Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

MM 12 SKF
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Las ca stim noi mai bine. Berile alea au fost doar de "incalzire" .
Buei vezi ca de vina poa' sa fie si mufele de intra in placi, cel mai probabil nu face contact masa de la mufa cu placa atunci cand e stopul montat (o impinge cablul in "pozitie nefireasca" )
Buei, cu alcool merge frana, dar ala se evapora extrem de repede. Dupa o saptamana nu o sa mai gasesti decat juma' de rezervor plin.

Uite bre jingle bells: http://www.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E Nu comentez despre beri

Am sa verific si mufa.... cum se comporta cu placa. Nu ramabe bre cu alcool in loc de lichid de frana (sper)

Tare de tot filmuletzul cu jingle bells lipeste fire direct de tablele de cupru care ating pe fundul becelor,si le prinzi de firele din instalatie cu riglete dinalea cu suruburi,eu asa am si singura data cand nu mi-a mers un bec a fost din cauza unor arsuri de filament Azi... adica ieri de cateva minute, am fost harnici

A venit si Gabi cu Geo, am schimbat alcoolul din instalatia de franare cu un lichid de frana DOT4. Deocamdata se comporta foarte bine. Gabi a spus ca trage stanga la frana, probabil discul dreapta fatza e uns cu lichid de frana cum am aerisit.

Ne-am inarmat cu multa rabdare, multimetru, pistol de lipit, papuci, cu bunavointa lui Geo am avut si fludor ca mie mi s-a terminat si am remediat jingle bells nu mai sunt pomi de craciun... sunt triple bre si functioneste care este

Nu a vrut sa se mai inchida hayonul.... ne-am chinuit sa-l inchidem, apoi ne-am dat seama ca a decedat si nu se mai deschide. Am constatat ca indicatorul de benzina arata nivelul de trai din romania, care evident nu are nicio treaba cu nivelul benzinei din rezervor. Nu-i bai... si maine e o zi.

Apoi am dat-o pe bereeeee... Hai baieti, joc de maini ca trebuie terminate masinile pana la nationala.
Spor la lucru! Merci Incet da sigur Nu tinea relatiul si in 80-90% din cazuri dadea in bot la accelerare, asa ca azi am coborat sa-i disec carbu'. L-am dat jos de pe motor, desfacut tot, curatzat frumos cu sprayu de carburi prin toate gheuricile, toate jicloarele le-am curatat/verificat separat, montat totul la loc si face exact la fel In blana merge bine tot timpul asa ca benzina ajunge in carb cat trebuie.

Am mai facut o tura, verificat una alta... tot asa face... m-am holbat la el vre-o 10min, m-au apucat gandurile macabre, am pus ochii pe canistra de benzina si bricheta din buzunar. Am convocat niste zei, neamuri, alte altea care mi-au venit in minte, pus prelata pe masina, inchis garajul.

Mnezzo!!! asa facea si a meu si pana la urma m-am enervat si am schimbat carburaturu, pompa de benzina, aprinderea si motoru Mai am vre-o 5 carburatoare de astea in garaj... care pur si simplu nu vor sa mearga nici in ruptu capului... Fara nicio explicatie. Bibilite, curatate, reconstruite cu piese noi... degeaba. Le-am dezmembrat si sunt bune de piese

Doua/trei din ele sunt puse in asa fel incat sa dau in ele cu roata cand bag masina in garaj si simt ca vreau sa ma razbun Sunt(aproape) gata jumatate din flanshe.



Am spus aproape gata, pentru ca nu imi place "virajul" care il va face amestecul, in interiorul flanshei. Adica deocamdata exista o bordura acolo, pentru ca gaurile carbului nu sunt in aceeasi linie cu cele din chiulasa. Voi pune pietricica de polizor sau freza in bormasina si dupa ajustari va fi ok

Cu ocazia asta am tot asamblat un carburator, al dracu galeata aia de jicloare, shurubele, bilutze si chichitze. L-am dezasamblat pe celalalt, toate bune si frumoase pana la un suhrub de reglaj, care e intepenit BOCNA... nu am reusit sa-l desfac si inca nici nu stiu cum o sa-l scot. Fostul proprietar cretin a strans la maxim toate shuruburile de reglaj, probabil sa nu consume

