Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

SM 84 PAL
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
revin cu ceva poze noi, deja am facut interiorul cu galben si negru, da momentan nu am poze din interior, am modificat un pic si farurile(am scos plasticul portocaliu), masina are acuma anvelope Firestone de vara13x70/165 pe jantele de Citroen(tot de tabla dar is mai late o idee si sint decupate asa ca is si mai usoare un pic), iar pe jantele de oltcit originale anvelope de iarna Vredestein, nu stiu exact dimensiunile dar stiu ca pe fata is de 13x145 si pe spate de 13x155. Becuri de pozitie albastre, becuri tip halogen, cu gaz Xenon in interior(cel putin asa scrie pe ambalaj ) emit lumina alba 100w, La motor nu m-am bagat ptr ca fostu proprietar zice ca a bagat in el set de 1220, acuma eu nu stiu exact daca e adevarat sau nu, dar merge masina intradevar mai bine decat un 1100 stock. mai revin cu noutati cand o sa mai fie
Un alt albastru electric,ai grija de masina ca sunt rare culorile astea Set de 1220 ????
ce set e asta ca eu nu am auzit de el? Cred ca e de GSA bre...

Revin cu poze mai noi, asta e de 3 zile. Revin cu noutati, masina are acum si capace pe roti si spoilerul din spate crapat a fost lovita in parcare, am scapat usor zic eu, e crapat doar spoilerul spate, putea sa fie mai rau, partea rea e ca nu stiu cine a fost, iar eu trebuie sa repar spoilerul daca se poate, numai ca eu nu am mai lucrat niciodata cu fibra de sticla. In rest urmeaza muzica, folii pe geamuri, si un eleron si cred ca ma voi oprii la atat cu oltcitul. setul de 1222 cm3 e de gsa cu siguranta. S-a reparat si spoileru spate, acuma e ok ma trebuie doar vopsit. Ma tenteaza acuma o toba finala sport, intermediara nu o scot ptr ca imi place sa circul cu talon fara e cam nasol . as intoarce intermediara pe partea stnag, ptr ca am deja gaura decupata in plasa de la spoiler si din cate am vazut eu intermediara e in linie dreapta si( daca am vazut eu bine) as puteao pur si simplu intoarce pe sanga, sau ar trebui taiata si sudata?? Dar nu asta e problema cea mare ce ma tine in loc ci faptu ca pe stanga sant si sistemele de alimentare si busonul si punand toba finala pe stanga nu vreau sa deteriorez cumva in timpu mersului, din cauza temperaturi mari degajate de toba finala, sistemul de alimentare, sau toba finala deja nu mai degaja deja asa temperatura mare??? Asta nu stiu, ptr ca nu m-o tentat niciodata sa pun mana pe toba cu motorul cald ca cine stie. Dupa miscarea asta urmeaza si un volan sport, sau volanu va veni mai intai, nu stiu, ma mai gandesc, depinde daca se poate scoate toba pe stanga(ptr ca nu vreau cumva sa se topeasca ceva si sa pierd benzina in timpu mersului si nu numai) N-are ce sa se topeasca. In legatura cu toba, vezi topicul lui Valib - Toba sport home made - sau ceva de genu asta la vanzari cumparari. S-ar putea sa-ti placa ce vezi acolo As vrea sa schimb satelitul din dreapta, ptr ca am avut probleme cu el din cauza ca nu facea contact la faza scurta si nu aveam faza scurta, pozitii si faza lunga da, l-am desfacut l-am curatat, faza lunga merge, dar uneori nu merge ledul din bord care indica cum ca ar functiona si tot cobor din masina cand ponesc sa vad