Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B 21 RMI
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Arata bine lasata!!
Cat au costat semnalizarile de pe aripa albe? pe semnalele (lucasuri) am dat in jur de 15 lei din targ vitan ( numai tin minte ca le-am luat acum vreo 3 ani) am reusit sa o cobor azi si de fata ....pe partea dreapta unde s-a rupt surubu ala care tine bara de torsiune era defapt de 7 ca l-am mai rupt odata ...acum l-am facut de 8 ( cred ca de 9 numai pot sa-l fac daca se mai rupe )
cateva poze .


Pf....cat de frumos poate arata cu pantofi OZ. Foarte frumoasa, felicitari! am facut short shift, intra super misto in viteze ( asa in scurt )
chiar recomand pt cine inca nu si-a facut short shift ( nu o sa regretati )
cat s-a scurtat cursa manetei din treapta 1 in 2 sa zicem?
fata de cum a fost... deci am ridicat nuca pe tija aproximativ 25-30mm ...nu stiu sa-ti zic exact cat a fost si cat este acum cursa cand bagi in viteze ( o sa masor exact maine daca vrei ...)
oricum intra in viteze mult mai precis si rapid ( cursa fiind foarte mica) iti dai seama atunci cum intra la mine,care am mutat nuca si mai mult Am si doua nelamuriri, daca se poate.
Cum muti nuca aia nu e prinsa bine de tija schimbatorului?
Se mai pupa bine masca de la schimbator?
mihu a scris:Am si doua nelamuriri, daca se poate.
Cum muti nuca aia nu e prinsa bine de tija schimbatorului?
Se mai pupa bine masca de la schimbator?

ca sa poti muta nuca pe tija trebuie neaparat sa incalzesti tija la aragaz sau la o lampa cu gaz.. ( altfel risti sa spargi nuca)
..la mine a cazut masca de la schimbator destul de bine , aproape insesizabil...
PS. am masurat azi cu aproximatie cursa schimbatorului ...dupa liber in tr 1 (4cm) cam lafel si in celelate trepte... toata lumea munceste " ...am schimbat ieri cutia cu una in 5 trepte franta ( merge super cutia ) si daca tot am dat motoru jos am verificat si ambreiajul care are in jur de 15mii ( discu arata de zici ca ieri l-am montat si placa de presiune are ceva urme de la rulment pe ia , da eu cred ca este normal.... imi pare rau ca am uitat sa-i fac poze )

zilele astea vreau sa schimb si discurile de frana spate ( le am deja ) si cele dupa fata am vazut ieri ca au uzura cam mare , deci trebuie schimbata si alea .... da mai fac o pauza .... este criza bre..
...ma mai gandesc la o evacuare costum inox ( m-am saturat de tobele astea originala care nici nu se imbina calumea si dupa un an jumate tebuie schimbate ca au ruginit ) vreau sa renunt chiar si la saxofoane , sa plec din motor cu o singura teava (50 mm) adica sa unesc galeriile de evacuare ( gen cum au facut "baietii" pt turbo) in fine... mai este pana atunci...
si inca o poza cu masina la tara la tata
montat azi o toba mica sport.... rupe' timpanu la 5000 ture ) ....la un drum mai lung cred ca trebuie pus un silencer sau vata in urechi
fac maine niste poze , poate si un filmulet... Ciordesti niste vada si gata .
Un filmulet ceva? Super tare Felicitari pentru munca depusa!!! inafara de dinstantierele alea ce mai trebuie facut ca sa avem short shift, ca eu nu prea pricep care e faza cu indoirea nucii sau ma rog... de ce nu sapati pe aici prin topicurile de la masina mea,o sa gasiti explicatii
Pete a scris:inafara de dinstantierele alea ce mai trebuie facut ca sa avem short shift, ca eu nu prea pricep care e faza cu indoirea nucii sau ma rog...

nu am zis sa "indoi nuca" nici nu ai cum ,in fine..scrie cateva randuri mai sus cum se face ..da mai zic odata , SE INCALZESTE TIJA LA ARAGAZ CA SA POTI MUTA NUCA (daca nu incalzesti tija nu poti muta nuca) DECI NUCA TREBUIE SA O RIDICI PE TIJA CAM 3CM , TOT ATAT PUI SI DISTANTIERE (3 CM) CAM ASTA ESTE , FOARTE SIMPLU DE FACUT SHORT SHIFT.

sa revenim , azi mi-a facut RMI-ul o surpriza placuta , am schimbat sonda de benzina ca numai indica deloc si tot stateam cu morcov in *** ca nu am benzina , nu merge nici Km ca sa-mi fac macar o idee dupa km cata benzina consum , cand am scos sonda sa o schimb ... surpriza ,benzina la greu frateee ... sa zic 30 l pe putin pana sa o schimb chiar ma candeam ca nu stiu daca am 2 l de benzina in rezervor )
cateva poze cu toba montata ....