Coforumisti prezenti aseara: Gaboru, Geo si burns. Arata foarte bine carburile, dar si chiuloasele .Imediat va renaste aceasta masina de curse . Hofule, iti dau o solutie: motorina. Lasa carbul scufindat in motorina si o sa se desfaca. Eu am reusit sa destepenesc foarte usor axul clapetelor la unul dintre Dellorto dupa ce l-am lasat cateva zile scufundat in motorina.
P.S: cat ar costa bre un set de admisii din alea? Merci de solutie. Asa am sa fac, dupa ce ajung acasa. Am si motorina De nu iese, ne-am ras

Setu ala costa.... 400lei Daca era dupa mine, poate cautam si in alta parte. Noroc ca nu eu platesc Si nici nu imi prea plac unele solutii pe acolo da no... dupa niste ajustari, sper sa iasa ceva. Scump nene, scump. Las ca ma fac eu mare si pun mana pe flex si mesteresc o improvizatoe de mama focului din galeria de Olticanie cu o flansa custom made din pila. Cristi, nu cred ca ar fi imposibil. Dar nu am aparat de sudura... daca era dupa mine, erau cu tzevi, dupa cum ai spus tu... Asa le-am spus sa le faca da neah... au iesit fara

Azi am curatat si celalalt Dellorto, shurubu de reglaj tot intepenit a ramas... O sa il tin mai mult in motorina, sau o sa incerc sa il incalzesc. Cu siiimt

Fiind scaunele scoica atat de joase, volanul avea o pozitie foarte cretina. Asa ca am demontat tiriboantza si am modificat stuff sa coboare volanul mai jos. Acuma nu mai am volanu deasupra capului... Exista totusi doua problemutze.

1. SKF-ul acu e pe principiul "intra cine vrea, iese cine poate" (scaunele scoica, cu volanu in bratze... se iese foarte greu) Oricum nu e facuta sa fie confortabila si nici nu trebuie

2. Nu mai incape bordu inferior la loc... mai mult din cauza suportului contactului. Ori il vom taia cu totu si il punem pe butoane, ori renuntam la tot bordu din pacate nu mai pica toate alea bine la bordu inferior daca lasi volanu mai jos,dar daca treci la pornire pe butoane,si tai suportul de contact de pe palierul volanului nu e nici o problema Merci de idee iulicuta. Si mie asa mi s-a parut ca suportul de contact imi sta in drum. Chiar i-am polizat considerabil din partea inferioara sa pot prinde bordul ca altfel nicio sansa. Dar nu e suficient... Chiar daca am reusit sa-l prind, toate sunt strambe si cu distantze & stuff

Metoda e aceeasi cu cea care ai folosit-o la Corbu (parca ) doar ca aici deocamdata se tine doar pe o parte, cu o singura platbanda. Pare a sta tzeaptan (am tras de volan ca bizonu' sa vad ce se intampla). Cand ma va mai prinde harnicia, mai pun platbanda si dincolo.

Din punct de vedere legal... nu se considera modificare la sistemul de directie? nu stiu,are volan sport?ca de acolo incepe de obicei modificarea la directie...eu ce sa mai spun cu alt palier?
p.s. vezi ca trebuie decupati si suportii de pe bordul inferior,cei din plastic prin care treceau cele doua suruburi
iulicuta2000 a scris:vezi ca trebuie decupati si suportii de pe bordul inferior,cei din plastic prin care treceau cele doua suruburi


Aia i-am tuns prima data. In 80-90% din cazuri tot nu tine relantiu'... De cate ori deschid capota sa vad ce are, merge perfect Murphy rullz! ia misca putin cu mana de mufa aia in care intra firul de la electrovalva/electromotor/etc (aia cu multe fire)

eu pateam ceva de genul....si de acolo era problema, nu facea contact mereu
valib a scris:ia misca putin cu mana de mufa aia in care intra firul de la electrovalva/electromotor/etc (aia cu multe fire)


Ok. Merci pentru idee Aia de la electrovalva am verificat-o & shit... da la ailalta nu m-am gandit
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community