Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B 21 RMI
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu stiu acc3l3ratot, am luat turbina cu tot cu cotu ala....probabil o fi de r5 sau volvo 480 .
am terminat cu radiatoarele

unde leg vasu de expansiune? eu ma gandeam sa fac un T-eu pe unu din furtunele care duce la radiator, o fi bine... felicitari bre!
ai montat bov-ul? pai in seara asta ma duc sa-l iau, deci probabil maine este pe masina eu nu as avea rabdare
si asa trebuie sa tragi un furtun de la vacum pe el,si sa tai un furtun de presiune si sa-l intercalezi,ca parca am vazut ca are si T_ul ala gata facut (daca am vazut eu bine ) da bre are si T-ul ,este ca si incadrat acolo
ete jucaria..
inca nu e pe masina?nu pot sa cred...se monteaza asa de usor...e si pacat am muncit aproape toata ziua la ia ..sunt capiat
ala o sa vina undeva in fata (in spate la bara) deci trebuie sa demontez bara...teoretic am facut toata admisia si am lasat un loc unde vine blow off, oricum nu am pus pompa de benzina pt ca nu am furtune (numai am bani ) ..posibil maine sa faca ceva fffsss-uri nu-l pune asa jos...eu ma oftic ca doar sub bara am stutu pentru el,se murdareste,intra umezeala...nu-i e bine acolo la bov...pune-l pe sus.in spate la ochelari
iulicuta2000 a scris:nu-l pune asa jos...eu ma oftic ca doar sub bara am stutu pentru el,se murdareste,intra umezeala...nu-i e bine acolo la bov...pune-l pe sus.in spate la ochelari

cam acolo vine montat si la mine (poate pe viitor o sa-i schimb pozitia)
oricum da fasssuri marfa , pacat ca inca nu am montat pompa de benzina sa vaz si eu ce poate ,nu apuc sa termint treapta a 2-a ca ramane fara benzina .. am bagat ieri antigel ( vine geru ) pe instalatia de racire a turbinei si functioneaza perfect ..proba am facut-o cu firele de alimentare a pompei de apa direct de la baterie (trebuie sa o alimentez pe prima treapa a contactului de pornire) nu bre,pune-o pe firu de la electrovalva
iulicuta2000 a scris:nu bre,pune-o pe firu de la electrovalva


pe firu de la elctrovalva leg pompa de benzina ..daca legi pe prima treapta a contactului pompa de apa poti sa o mai ti in functiune sa raceasca turbina asa o poti pune pe buton separat sa nu mai tii si contactul pornit pentru pompa de apa am reusit sa montez pompa de benzina electrica si un ceas de boost(provizoriu) l-am aranjat azi mai bine sa pot sa vad si eu cu ce presiune merg presiunea fiind undeva intre 0.3 -0.4 maxim ..pana sa pun ceasu eu tot incercam sa-i maresc presiunea in turbina prin lungirea tijei de la westgate (la mine tija are filet) si mergea din ce in ce mai prost pentru ca defapt eu ii micsoram presiunea in turbina ) mi-am dat seama azi ce prost sunt ..in fine se mai intampla ....
acum am scurtat tija si merge cu 0.6 -0.7 presiune ,vroiam sa o aduc la 1 bar sa vad cum face ,dar din pacate numai am benzina si nici bani de bagat ...consumu cred ca este undeva la 25 L la 100 /km mers aproape numai in blana ) una peste alta ca sa dau si eu cateva ture cu ia trebuie sa bag benzina de cel putin 50 lei bun bun
mai bine nu faceai consumu,era mai bine astazi fiind liber am scos rabla la o plimbare" ...l-am luat pe cumnatu ..hai frate sa facem si noi 2-3 filmulete...dupa ce am "chinuit" putin masina ne-am dat seama ca aparatu nu reda si sunetu
http://www.youtube.com/watch?v=Kmc2Bdn3Qlc
http://www.youtube.com/watch?v=T0OHMKP6TKg
o sa FUCK altele si cu sunet ma cu ilegalele.... bine bre ca megre
acu stii ce astept nu? azi am reusit sa sparg un amortizor (fata) a inceput sa iasa gazu din el.. nu am fost atent si am luat o groapa (bine ca platim taxe... ) acum nu stiu daca sa-mi cumpar un amortizor (acelasi model) sau sa trec la altceva tot pe gaz binenteles...
merg asa cu ia acum, numai ca pe partea dreapata (unde este amortizoru bulit) este mai lasata si se balanseaza ca o barcuta pune si tu macar unu de spate,care sa il infiletezi in bucsa superioara macar asa temporar
iulicuta2000 a scris:pune si tu macar unu de spate,care sa il infiletezi in bucsa superioara macar asa temporar

