Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Zaraza a murit! Trăiască Șoimul Mileniului!
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
... si asta pentru ca are "mersul de sarpe felin"(sau cel puțin așa mi se pare mie), si pentru ca hazardul a facut ca numarul de inmatriculare sa fie ZSR(TR-03-ZSR; ar fi fost si mai potrivit ZRZ da este bine si asa). Masina a fost cumparata din necesitate si din bani putini(asa cum am spus si pe alt topic). Posesor de permis din '97 am mai avut o experianta cu un oltcit, dat in folosinta de un prieten care avea mai multe masini si care nu vroia sa-i rugineasca oltenul stand(intre timp a ajuns la remat). Dar neplacuta experianta, la vremea aceea, eu fiin sofer de dacia. Am avut cateva incidente cu ea(paleti sparti, cablu ambreiaj rupt, oprit in lac s.a.) si mi s-a parut extrem de complicat de remediat unele defectiuni minore. Acum, ca posesor de oltcit, si cu ajutorul vostru mi se pare mult mai usor. Bineinteles acum stiu si sa ma feresc de unele lucruri ce mi s-ar putea intampla.
Deci am cumpărat Oltena 12 trs din 1995 august(nu este inca de "rabla" si oricum nu am nici o intentie in directia asta) care arăta așa:




Au fost cateva diferente intre anunt si starea reala a masinii dar cred ca face banii pe care i-am dat (1100 lei)
Pana acum a "suferit" a suferit modificari mai mult de ordin estetic: i-am schimbat lampile de pe spate, farurile, gentile, cauciucurile, i-am pus capace la roti, scaunele, bancheta si plafonul si binenteles au fost schimbate curelele de distributie si uleiul(de fapt pe asta l-am schimbat de 2 ori ca intre timp am facut deja 3000 de km). Deocamdata motorul merge bine, nu consuma ulei, consumul este rezonabil(consum mediu 7.7l/100km)
Acum masina arata cam asa:










Bravo, tine-o si te va tine !
Oltcitul e o masina fina, parerea mea, dar trebuie tinuta din scurt si facuta toaleta la timp Asta arata ca a lu tata mai acu vreo 5-6 ani cand era tabla buna tot 1995 fabricatie decembrie.
Sa ai grija de ea caci cum o ti asa te va ajuta si ea. La aniversarea de 1 an a primit tablou de sigurante nou, alarma pozitii aprinse si lampa suplimentara de stop pe frana(cu asta am cam luat plasa; lampa are in ea beculete din acelea cum sunt in furtunele alea pentru decor de Craciun). Imi casunase si pe geamuri electrice dar deocamdata proiectul este in asteptare pentru ca mi-am luat aparat de fotografiat. Poate o vrea Domnul cu saracu' si vine ceva pe la noi pe la remat.


nu stiu daca se intelege mare lucru, dar uite cum a facut eu la cutia de sigurante http://img206.imageshack.us/img206/9953/cutiesigurante2ws8.jpg

am taiat acea buza a protectie de plastic de la papuci ca sa poata intra protectia de plastic in acele gauri unde se conecteaza papucii. Bai frate,pana la urma de la ce masina sunt cutiile astea ca eu nu am reusit sa gasesc in niciun magazin de piese auto? Dacia...Nova (daca retin bine)
oricum e din gama dacia 100% (exclus daciile 1300-1310) @cosmin: si eu am taiat protectiile de plastic dar unele chiar erau facute aiurea si cred ca ar fi trebuit sa le tai de tot ca sa intre. Deh, SRL-urile producatoare!
@mariuss: da; tabloul este de nova dar, intr-adevar, nu prea se mai gaseste. Eu am gasit intr-un magazin, din intamplare, cautand altceva. cum sa nu se gaseasca?se gasesc....chiar si in obor...eu am vazut si in ploiesti,in vitan de asemeni se gasesc trebuie sa fie si prin slatna Eu mi-am luat de dacia 1310. sunt ok si alea, tot asa cu 6 sigurante. Sigurantele arata mai ciudat dar cutia e foarte ok. Inca nu am avut timp sa o montez. daca e cutie cu sigurante ceramice nici nu are rost sa te muncesti sa o montezi...pacat de munca... Da, e cu sigurante ceramice. Ce are? pai are..au prostul obicei sa se topeasca + ca urechilea alea se largesc in timp si nu iti mai tin sigurantele.... de ce crezi ca au trecut la tablouri cu sigurante tip placheta? Gata am procopsit-o si cu ceas voltmetru.

