Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

AR-03-APG...frantuzoaica mea...
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ai vândut-o...? Pretul corect..nu am avut incotro... 5-ul are acum numere de Bucuresti...fiti blinzi cu el . B-08-CMV

..iar sora-sa a trecut de toata birocratia si a prins in cele din urma ultimul tren spre taxa veche...adica 2200 ron.

sunt fericit!!!


oooo, să trăiești domnu` remember...hall of fame...

Doamnele au prioritate....






Laguna 1,faza 2..1.9dCi,79kw/107cp,din 2000...ceva de genu..nici urita-nici frumoasa..nici prea mica-nici prea mare...nici tinara-nici batrina.. ...dotari: banala inchidere centralizata cu telecomanda in cheia de contact(de altfel si singura cheie),geamuri electrice fata+spate,nelipsitul AC,faruri si oglinzi cu reglaj electric,frine disc fata/spate,tapiterie velur,ABS,4 Air-bag-uri,comenzi audio la volan si un sistem audio de rahat (4*15w)

Primul Oltcit mai exista?
Bafta cu masina! AR 06 AEM exzista....de 2 ani nu a mai fost "plimbat" de actualul proprietar. daca esti interesat de mai multe detalii iti dau numarul lui de telefon pe MP. Nu, ca sunt prea mic .Am intrebat pentru ca e foarte frumos , mai ales culoarea . dupa 2 luni de studiu si emotii... am reusit sa inlocuiesc casetofonul cu un CD-player...totul original Reno,fara sa pierd functionarea comenzilor de la volan si afisajul din consola bordului.



altfel suna . Bravos Să-l mânuiești sănătos 22.07.2009
149.789km
schimb de ulei + filtru ulei + filtru aer.
ulei Mobil 1 10w40 4.8L (128 ron)
filtru ulei Reno (34 ron)
filtru aer Mann (48 ron)

am gasit alte ''defecte'':
-doua bielete de directie obosite
-am constatat ca fagurele din catalizator este spart.

asa ii sade bine unei frantuzoaice...cu mofturi si defecte... bateria a murit,subit..am pus alta ...care a fost pregatita pentru conservare (io nu am stiut) si a dat pe di laturi.. ...acidul din ea ajungund sa pape busonul de la vasul de expansiune si sa ma puna pe drumuri.

viva la france! no hai ca iara-i bine...am gasit alt buson,am scos din baterie cu seringa 300 ml de acid,am dat citeva ture si vad ca ramane uscat pe acolo.

1-1. jurnal de bord , 28.10.2009

R.C.A. - ex-BT Asigurari - 267 ron pe 6 luni
montat xenon pe faza scurta (6000k) - cu tot cu taxe postale si suc+pizza = 310 ron.

...am vazut ca am sanse sa pierd toba finala...cind credeam ca ies si io la liman ... 2-2.
adrian-ar a scris:un pic ma abat de la subiect ptr a va povestii despre a2a mea masina (daca ii pot spune asa) , cea de servici...au trecut anii cum au trecut si kilometrii....se facura peste 100.000 km din totalul de 163.000 cit are papucul acum (de la 58.000km la mine)...

Viva Pick-up 1.9D...o romanca cu tata si mama frantzuji si moasa turcaleatza...


iaca a mai trecut 1 an si kilometrajul papucului se indreapta spre 200.000km...195.100km,mai exact. nu am avut surprize neplacute din partea ei cu toate ca din iulie alimentam la petrom...sa vedem cum va trece peste iarna asta.. jurnal de bord - 24.11.2009 - 152.060km

-schimbat bieleta directie stg/drp (110 ron)
-reparat prindere coloana de esapament (6 ron)
-reglat "unghi de fuga" (60 ron)
-inlocuit ceasuri bord (100 ron)
-spalat interior/exterior (-)



nu mai tin scorul ca nu are nici un farmec...tot timpul ea este in avantaj...
adrian-ar a scris:
adrian-ar a scris:un pic ma abat de la subiect ptr a va povestii despre a2a mea masina (daca ii pot spune asa) , cea de servici...au trecut anii cum au trecut si kilometrii....se facura peste 100.000 km din totalul de 163.000 cit are papucul acum (de la 58.000km la mine)...

Viva Pick-up 1.9D...o romanca cu tata si mama frantzuji si moasa turcaleatza...


iaca a mai trecut 1 an si kilometrajul papucului se indreapta spre 200.000km...195.100km,mai exact. nu am avut surprize neplacute din partea ei cu toate ca din iulie alimentam la petrom...sa vedem cum va trece peste iarna asta..


