Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Zaraza a murit! Trăiască Șoimul Mileniului!
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
daca oi fi in bani multi ma bag si eu He, he! Prinde nebunia mea.
Ia sa facem noi un topic separat. Am uitat sa ne prezentăm ceasurile Raid night flight pe care le-am cumpărat de la Pupa(presiune și temperatură). Voltmetrul va fi și el înlocuit cu unul din aceeași gama.


Și ultima achiziție, bujii NKG IZF R6K 11:

Acestea, ca și carburatorul Weber(achiziționat de la Micu din Craiova) sunt dedicate motorului viitor de 1300, pentru care depunem eforturi susținute să fie franțuzesc. Bre nea' Plumbere frumoasa rabla mai ai ne-am intalnit azi prin Furculesti...am stat putin in spatele tau de am admirat-o si dupa te-am claxonat :lol:super masina!!!

ps: eram cu un doblo argintiu Aha! Deci tu erai "inculpatul". Mi-am dat seama că ești un admirator al mașinii. Nevastă-mea intrase la idei că "ce am făcut de ne claxonează"?
Mulțumesc de aprecieri!
Și fiindcă tot suntem aici să spunem că am completat garnitura de ceasuri Raid.


Ca următoare fiță sunt geamurile electrice, dar nu înainte de cutie cu 5 trepte. După geamuri se va pune motorul de 1300 cu carb de Mazda. Eh...te-am salutat cand te-am depasit n-am aratat cine stie ce semne te vazusem de cand ai facut stanga din Furculesti...jante albe, oltcit visiniu mi-am dat seama imediat ca tu esti am asteptat ocazia sa ajung in spatele tau si dupa am taiat-o ca ma alergam cu frate-miu...el era putin mai in fata. oricum frumoasa foc masina...i-am aratat si lu' tata un oltcit impecabil ca n-a mai vazut de mult unul asa frumos Ne-am cumparat macaralele electrice.


Nu stiu cand le montez. cateva fire in plus pe langa cele de la inchidere niste autofiletante si sunt montate Fire avem ca am mai luat ieri o mana. Autofiletante sa-mi spui de care. Da nu stiu cum o sa facem ca nu cred ca avem timp sa punem si cutia si macaralele in aceeasi zi.
Si mi se pare ca uneia ii lipsesc ceva table de prindere.
Plumber a scris:Ne-am cumparat macaralele electrice.

De unde ? De ce masina ? Incap in usile nostre ? exact ca ale tale sunt si ale mele(cele incercuite in poza,alta poza nu am cu ele).nu stiu de pe ce masina sunt,dar ca sa incapa si sa dea bine(sa nu stea fetele de usi bombate) va trebui sa tai cu flexul acolo unde este motorasul,in rest nu e mare scofala sa le montezi.bafta

Sunt macarale universale și sunt luate de pe forum.
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=295924&highlight=macarale#295924
Au fost montate de Iulică pe mașina aia și tot el o să le monteze pe Șoim.

Și fiindcă tot suntem aici; astăzi ne pregătim pentru montarea cutiei de viteze cu 5 trepte și mâine o montăm. Să sperăm că ne lasă și timpul că ne cam sperie ăștia de la teveu. Șoimul are acum 5 trepte românești. Mai este un pas pâna la transformarea în 12 TRS: motorul de 1300.
Cred că se rezolvă prin toamnă. Cutia cu 5 trepte merge foarte bine și de aceea i-am făcut cadou un schimb de ulei.
Nu știu ce a avut în ea dar s-a băgat

Uleiul stătea de vreo doi ani în așteptare. Sper că nu a expirat.
Cred că îi priește cutioanței după cum merge. Să vedem la iarnă cum o fi. Daca ii pui un motor de 1300, motorul ala de rm ce o sa faci cu el? Păi o să rămână în rezervă și probabil o să îl pun odată la doi ani pe mașină pentru ITP, că pe ăla de 1300 o să pun carburatorul de Mazda( http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=8695&postdays=0&postorder=asc&start=100 ). Nu e mai usor sa pui un carb de trs pe motoru de 1.3 si sa te duci cu el la ITP decat sa schimbi motoarele cu totu'? faci un hocus pocus la seria de la motoru' de 1.1 si apare instant pe cel de 1.3 Vom vedea! Sunt mai multe variante. Oricum, MOTORUL PE CARE ÎL AM ACUM NU SE ÎNSTRĂINEAZĂ SUB NICI O FORMĂ.
Și mai am eu un pont aici la noi: este tot un RM ce stă nemiscat de nu știu când. O singură dată a fost mișcat când îi pusese un dobitoc de la primărie o hârtie din aia cu vrăjeală în parbriz.
Are la bord puțin peste 30 000 și cred că sunt reali că anvelopele sunt cele originale. Nu am mai scris aici de multă vreme și în circumstanțele actuale probabil că ar fi devenit un capitol închis.
Sfatul medicului a fost clar: drumuri scurte fără zdruncinări și doar condus fără alte activități, nici măcar înlocuirea unei roți. Cum adică să ai Oltcit fără să ciocănești la el?! Și m-am gândit că ar fi bine să găsesc Șoimului alt stăpân. Mă și gândeam la un preț: 3500-3200 cu tot cu piese.
Când, ce să vezi? Iată atitudine din partea cui mă așteptam mai puțin:
http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/nu-vinde-masina

