Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club RM '90
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Oltcit Club RM '90 crem 55600km reali
-luata de noua (mai am si acum factura )
-fara modificari esentiale
-carburator Solex 28CIC4 nou, pus acum 2 luni
-amortizoare Monroe spate (urmeaza fata)
-pneuri 165/70/13 Debica Passio fata
175/70/13 Michelin MXT Energy spate
-praguri fibra+bare Nova fata si spate (don't kill me la data respectiva n-am gasit bare de fibra pentru Oltcit decat la niste scoruri astronomice si livrare in 2 saptamani)
-pedale de raliu D&W (ofera confort in condus, mai ales ca imi place sa franez cu piciorul stang)
-consumabile de calitate: ulei motor Total Activa 7000 10W40, ulei c.v. Urania (pt. Iveco, a modificat complet functionarea, in sensul ca nu mai "fluiera" aproape deloc), bujii Bosch H6DC (cu etansare pe con si hexagon de 17, super bujii), fise siliconice Tesla, filtru ulei Champion G101, curele distributie Pirelli, etc.
-viteza maxima atinsa de mine 140km/h mai mergea dar n-am mai vrut sa o calc.
Masina nu are multe modificari pentru ca imi place asa cum este, am cautat sa las totul original, fara improvizatii, plus ca pana acum de-abia am avut banii necesari mentinerii ei pe linia de plutire, lucru ce se vede in aspect. Acum s-a schimbat oarecum situatia. Urmeaza la anul mult amanata reconditionare totala a caroseriei (trebuia anul acesta dar din motive de nuntzi, s-a mai amanat un an ).
Probleme avute de-a lungul timpului:
-cutie viteze blocata in marsarier din cauza contactului pentru lampi (pe la 10.000km),
-schimbat kit ambreiaj de doua ori
-schimbat arbori cu came la 35.000km
-schimbat garnituri torice la conducta retur ulei dreapta de doua ori (asta m-a enervat cel mai mult, desfaci jumatate de motor pt o garnitura de proasta calitate facuta la Fartec)
-reglaje multiple la frana de mana (RMistii stiu de ce ), pe care am reusit intr-o vreme sa o fac, dar masina a stat pe bara 6 luni cat timp am fost plecat in Franta si de atunci s-au cam intepenit si nu mai tin)

-schimbat arbori planetari de doua ori (iarasi calitatea)
-pivoti, bielete, rotule etc. se intelege doar suntem in Ro .
-vreo 3 accidente usoare, ale caror urme se mai vad si acum
Poze sper sa pot pune in curand, o sa imprumut o camera digitala.
cristi_s a scris:...bujii Bosch H6DC (cu etansare pe con si hexagon de 17, super bujii)...
Cu hexagon de 16, stiu dar de 17, n-am auzit inca. 16, corect, dar 6 e langa 7 pe tastatura , mii de scuze, n-am verificat textul Am reusit si eu sa prind combinataia magica vreme buna+camera digitala. Rezultatul e propriul Oltcit Club RM (cam murdar ca a tot plouat zilele astea in Brasov):

pupa a scris:fiecare masina prezentata pana acum in acest topic a avut parte de critici sau laude!...


Nu prea. A mea a cam trecut neobservata. Niste critici nu stricau. acuma na... inseamna ca masina ta este ok!
uite... iti laud eu jucaria!! RM-ul lui cristi are frana de mana spate functionala!!!! plus sticker cu citroen. continuati si voi, eu am spart gheata!! Critici mey, nu laude. Ca daca nu critici ceva, nu descoperi ce mai poti imbunatati nimic. Ca daca zici "mama ce frana de mana ai", ce mai poti sa ii faci? Nu te mai gansdesti la frana de mana hidraulica. bine atunci... critici zici, eh??
de ce nu ai frana de mana hidraulica?? tocmai tu, raliistule??? Un mic update al situatiei (ca tot e mai in fata fostul topic, actual rubrica ), pentru cine nu stie masinuta ):
- inchidere centralizata+alarma
- volan de raliu (de kart mai degraba )
- bare de torsiune de CS pe spate
- aprindere electronica de TRS
- carcasa filtru de aer de TRS cu 2 separatoare inseriate (unul de TRS si unul de 1100)
- ulei motor Castrol RS 10W60 Racing
- chedere suplimentare pe rama usilor
- faruri Franta
- amortizoare sh Boge pe fata
- ceva mai multa rugina
cristi_s a scris:- chedere suplimentare pe rama usilor


