Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GR-03-KZY
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
In primul rand sa prezint masina: Oltcit 12TRS, an fabricatie decembrie '93. Masina de femeie, lovita si zgariata pe toate partile(aripa stanga fata lovita si ruginita+un actipild, bara fata sparta, usa dreapta inlocuita si vopsita cu alta nuanta e rosu...capac haion nitel infundat...)
Masina a fost cumparata in februarie 2007. Era lasata in fata sectiei de politie dupa ce a suferit un ultim accident(asta in noiembrie 2006).
Pretul acestei masini a fost initial de 10milioane dar dupa lungi negocieri a ajuns la 4 (masina avea terminata bateria pentru ca d-na lasase pozitiile aprinse , nu mergea contactul, pornea cu surubelnita din demaror, nu avea pic de frane, nu tinea relantiu...etc,etc
Motivul care m-a facut sa dau 4 mil pe ea...inca nu-l cunosc nici eu, pun totul pe seama nebuniei de a avea un oltcit (si nu dacie), dar recunosc ca m-a incantat si faptul ca este 12TRS si anul bineinteles. Cand am fost sa o cumpar m-a insotit un nene mecanic care ma incuraja "lasa Andrei ca se face...lasa Andrei ca se face" si asa m-am pricopsit cu ea...
Iar dupa poveste urmeaza si primele fotografii cu masina...
http://img234.imageshack.us/my.php?image=image669bd7.jpg
http://img179.imageshack.us/my.php?image=image666lk9.jpg
http://img514.imageshack.us/my.php?image=image667eb6.jpg
Si acum sa continui cu alte informatii despre masina mea...
a urmat dupa negocieri faza nasoala din punctul meu de vedere si anume...gasirea modului de a o duce acasa la Giurgiu (masina fiind luata din Bucuresti-sectia de politie Candian Popescu). Am cumparat in prima faza o sufa de le o benzinarie si cabluri de alimentare pentru a da curent de la o alta baterie....am asteptat cateva zeci de min bune pentru a avea curent la borne, apoi am remorcat-o cu speranta de a o porni( dupa ce am pus cam 150ml de benzina in carburator)...dupa nenumarate incercari a pornit si am reusit sa o fac sa mearga si cu chiu cu vai am ajuns la Giurgiu. Unde a urmat prima faza de constatari...lipsa franelor se datora faptului ca discurile de frana din spate lispeau cu desavarsire http://img522.imageshack.us/my.php?image=image691ev3.jpg
dar au fost puse la loc http://img522.imageshack.us/my.php?image=image686gu0.jpg
thegantza666 a scris:...... Masina de femeie, lovita si zgariata pe toate partile(aripa stanga fata lovita si ruginita+un actipild, bara fata sparta, usa dreapta inlocuita si vopsita cu alta nuanta e rosu...capac haion nitel infundat...).....[/img]

