sunt dupa gustul fiecaruia. Si mie mi-a placut cum fugea cu axe de 1.1
Modulul, sincer, nu prea are importanta de care e, ci sa mearga cat mai bine! Am mers cu cehesc, nemtesc, frantuzesc, nici nu mai stiu ce am acum pe masina, mi se pare ca romanesc [asta a fost cel mai multumitor]
Fisele: frantuzesti? Sigur nu-s imbatranite? Daca nu, marfa.
Amortizoarele spate? Pe gaz, de oltcit clasic sau alta rabloanta?
Aia cu limitatorul de frana, nu o inteleg, prin decelerari, te referi la franare?
Acum, aspectul:
Intr-adevar, cum a zis si Hofy, culoarea e ciudata si foarte marfa.
Daaaar...
Unele chestii care nu le-ai facut, probabil din lene...
Nu puteai sa scoti caucioacele de pe jante, sa le faci calumea?
Toba finala, nu puteai s-o dai jos, cand ai vopsit-o? La fel si cu aparatorile de noroi.
Sunt vreo 2 poze in care se vede un fel de "degrade" al lacului. Acolo, era loc de mai bine.
Interiorul: a iesit bine, material la fel ca ala, vreau sa folosesc si eu pe fetele "mari" de usa, alea cu manerul de la usa si de la macara.
Bordul superior, alta varianta de "impaturire" lipire a materialului, la curbura, n-ai gasit? E putin cam inestetic.
Per total, a iesit foarte bine masina, o culoare intre si
Sincere... Felicitari! hei..eu ce sa mai zic ? Am avut Exclusivitate, ce sa mai ..
Ma bucur ca a iesit asa de frumos si ca am avut cu ce sa ajut cu acest proiect: Coupe S. Jantele is absolut superbe si dau un aer de "pedigri" cum ar spune unii De Motor nu mai vorbim
Bafta cu ea si sa ai grija de ea cat mai bine !!
P.s. : Acum stii ce ai de facut , da? Te duci si o iei pe Gioonitsa la o tura prin Divino, in pui(i) mei Hai s Pai masina poate fi descrisa cu un singur cuvant: Perfecta! Culoarea superba, jentile la fel, combinatie de culori super cool, totul facut cu bun gust si finete. Iulius, felicitari!
Cu toata sinceritatea iti spun, sunt mandru ca am intalnit un prieten atat de pasionat si hotarat ca tine! Felicitari Iulius, si pentru pasiune, si pentru persoana care esti! Abia astept sa ne vedem cu totii, ... dupa bac.
Multa bafta si sanatate Iulius! Bre, din experienta [pe alte masini], full piele se aude ca intr-o hala
Oricum, vad ca la capitolul musculite, gunoaie si praf, a iesit 100% ok. Sau cel putin asa reiese din poze.
La faza cu iesitul de pe usa vopsitorului, daca ai scos-o de la el, la cateva ore dupa vopseala, posibil sa fie cum zici tu, dar a mea, la 1 zi dupa ce era gata, lucea toata. Oricum, culorile difera imens, posibil si asta sa fie o chestie.
E comica, da puteai sa futi un powertape pe spoiler si aparatoare, ca nu dura mult!
Iulius_je a scris: Chiar n-a Multumesc Iulius! Daca scap cu bine si peste asta, vin si pe jos la Galati si fac cinste la tot LEF-ul! julius nu te mai aprinde asa ca nu e bine!
felicitari pt munca si8 investitie dar parerea mea e ca era loc de mai bine ! lacul pare mat, chituiala a fost cam la misto se pare ! se vede ca nu e uniforma adica e un pic cam stramba tabla are onduleuri pe capota si pe parti! deci mai mergea un pic finisata dar, asta e poate data viitoare! dar nu inteleg de ce ai lasat interiorul usilor vopsite in verde ! de ce nu ai vopsito complet???
in rest e ok! Personal imi place masina, culoarea e f misto, as avea un singur lucru de obiectat... mie nu prea imi palce nuanta jantelor. Modelul e misto, dar vopseaua...hm...
Ai tot respectul meu pentru munca depusa! Bafta! Felicitari pentru ce ai realizat.E superb Oltcitul tau,cand am vazut pozele am ramas cu gura cascata.Jantale se potrivesc la fix? Banditu pozele alea cu interiorul sunt dinainte.
(cu precizarea c Normal c felicitari, ai muncit ceva, iar pentru carcotasi, eu am impresia ca la masina asta s-au facut toate odata, iar cand faci pe toate deodata si intr-un timp scurt credetima ca ultimul lucru de care iti arde sunt bibilelile. Retusarile vin pe urma cu multa atentie si cu o stare psihica care sa iti zica "am doar asta de facut pe ziua de azi" Parerea mea e ca a fost foarte multa munca depusa pentru realizarea acestui proiect despre care pot spune ca a iesit perfect si ca a meritat din plin efortul si timpul pierdut . Felicitari esti foarte ambitios . Hai ca a iesit ceva FRUMOS!!
Bafta Iulius Felicitari!! Mul Mistoc in culoare , chiar de nu au fost perfecti in meserie vopsitorii . La chestia deja stiuta sa slefuiasca peste tot si sa degreseze stau prost tare vopsitorii . Rosul este ca de visina putrezita . Asa se vede la lumina zilei . Seara este alta nuanta de rosu . Asa ca isi merita banuteii dati pe vopsea . Putin de lucrat mai are cu albul ( stie deja unde ) si iese meserie cu o linie demna de citroen
Iulius baga mare ca eu nu mai am timp deh babaciunea vrea plimbata la asfalt
Ti-am zis ca asa am avut eu prima masina la culoare vopsita integral de mine si un meserias la mine la servici doar ca s-a copt putin la caldura in camera unde am vopsit-o . Aerul folosit era uscat si cald .
Sa te vad la asfalt de oras ca de semnalizat este usor Ma Pai la tine ma refeream sa dai de volanel stanga sau dreapta
Sa-ti arat odata cum se danseaza pe asfalt cu aceste tipuri de masini , mergem la Braila pe dig ziua pe canicula . Numai cu muzica haiduceasca se merge A fugit permisul de la tine?
Giully4u a scris:A fugit permisul de la tine?