trebuie sa-i fac neaparat un amortizor la toba asta ca urla rau de tot ( nu mai auzi motoru , nimic : ) un filmulet cu toba..

http://www.youtube.com/watch?v=UQwXgiHxgOI bunn ...
a venit vremea sa sa trec la stage 2 sa zic asa
cateva si cele mai importante piese au fost achizitionate
carburator solex 32 dis si regulator de presiune tot de r5 gtt

pompa de benzina electrica (baga de rupe )

turbina este un garrett t2 (are joc cam mare in ax,are si o fisura pe carcasa in interior) sa vedem cat tine..

catalizator poate o fac de euro 4 (sau invers )

intercooler frontal

evacuarea vroiam sa o fac din inox , dar am fost sfatuit ..ca nu este bine ... facem din teava speciala pt avacuare ....are pupa la magazin ieftina
intre timp sa-mi mai fac si eu reductiile, flanse si ce maruntisuri mai trebuie..
nu gasesc pompa apa electrica

PS. nu intrebati preturi ca nu va zic , mai intra si nevasta-mea pe forum si nu vreau divort hai ca arata binisor ce ai tu acolo
p.s. daca gasesti doua pompe de apa vreau si eu una ca a mea are pierderi...
PS. nu intrebati preturi ca nu va zic , mai intra si nevasta-mea pe forum si nu vreau divort


Pai deja s-ar putea s-o incasezi cu replica asta daca intra pe forum! frumoasa rau masina,mai ales cu jantele astea OZ,ai cumva poze cu flansele de pe spate si cu butuci de pe fata modificati?nu de alta dar am gasit si eu niste jante ca ale tale si vreu sa vad cum trebuie facute flansele.si inca ceva daca sti cat mar costa sa modific butuci de pe fata ca ptr spate am niste flanse care au deocamdata doar cele 3 gauri de la prinderea de oltcit .ms nu am poze cu flansele spate (da pentru ca ma omor cu munca la servici ti-am facut un desen ,poate intelegi cum trebuie sa vina si pozitia prezoanelor )
de montat se monteaza foarte usor, se scot prezoanele originale din butuc (vezi ca au un aft de sudura pe spate) pui flansa si o strangi cu 3 prezoane din interior catre ext.

pt fata am o poza..

depinde foarte mult ET si J-ul jantei ,in functie de astea iti faci distantierele. ms mult ptr schema si poza,acum am cam inteles cum vine.cand o sa vin in bucuresti pe la facultate o sa iau butuci si flansele sa le modific(poate ne intalnim si ma duci si pe mine sa le fac unde le-ai facut tu).si o poza virtual cum ar arata olteanul meu cu jantele tale

o intrebare ce ma intereseaza muuult pentru niste jante cu ET 25 ce distantier ar trebui ......de cat? pe spate ca pe fatza nu atinge in nimic
moro a scris:o intrebare ce ma intereseaza muuult pentru niste jante cu ET 25 ce distantier ar trebui ......de cat? pe spate ca pe fatza nu atinge in nimic


bre , din cate stiu eu ET 25 (mic) scoate jante in exterior ET 35 (sa zicem) janta se duce mai in interior ( ca idee, diferenta intre ET -rile astea 25-35 inseamna 1 cm) daca gresesc sa ma corecteze carevasilea"
depinde cum vrei sa-ti faci flansele (spate)..daca le faci cum lea-ma facut trebuie de cel putin 15mm ,daca vrei ca prezonu sa treaca si prin butuc , cred ca ajunge un 7-8 mm..
PS. ce bre ti-ai luat jante ?

am gasit si pompa de apa electrica(super ) si un vas de xpansiune ...maine sper sa ajung sa-mi iau si radiatoru de apa
am montat ieri carburatoru de r5 si merge acceptabil zic eu (se simte ca nu este dublu corp si tot aseara am avut ceva probleme (eu am crezut ca este din carb ,da nu era acolo buba) am schimbat fisele, curatat capacu de la delcou si merge ok


un mic update la piese:
-5m de teava pt evacuare 45mm
-radiator apa (cel de dacia cn pt caldura)
bine ca am roata de rezerva
radiator apa

teava evacuare

foarte posibil sambata/duminica sa fac evacuarea si bineneles sa montez turbina ...si tot mai este o gramada de munca
sa mai fac o mica paranteza legat de carburatorur de r5.. dupa 2 zile de stationat, porneste la sfert de cheie (fara sprituri sau shoc ) si se mentine bine la relantiu....in turatii mai mari are niste intreruperi, reglaje mai facem dupa ce montez turbina ( abea astept ) Bravo Tiga, esti pe drumul cel bun.
Sunt curios totusi cat mai costa un radiator din asta de Dacia, ca eu tocmai l-am schimbat cu unul de Golf la bani foarte buni.

Spor la munca !!!
pupa a scris:Bravo Tiga, esti pe drumul cel bun.
Sunt curios totusi cat mai costa un radiator din asta de Dacia, ca eu tocmai l-am schimbat cu unul de Golf la bani foarte buni.