Replica inițială repetată de mai multe ori până să iau aparatul a fost:
SĂ NU TE MAI AUD CĂ VREI SĂ VINZI MAȘINA! AI ÎNȚELES? SĂ NU TE MAI AUD!

Fomeia mă!
Plumber a scris:Nu am mai scris aici de multă vreme și în circumstanțele actuale probabil că ar fi devenit un capitol închis.
Sfatul medicului a fost clar: drumuri scurte fără zdruncinări și doar condus fără alte activități, nici măcar înlocuirea unei roți. Cum adică să ai Oltcit fără să ciocănești la el?! Și m-am gândit că ar fi bine să găsesc Șoimului alt stăpân. Mă și gândeam la un preț: 3500-3200 cu tot cu piese.
Când, ce să vezi? Iată atitudine din partea cui mă așteptam mai puțin:
http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/nu-vinde-masina

Replica inițială repetată de mai multe ori până să iau aparatul a fost:
SĂ NU TE MAI AUD CĂ VREI SĂ VINZI MAȘINA! AI ÎNȚELES? SĂ NU TE MAI AUD!

Fomeia mă!

iete minune.... Sper totusi s-o pastrezi...n-o sa aibe nimeni grija de ea cum ai avut tu.
Basca...mai e si taxa asta brovo Magda nu te lasa ai si sprijinul meu sa -i scoti duhul rau din cap Urmatorul pas este ca sotia sa ia permis si cu asta basta Ma bucur totusi ca nu te lasa sa renunti la masina,mai greu putin dar o vei putea intretine S-a înlocuit satelitul stânga. Nu mai mergea stropitoarea, iar ștergătorul făcea figuri la prima treaptă.
Am vrut șă trec și pe bucșe de poliamidă la direcție dar nu s-a putut deși aveam palierul pregătit. De ce nu s-a putut? Păi cred că diametrul de interior trebuie făcut după diametrul volanului că altfel nu se pupă. La mine diametrul interior nu este bun pentru că merge greu volanul. Că o fi diferență de aparat de măsură ce ce-o fi , nu știu., treaba e că mai trebuie luat din diametrul interior.
Pe lângă asta Șoimului i s-a făcut poftă de ciocolată. Pe partea stângă, desigur; pe dreapta a mâncat deja.


