Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 11 R - Albastrica

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Oltcit Club 11 R
Schimbat cam tot... set 1300 TRS, cutie 4tr.franta, amortizoare, bucsi,etc.
Bricolata a la faberplast Craiov, flaps eleron, proiectoare, neoane dinamice, vopsita albastru serai-terosonata cu clor cauciuc, schimbat scaune fata (Fiat), volan sport, jenti aliaj (fondmetal) 175/60/13, linie audio Alphine(MP3), statie JBL 4000 +subwffer 500w, alarma cu inchidere centralizata, geamuri ionizate + parasolar.
Am avut motor comprimat 1300/1100 si am topit un piston in mai putin de 5000km, cutie TRS cu pinion tr.5 de nova(buna la drum lung).
Viteza maxima 150km/h... La vale 200
bmarianm6 a scris:Oltcit Club 11 R...cutie 4tr.franta...cutie TRS cu pinion tr.5 de nova(buna la drum lung).
Mariane, folosesti ambele CV in acelasi timp Caroserie impecabila / Clor-cauciuc si vopsea albastru metalizat, bricolata, Geamuri ionizate, Neoane dynamice cu leduri, System audio Mp3 Alphine, Statie 400 w JBL, Subwfer 250w Philips sau 1000w JBL, Condensator 1,2gf, Alarma-Inchidere centralizata + portbagaj, Jenti aliaj si flanse, Cauciucuri noi 175/60/13, Proiectoare, Set motor 1300 TRS cu chiuloasa si aprindere electronica TRS, Cutie 5 vit TRS, RAR 2007, Volan sport, Scaune Fiat Punto, etc.
Pret : 2000 euro.- 1500 fara linia audio... Tel 255,42,13 / 0724.366.049




P.S Merg si jenti de 15"
Domle da sa stii ca e frumoasa masina.Ai muncit un pic ca sa o faci asa.Eu zic ca e pacat sa o vinzi,dar daca iti vei lua una mult mai buna si mai performanta se merita.Oricum si pretul zic eu ca e pe masura.Ce imi pare rau e ca nu am eu banii astia ca as lua-o eu.Mult succes la vinzare.




Sunt un foarte probabil client.
Am un 12 TRS din 94 si nu a renunta la nici unul din avantajele acestui model.
Adica: discuri de frana la cutie, frana de mana pe fata, grupul motor-cv-carb (consum 10 in oras si 6 afara), nu stiu de ce dar porneste la prima cheie, turatia motorului merge pana la capat in sarcina (netestat dar asta este tendinta, probat pana la 7000+), nu se infunda carbul.
Deci te rog sa dai mai multe detalii, inclusiv probleme pe care le-ai rezolvat recent, cel mai important la trenul de rulare ( rulmenti cu ace bare fata, bucse teflon spate, etriere spate, etc.)
Esti primul proprietar? Daca nu cine a fost si daca a fost garata, eventual un kilometraj REAL aproximativ.
Pentru ca sa dispun de toti banii trebuie sa vand TRS-ul meu care de alfel este plin de perspective si de care sunt extrem de atasat.
Motivatia mea este una economica. Stiu ce costuri presupune o serie de modificari de genul celor pe care tu le-ai facut deja.
In final ca sa fim corecti trebuie sa recunosti ca respectul de care ai avut parte a fost cel scontat si poate ca si tu ai prins gustul si simti nevoia sa mergi mai departe.

Cu stima,
Edward Ciaia Sant al II-lea propietar, masina nu a suferit nici un accident, nu are un gram de rugina, toata articulatia este schimbata, , motorul a fost initial de 1100 si este facut de cateva luni cu set nou. chiuloase, carburator si aprindere noua, planetare, toate de TRS, tapiteria, plafonul si mochetele sant noi, evacuarea si tobele deasemenea sant noi, pragurile si barile sant din fibra superfinisate.
Motorul, cutia si articulatia sant impecabile si sant in garantie.
Consumul afara in mod economic (110 km/h) este de 7l/100, in oras nu pot face consumul dar este undeva la 10l( eu conduc mai sportiv)
Vopsitoria a fost facuta cu simt de raspundere cu vopsea si lac de calitate, este terosonata interior si exterior cu clor cauciuc si izolata fonic.
In realitate am investit in ea peste 2000 euro inafara pretului de achizitie, numai sys audio este 1100 euro+ neoane, etc., vopsitul si prepararea a fost aproape 700 euro cu materiale iar mecanica nu o pun la socoteala ca la inceput am vrut motor comprimat si cutie franta 4 tr. pe care l-am terminat in mai putin de 3000 km, asa ca am renuntat la comprimare iar setul nou cu toate piesele: cutie, planetare + articulatie + etriere + conducte + flanse + jenti si cauciucuri + manopera m-a sarit de 1300 euro mai ales ca motorul l-am facut de 2 ori cu piese diferite.
P.S. Masina este impecabila dar subevaluata...
Motivul ptr . care o vand este ca pe langa un golf II m-am apucat sa prepar un Opel Calibra, un vw transporter de familie iar nevasta-mea si-a pus in vanzare dacia ca vrea un golf III sau Cielo si nu mai am unde sa le parchez ca stau la bloc si ma cert cu lumea pe locuri, iar Oltcitul il tin in curtea unui prieten ...
Ptr. mine Oltcitul a fost o rampa de plecare intr-o noua pasiune "TUNING- ASPECT SI RECAROSARI"
Masina poate fi vazuta si testata Vecine toata lumea se uita la ea si mata vrei sa o vinzi Salut Marian,
Ma intereseaza masina ta si vreau sa o cumpar.
Toate bune s-a vandut masina? eu oricum nu am sanse sa o cumpar decat daca o vand pe a mea cu cat am luat-o acum doua luni. Daca nu reusesc sa o dau convenabil trebuie sa contiunui chiar daca in final ma va costa mai mult dar cel putin treptat. Bafta! edyro
S-a vandut... A intrat pe maini bune Buna Corina !!! In custodia cui este (mai este) Oltcitul ????
Mai functioneaza, cum mai arata ... ???? am vazut masina anu trecut la nationala,arata si mergea bine Buna Marian!
Cum spuneai si in postul de mai sus (din 2005) masina a intrat pe maini bune, cu alte cuvinte este si va fi in continuare in custodia mea Este la fel de frumoasa ca si in prima zi in care am cumparat-o, merge la fel de bine si nu a trebuit sa schimb nimic la ea.
Sunt supermultumita de ea, nu as da-o pentru nimic (valorile sentimentale sunt inestimabile)
Ceea ce ma distreaza e ca, ori de cate ori o parchez langa alte masini (care mai de care mai noua si de firma) tot albastrica mea e cea care atrage atentia Poate suna a lauda pe aici, dar asta este realitatea ...
In rest, toate bune !

Arata foarte bine albastrica .
Succes in continuare!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community