bre nu am amortizor spate sa pun si nici nu dau bani pe el doar pt o perioada scurta .. mai muncesc si aiurea..
am vorbit cu un prieten sa vad ce poate sa-mi aduca.. (ma gandesc la niste SACHS-uri )
PS. am dat mai tare in ia asa si vreau sa zic ca este destul de instabila cu amortizoru ala flescait Orice, dar nu amortizoare Sachs... Am o gramada de clienti care se plang de amortizoarele Sachs. Basca, sunt si ceva mai scumpe.
Daca gasesti 2 amortizoare Sachs(chiar si mana a 2-a) OEM, atunci merita afacerea. Aftermarket sunt cam proaste... R.I.P
motorul a facut poc ( a cedat presiunii )mai multe detalii cand o sa-l desfac... da' cu ce presiune ai mers bre?ca eu i-am dat si 0.8 pe alocuri si n-a crapat...
sau,cat ai mers in blana? da-l incolo de motor,se face altul I-auzi bre, a murit. Trixt. Si nici macar nu a murit in plina glorie, la o liniuta, ceva.
Asta este, tre sa dai motorul jos. Si daca tot esti cu chef de demontat, nu-mi schimbi si mie ambreiajul? revin cu detalii motoru nu a facut poc
sa va zic intamplarea...am vrut sa o pornesc si in prima faza s-a inecat (bujiile pline de benzina), am schimbat bujiile si am dat iar sa o pornesc (fara sa ating pedala de acceleratie) a invartit de cateva ori si nici un semn ca vrea sa porneasca, scos iar bujiile pline de benzina ...m-am gandit ca poate nu are scanteie, am scos o fisa, am pus contactul si cu o surubelnita am actionat electromotoru , s-anvartit putin dupa care a facut un mare POC" si s-a blocat , nu se mai invartea motoru nici la coarba decat foarte greu...(atunci am zis " gata am F***T motoru") am dat mai mult la manivela pana a inceput sa se invarta normal...
deci a fost ceva din electromotor de a ramas blocat... (vorba lu pupa " nu ia placut surubelnita aia acolo" )
ce sa intamplat defapt... s-a inundat carburatoru cu bezina (inca nu sunt sigur daca este de la cuiul ponto sau ceva pe retur,poate chiar ceva din regulatoru de benzina..) si se ineca normal ...dupa ce am curatat cuiul ponto , am mai tras de una de alta numai inunda carburatoru cu benzina...
ca sa nu o mai lungesc atat ca si asa nu mai vad de somn, motoru nu a patit absolut nimic ,i- am schimbat azi uleiul ca avea multa benzina in el...
am pus ulei Mobil 10w40 si este ok
...astept finante pt amortizoare ultima iesire pe anu asta a fost la spalatorie (sa o prinda si pe ia anul nou curata ) am facut si 2 filmulete (CU SUNET )
http://www.youtube.com/watch?v=YKZpHYdSi0w
http://www.youtube.com/watch?v=KckAfkplBoA
mers cu presiune 0.6 bar (este mai safe asa pana o mai pun si eu la punct )
si niste poze.
asta era mai jegoasa asa
[IMG=http://img51.imageshack.us/img51/2189/tiga544.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img121.imageshack.us/img121/4614/tiga553.th.jpg][/IMG]
E foarte frumos .Se vede ca trage .
Felicitari! multam , da filmuletele au fost facute pentru sunet (schimbam cam pe la 4500 rot/min ) daca schimbam pe la 6500 nu se mai intelegea nimic
o sa fac si filmulete "de fuga" cand se mai incalzeste afara (asfaltu) ca patineaza rau de tot rotile...
PS. ca idee asa, cred ca pt turbo este mai buna cutia 5ro (eu am 5 fr si imi pare foarte scurta) Super bre! Felicitari. Sa o alergi sanatos la anu'!
tiga a scris:
PS. ca idee asa, cred ca pt turbo este mai buna cutia 5ro (eu am 5 fr si imi pare foarte scurta)

Vrei cutie buna? Fa rost de o cutie de Renault Fuego de 1.6. Apoi, te-nvat ce si cum O frumusete de masina si o superbitate de motor. Multa sanatate si mult succes cu masinuta in continuare! Frumoasa turb'ata ,clean asa
Felicitari ! Sa ai parte de ea multam fain !



