Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B 94 VYP
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
a fost super tare faza cand a aparut motociclistul ,toti am crezut ca este o ea si am spus sarutmana ,noroc ca avea motorul pornit si nu cred ca a auzit ,dupa care l-a luat roxi la vrajeala si a plecat rosu ca racul la fata Felicitari si bafta in continuare!!! supeeer masina
ti am vazut-o odata cand ai trecut pe la claudiu
da am ramas pe mute dion cauza masinii
ca fraieru nici macar nu te-am salutat
azi in urma unor teste pt legalele de la buzau am ramas pe la 6000rot/min fara elicea de la motor care s-a facut praf +radiatorul de apa ....deci are cineva o elice +mansonul care vine pe elice si racul de la piulita de 41? contra cost iti dau eu lascone Nasol pentru Lascomobil de la ce a cedat elicea? Cred ca de la dezechilibru sau de la pierderea umiditatii minime a materialului. Pacat ca Lascu e la Buc. si noi in Craiova, rac si piulita aveam. Elici tot din cele belite dar facute pentru iarna, adica cate o pala taiata din fiecare grup de trei , simetric.
AdyAero a scris:de la ce a cedat elicea?
Plasticul, in timp, imbatrineste si-si pierde proprietatile elastice. Tinut motorul ceva timp in turatia maxima ............ salutare

ceva noutati
poze noi cu masina
bogdanlascu a scris:cam veche descrierea

motor 1.3gt turbo 100hp/184nm/la 0,6 bar
top speed mult
0-100km/h sub 10 s


nimic nou ah *tui poponeata ei de creata ca alta poza nu gaseai bogdane ca sa glumim putin

mai ai si alte poze ca cea de a doua.
asa am acoperi aria de interes mai bine
cel putin pt barbati Astea sunt ramforsari facute de tine?

din cate stiu eu da,sunt facute de el vroiam sa intreb daca nu sunt probleme la ITP, dar dupa ce dai cu teroson plus niste noroi de pe strada...nu se mai pune problema sa observe cineva. Mai am eu niste poze cu lascomobilul...sper sa nu se supere pe mine daca le atasez...oricum super masina, super proiectul...FELICITARI!

Pozele sunt de la salonul organizat in cinstea zilei de tuning ROMANIA!
http://img155.imageshack.us/my.php?image=img0771vk4.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=img0978rr3.jpg
http://img141.imageshack.us/my.php?image=image917ut6.jpg
http://img225.imageshack.us/my.php?image=image918bs1.jpg

Sper ca nu o sa se supere Bogdan pe mine...dar am vazut ca e cerere de noutati...si daca tot am fost acolo si am pozat-o am zis sa le si pun.

RESPECT Bogdane pentru tot ceea ce ai facut! ramforsarile le-am facut pt a rezista la un eventual cabrio ,poate la vara ...... sper ca pana la urma o sa faci alt cabrio
nu de alta dar asta e perfecta
sper sa castig la loterie si sa te conving sa o modifici si pe a mea la fel
nu spun ca ar fi scumpa manopera
dar cred ca in afara de munca ai investit foarte mult in masina
bogdanlascu a scris:ramforsarile le-am facut pt a rezista la un eventual cabrio ,poate la vara ......


e ok cabrio. Lasati omul in pace sa-si indeplineasca visul
radiator ulei suplimentar

una bucata reductie pt a imbina conducta cu furtunul

si reductia pt a a putea pune 2 conducte de ulei adica 4 ,1 unge chiulasa st ,1 chiulasa dreapta,1 turbina si ultima trece prin radiator si mai scade temperatura uleiului frumos super tare nitel de lucru si o sa arate si elegant. dar se misca foarte elegant stiu. cine sa arate elegant? peisajul in care sta radiatorul tau...bre lucrurile astea nu trebuie sa fie neaparat elegante,e masina de alergat nu de pozat
bogdanlascu a scris:ramforsarile le-am facut pt a rezista la un eventual cabrio ,poate la vara ......

Daca o faci cabrio te pun direct pe: http://cocalari.com/
Lasa dracu masina in pace om nebun! Te mananca palmele? Apuca-te si modifica-ti Loganul ca Oltcitul arata perfect asa cum e!!! da gogule ,cand o sa fie cabrio si bag o muzica marfa gen beibi minune .....eee hai mane ...ca motorul ala e sexy si asa ... nu are doar turbo
Daca o faci decapotata esti meserias, dar te lasa bulangii sa umbli cu ea pe strada asa? Plus ca trebuie sa fi si atent la sistemul de decapotare, sa fie etans, sa nu te trezesti cu apa in masina.
Oricum, cum pana mea sa nu arate bine un Oltcit decapotabil? Cred ca fac astia ocheanele pe strada mai rau ca la Lamborghini. motane, hai sa o decapotam pe a ta si iarna o sudam la loc un nou look (capota este de fibra ....mare porcarie.....)

frumos, noua grila si capota

o mare porcarie? la fel si aripile de fibra, din cauza vibratiilor, in timp crapa mama da ce look misto i-ai tras...

lsaer frate ... ce mai ceva modificari la look si la radiatorul de ulei


bogdane sa nu mai bei inainte sa faci poze ca iti tremura mana frumos, dar spatele? are si el parte de modificari
bogdanlascu a scris:un nou look (capota este de fibra ....mare porcarie.....)


ti`am spus ca fibra e o porcarie ... spor la treaba am aflat prea tarziu ca fibra este o porcarie dar mergem inainte,vine iarna ma gandesc ce sa-i mai fac.........daca mai am ce sa fac asa am inceput tuningul in '88
ce vremuri dom'le...pe atunci aveam masinuta cu pedale si mergam pe camp cu ea lascu avea o masina mai mare,tot cu pedale,dar cu motor...
p.s. nota 10 pentru focalizare!
bogdanlascu a scris:asa am inceput tuningul in '88


Hehe... ce misto la vremea aia HOF-u avea 1an, eu 8... ma dadeam mare la vecini ca oltcitu merge cel mai tare din lume o sa mai caut poze ......, am cu oltcitul cand era virgin adica alb ,tanar '86 ,0 km ,io 14 ani......vremuri.................trebuie doar sa mai caut A
bogdanlascu a scris:ceva modificari la look si la radiatorul de ulei




fain
Dac Aveam deja Jawa 175 sport tunata atat la motor cat si la cadru
Cilindree comprimata si evacuare rapida . Doar rotile cu cauciucuri erau originale la ea ...
Si avea pedale de sprijin care ajunsera sa fie mai mereu sudate la cate busituri lua motorul
Ce se stia de oltcit la vremea respectiva ? Un trabant imbunatatit si majoritatea fugeau de o asa masina . Mai ales confundau motorul in 4 timpi de pe Special cu 2 timpi de pe Trabant .
Mentalitatea nu s-a schimbat prea mult . De ce ? Tentativele de boieri aveau masini Oltcit care nici macar nu stiau unde este joja de ulei astazi un mic upgrade la evacuare ,dupa turbina am pus un racord flexibil sa mai ia din vibratii si am pus o aparatoare de aluminiu peste turbina si evacuare poate nu o sa mai bage atata caldura in compartimentul motor vineri seara vyp-ul a dat un mic examen(presiune doar 0,7-0,8 bar) ,victima o alfa romeo 2.0 jts 170hp scorul va las sa-l ghiciti,
a fost cu plecare de pe loc odata si de 2 ori din mers
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community