daca merge scurta sau nu Nu demult am primit un satelit nou cadou de la o cunostinta care are ceva mag cu piese auto si zicea ca nu il cumpara nimeni nici asa, dar nu stiu cu circuitele alea din spatele bordului, nu m-as baga sa nu cumva sa scot ceva mufa mufa de pe acolo sa ma trezesc ca nu mai merge altceva, sau se poate schimba usor, ca volanul trebuie scos aia e clar, dar e cu bordu ca daca il scot cu siguranta nu mai stiu sa-l pun inapoi. Nu e chiar atat de complicat. Iar cu incurcatu mufelor... Sunt facute in asa fel incat sa nu se potriveasca aiurea, doar fiecare la locul ei. La satelit iarasi nu ai ce incurca, are o mufa babana. nu o pierzi. Prima data e mai greu... cu emotiile Altii au ajuns pe luna si merg spre marte ce naiba... Doar si bordu ala a fost facut de oameni... e drept, au fost morti de betzi cand l-au proiectat da no... satelitul din dreapta are o singura mufa mare galbena...n-ai ce sa incurci acolo Mey Hofy, intr-adevar or fost morti de beti proiectantii, dar nu cand au gandit satelitii aia PRN. Pe bune, mi se pare super ergonomic bordul. Si nu numai mie. Si mie, ca ergonomie imi place bordul foarte mult, inclusiv satelitii sunt mai mult decat ok... Vorbeam de dificultatile depanarii. E minunat cand pui totul la loc si ai 3-4 hibe de contact, desfaci, refaci, ai alte 3 hibe de contact si tot asa Mai ales cu becurile de jos (benzina, pres ulei, incarcare), becuri cu fundu' carora aproape inevitabil vei lovi muchia inferioara a bordului si se misca foarte usor. Plus cablu ala de km care are o lungime suplimentara de parca s-ar fi bazat pe el sa tina ceasurile... Si cand te gandesti ca mai trebuie sa iti bagi si mana acolo cu totu sa-l pui la loc de cel putin 5-6 ori la o montare de ceasuri. Oi fi eu mai nerabdator... dar ma apuca ganduri macabre de cate ori lucrez prin bord Ca idee nu e greu deloc... nu prea ai ce strica/incurca pe acolo... trebuie sa fi debil sa nu reusesti sa le refaci cum trebuie... Pai mey, de ce crezi ca la cablul de km ai innadirea aia la roata de rezerva? Se desface cablul de acolo, dupa care scoti bordul afara. Dupa ce termini treaba, bagi bordul la loc cu cablu cu tot si imbini cablurile. Am incercat si metoda asta... mai am si eu momentele mele de stralucire Imi cade foarte usor cablul de pe ceas... nu-mi permit sa umblu la imbinarea de la roata de rezerva dupa ce am montat bordu la loc, ca in 90% din cazuri trebuie sa demontez din nou bordul sa pun iar cablul ala cretin pe ceas. De vina e cablul, ca tot asa usor imi cadea si de pe bordul RO si tot asa cade si de pe cel FR.
Mey cristi, iar am facut topicul cuiva muci Pana la urma ramane tot satelitul ala pe masina, asta ce l-am primit am avut placuta surpriza sa aflu ca nu are ledurile ptr pozitie si faza scurta in el, cineva le-a scos asa ca bine ca nu l-am montat si sa vad dupa asa ca ramane asta care merge ledul de faza scurta cateodata(faza scurta merge, ledul nu vrea tot timpu doar uneori) O sa mai vin cu noutati incepand din vara, sa termin faculta si dup-aia ma pun mai serios pe ea
ovidiuSM a scris:surpriza sa aflu ca nu are ledurile ptr pozitie si faza scurta in el, cineva le-a scos asa ca bine ca nu l-am montat


Nu sunt leduri ci becuri cu filament.