Cum devine treaba cu chederele astea suplimentare? Poti sa dai ceva detalii, eventual poze? Pai sunt niste chedere din alea de se lipesc la geamurile caselor, luate din Praktiker. Din pacate nu prea stau ele cum trebuie pe toata circumferinta usii, dar e ok. Un alt dezavantaj e ca trebuie sa tragi de usa mai tare ca sa o inchizi. Dar macar nu mai vajaie vantul asa tare daca sunt chederele masinii imbatranite si intarite. Aha, e bine, ca si mie imi trecuse prin cap ideea asta cu chedere de usi/ferestre, din alea autocolante. Ai pus numai pe-o parte (ex. numai pe usa) sau si pe partea opusa (ex. si pe stalp)? Si... e rezistent adezivul ala sau trebuie schimbate din 2 in 2 luni? am vazut ca ai pus bare de cs. Cat ai lasat-o pe spate si cum se comporta? Ca vreau sa pun si eu bare de cs zilele astea si nu m-am hotarat daca sa o las un dinte sau doi. Am pus numai pe rama usii. Masori latimea minima a ramei ( in partea de sus) si cauti un cheder care sa vina bine pe latimea aia. Probleme cu adezivul nu sunt, dar trebuie sa vezi exact unde calca chederul pe usa (eventual ungi cu vaselina chederul, inchizi usa si marchezi traseul chederului pe usa, dupa care cureti bine vaselina si lipesti chederul), altfel s-ar putea sa se dezlipeasca pentru ca trece pe langa chedeul masinii (la mine asa s-a intamplat in partea din fata a usii). Probleme cu desprinderea nu sunt, la coltul din spate sus a mai comentat el dar l-am aranjat cu superglue. O sa fac si ceva poze daca am timp. Oricum ideea e simpla, pleci de la coltul din sus spate, cel care e singurul in unghi drept aproximativ, restul sunt curbe. ai pus cauciucurile de 165 si 175 pe jantele de oltcit sau pe superbal;on de dacie? Pe jante normale de Dacie (modelul care s-a montat pe RM si RT, adica cel de dacie veche, cu modelul nou freaca in aripa si cu 155, astea noi au alt offset). In ultima perioada ai reusit sa o faci sa mearga bine, nu mai tremura, nu mai da in nas ... si parca si nu mai simtit miros de gaze de esapament ... sau m-am obisnuit eu ?
Trebuie sa faci caroseria si neaparat un strat nou de vopsea si lacuita
E bine cu critica ? O intrebare sau o remarca, ma rog de mult am vrut sa te intrab da am uitat, de ce nu iti gasesti tu niste spoilare de TRS in loc de cele de NOVA
Andrei__Octavian a scris:de ce nu iti gasesti tu niste spoilare de TRS in loc de cele de NOVA

