addy05
fratele meu are o problema cu dacia
se dau urmatoarele
motor mic 1289
radiator mare - nou
curea ventilator - noua
termostat scos
ulei recent schimbat
antigel pus azi
schimtat tot azi garnitura chiulasa - baga bule de aer in borcan si credeam ca de asta se incinge..avu si o gaurica mica
si se incinge..se ridica acul pe la 3 sferturi si daca nu opresc fierbe apa pur si simplu
de la ce ar mai putea fi ? are cumva legatura ca avansul e legat dupa ochi? adica un mecanic a pornit-o si apoi a mai invartit putin de delcou dupa ochi..
masina are GPL
cristi_s
Pompa de apa in ce stare este? (ma gandesc sa nu se fi rupt ceva la rotor) Este antrenata (poate s-a desfacut fulia) ?Dupa ce ati schimbat radiatorul ati aerisit instalatia? mai poate fi infundat pe undeva vreun canal din cauza depunerilor.
addy05
pai pompa merge..nu am desfacut-o sa ma uit exact la ea dar merge ca am deschis un aerisitor si curgea apa
am facut aerisirea..azi schimband garnitura golii tot si pusai antigel..si aerisii apoi...
addy05
alte pareri ?
Bobytzul
addy05 a scris: fratele meu are o problema cu dacia
se dau urmatoarele
motor mic 1289
radiator mare - nou
curea ventilator - noua
termostat scos
ulei recent schimbat
antigel pus azi
schimtat tot azi garnitura chiulasa - baga bule de aer in borcan si credeam ca de asta se incinge..avu si o gaurica mica
si se incinge..se ridica acul pe la 3 sferturi si daca nu opresc fierbe apa pur si simplu
de la ce ar mai putea fi ? are cumva legatura ca avansul e legat dupa ochi? adica un mecanic a pornit-o si apoi a mai invartit putin de delcou dupa ochi..
masina are GPL
Si masina mea are gpl si nu miriie
Ai elice pe fulie sau electrovent?
Cind se incinge de ii sar ochii radiatorul daca pui mina pe laterale frige de nu poti tine mina pe el ?cu electroventilatorul mergind sau cu elicea pe fulie .
Platina 0,35-0,4 mm cu lera
Poti regla avansul static cu becul gasesti semnul pe volanta pipa sa fie spre pist 1 pui lampa de control intre iesirea de la platina si + slabesti piulita care tine delc si incepi sa il rotesti de citeva ori ,pozitia o gasesti cind se stinge becul contact desf .
-Stringi piulita dar nu definitiv
-Pornesti motorul si rotesti de delco stg/dr de ordinul 1-2 mm pina obtii un mers rotund
-Cu temp motorului daca toate ar fi in ordine Rad nou ,term scos ,ce mai ramine capac de pompa de scornicesti ca stiu ca modelele noi au turbina de al si sa nu ai surprize .
-Daca si cu el inlocuit cu vent mergind fara termostat tot da sa fiarba atunci
a) undeva opturat pe circuitul de racire
b)antigel prost cu punct de fierbere sub 100 C bagat
Ex Decembrie gasesc borcanul gol zic na necaz gasesc buba imediat caloriferul varza era din al si avea 3 ani.
-Cumpar calorifer de Cu
-Cumpar 1 L antigel era in ambalaj galben
-Inlocuit calorifer
-Comp antigel 0,5+0,5 apa chioara
aerisesc cu motorul pornit si putin turat mai string 2-3 coliere
-Vad ca se umple aproape borcanul cu apa si furtunul care venea din termostat la pompa parca era gituit (facut vid in el)
-Nu mai retin ce aratau cesurile de la bord dar electrovent nu pornise deci nu avea 98 C
-Mai repet o data operatia idem na necaz
Fug la peco iau 3 l antigel parca verde
-scot toata posirca si din radiator si din motor torn cu furtunul o galeata de apa apoi inlocuiesc antigelul fac aerisirea totul ok sper sa te ajute cu ceva
addy05
a venit iarna,nu am mai avut probleme
sa vedem la vara ce o sa fie
moro
sa nu fie garnitura de chiuloasa ciupita
eu asa am patit
am schimbat garnitura si surpriza nu mai fierbea