geani29...sa nu crezi ca am ceva in mod special cu femeile care sunt soferitze...dar unele chiar nu se pricep si se incapataneaza sa faca ceva care nu le sta la indemana. Nu neg sunt cateva care merita tot respectul si acum nu ca ma laud dar prietena mea are permisul obtinut inaintea mea si pot sa spun ca nu mi-e frica in dreapta(cu ea la volan) indiferent de masina, de viteza sau de oricare alta situatie...pentru ca stie sa conduca. mai ai de lucru ))) bafta.... cel mai bine pui discuri noi dar nu ro, de la reprezentata citroen.alea-s ok. ca $ nu prea sunt.dar. au la xpert auto pe Lizeanu. si acum poze cu ce a urmat:
http://img46.imageshack.us/my.php?image=image684ns7.jpg - indreptat cat de cat haion + montat butuc deschidere portbagaj de NOVA (asta am gasit prin garaj de la masinile mai vechia ale familiei)
http://img258.imageshack.us/my.php?image=image853ge9.jpg - montarea celui de-al 3 lea stop pe frana, cu leduri
http://img508.imageshack.us/my.php?image=image701dp6.jpg
http://img508.imageshack.us/my.php?image=kzyix0.jpg - dupa spalare
http://img410.imageshack.us/my.php?image=image664cl1.jpg - primele retusuri de interior (parte pe care o vad cel mai des - din acest motiv am inceput sa aduc imbunatatiri interiorului)
http://img73.imageshack.us/my.php?image=image697ot2.jpg - toba finala scoasa pe mijlocul masinii (folia a fost pusa de mine fara nici un ajutor... )
http://img126.imageshack.us/my.php?image=image852hn8.jpg - capat cromat - teava de esapament
http://img107.imageshack.us/my.php?image=image665qt4.jpg - masina a fost dotata cu alarma + inchidere centralizata + schimbator TUNINGAGE
http://img73.imageshack.us/my.php?image=image1043rl4.jpg - primul radio-casetofon PIONNER...
http://img110.imageshack.us/my.php?image=image1045js3.jpg - leduri clapete climatizare
http://img184.imageshack.us/my.php?image=image1240xb8.jpg - suport extinctor+pedale racing+radiocasetofon
http://img515.imageshack.us/my.php?image=image1349qw9.jpg - modulator FM + intrerupator proectoare(cel portocaliu)
http://img110.imageshack.us/my.php?image=image1067fu2.jpg
http://img515.imageshack.us/my.php?image=image1069yp5.jpg
http://img523.imageshack.us/my.php?image=image1073rr4.jpg - jantele care vor plimba masina atunci cand vor fi gata butucii (sunt pe 14 si le-am avut pe NOVA)
http://img266.imageshack.us/my.php?image=11ea0.jpg - proiectoare
Urmeaza poze cu noile modificari...AAAaaaaa si apropo sa nu sariti cu gura pe mine ca am capace la roti de dacie dar pe astea le aveam de la o fosta solenza a familiei si le tin provizoriu pana sunt gata butucii Are si bafta ca aici e mecanic Aurel, mecanic Oltcit adevarat, cu scoala facuta la Craiova. In plus Gantza nu e la primul Oltcit.
Spor la treaba si ne vedem la o bere pe aici! poze din prezent cu masina:
http://img260.imageshack.us/my.php?image=image1429ij9.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=image1431lu2.jpg
http://img252.imageshack.us/my.php?image=image1638rs9.jpg
http://img267.imageshack.us/my.php?image=image1433zz8.jpg
http://img66.imageshack.us/my.php?image=image1644fz6.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?image=image1637lo3.jpg
http://img107.imageshack.us/my.php?image=03062007376ry7.jpg
http://img168.imageshack.us/my.php?image=image1635bv8.jpg
La motor am schimbat filtru de aer, filtrul de benzina, montat pahar decantor, curatat si reglat carburator(nea Aurel), schimbat ulei+filtru, schimbate bujii+fise, curatat mufa aprindere electronica(facea figuri), iar la suspensie am schimbat amortizoare, capete de bara, facut unghi de fuga la prodas.srl(dealer daewoo),barile de torsiune, pivoti,...cu alte cuvinte cam tot +planetara dreapta(erau retezate prezoanele care se prind de disc, se tinea doar in 2), iar la sistemul de franare (discuri + placute fata,discuri+placute spate)
Masina a fost dotata la interior cu scaune de ford fiesta, boxe spate Sony Xplod XS-F 6935, boxe fata Pionner cu diametru de 10(perfecte pentru lacasele originale), tetiere bancheta spate...urmeaza pozele.


In viitorul apropiat masina v-a suferii schimbari drastice la aspectul exterior. deja marea majoritate a pieselor sunt cumparate (aripi, usa dreapta, aripa spate dreapta care e ruginita din cauza vasului de apa pentru luneta), vopsea(masina va fi rosu-cielo cu plafon si stalpi negrii),butucii sunt gata, latirea spatiului de la aripile spate...set spoilere(inca ma mai gandesc la model), toba sport,(poate si vreun filtru de aer), statie+subwoofer, etc, etc nici macar o critica sau o lauda sau asteptati sa vedeti rezultatul final ... finalul mult asteptat chiar si de mine Mie imi place teava de esapament cum iese pe mijloc. sa o iau ca pe un compliment sau e doar zisa la mistooooo E pe bune, chiar imi place. Cum ai adus teava asa? Ai tras-o pe sub rezervor sau ai pastrat traseul original? Mie cem mai mult imi place culoarea. Ar merge un rosu aprins perfect...I LOVE IT
Si interiorul arata super care dintre ele? ca sunt mai multe nuante de rosu pe acolo.....

bafta la reconditionat! Rosu deschis. Am mentionat - rosu aprins. cristi teava are traseul ei original atat ca in loc de toba finala i-am pus o toba de mijloc de nova...
culoarea o sa fie rosul de pe CIELO(rosu acela aprins) Poze noi cu GR 03 KZY:
http://img410.imageshack.us/my.php?image=image1646kw5.jpg
http://img119.imageshack.us/my.php?image=image1647sq6.jpg

I-am pus in sfarsit volan sport, dar acum unde gasesc si eu un burduf ca sa astup chestia aia urata?????(axul acela gol si sudura care se vede urat)
Rog cei care au achizitionat asa ceva sa ma ajute si pe mine...PLZ
http://img48.imageshack.us/my.php?image=image1662eu8.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=image1660oh2.jpg