b28kft a scris:Vrei cutie buna? Fa rost de o cutie de Renault Fuego de 1.6. Apoi, te-nvat ce si cum

prefer sa-mi zici inainte sa cumpar asa ceva ce modificari trebuie....banuiesc ca se schimba ceva interne(pinioane) bai nene,daca faci vreun exhaust cutout sa faci si matale la plural,ca vreau si eu unu asta daca nu fac eu unu pana atunci uite aci o idee http://www.youtube.com/watch?v=VR1EEDf7bi0
cred ca este facut dintr-un capac de carburator da bre mestere,am si eu un gat dinasta de acceleratie dar mi se pare de neam prost,adica mare in diametru
dar ca solultie finala poate sa ramana
eu ma gandeam sa fac intr-o bucata de teava de vreo 50-60 tot asa o clapeta pe un ax,doar ca trebuie finisata bine ca sa etanseze...
tiga a scris:multam fain !



b28kft a scris:Vrei cutie buna? Fa rost de o cutie de Renault Fuego de 1.6. Apoi, te-nvat ce si cum

prefer sa-mi zici inainte sa cumpar asa ceva ce modificari trebuie....banuiesc ca se schimba ceva interne(pinioane)

Pai:
1. se desface cutia de TRS si se arunca mizeriile la gunoi (nu vrei la gunoi, le poti curata frumos si pune in vitrina sau iti iei bani de 2 pachete de tigari la fier vechi);
2. se duc carcasa de TRS + cutia de Fuego la cine stiu eu. Cine-stiu-eu ala da la strungat arborele primar (pe unu' din capete, arborele de Fuego are un rulment care nu se potriveste cu carcasa de Dacia 1300 / TRS, asa ca se prelucreaza si se monteaza rulment romanesc) + mai bibileste el una-alta, asambleaza, bate cuie, da cu scotch, etc;
3. se pune cutia pe ,asina si se forjeaza groaznic.
END. si sub zapada tot fumoasa este

am comandat pe ebay (defapt un prieten ca eu nu am cont ) un kit reparatie turbina, l-am platit deja.... da sa vedem daca mai vine Important e ca lai platit ,dar daca vine sau nu ce conteaza .
bafta si asteptam achizitiile. in sfarsit am primit rapuns de la ala cu kitu de reparatie turbina, cica le-a trimis si sa am rabdare
am pornit azi masina dupa mai bine de 3 saptamani de stat ( a pornit la sfert de cheie ) ...am avut borna scoasa ca altfel ...
abea astept sa se mai incalzeasca vremea sa o mai scot si eu la plimbare ca deja am uitat ce frumos este sa merg cu ia.
mi-am facut la strungar un cut out exhaust , da nu a iest bine deloc (rasufla cand il inchizi) o sa mai incerc sa fac altu ...
PS. in luna mai 2010 am itp de facut la turbaciune ce distractie o sa fie si pe capu tau cu itp-u
eu zilele astea cred ca rezolv cu itp-ul,fac identificarea si 2 ani sper sa nu ajung pe la itp sau rar kit reparatie turbina ...

azi am facut turbina bucatele si am schimbat toate piesele uzate din ia (lagare,semeringuri,garnituri,etc) ce sa mai.... este ca si noua daca tine vremea cu mine, maine o pun pe masina ...
cateva poze de la fata locului

Cum e sefule? Ai montat dracia inapoi pe masina? Sper ca ai avut maaaare grija la montarea segmentului de etansare de pe partea de admisie. N-ai dat si matale un tzrr bre chiar te-am sunat (si abonatu la la.... ) nu puteam sa desfac piulita de la pelele dinspre admisie (pentru cine nu stie acea piulita se desface in sensul acelor de ceas ) in fine am montat totul la loc si dupa cateva ture pe "Dreptatii" pot sa zic ca merge ceas turbina
PS. chiar a fost foarte simplu de schimbat internele" alea din turbina pregatire pentru programu rabla
poze:


Nu mai tine gluma graga Tiga. Zici ca este parc de dezmembrari auto acolo cazanu are geamuri ionizate...(sarna bre moro pt geamuri )

am coborat si volanu ..nu stiu daca se vede din poza asta....
cu placere bre ... sorry ca am luat piatra aia la academie ... dar nu ma asteptam sa o iau... trage frumox masina
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community