S-a mai reglat ambreiajul și s-amai pus un tampon la toba finală.
Și, uitasem să spun, am reușit să crăp două lămpi stânga de spate. Cum? Una când am încercat să o demontez(am apăsat mai tare în ea ca să pot apăsa pe clema din interior) iar una când încercam să o mentez(am apăsat prea tare în ea ca să intre clema de susținere).
Cred totuși că și plasticul a îmbătrânit că prea a plesnit repede.
Ce ne-om face fraților de lămpi? S-a schimbat ambreiajul placă de presiune(de Dacia 1400 că cea de Baia Mare sau Satu Mare pe care o aveam eu de rezervă nu este bună), disc, rulment. Ieri programată deplasare cu socrii la rude la București.
Deșteptarea la 5 dimineața că văzusem că e ger și m-am gândit să o încălzesc mai din vreme.
Cobor la mașină o descui din telecomandă, canci! Nu pot să intru în mașină. Toate ușile și clanțele înghețate. Morții și răniții!
Bat cu podul paalmei pe la broaște.... nimic. Urc în casă, iau sticla de spirt și o seringă, injectez în dreptul broaștei și de-a lungul chederului.... nimic.
Deja
Urc iar, încălzesc niște apă, cobor, torn pe ușă în dreptul broaștei.... uraaaa! S-a deschis.
Pornește pupa-l-aș de motoraș la sfert.
Reduc un pic șocul, nu dau drumul la aerotermă, cobor să râcâi ăle geamuri și zdranc cu ușa. Dăăăăă!
Trag de clanță, canci! Mă duc la cealaltă ușă, canci! Hayonul,,, nimic!
Iar bat cu pumnii.... nimic!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Urlu: băga-mi-ași pwoola în morții mă-tii de mașină, a dreacu cu mă-ta care te-a făcut!
-Bună dimineața! aud din spatele meu.
Socrii tocmai apăruseră după colțul blocului, martori la avalanșa de invective la adresa mașinii.
I-am trimis sus cu cratița să mai încălzească apă.
Între timp se încălzise motorul, se turase, ce mai... o mie de draci! Nu mai am răbdare să vină cu apa și le spun la interfon:
-Aduceți toporul.
Apare soacră-mea cu toporașul și, cu o privire îngrijorată probabil și în urma episodului de înjurături la care fusese martoră, îmi zice:
-Lucian, să nu faci ceva maică!
Instantaneu m-a bufnit râsul. La noi în oraș, înainte de revoluție când o Dacia second era mai scumpă decât una de la fabrică(ăia mai bătrâni știu de ce se întâmpla așa), unu a căsăpit o Dacie cu securea de nu s-a mai ales nimic de ea, supărat pe fii-sa care se apucase de curvărăsit după ce-i cumpărase mașina.
Cred că la asta s-au gândit când m-au auzit de topor.
Am forțat un pic la hayon și gata, am intrat în mașină.
Ce m-a uimit după toată treaba asta a fost faptul că temperatura uleiului nu a sărit de 40 de grade nici cât a mers pe loc și nici pe timpul drumului spre București, așa că am cam înghețat în mașină iar genunchii mei cu atât mai mult, că nu știu ce gaură am pe acolo pe dedesubt.

Ăsta a fost episodul 1.

Episodul 2 a început la intersecție la Răzoare când mi s-a blocat pedala de frână și s-au blocat roțile de pe spate. După alte vorbe de duh și roți din spate desfăcute, ca să văd ce se întâmplase sun un prieten care îmi spune să bag frumușel capu la pedale că acolo e buba. Într-adevăr tija de la pedală nu mai călca pe pistonaș ci era proptită-n caroserie. Am pus tija la locul ei, am reglat un pic jocul tijei și gata. Nasolia este că pierd lichid pe la pistonaș iar limitatorul pedalei este la maxim și ar mai fi trebuit lăsat un pic.
Oricum deplasarea a fost compromisă deoarece vizita prin magazine, atât de dorită de însoțitoarele noastre, nu a mai avut loc.

Mulțumesc Robert pentru ajutor și să te faci bine repede!

Acum am de lucru să schimb pompa de frână, să repar clanța de pe stânga și să înlocuiesc sateliții.
Și e un timp frumos afarăăăăăă......
Gata! În 2016 îmi iau mașină. Ce sa-i faci bre,rablele tot rable Usile ingheata la toate masinile daca a ajuns apa la mecanisme. Legat de pompa de frana, nu te mai chinui sa o schimbi pana nu incepe sa scada nivelul din bidonas, mai ales daca zici ca iti iei alta masina.Si la mine e umed, dar nu am treaba cu frana.
Fara suparare, dar chestia cu reglatul tijei de la pistonas, ar trebui sa o stie orice oltcitist cu experienta care frecventeaza forumul bre george,chestia e ca si daca o stii nu te astepti sa se intample atata timp cat masina a mers mult si bine
asta e cu rablele ,te lasa cand nu te astepti ,fix cum nu te astepti ) Intr-adevar, si eu am patit beleaua cu pedala de frana, dar la mine iesise tija de tot fiindca se desfiletase limitatorul ala (din cauze inca nestiute, fiindca n-a umblat nimeni acolo) si statea proptita in caroserie, rotile fiind deblocate, iar eu am depistat treaba chiar cand ma apropiam de o intersectie!!
Norocul meu a fost ca nu venea nicio masina din lateral, caci, cu toata frana de mana, am trecut "lejer" prin intersectie fara sa pot opri...
Rable, cum zice Iulica..
George Hermenean a scris:Usile ingheata la toate masinile daca a ajuns apa la mecanisme.

Sa vii sa spui asta si masinilor mele. Nu de alta, da' au nesimtirea sa nu inghete.
George Hermenean a scris:Legat de pompa de frana, nu te mai chinui sa o schimbi pana nu incepe sa scada nivelul din bidonas, mai ales daca zici ca iti iei alta masina.Si la mine e umed, dar nu am treaba cu frana.