...si cum un necaz nu vine niciodata singur...semeringul de palier se cerea schimbat...cu aceasta ocazie am schimbat si kitul de ambreiaj (valeo - 500 ron)...acum pedala de ambreiaj este mai moale decit cea de acceleratie...cite ceva pe la directie (pivoti,bucse) si amortizoarele fata...iar daca cutia a fost pe bancul de lucru s-au inlocuit toate semeringurile + ulei....197.800 km. cu bordul vechi ce ai facut? l-am pus bine.. .. intr-o plasa agatat a de o grinda in garaj. de ce?vreo s-o "dai" mai departe cu aceeasi kilometri? kilometrii or ramas aia dinanainte..bordul care provenea de pe laguna cu volan pe dreapta inregistra in mile...ca in prima faza l-am montat asa..si imi arata 131 mile fata de 153 mii cite aveam io...si atunci ,l-am disecat si am vazut ca pe placa pe care vin puse beculetele de iluminare are si doau cipuri ..si am pus placa mea pe ceasurile de pe laguna cu volan pe dreapta...si totul a revenit la normal..ptr mine. m-am gindit si sa ma pun sa scot ceasul vitezometru dar e prea complicat niste plastice lipite pe acolo si cum stiu cit sunt de baftos am zis ca mai bine arata asa intreg... Jurnal de bord (mai corect,de reparatie).... retro ...aprilie-mai 2010

locul "actiunii"..DN 7 ..intrarea in Ilia,sensul de mers spre Deva



Rezultatul:



Victime : 0.
Pagube : destule.
-planetara stinga ………………………………………..…………………….. 300 ron
-jug (punte fata) 77 00 413 870 ………………………….…………... 250 ron
-fuzeta stinga (cu rulment) ……………………………………………….. 200 ron
-Bara fata+armatura bara+2 halogene+aripa drp fata…….. 500 ron
-capota motor+traversa lonjeron+masca faruri cu grila….… 450 ron
-radiator freon AC ……………………………………………………………….. 240 ron
-radiator motor
-far stg
-far dreapta ......………………………………………………………………….. 255 ron
-masca faruri ……………………………………………………….……………….. 55 ron
-cleme prindere masca fata ………………………………………………… 45 ron
-grila masca faruri
-traversa sustinere radiatoare………………………………………………. 20 ron
-colt prag stanga fata…………………………………………………………….100 ron
-scut motor
-carenaj roata ,dreapta fata
-carenaj roata stinga fata
-aparatoare noroi...sau deflector aer
-aparatoare caldura toba finala
-2 bucati roti tabla 4x100 6.5J R15
-pivoti 2 buc (ruville)……………………………………………………………… 90 ron
-bieleta directie (1buc) …………………………………………………………. 60 ron

...reperele fara pret nu sunt inca achizitionate.....

un nou inceput....



Nu pare asa rau Nasol moment....O galagie de bani Radiator motor ............................. 375 ron

Daca nu intervine nimic,marti voi schimba puntea si o voi duce la nenea tinichigiul.... costuri cu schimbatul puntii ............................... 60 ron

...mai adaug pe lista neagra si o conducta de frina care a cedat la demontare....dar spre norocul meu am avut-o pe puntea asta care am luat-o de la dezmembrari...

pe scurt,azi am lucrat cam asa:

- schimbat punte fata
- schimbat pivot ...stinga/dreapta (sunt ca la oltcit,pe nuturi...zici ca-s neamuri)
- schimbat (de voie/de nevoie) conducta de frina...de la repartitorul ABS la roata dreapta fata
- schimbat fuzeta stinga
- schimbat bieleta de directie ,tot pe stinga

...am tras-o la tinichigiu...

va urma... ...si nenea isi face treaba din plin...



mai adaug pe lista cumparaturilor urmatoarele:
-carenaje+aparatori noroi roata fata stg/dr ..................... 100 ron

aproape gata si cu "tablaria"...am fost azi de am schimbat conducta rupta,radiatorul de motor si pe cel de A/C,am "reconditionat" un pic prinderile de la intercooler....si asta e. ...am facut citeva sute de km intre timp...



Lista de "cumparaturi"....

