Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

MM 12 SKF
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
IS42BBB a scris:cu masina mea ce ai facut ???? clubul ala din 86 d la iasi ?
am dato la un vecim masina am vazut-o pe net cand era de vanzare
si mi sa parut a fi cea mai interesanta
dar nu e nimeni de vina ca n am avut eu bani
sa o stapanesti sanatos si daca ajungi prin bucuresti suna si ne vedem la o bere
cu ocazia asta vad si eu ce am ratat
hai bafta si un 2008 de 1000 de ori mai bun Masina intra in reparatie. ceva poze )) http://www.dropshots.com/mm87dga#date/2008-01-19/17:06:22 salut. ce scaune sunt astea de le ai pe ea? mai exact de la ce? Nu le-am masurat dar mai mult ca sigur sunt cele de admisie de 1.1. Toate 8. Chiulasele sunt de 1.3. Acu doar le-am adus si le-am aruncat in garaj... zilele urmatoare le luam la pasuit, mai trebuie 3 supape si vom sti sigur. Felicitari pt piese!!!
Pana la urma, Oltciturile astea de raliuri ce modificari au/aveau fata de cele normale?? Si unde sunt toate Oltciturile noastre de raliu:evil: ???!!!Nu sunt prea lamurit...

BAFTA!!! Modificari astronomice nu are. Cea mai mare diferenta e la usurare. Lipseste din ea tot ce nu e vital.
Are asa:
- Rollbar
- Scaune scoica
- Centuri cu prindere in 4 puncte (azi, nu mai sunt regulamentare pentru raliu)
- Conductele de frana si alimentare trec prin masina (sunt 2 tururi si 2 retururi, nu mi-am dat seama dece... nu se folosesc deodata)
- Cabluri pentru contact general si interior si exterior(capota)
- Portbagajul i se deschidea de undeva de sub geamul spate stanga, cu un cablu (acu e standard)
- Volan sport
- 2 lame de flexiune (barile de torsiune nu stiu de care sunt)
- flanse roti RM si pe fatza si pe spate, habar nu am daca asa era de la mama ei
- De sub capota lipseste suportul rotii de rezerva, incalzirea petei calde, are 2 tampoane in plus care ajuta suportii motor, practic ansamblul motor/cutie nu se mai rasuceste aproape deloc.
- Motorul actual dupa cate stiu e standard, la piesele care au venit cu masina, chiulasele mi-au sarit in ochi cu scaunele schimbate si toate caile de admisie/evacuare majorate si slefuite, la fel ca pata calda.
Mai are un carburator sincron cat china, cu tot cu pata calda modificata, pe care nu l-am putut testa ca ii lipseste un jiclor

Cam atat imi aduc aminte acu... Nu stim unde sunt celalalte oltcituri de raliu, nu cunoastem prea bine nici istoria astuia. A trecut prin multe maini.

In principiu la fabricatie nu a avut nicio serie nicaieri. A fost omologata pentru strada mai tarziu, cand RAR-ul a batut serii pe motor(fara placutza, seria e direct pe carter) si caroserie, i-au facut acte de TRS, nu se mentioneaza in ele nicio modificare Mersi Hofy pentru descriere cand vreau sa intru pe forum la sectiunea cluburi Oltcit imi da ..........



phpBB : Critical Error

Could not query config information

DEBUG MODE

SQL Error : 1226 User 'forum.oltcit1' has exceeded the 'max_questions' resource (current value: 72000)

SELECT * FROM phpbb_config

Line : 213
File : common.php stai linistit, asa e si la mine.
diverse erori..de vreo 2 zile. Acuma imi pun pe motor niste chiuloase de 1300 cu Admisia marita si cu 8 supape de 1100. Toate pisele din motor vor fii noi. Aseara am curatat vaselina de pe chiulase, sa ma pun sa pasuiesc supape... Evident nu se putea altfel, surprizele nu au intarziat sa apara. Mai ales cele neplacute. Am constatat ca scaunele si ghidurile de pe evacuare sunt cele originale de 1.3, m-am gandit ca e bine pentru ca daca erau cele de admisie 1.1 cum am crezut eu, nu stiu cat rezistau pe evacuare.

A doua surpiza nasoala, dupa cum vedeti si in imagini, scaunele de admisie nu sunt alezate, asta nu ar fi mare problema, dar nu stiu ce au facut acolo... Banuiesc ca au pus scaunele astea cu peretele atat de subtire in favoarea umplerii... Problema e ca dupa alezare, suprafata de contact cu supapa ar fi foarte foarte mica, fata de cele originale... So, sucks... E clar ca nu au cum sa fie fiabile. Probabil ar merge bine dar putin. Ramane sa decidem cu Gabi daca chiulasele astea vor fi folosite sau nu.


Am optat la chiuloasele astea . Cineva care se pricepe a mai vazut chiuloase de astea ceva sfaturii !!! Bre ce naiba in zilele noastre nu se mai rectifica/alezeaza scaune de supape? Prea multe masini de unica folosinta...
Hofy a scris:
- Conductele de frana si alimentare trec prin masina (sunt 2 tururi si 2 retururi, nu mi-am dat seama dece... nu se folosesc deodata)


Pai masinile de raliu de obicei au 2 pompe de benzina. S-ar putea sa fi avut doua... din pacate fostii proprietari au renuntat la cateva detalii... frumoase chiulase. chiar mult mai frumoase, tinand cont ca sunt noi. frumoasa treaba cu majorarea supapei de evacuare.
pe langa evacuarea mai buna a gazelor, are loc si o racire mai buna a camerei de ardere, iar asta nu poate fi decat bine.

ce sa va urez? bafta cu noul motor, sa iasa ceva puternic In lipsa de meserias o sa dureze ceva timp pana il facem. Mersi de urari .
Si io sper sa iasa ceva calumea.
Nu prea sunt oameni in Baia Mare care sa se ocupe cu asa ceva.
Da vom gasi pana la urma o cale sper si daca trebe sa le duc pe undeva prin tara ma duc ca sa mile faca. Cineva de treaba care stie pe ceva meseris care sa mile faca Merci pentru urari pupa!