Pentru ca ala de Oltcit in spate nu acopera toba de esapament, asa cum vreau eu, iar ala de fata din fibra nu mai gasesc decat jafuri care crapa si daca le atingi mai tare. Asa ca, deocamdata, Nova. Corect Asa ca, deocamdata, solen Eu nu ziceam de fibra, eu spuneam de spoilerul original de plastic de oltcit . Pai la ora aia, explicatia era extrem de simpla: bara fata de Oltcit de plastic ma costa mai mult decat am dat pe ambele bare de Nova, plus lampa de ceata. La modul in care pe ambele bare de Nova plus lampa de ceata am dat 880.000lei, iar bara fata de Oltcit era 1.600.000 lei la magazin si trebuia sa astept o saptamana dupa ea. Si pe vremea aia nu prea ma dadeau banii afara din casa. plus ca nu stiam de forum, ca sa iau de la cineva mai ieftin Acum, a ramas asa, la accident am vrut sa o schimb cu una de Oltcit, dar cand am vazut ca bara nu a fost afectata si si-a revenit, desi a fost indoita serios, am decis sa o pastrez. Eventual ma gandesc sa o prelungesc, sa vina bine si la decuparea rotii, si sa o modific nitel si sa nu se mai vada ca e de Nova. A
geani29 a scris:A Meeey, fara flame uri pe topicul meu ca va dau afara. Glumesc, evident. Barele alea au si ele avantajele lor, dezavantaje si mai multe, unora le plac, altora nu, oricum, dupa cum s-a observat, la mine aspectul nu conteaza extraordinar de mult, principalul a fost intotdeauna sa mearga masina cat mai bine si sa fie cat mai sus din punct de vedere tehnic. Astea au fost fondurile, alea au fost prioritatile, cine stie masina stie cum merge, putini stiu cum merge cu adevarat si cat poate duce ca deh, volanul ala si pedalele de raliu nu sunt chiar degeaba. Din pacate masina sufera la capitolul tabla si din pacate nici anul asta nu va vedea revizia capitala mult asteptata, dar la anul cred ca o rezlov. Oricat ar costa. Ce mai e nou la masinuta ta Cristi? Nimic. Astept perioada favorabila sa schimb si pe dreapta fata pivotii, rulmentul si discul de frana, sa pun sus plafonul si plafoniera cu intarziere si sa schimb sonda litrometrica si sa vad pe unde curge rezervorul cand iau curbe la dreapta si...muuulte. timp si chef sa fie Te ajut sambata cu ceva? Depinde de vreme, vremuri, chef si ... Cipri, cred. Gasim noi ce sa facem la a ta, daca nu, gasim la a mea In sfarsit am schimbat rulmentul pe dreapta fata, pivotii si discul de frana. De asemenea placutele de frana pe fata si am montat tapiseria de plafon reconditionata. A iesti foarte bine. Mai am de schimbat o groaza, dar nu prea mai am chef. pana una alta, am un abtibild nou, imens, pe capota. : Ulei in cutia de viteze: Addinol 75W90 sintetic.
Traseu nou la furtunul avansului vacuumatic. (mama cu ce banailtati ma dau mare ) Cand montezi vestitele intrerupatoare la usi ? Nu de alta ... dar cu alea vechi risti sa strici computerul de bord Noutati destul de vechi. Am montat vestitele intreupatoare de usi de Cielo (au necesitat alte gauri de prindere/masa), sunt net superioare calitativ. Am mai montat si duze de spalator de parbriz cu cate 2 jeturi, de Daewoo Tico (sunt cam marisoare, dar nu asta conteaza), a trebuit largit orificiul de trecere prin capota.
Uleiul in cutie este super, nu se mai simte deloc in turatie trecerea de la ambreiaj calcat la ambreiaj liber.
Intre timp masina a mai suferit o tamponare usoara in spate, in Cluj (care ziceai ca RM ul nu are frane ca lumea? ca masina care m-a troznit era din aia ciumeaga, cu ABS &stuff ), cu efecte minore (s-a mai umflat putin aripa drerapta spate si a mai cazut rugina.
A, si chestia negativa: incuietoarea stanga face fitze dimineata, merge foarte greu si actuatorul nu reuseste sa imi desuie usa. In curs de remediere si asta, doar ca frigul si programul de lucru ma fac sa nu pot lucra la masina decat in weekend.
(daca scriam doar un "Up" era cam anost, nu? ) Iar noutati vechi. Am reusit in sfarsit sa fac o instalatie de alimentare a becurilor de far asa cum vroiam. Cu relee si fire groase pe partea de alimentare a becurilor de 100W bucata. Problemele electrice insa continua, se pare ca nici cu alternatorul asta de l-am pus acum nu am bafta, pare sa fie arsa puntea mica de diode, nu incarca deloc la turatii mici, indiferent de consumatori. De remediat (mrclradu, hai cu releuuuu... )



Va urma!
Bueeeei, ce misto arata deja!!!!!! Ce aveti ma cu oltciturile de le faceti cabrio ..s-a mai intamplat un eveniment de asta si pe alt forum
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=34312&page=17 O sa vezi in versiunea finala. Sper ca versiunea finala nu va fi rematul Muti si volanul pe mijloc? E o idee ! Ma uit la masina ... si am atatea amintiri faine in ea ... o vad asa de ... cabrio ... ma apuca melancolia ...
Zilele frumoase cand mergeam cu ea la Sf. Ana si ne dadeam cu ea pe zapada ... cand meream la pizza ... si multe altele ...

Mi-e dor de CFY!!! Bine ai venit in clubul posesorilor de Oltcituri Cabrio

Razwan - masina asta trebuia sa aiba si o versiune cabrio.... arata genial asa sunteti malefici! dar ar trebui sa faceti rost de niste paravane(nu stiu exact care este termenul) care vin montate in spatele scaunelor pentru a diminua curentii de aer care apar la viteze superluminice.

Ramane vopsita alb, urmeaza saptamana viitoare, in functie de timp (mai am de pregatit o masina pentru tinichigiu), montajul final. Daca aveti comentarii, sugestii ar fi binevenite. Dati-mi o solutie pentru a acoperi taieturile de la stalpi, arata rau asa si tamplar sa-mi faca o chestie de lemn care sa acopere lateralele nu gasesc. frumos frumos sa inteleg ca asta e doar fillerul?sau e vopsita alb acum?

later edit,acum am vazut ca ai postat cu cateva minute inaintea mea
solutie de bagat in stalpi...spuma poliuretanica o lasi sa se intareasca apoi chit de fibra si daca mai e nevoie chit de finisaj si apoi vopseala P
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community