S-a innoit cu bord necrapat:

alte ceasuri(are acum 46 000km). Nu stiu care este treaba cu vitezometrul asta ca la viteze mai mici sare. O fi inceput de sfarsit?

si gura de umplere de special(adio busoane pierdute)

La montarea ceasurilor noi imi ramasese o priza in plus. Ma cum ca stiam ca la demontare erau toate prizele cuplate. I-am dat doctorului Lascu telefon pana la urma. Cred ca s-a distrat pe seama mea:
"Uitate dom'le bine ca trebuie sa fie pe acolo", mi-a zis.
Am gasit-o intr-un tarziu ascunsa pe sub o tabla de pe acolo. Actualizari:
suport de stalp pentru ceasuri

pompa de benzina electrica
Deci:
Zaraza a murit! Trăiască Șoimul Mileniului!
Oltena 11 R fabricată în decembrie 1994, 1129 cmc(se va mări), 4 trepte(se schimbă), 29 770 km în bord. Are ulei Elf 15 w40 sporti txi, dar va fi schimbat. Cred că suflă eșapamentul pe undeva. Carburatorul a fost reglat cu amestec sărac pentru ITP(cred că din cauza asta este cam puturoasă), dar va fi montat Solex-ul de pe Zaraza. Plăcuțele de frână au fost schimbate recent. La fel și sonda litrometru. Are aprindere clasică dar se va schimba și asta.
Se conduce altfel decât 1300, 5 trepte. La început chiar m-a enervat. Chiar daca nu are ITP cred că face cei 700 euro pe care i-am plătit pentru mașina.

Aseară în parcare când am ajuns acasă:

Ia iute ce am găsit în torpedou:


Cum Dumnezeu se schimbă titlul topicului? Wow! Ai luat bobocelu' ala de 11RL din Brasov? Felicitari! Multi km fara incidente!!! da ma ai dat lovitura imi place ,poate o plimbi si prin ardeal. S-o porti sanatos! Ce inseamna "gresare la fiecare 15.000 km parcursi"? Si zaraza ce a patit totudi? Vă mulțumesc!
Nici eu nu am înțeles ce este cu gresarea.
Zaraza se va vinde sau se va dezmembra pentru că am dat iama într-un card de credit pentru a cumpăra Șoimul Mileniului și trebuie să pun banii la loc.
Am să fac anunțul la timpul potrivit.
Astăzi i-am pus husele pe care le-am primit odată cu mașina, i-am pus masca cu sigla Citroen, am desfundat stropiriciul de pe partea stangă și i-am pus filtrul de benzină de Matiz.
Am făcut si inventarul pieselor pe care le-am primit:
- rulmenți față/spate, semering distribuție, garnituri tub recirculare, un carburator, un delco cu platini reglat, bun de pus pe mașină, semeringuri supape, țeavă pată caldă de pe stânga, fișe, întăritură metalică bară spate, un set ornament hayon cu clemele de rigoare, schimb ulei motor, schimb ulei cutie, set pivoți, bielete direcție dar doar un singur cap de bară, set bucșe punte spate, bucșe pentru bascula superioară, set cauciucuri pt. partea inferioară uși, butoane bord, furtune instalație spălat parbriz, furtun recirculare ulei și parcă mai sunt dar nu îmi mai amintesc acum de celelalte. Felicitari pentru achizitie!
Arata foarte bine Oltcitul acesta . Felicitari pt masina Plumber!! La cati mai multi sau putini km? salut plumber ai luat o bijuterie de masina.nu vrei niste jante frumoase ptr o masina frumoasa? adica astea: http://forum.4tuning.ro/497-anunturi-auto-oltcit/152501-vand-jante-destul-rare-13-6-5-gume.html Mulțumesc! Deocamdată nu. De fapt cred că singurele pe care le-ași pune pe mașină ar fi originale de Axel.
Motorul arată cam așa:

Iar interiorul cam așa:
Lasai Administratorului un Mp cu linkul topicului si zi sa modifice numele topicului.
La cat mai multi Km! de ce ar modifica numele topicului? felicitari pentru achizitie Plumber , arata foarte bine masinuta ..
bafta ... felicitari ptr achizitie si multi ani fara evenimente nefericite!

gresarea se refera la puntea spate,la barile de torsiune,bratele fata la rulmentii cu ace I-am zis Șoimul Mileniului pentru că, asemenea navei lui Han Solo, este o mașină veche de care râde mai toată lumea dar care nu te lasă la nevoie.
În ultima vreme s-au întâmplat următoarele:
i-am pus aprindere electronică, lampă suplimentară pentru stop pe frână iar motorul a fost schimbat că al lui a făcut pe nebunul. Drept pentru care va intra într-un proces de transformare în 1299 cmc.
Și a primit și sigle de Citroen Axel 11 R.
Săptamâna trecută după ce am spălat-o i-am făcut poze:

Mâine sper să am timp să etanșez partea stângă de la "Y" să îi pun modului de aprindere Ducellier de pe un BX și să-i pun gura de umplere de Special.
Pe drum dinspre Iulică sunt pornirea pe buton și comanda încălzirii cu leduri. Frumoasa masina si culoarea...Rosso shirraz
Sa o stapanesti cat mai sanatos! Ne-am luat botine Axel bre:
sa le invarti cu placere Ce bine-i sta Aha, va sa zica aici au ajuns jantele de la Iwa. Sa le porti sanatos! Astăzi ne-am procopsit cu închidere și alarmă.
Manoperă Made in Potigrafu. Bună manoperă! Să trăiască!
Plumber a scris:Mâine sper să am timp să etanșez partea stângă de la "Y"