Le puteai muta din satelitul actual... nu e mare scofala. Ups becuri cu filemanet Sambata mi-am schimbat si motorasu de la stergator, cel vechi dupa o colaborare de 113.000 km, a multumit si s- dus da sa fiu al naibii de asta nu-i munca de Sisif(cu clasica cheie de 13 normal, ca scule mai destepte n-am avut ) si normal, ca dupa legile lui Murphy, daca se poate intmpla ceva rau sigur se intampla. Dupa ce am desfacut motorasu' ala vechi, trag putin mai incoace de mufa sa am acces mai bun si au iesit toate 4 firele din mufa, alea ce vin din masina si eu n-am apucat sa vad ordinea lor asa ca am ars vreo 6 sigurante pana am nimerit combinatia buna, da si asa treapta intermediara a stregatorului merge ok celelalte sint invers, prima data intra treapta ptr ploaie torentiala(cea mai rapida) dupa aceea vine cea continua, mai lenta nu-i bai, important e ca megre. Hofy, AdyF, ValiB, eu v-am sunat sambata sa-mi spuneti careva care e combinatia buna la firele alea, da pana la urma am reusit, ma rog daca se poate spune asa. . Numa' Bine. Noutati dupa licenta Am ajuns cu bine din Arad, multumesc mult ptr ajutor. In toamna o sa ma orientez ptr un motor de 1300, la asta o sa renunt si o cutie mai buna, sper ca atunci sa termin cu problemele, pana acum nu bine terminam cu una, venea alta. La motor pana acuma in schimb, n-am avut probleme, in afara de lipsa presiunii la ulei sub 2500 rpm. Acuma a aparut in schimb ceva, azi am incercat sa-l pornesc, nu mai porneste nici la dracu', benzina are, curent in bujii baga, ulei este il ineaca pur si simplu, are tendinte sa-l invarta, dar nu-l porneste. Am incercat sa-l pornesc ca si pana acuma, trag ,,shocu", calc ambreiaju' si dau cheie, degeaba nu a mai pornit. Ieri inca pornea la rece f bine, doar cu motoru cald il invartea cam mult, 10-15 sec pana il pornea. Motorul mergea f bine, dupa ce pornea, dar nu mai avea relanti. Azi nu a mai pornit deloc si problema e ca itp-ul trebuie facut pana in 19 iulie, iara daca nu-mi porneste masina ii bai. Vara asta sa o mai duca motoru, dupa aceea ma orientez dupa unu de 1,3. te-ai mai uitat...daca iti vine benzina pe retur? (da jos furtunul de retur, si vezi daca iti iese benzina din carburator)