Ala urat din poze sunt eu....20 de ani, student la Politehnica Bucuresti (electronica si telecomunicatii) chiar nimeni nu ma poate ajutaaaa si pe mineeee.... plzzzz! pune si tu de planetara...sau cauta prin vitan...sigur se gaseste sa vin cu o poza facuta in photoshop, poza in care am inserat jantele care imi v-or incalta "bolidu'"....sper sa reusesc sa termin ultimul butuc de la roata din spate si sa le "bag" pe masina ca nu mai am RABDAREEEEE...apoi masina intra la vopsititorie+tinichigerie ABIA ASTEPTTTT
http://img251.imageshack.us/my.php?image=tuningja0.jpg
AAAA si nici acoperisul nu este negru dar promit ca-l fac
Am uitat sa ma laud: folia pe geamuri este pusa de mine singur...iar acum o sa imi fac rost de autorizatie ca sa nu mai zica domnii CAP de Creta nimic

Cum arata jantele???? Pareri despre culoare (gri-carbon, albe, argintii sau aurii gen subaru impreza)??????? ai cauciucuri cu talon asa mic? Da de unde faci rost de autorizatie pentru folie?
Nu de alta, dar prefer sa-mi cumpar singur folia si sa o pun si sa ma duc doar dupa o autorizatie. iulicuta....cauciucurile nu o sa fie chiar asa...poza e facuta in photoshop (jantele sunt pe 14", iar cauciucuri cred ca gasesc)

7thRaven- in legatura cu autorizatia am un prieten care da asa ceva (actipild pentru fiecare gream si stampila pe talon)cu 1milion pentru luneta, geamurile laterale din spate care pot fi 100% iar geamurile fata laterale doar 25% De astazi 23 sept 2007...GR-03-KZY a intrat la RK.... Spor la treba.
Autorizatia aia de folii, ce mai zice? E aplicabila treaba? dap....imi ziceti care vreti si fac rost cate vreti....
150 lei pentru luneta si geamurile laterale=>3 actipilde de la Llumar (iar folia poate sa fie opaca si 100%, asta daca va descurcati cu parcarile si condusul pe timp de noapte )
De luni vin la Bucuresti la facultate si mai vb...faceti comenzi iar in 4-5 zile de la comanda eu le aduc
Si folie de la Llumar, poti sa faci rost? La ce pret?
thegantza666 a scris:De astazi 23 sept 2007...GR-03-KZY a intrat la RK....

Ce-i faci la rabla? Si folie de la Llumar, poti sa faci rost? La ce pret? ---nu am aceasta posibilitate
Ce-i faci la rabla? ---poi am segmentat-o(nu avea picatura de uzura pe nici un piston nici pe camasi, insa are o axa cu uzura si care imi cam bate), i-am schimbat suportii de motor, curele de transmisie, am reglat culbutori, am siliconat cam tot ce era de siliconat pe la capacele de la chiuloasa, am schimbat garnitura de la pompa de benzina pt ca era sparta si datea cu ulei...mai multe. daca te intereseaza o sa ne intalnim si-ti arat dar dupa ce va fi gata Sigur ca da, daca prindem timp frumos poate tragem un gratar la Dunare, ceva. Merge bine in turatie dar cand o las la o acceleratie constanta imi intrerupe foarte des si puternic....mentionez ca daca trag foarte putin socul merge perfect. De la ce sa fie???? Carburatie, aprindere electronica, fise, bujii????? DE lA CE???? plzzz URGENT!!!!
thegantza666 a scris:mentionez ca daca trag foarte putin socul merge perfect.


Daca spui ca intreruperile sunt influentate de soc, e din carburator. Curata-l. nu cred ca este din carburator deoarece este reglat perfect, isi tine relantiul iar toate reglajele sunt ca la carte, iar mizerie nu are pentru ca l-am desfacut si am suflat toate jiglerele:(((((
thegantza666 a scris:nu cred ca este din carburator deoarece este reglat perfect


Mai sus ai spus ca problemele dispar odata cu actionarea socului. Cum iti explici ca isi revine aprinderea la normal de la imbogatirea amestecului?