Sunt cam ingrijorat de fiabilitatea scaunelor de evacuare care au o grosime hilara Sa speram sa reusim pana la urma sa ne folosim de chiulaselele alea... Cineva ne poate ajuta de prin tara unde pot sa imi alezesc chiuloasele mai clar scaunele de supape? LAMAX, Timisoara.
Buba e ca eu nu am timp decat peste 1-2 saptamani sa ma ocup de problema http://www.emaramures.ro/Video/Video.aspx?VideoID=87



Strada aia o curnat la vietin in 3 ani la greu toti tineri toti bauti !!! azi am intrat in posesia unui carb de 1300 solex
si maine plec chiuloasele la alezat Ooo astea da vesti!!
Bafta! Gabore, is curios cum merge cu carbu asta inainte sa desfacem motoru... eu pun pariu ca defapt carbu de pe motor e muci de infundat... daca ai chef deseara puten incerca diseara vine citus(CUK) sa vedem de unde ii curge uleiu + alte treburi... poate maine poze noi
http://www.dropshots.com/mm87dga#date/2008-02-08/20:53:06 No coment! Extraordinar ! damn... cat avem de lucru Am dat o tura cu masina azii Te-am auzit... prima tura ai mers in 3cil.... dupa ce ai schimbat de vre-o 2-3 ori la 7000, mergea in 4... Asa menajezi tu motoru rece? mai mai... suna beton frana de motor de la 6-7000 Sa te mai aud despre fiabilitatea oltcitului ca te pun sa mananci segmenti pistoane si bolturi cu furculitza
Hofy a scris:Te-am auzit... prima tura ai mers in 3cil.... dupa ce ai schimbat de vre-o 2-3 ori la 7000, mergea in 4... Asa menajezi tu motoru rece? mai mai... suna beton frana de motor de la 6-7000 Sa te mai aud despre fiabilitatea oltcitului ca te pun sa mananci segmenti pistoane si bolturi cu furculitza


Hofy a scris:Te-am auzit... prima tura ai mers in 3cil.... dupa ce ai schimbat de vre-o 2-3 ori la 7000, mergea in 4... Asa menajezi tu motoru rece? mai mai... suna beton frana de motor de la 6-7000 Sa te mai aud despre fiabilitatea oltcitului ca te pun sa mananci segmenti pistoane si bolturi cu furculitza

Sa incalzit la garaj motorul Totusi, 7.000 rpm la asemenea exemplar????!!!!
Dumitru Cristian a scris:Totusi, 7.000 rpm la asemenea exemplar????!!!!


ce are? E usoara, 5 rapoarte scurte... sa nu profiti de toate astea? Motoru ala nu trebuie sa tina o vesnicie... nu pentru asta a fost construita masina ?... Ce se distruge, se reface... Alo fratzilor cu mai multa experienta in maruntaiele motoarelor! Spuneti-mi si mie cam care ar fi suprafata minima de contact intre supapa si scaun... dupa cum am expus problema si mai sus cu poze cu tot, scaunele de admisie au peretii foarte subtiri fata de cele standard in favoarea umplerii ca altfel ar obtura calea de admisie majorata cat china din chiulasa...

Nu prea pot obtine o latime mai mare de 1.5-2mm a suprafetei de contact intre supapa si scaun... Intreb pe cei experimentati in domeniu... cat de grav e si cat de drastic scade fiabilitatea prin zona?

Evacuarile sunt ok. Reusesc sa le pasuiesc repede si bine.

Haideti bre... chiar nimeni nu s-a jucat cu asa ceva? pe vremuri din chestii de astea se scotea sufletu din motoare... Pai din datele din cartea lui Canta ar trebui sa ai intre 1 si 1,4 mm suprafata de contact intre supapa si scaun la supapa de admisie si intre1,4 si 1,8 mm la cea de evacuare (L din poza).
Aha, merci mult cristi sincer in cantza nici nu am cautat nici nu stiu dece... Sa-mi fie rusine!

Inseamna ca e bine acuma ramane doar riscul materialului noname din care sunt facute scaunele cu pricina. Care pare a fi un otel mai chior decat originalele. Are o culoare mult mai inchisa, aproape neagra. Pe cand cele originale sunt shiny, bling bling stuff Masina mea va fii de vanzare dupa Ce ii fac motorul adica in 2 saptamani.
Dupa calculele mele va fii un pret de 3500 de lei astept oferte !!! de ce o vinzi?
daca mi-o dai in rate, o vreau EU
din pacate cash nu am momentan...
sau poate vrei alt oltcit, sau piese de oltcit:) eu n-as vinde-o strange bani valib si o tin 2 luni pentru tine masina nu mai este de vanzare !!!!

Masina maine 11.05.2008 va fii prezenta pe Aeroportul BAia Mare la http://www.emaramures.ro/Stiri/Stire.aspx?NewsID=12849 vizitati si dati cu parerea

http://www.youtube.com/watch?v=Gzj5V1buCFo

http://www.youtube.com/watch?v=sp_Es0CTIe4 Sefu...te-am vazut la Pro TV Super Bravo gabore!!! ai mers foarte bine si spectatorii au fost incantati, asa cum rar se intampla privind oltcitul Cred ca ai reusit sa scoti din ea cam tot ce a putut. Ai mai invatat cate ceva de anu' trecut. Felicitari! Suuuper Gabi. I-ati facut motorul pana la urma???
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community