probabil de aici problema....sau retur infundat, sau cui pontou blocat uneori (pt asta trebuie dat jos capacul carburatorului) La retur m-am uitat, e desfundat, e ok, benzina in carb baga, inca si prea multa si nu porneste, am scos bujiile sa le curat si surpriza erau uscate si nerge, nici un strop de benzina pe ele. Hmm, nu stiu ce sa zic, dupa ce le-am stres cu smirghel fin, a pornit vreo 5 sec, da s-a oprit iar, prea multa benzina banuiesc. Sper sa mai tina motoru 2 luni, mai repede nu sant fonduri atunci trec pe unu de 1,3 sau daca nu gasesc il fac asta de la A la Z cu set nou de 1,1 si o cutie mai buna, normal. ca asta Ro e in stare perfecta da ii cam varza. In fine sper sa rezolv cu pornirea, nu pot sa merg la itp cu un motor care porneste greu si nu sta la relanti. Am mai observat cand am calcat pedala pana jos, in loc sa simt un surplus de putere cu ajutoru treptei a 2a a carb. pierdea din putere si s-o plafonat si dadea sa se opreasca motoru, exact aceelsi simtome ca si cand merge in 3 pistoane, cand am ridicat pedala si a ramas doar treapta 1 in functiune, toate au fost ok Ii posibl ca ceva magarii sa fii intrat in carb si sa infunde tot pe acolo?, filtru nou de benzina l-am pus nici de 200 km. Defapt era cui pontou blocat, acum merge chiar f bine, pana s-a bloca iar noutati or mai venii cat de curand, am terminat in sfrasit faculta si ma pun mai serios pe masina, ca e doar pe la jumate proiectu vezi ca incepe faculta imediat...
io in 3sapt m-am carat de acasa...si o sa vin odar odata la 1-2-3-4-5-6sapt Si in sfarsit am gasit un motor f bun, e de 1100 ce-i drept dar e ok, e de Citroen l-am gasit la un service de dezmembrari autorizat, undeva aici aproape, nu spun unde, doar luni merg dupa el sa nu mi-l i-a careva inainte Imi da factura pe el, garantie, l-a si pornit, nu bate nimic prin el si nu pierde ulei, compresie ok la 100E, bine ca l-am gasit ptr ca asta ce-l am eu, saracu nu cred ca mai are zile multe Decand cu patania din Sacuieni pierde ulei f bine, probabil am strambat putin capacu culbutori, se supraincalzeste, nu are presiune la ulei(asta-i de cand am luat masina) sub 2500de turatii cand se incalzeste sub 3000 rpm, cam bat toate prin el si nu are incalzire, probabil am pierdut si tavitele alea doua. In ciuda totoror celor de mai sus, inca merge f bine, are compresie f buna....inca L-a reglat bine ValiB, ce mai, cine stie stie, mercy inca odata. Sper sa ma mai duca unpic, pana o sa-l i-au pe calalat si inca unpic, sa i-au un ulei bun si un filtru de ulei, alea mai incolo unpic(la celalat salar. ) bani astia Ce ulei ati recomanda, ptr un motor ok, unu bun, pana acuma in asta puneam de la lukoill, sau cum se scrie corect? ptr ca era ce-l mai ieftin si asa mi-l arunca pe jos, asa ca n-are rost sa pun altceva mai bun si asa isi face schimbu singur dar la asta vreau ceva bun, care sa-l tot schimb la 10.000km tie iti scapa ulei pe la oringurile axelor culbutorilor, partea cu pompa de benzina. Nu stiu de cate ori sa iti mai explic...sau cum sa iti mai explic

Tavitele de caldura probabil sunt la loc...verifica clapetele de aer cald/rece de la aeroterma (in compartimentul motor)
valib a scris:verifica clapetele de aer cald/rece de la aeroterma (in compartimentul motor)

lasa-l bre in pace sa schimbe motorul,ca poate asa nici asta de citroen nu baga caldura si o sa-l schimbe si pe asta Ok am priceput , acolo sub pompa de benzina , doar ca uleiul curge pe jos in partea cealalta, unde-i roata, poate o fii starmb scutu si se scurge uleiul jos pe acolo ehh acuma nu schimb motoru numa ptr ca n-are incalzire O clapeta am localizat-o si am reglat-o, aia de aer cald, cea de aer rece inca nu stiu pe unde-i poate o fii numa aia de bai , doar ca baga aer f rece in masina, cald deloc, plus ca un miros foarte ,,fain" de ulei. Cu mirosu inca as trece iarna da fara caldura clapeta pt aer rece...e deasupra aerotermei
clapeta pt aer cald...e pe stanga aerotermei (partea cu soferul)


care roata?
verifica te rog daca sunt stranse suruburile alea cu cheie de 14 de pe chiulasa (cate 2buc in fata, 2 buc in spate, din care 2 sunt sus la vedere, iar celelalte 2 sunt mai jos(ca si surubul unde ai pierdut ulei prima oara)) upss am uitat sa specific, roata de rezerva Am luat si motoru . Am si garantie pe el 2 luni fara limita de km(oricum cati km pot sa fac in 2 luni:lol:) , da asta cu conditia sa-l montez in service autorizat, yeah right. O sa vad eu cum fac sa-l montez dar cu siguranta nu la service autorizat, nu la service . Legat de incalzire acuma, am reglat de la aeroterma si clapeta de aer cald si cea de aer rece, se inched amandoua ok, dar tot nu baga caldura, probabil sa fie numa burdufurile alea de incalzire, partea exterioara(aluminiu sau din ce o fii fost) ii cam dusa, doar buretele mai e pe o buna portiune din burduf. O sa o rezolv si pe asta cumva cand schimb motoru Sa vad exact ce are. Burdufuri n-am mai gasit, ca le-as fii schimbat. Parerea mea e sa ai grija cu becurile alea de 100w din far. Eu sunt patit. Am avut un bec de 100w tungsram in far fara sa stiu ca e de 100 si s-a cam topit oglinda de la far in jurul lui. Eu zic sa te orientezi spre unele de 55/60 cum recomanda producatorul. iti cumpar eu burdufe...d'alea de saviem de cauciuc, 22ron/buc....