Am vazut destule carburatoare curatate si reglate teoretic perfect si nu mergeau cum trebuie nici in ruptu' capului. cred ca maine daca o sa tina vremea cu mine o sa-i reglez CNC-ul dupa cum am vazut pe forum sa vedem daca mai intrerupe si atunci...daca DAA o sa fie trist pt ca nu mai STIU CE SA-I FAC... Daca tot il desfaci, lasa-l o noapte la murat in decarburol ( vezi sa ii scoti toate jiglerele si ce mai are pe acolo mai ales alea ce contin cauciuc) apoi, il sufli bine cu aer comprimat, si la urma relgezi tot.
Iti spun din experienta, am curatat la un oltcit carburatorl de 3 ori in decurs de 1 saptamana (tot asa lasat la murat si tot tacamul) si pana nu a avut el chef sa mearga calumea...... acum sa va povestesc isprava....m-am apucat cu motanu sa reglam plutitorul...dupa ca l-am reglat ca la carte (18mm) am constatat ca era si garnitura rupta pe ici pe colo si am vrut sa o schimbam dar nu am reusit sa scoatem cuiul de la plutitor asa ca am batut fff usor in el pana ce s-a spart una dintre urechile care tin cuiul asa ca nu am mai avut ce face....In concluzie imi trebuia alt capac de carburator, dar am gasit si am luat la suoper-oferta un carburator cu totul, cu sigilii puse, cu jiglere mai mici (este facut de un meserias de aici din Giurgiu, care a lucrat la Craiova), apoi l-am si reglat, am umblat nitel la bujii si totul este perfect... Salut!Sa-mi spui si mie te rog frumos, ce bani te ajunge vopsitul +tinichigeria pentru ca si masina mea are nevoie de aceste operatii!Bafta in continuare cu masinuta! domnu` titular al topicului....da-mi te rog un PM, intra pe mess, fa ceva...ca avem afaceri de facut
thegantza666 a scris:m-am apucat cu motanu sa reglam plutitorul... / s-a spart una dintre urechile care tin cuiul


Poi e clar te-a sabotat motanu' mare fan IRMA... nu s-a gandit ca vei gasi CIC ieftin si bun
thegantza666 a scris:nu am reusit sa scoatem cuiul de la plutitor asa ca am batut fff usor in el pana ce s-a spart una dintre urechile care tin cuiul
Axul se scoate prin bataie usoara doar printr-o singura parte (se bate cu un virf de cui dinspre surubul sitei).
Laurentiu a scris:
thegantza666 a scris:nu am reusit sa scoatem cuiul de la plutitor asa ca am batut fff usor in el pana ce s-a spart una dintre urechile care tin cuiul
Axul se scoate prin bataie usoara doar printr-o singura parte (se bate cu un virf de cui dinspre surubul sitei).


Exact !!! Axul plutitorului este conic!! valib....din pacate inca nu am acces la net unde stau la bucuresti asa ca scuze pt intarziere....vorbim pe mess daca este
Laurentiu a scris:
thegantza666 a scris:nu am reusit sa scoatem cuiul de la plutitor asa ca am batut fff usor in el pana ce s-a spart una dintre urechile care tin cuiul
Axul se scoate prin bataie usoara doar printr-o singura parte (se bate cu un virf de cui dinspre surubul sitei).

Eu nici acu nu ma lamuresc, mi se pare identic la ambele capete . motaneee...maine vin la tine sa vedem ce facem cu bujiile(sper ca nu ai uitat ce ai promis si ca le-ai pregatit )...sper sa scap odata de mersul ala in suturi... Mare rahat cu bujiile alea Bosch, nu le gasesc . Aveam de gand sa le ard pe aragaz, desi din ce tineam minte facusem asta o data, demult.
Am impresia ca le-am montat pe Oltcitul lui taica-meu, pe care l-a dat in primavara lui varu-meu cand si-a luat Loganul... si varu-meu l-a vandut si el in Bucuresti . De asta si mi-am adus aminte cu aragazul, era el plecat si eu m-am dus sa-i pornesc Oltcitul si l-am inecat rau de tot. Ca sa nu fac 2 drumuri la garaj, am facut luna Boschurile si le-am montat in locul Sinteroamelor lui care bineinteles ca le-am si aruncat dupa aia pe motiv ca aratau aiurea si avea Bosch acum .
EEK! a scris:mi se pare identic la ambele capete .
Axul da dar gaurile picioruselor, NU. Cea dinspre filtru (sita), e ceva mai strinsa. Hai ca vin cu o alta problema(nu asa de grava): am achizitionat un spray de curatat carburatoare...acum intrebarea este:-treb sa desfac capacul la carburator si sa dau in fiecare jiglor???sau cum??? sprayul ala e facut sa-l folosesti cand nu ai in ce sa speli carburatorul...adica desfaci capacul carburatorului,scoti jocloarele membranele si toate cele si apoi dai cu el...si ai sa vezi ca el curata destul de bine depunerile de prin carburator am si eu o intrebare....cu ce curat mufele de la aprindere???imi face figuri...intrerupe, merge prost,....sigur este de la mufe ca daca umblu acolo merge bine apoi...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community