Spor la munca !!!


multam bre.
radiatoru este 80 lei (nou) Scump bre, scump... Asta de Golf a fost ceva mai 'eftin. Numai la Gutmann. asta este acu , daca nu mi-a venit ideea sa te intreb de radiator si banuiesc ca si calitatea este alta Bre tiga, asta nu cumva e Oltcitul tau?
http://garajul.wordpress.com/ se pare ca al lui e,si desi pare scris la misto mesajul este chiar haios da ,a mea este rabla si o mica corectare in mesaju ala, masina are 61 cp (deocamdata ) crezi tu ca ii mai are pe toti in herghelie?
iulicuta2000 a scris:crezi tu ca ii mai are pe toti in herghelie?

bine bre , poate au mai scapat cativa din aia batrani si obositi ..da o sa vina alti mai tineri si mai puternici )

mi-am facut ceva reductii pentru turbina (apa /ulei)inca nu mi-a facut flansa de evacuare ....asta e ,asteptam .. Ia zi bre, ca te vad online... Merge treaba? pai nu merge, ca nu mi-a facut ala flansele pentru turbina o sa te contactez pupa pt niste furtun panzat de 8 cred
PS. posibil sa pun pe masina jante pe 16 tot din acelasi lot (Oz Racing ) vad maine ce si cum..
tiga a scris:o sa te contactez pupa pt niste furtun panzat de 8 cred

Rezolvam... bunn...ne-am apucat de evacuare (sudoru zice ca este gata azi, eu zic ca poate maine , la cum se misca... ) mi-am luat si un kit suplimentar de racirea uleiului (modina , radiatoru, furtunele care imi par cam scurte si trebuie sa mai fac eu o reductie unde vine modina...)
poze cand or fi cateva poze pe fuga

modina si radiatoru
de astazi pot sa zic ca RMI-ul este turbat cu acte in regula si totusi nefunctional deocamdata, maine sper sa montez si intercooleru, radiatoru de apa (sa bag antigel ca vine iarna ) ,pompa de benzina ,etc..
o mica chestie care ma deranjeaza legat de turbina ,este ca a avut palele pilite si se aude un tziuit destul de tare cand baga presiune ,poate reusesc sa le schimb la astia care reconditioneaza turbine, daca nu se pot schimba asta e , merg cu ia pana crapa
si inca o chestie , am bagat codu ala care scrie pe ia in gogule" si imi da ca este dupa un volvo benzinar de 1.7
bun bun
inca putin si o sa inceapa problemele Meserie te halesc, ai montat feonuuu'.
Bravo bre, s-o invarti puternic! da.. gata feonu
am facut azi un mic test ca numai aveam rabdare..am bagat furtunele in intercooler care statea pe motor ( inca nu l-am pozitionat in bara) ce pot sa zic este ca trage criminal masina , nu stiu cu ce presiune am mers ca nu am inca ceas de boost (cred ca era in blana..nu stiu, zic si eu ) cand am dat a 2-a deja numai statea pe sosea..frumos insa la a 2-a incercare a inceput sa piarda presiune, am avut impresia ca a sarit vre-un furtun.. pareau la locul lor, eu sincer suspectez intercooleru fisurat , o sa pun maine pe direct (fara intercooler) sa vad care este treaba...noapte nu faci treaba deloc
oricum una peste alta zic eu ca este bine..
maine este o noua zi , cum zice si iulica ....acum incep problemele (deja au inceput ) Ooo, bun asa. Incepe sa miste RMI-u.
Noaptea se fac lucrurile cele mai bine si bune Bafta si spor maine! felicitari pt masina! zici ca acum e scoasa din fabrica ma intreb cum se aude motoru ??? ca un motor de oltcit iti spun eu,tzacane putin si atat
tiga,eu am verificat etanseitatea la imbinari,facand tot traseul intre turbina si carburator,astupat in ambele parti,bagat intr-o copaie cu apa si bagat aer in el
asta dupa ce mi-au sarit de vreo 3 ore furtunele din imbinari
e bine ca se misca jigodia
tiga a scris:de astazi pot sa zic ca RMI-ul este turbat cu acte in regula si totusi nefunctional deocamdata, maine sper sa montez si intercooleru, radiatoru de apa (sa bag antigel ca vine iarna ) ,pompa de benzina ,etc..
o mica chestie care ma deranjeaza legat de turbina ,este ca a avut palele pilite si se aude un tziuit destul de tare cand baga presiune ,poate reusesc sa le schimb la astia care reconditioneaza turbine, daca nu se pot schimba asta e , merg cu ia pana crapa
si inca o chestie , am bagat codu ala care scrie pe ia in gogule" si imi da ca este dupa un volvo benzinar de 1.7


saliu...ma bucur ca mai apare o turbata ....

o intrebare : de la ce masina e cotul (teava ce pleaca de la wastegate catre evacuarea finala)ala de pe evacuarea turbinei??
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community