Acu vreo 2 luni Joi Nasol. Ti-as zice sa ai grija de acum incolo, da` sti si tu asta Julius, a iesit super!!! Faina culoarea! Mul Mama! Stai ca eu acum observ. Masina este "vopsita in 2 culori". Rosu si alb. Exteriorul jentilor, manerul portierelor, rama din partea din spate. Zici ca e un tablou pictat cu atentie. De fiecare data cand te uiti vezi ceva nou. Sunt curios ce o sa mai gasesc nou cand o vad in realitate. P Iulius sa vad ce combinatie fac si eu . Pana atunci nu uita ce indicative ti-am zis , si chiar vei da "clasa" S Am recalculat consumul. Din ce Cu reglajele alea de Carfil? Nu ai mai umblat deloc la el? Salut. Cristi, nu am umblat absolut deloc la el. Doar l-am pus pe ma
Iulius_je a scris:S Din cate tin eu minte, ba da. Tubul emulsor de pe treapta 1 era prea mic (180 parca) si carbul nu primea suficient aer pe treapta 1, asa ca acum e tub emulsor de 200, cum e normal. Iar pe treapta a doua mi se pare ca jiclorul principal de benzina e nitel mai mare (92 in loc de 90 sau asa ceva, diferenta e mica oricum). Cu jicloarele tale nu ieseau ca lumea toti parametrii pe stand.
Se tureaza si ramane turat? Sau se tureaza si incepe sa se balbaie? Daca se tureaza si ramane turat, inseamna ca amestecul e nitel mai bogat, dar daca nu se simte la consum, e bine. Daca se tureaza si se balbaie, fara sa moara, amestecul e oprim, daca il mai saracesti nu o sa mai traga la fel. Daca trage aer fals, in general se balbaie motorul la ralenti. Poti confectiona o garnitura de carton intre antetoaza de textolit si talpa carburatorului si ai scapat de probleme acolo. Vezi sa nu strangi carburatorul prea tare si mai ales nu il strange cand e motorul cald, ca se deformeaza talpa.

Bine ca esti multumit de consum. Faina masinuta, desi culoarea nu prea e pe gustul meu, iar jantele mi se par prea tipator vopsite (bine, aici mai intervine si aparatul foto, de multe ori te induce in eroare), dar important e ca tie sa iti placa. 100 aveam pe ambele la benzin Pai consuma mai putin pentru ca tuburile emulsoare sunt mai mari. Cu tuburi emulsoare mai mici, intra prea putin aer in amestec si nu e bine.
Daca tremura la ralenti, trage aer fals pe undeva, cel mai probabil pe la talpa. Daca imi aduc bine aminte, talpa a fost planeizata inainte de demontare si reglare. Asa ca fa dintr-un dosar o garnitura de carton si scapi de probleme: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=115092#115092 Cristi, ia zi si mie, de la ce ar putea sa se comporte asa: la accelerari bruste [ma refer pe loc, ii dau din tija] si da rateu in carburator? Scuze de off topic, Iulius. De obicei rateurile in admisie sunt cauzate fie de
- avans prea mic sau o problema de aprindere ce duce la supraincalzire.
- alimentare deficitara cu carburant (poate fi atat de la pompa de benzina, cat si de la carburator). Vezi aici verifica si furtunul de la capsula de dezinecare, daca e fisurat si trage aer pe acolo da simtome asemanatoare. Mai poate fi si benzina o cauza (daca e proasta, contine apa etc.) Iulius , ai vazut ca fel se comporta carbul meu , facut de mine curat la el cu aspiratorul modernizat
Nu umbla la el . Ada-l la mine cu tot cu masina si ne ocupam de el pe loc
Eventual la mine exista varianta aia numita "buseala" cand nu se mai poate face nimic deoarece papa zilele si noptile cauzand migrene ... mai ceva ca la fumeile alea care viseaxza la "Fetzi Frumosi' made in Spania sau Italia Bre a iesit super masina, cum reiese in poze, acu daca arata si in realitate tot asa felicitarile mele.
Ai avut ceva de tras, si a iesit un lucru frumos, demn de admirat.Sa te tina cat mai mult fara incidente.Spor la bibilit in continuare .

Ps. culoarea parca ar da mai mult spre visiniu decat rosu.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community