Prost sfat, nu ma asteptam sa vina de la un impatimit care si-a repus in drepturi o masina ce era de aruncat! Azi picura putin, maine te trezesti fara lichid in trafic! În afară de asta cred că nici nu face bine la caroserie.
Și cine a spus că nu o păstrez și Șoimul dacă îmi iau altă mașină!?

Culmea este că Robert și-a adus aminte că am mai avut problema asta în vară când am aerisit frânele pe când eu nu.
3,14zda mă-sii de rudă nemțească! Îmi dă târcoale. Ia-ti bre o japoneza Mă refeream la văru Alțhaimăr.
E o variantă și japoneza. Mașină orice altceva dar nu nemțească.
Singurul model care m-ar tenta ar fi un Mercedes din ăla cum avea Kosson. vorbeste cu lascone inainte sa faci alegerea la mertanu ala,numa el stie cat s-a invartit pe langa ea ) Ai grija daca iti iei Mercedes A, e foarte ingramadita masina aia la motor, sa-i faci distributia trebuie sa dai motorul jos(care se da cu tot cu sistemul de rulare) si uleiul se schimba destul de greu ca nu prea ajungi la filtru.E o masina la care nu poti sa faci nimic acasa la compartimentul motor. Ia uite!
Și eu credeam că numai inginerii de la Citroen sunt într-o ureche.
E clar iese și Mercedesu din discuție.

În altă ordine de idei, astăzi am desfăcut broaștele de la uși, le-am stropit bine cu wd40 după care le-am lăsat să se scurgă, le-am șters și am băgat cu spray-ul vaselină în ele. Am înlocuit și clanța de pe partea stângă care se rupsese în urma forțării deschiderii de duminică. Nasoală treabă la gerul de astăzi. Mi-au căzut două piulițe în ușă până am reușit să o prind pe cea de-a treia pe șurub. Din câte am constatat la pipăit, mecanismul de acționare al broaștei din interiorul ușii e cam îmbâcsit. Ar fi meritat și el o spălare și lubrifiere dar din cauza țânțarilor de afară am reprogramat operațiunea pentru la primăvară.
Ca de obicei am constatat că nu am rezervă piese de care am nevoie. În cazul de față, nu am avut clanță neagră și i-am pus una nichelată. Acum sunt bicolor: pe dreapta am clanță neagră, pe stânga nichelată.
Sorcova, vesela... că tot e poimâine. Bai!sa vezi ce o sa injuri tu vaselina aia baga wd40 prin gaura aia de pe lateralul usii de unde se desface tija manerului ,uleiul e bun,vaselina se intareste si iar plangi pe langa masina Tre' vaselina siliconica rezistenta la -30 grade... Cred că satelitul de pe partea stângă mă lasă de tot. De dimineață când am vrut să dau drumul la ștergător a început să se audă un clincănit în el, ștergătorul nu mergea pe nici o treaptă și se aprindea becul de la alternator.
După ceva palme și-a revenit. Dacă nu plecam la țară îl înlocuiam. E bine ca stie de frica! Am înlocuit satelitul. Cu ocazia asta am pus și bucșele de poliamidă la volan.
Mi-nu-neeeeeeeeeeeeee! Adio seodirecție! Bun venit servodirecție.
Și eu țineam bucșele prin pod, ca fraierul, de câțiva ani.
Comenzile de pe satelitul pe care l-am pus mi se pare că merg cam greoi. O fi de la praf.
Merge să dau cu șpreiu p-acolo? merge sa dai cu spray-ul de contacte.
ai grija cu directia aia sensibila, ca la viteze mari nu e prea recomandata, simt eu pe a mea cu servo, cel putin acum pe mazga, ca daca nu as fi cu bagare de seama imediat as brusca-o cat de putin as trage de volan O să fiu atent.
Mulțumesc! Se pare că am înlocuit satelitul degeaba; ba l-am și aruncat.
Releul temporizator de la ștergător face pe nebunul. Dai un calmant. Una cu ciocanu be 1 Kilobram . Am schimbat și releul. Canci!
3,14zda mă-sii, era de la o siguranță care făcea contact când vroia ea. Cazane, bre, Plumbere! Ce sa le faci... La pompa de frana pune o garnitura de pompa veche sau de care ai acolo unde intra tija in pompa, sa o tina centrata indiferent ce se intampla pe acolo Mulțumesc Cristian!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community