rezolvam si cu montaju intr-un weekend, daca vrei.... Ok mercy, vb si vedem oricum de montat motoru prin noiembrie pe la sfarsit, numa' pe atunci o sa mai fie ceva banuti. Cu burdufurile alea, probabil o sa i-au din alea daca zici ca-s ok, astea oricum is si imbibate cu ulei, de la motoru asta. Daca totusi pornesc incalzirea, pe langa faptu ca nu merge, mai baga si un miros, pe cand ies din masina, cred ca inloc de alb devin verde neon sau ceva de genu, poate si luminez in intuneric )) Cumva tot o rezolv si pe asta . Acuma legat de becurile de 100w n-am avut probleme de genu, oricum in cartea lui Canta nu se pomeneste de ele(cele de 100w) dar mai am din ceva carte, cred, nici nu mai stiu exact de unde le am, scrie cam asa ,, Pentru faruri, la autoturismele Oltcit, folositi becuri halogen P45T de minim 65w. Se pot monta fara probleme si fara releu si becuri de 100w. Nu va asteptati la o diferenta prea mare. Mai mult conteaza ca becul sa fie de calitate si filamentul sa fie centrat" Pe mine asta m-a convins sa le folosesc, plus ca dau o lumina mai alba, cu o idee, mai puternica. Din pacate din cauza trepidatiilor(drumurile noastre astea) filamentul de faza scurta se tot rupea, am schimbat seturi dupa seturi(cam o luna tineau) si pana la urma am revenit la becurile halogen de 65w, care le-a avut de cand a iesit din fabrica de la mama lui, becuri care functioneaza si acuma, dupa 18 ani, interesant aceleasi becuri de fabrica mi le-a dat banditu mie cand incercam sa reglez farurile la rabla la garaj la el,si cu becurile noi noute lumina era ca dracu,mi-a dat asta becuri de fabrica,sa vezi lumina le pastrez de rezerva in caz ca am probleme cu xenonu
desi nu se scrie in carte de motarea becurilor de 100W nu e recomandat,mai ales fara relee pentru ca se incalzeste mai mult satelitul si se duce dracu De asta nu-mi mai merge mie becu din satelit de faza scurta , farurile merg da becu din satelit doar cand il apuca, sau cand mai dau prin vreo groapa porneste, la urmatoarea groapa se opreste nu face contact bine... Si sa nu fiu nervos pe taximetristi, uite ce am patit aseara, parchez masina regulamtentar, vine un taxi parcheaza in fata mea, lasa clientul, dupa care da in spate, avea carlig si loveste masina mea, dupa care fara nici o remuscare pleaca mai departe, schimband directia de mers incalcand linia dubla cuntinua. Eu eram in magazin la casa si am vazut tot, pe cand am iesit i-am facut semn da a plecat. Da nici o problema, am nr de inmatriculare, am doi martori, asa ca acum respectivu a cam facut-o de oaie si nu cred ca n-a auzit din moment ce doi trecatori aflati pe trotualul celalalt au auzit si vazut, nu avea muzica pornita si geamu era intredeschis deci sigur stie, da nu stie ce-l asteapta Naspa bre... traim intre cretini fara numar, fara numar. Spoileru pare reparabil, pacat de numar. Cica e vre-o 80lei sa le schimbi... ca doar sunt de de platina, editie speciala de la Dolce & Gabbana trazniiar frantzu de hoti. il indrepti la ciocan si daca e cazu revopsesti cu negru firele si literele,ura si la gata
bine ca tu l-ai vazut si il poti trage la raspundere.eu am gasit masina cu faru spart,alta data cu aripa sifonata,usa la sofer zgariata raumnasca dintre faruri cu plasa indoita...oameni nesimtiti Si am reparat azi spoilerul, adevarat ca am lucrat 5 ore la el, da eu cel putin, consider ca a iesit destul de bine............ nu va speriati, in poza unde e cu negru, e cu grund, n-a ramas asa