Spune-mi si mie, te rog, cum ai facut operatiunea, ce pasta ai folosit, etc.
Multam ! Ca sa etansezi,desfaci colierele cureti suprafetele respective,dai pe ambele suprafete cu respectiva pasta si montezi la loc.Pasta de etansare se cheama Wurth.Vezi in magazinele de piese auto.Ca sa potrevest totul la loc foloseam un fel de troliu confectionat dintr-un dispozitiv din acela care se foloseste la parchetul asta nou.Am sa il caut sa ai fac o poza ca sa vezi ce si cum. S-a etanșat cu un colier nou și silicon roșu. După aceea nu se mai etanșa intermediara de Y; așa că am etanșat cu autogenul. sa te folosesti cu placere de noile "functii" ale masinii tale

vreau sa va spun ca de cand ma invart printre oltcituri,n-am vazut nici unu care sa arate 100% excelent la tabla! nici chiar cele reconditionate nu sunt 99%,dar asta a lui plumber pe langa faptul ca este "virgina" prin multe locuri,este si impecabila(poate putine panze de paianjen...dar cam atat)...este stas peste tot daca te hotarasti sa il vinzi ofer un pret foarte bun pe el Deocamdata nu mă gândesc chiar deloc să vând mașina. Nu i-am pus încă motor de 1300, nu i-am pus cutie cu 5 trepte...
Apoi mai am de mers la câteva naționale(câte vor mai fi) și chiar mă gândesc la o călătorie până în fața uzinelor Citroen.
După aceea mai vedem.
Doamne ferește de ceva neprevăzut! Bravo Plumber,imi place masina,arata foarte bine!Acum am citit si eu topicul tau.Foarte frumos TVS-ul.Putine Oltcituri mai au vopseaua originala pe ele.Tu esti unul dintre norocosii proprietari.
Jantele de Axel ii schimba foarte mult aspectul.Interiorul e impecabil.
Motorul curat.Totul e intact.Un adevarat youngtimer!
Dar cu Zaraza ce s=a intamplat?Arata si asta fooooaaarte bine!Sincer!Vopseaua aceea gri metalizat,impecabila de altfel,specifica Citroenurilor anilor 80,facea un contrast foarte reusit cu bandourile rosii.Sper ca n-a ajuns la fier vechi. Ar fi mare pacat.
Alarma si inchiderea tu ti le-ai montat?Felicitari!Am montat si eu unele,functioneaza,dar nu reusesc sa deschid usile din telecomanda.Centralizata merge numai din cheie.E vorba de niste fire a caror combinatie nu o gasesc.Nu-mi iese!Schema electrica venita la pachet e prea sumara.Poti sa ma ajuti? firele alb si maro de la modulul de inchidere se leaga la firele care sunt date in schema alarmei pentru inchidere/deschidere... imposibil sa nu scrie asta in schema de montaj Merci Iulica pentru interventie!Da,sunt date patru variante de conectare dar nu ma pricep sa le interpretez.De fapt,nu le inteleg.La ce se refera ''up signal'',''down signal''?N-am mai facut asta pana acum.
Am doua fire,alb si maro,care pleaca de la modulul de inchidere centralizata.Ele trebuie conectate la sase fire care pleaca de la alarma:galben,alb,portocaliu,alb cu reper negru,galben cu negru,portocaliu cu negru.Cum fac?
Alarma si inchiderea sunt de-astea cumparate din supermarket,chinezesti,parca THOR scrie pe cutie.
Multumesc! tai firele portocaliu si portocaliu cu dunga neagra
legi la minus firele galben si galben cu dunga neagra
firul alb se leaga cu firul alb de la inchidere
firul alb cu dunga neagra cu firul maro de la inchidere
daca legate asa functioneaza invers(adica la armare se descuie usile,si la dezarmare se incuie) doar inversezi firele (alb cu maro si alb cu dunga neagra cu alb )
trebuie sa mearga
scuze plumbere ca-ti poluam topicul Multumesc,Iulicuta!Maine leg firele.
Plumber,scuze pentru discutia noastra. Stati linistiti, nu-i problema.
Multumesc Deceneu! Am avut noroc cu vechiul proprietar ca a pastrat-o asa. La el a stat 15 ani, la mine e doar de sapte luni.
Din pacate Zaraza a ajuns la fier vechi. Mi-au trebuit banii de pe vaucer ca sa achit din Soim.
Alarma a fost montata de Iulica. El locuieste acolo de unde am spus ca este manopera. [quote="Plumber"]Dși chiar mă gândesc la o călătorie până în fața uzinelor Citroen.
/quote]
Hehe Mergem impreuna
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community