si produsu final A iesit bine, nu se vede ca a fost lovita. Bravo! Sefule,intr-o poza vad ca ai releu de incarcare de Dacia,electromagnetic.Te rog eu,fa un pustiu de bine si pune unul electronic tot de Dacia.Da ia unul de ala cu 3 fire.Nu vei regreta.E mai bun decit asta.Pt detalii de montare imi poti cere aici si le vei primi. Cine cunoaste, cunoaste e de dacie intradevar, asa am cumparat masina, cu releul asta si am zis pana merge e ok si asta, dar daca zici ca e mai bun modelul respectiv probabil ca il voi schimba. Am sesizat ceva, probabil se trage de la releu, la relanti cand sint pornite farurile, se observa o fluctuatie de intensitate la lumina, destul de puternica si destul de des, la turatii mai mari nu mai sint chiar asa mari fluctuatiile da' tot is sesizabile. Daca se poate sa primesc instructiunile de montaj, multumesc anticipat probabil ca-l voi schimba. Din pacate azi am observat ca mi-e rupt burdufu de pe planetara, cel de la roata, noroc ca am unul de rezerva in beci, sper ca-l mai am daca nu, e bai. Cred ca il mai am ca nu-s nebun sa arunc piese bune. Oare cat pot sa mai circul asa, nu am timp acum sa-l schimb si am zis ca in august o las mai jos de fata, atunci voi avea timp si daca tot is acolo schimb si burdufu' si rulmentii din fuzeta, ca am impresia ca si aia huruie putin. Oricum mai mult de 200 de km pana la sfarsitul lui august nu fac. Dar daca e bai mare si se distruge repede planetara asa, o sa-mi fac timp intr-un weekend si o sa-l schimb, ce sa fac. E bai foarte mare. nu mai merge cu masina pana nu schimbi burduful! Cind ei respectivul releu ai acolo si instructiunile de montaj.La Oltcit treaba sta altfel.E simplu. Capul planetarei e prins cu ceva siguranta de restul planetarei, sa nu ii perminta sa iasa, cum as putea sa o desfac, n-am mai desfacut niciodata planetara, nu stiu cum ar trebui, sa nu rup cumva siguranta. Burduf am unul, parca e aceelasi cu cel de pe roata stanga, burduful de pe roata dreapta(cel care s-a rupt) e altfel, in caz ca nu potriveste asta, de care sa i-au, mai gasesc ptr oltcit? tii cu mana de planetara,si cu un ciocan lovesti in capul planetarei de vrei sa-l scoti,cat mai aproape de axul planetarei hai sa iti schimb motorul, si facem si planetara... Un mic rezumat cu poze, de cand a fost masina la mine. Incep cu poze din noiembrie 2005(abia acuma am reusit sa le scanez) chiar in ziua cand am adus masina acasa
http://img524.imageshack.us/img524/9568/scan0015q.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/7978/scan0016d.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/2426/scan0017j.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/5959/scan0018d.jpg

Acum poze din 2006, in ziua cand am adus-o de la vopsit chiar inainte s-o trec pe numele meu

Si poze de vreo 1-2 luni chiar de azi nu am


Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community