- geometria rotilor ................................................................... 60 ron
- 2 anvelope 205/55 R16 Pirelli P7 (second) cu montaj inclus ....... 200 ron
- vopsit praguri (mo ars aici) .................................................... 300 ron
- incarcat freon ptr AC ............................................................. 130 ron
- manopera la tinichigerie ........................................................ 400 ron
- maruntisuri (becuri,coliere,cleme,doape,lichid frina,antigel) ...... 160 ron

Bre adi, da de ce o vopsisi bre in 3 culori? ...numai vopselele astea le-or avut pe stoc la dezmembrari...

...iar chit si sudura a necesitat doar pe praguri..de aceea m-am si grabit sa le vopsesc. incident,accident,ghinion sau poate noroc... piesa rebut,sigur!

..dupa ce joi seara am "hranit-o" cu 50 L... so rupt boltul la pivot...la o trecere peste niste linii de tramvai...tot pe stinga...iar vineri pina in ora 14 am "alergat" dupa piese (pivot + burduf de planetara ,partea de la CV + ulei CV de la Mobil1) ...am parcurs 700 km fara (alte) probleme....


[right][snapback]2560631[/snapback][/right]
[/quote]

cost "distractie" 378 ron.


cealanta fata...romano-turca-frantuzoaica.... a trecut de 220.000 km si pompa de injectie Delphi incepe sa-si arate coltii....io sper totusi sa fii fost numa niste apa in motorina...ca eram cu becul aprins..apoi dupa ce am alimentat,dupa vreo 10 km a inceput sa zimbeasca. Nu e de nemaiintalnit,se intampla si la VW la fel,mai exact la passat din '99,s-a forfecat pivotul inferior si s-a intins pe burta masina liniile astea de tramvai ne mananca nervii ... si buzunarele ... cu rezervor plin sau gol,sorbul trage tot de pe fund,sau ai sorb ca la avion de trage de la suprafata carburantului? Te-a cam urmarit ghinionul in ultima vreme. Bine ca ai rezolvat pana la urma.

Iulicuta, daca e rezervorul plin e mai bogat amestecul ) Trage mai multa motorina. De obicei la fund se lasa ce e mai prost din combustibil. Cand bagi peste...se mai amesteca Motorina se amesteca mai greu decat benzina (cu apa)... cand acel ceva prost din combustibil se lasa la fund,este primul lucru tras de pompa...fie ca plin ochi fie ca e gol ca se ameste atunci cand e plin..poate da poate nu,eu stiu ca apa sta la fund binemersi intr-un rezervor cu benzina plin ochi! Apa sta la fund in orice rezervor, si cu motorina nu se amesteca sub nici o forma azi am fost la "diagnoza"....rezultatul,sec si la obiect: pompa de injectie e in faza 3 (ceo fii insemnind asta?)..si se mai necesita inlocuit cablaj injectie+motor... deviz ptr piese si manopera ..... 5600 ron (rotunjit)....

interesant faptul ca...odata cu problema asta "expusa pe masa" ...cei de parcul auto m-au cautat sa incepem procedurile ptr transcrierea masinii de pe firma pe mine...masina fiind achitata integral din feb-martie....interesanta propunere. jurnal de bord ... 159.300 km...

-schimbat rulment sarcina telescop,stinga fata
-schimbat ulei motor (mobil1)
-schimbat filtru de ulei (mann)
-complectat ulei CV (mobil1)...aprox juma de litru o intrat pina o dat afara...

Drumuri bune tuturor!
adrian-ar a scris:azi am fost la "diagnoza"....rezultatul,sec si la obiect: pompa de injectie e in faza 3 (ceo fii insemnind asta?)..si se mai necesita inlocuit cablaj injectie+motor...


pina la urma nu-i chiar asa....rezolvarea a fost inlocuirea calculatorului si a capului hidraulic din pompa... + resoftarea sistemului de injectie...acum pot porni si eu ca tot omul dizelar...dupa ce se stinge becul.... pregatiri pentru sezonul rece...

-scut motor (second).......................................................... 100 ron
-Matador Nordica 195/65 R15 X 2buc ................................ 380 ron




...iar "romano-turca-frantuzoaica" este in curs de transcriere : 755 ron toata distractia:finante,RAR,politie. si daca tot m-am pregatit de sezonul rece...acesta din urma nu so lasat asteptat...




...si una impreuna cu "sponsorul"



...iar la "romano-turca-frantuzoaica" am trecut de 230.000km,ocazie de schimbat distributia (curea+role+pinioane), bujiile (4 din 4),ulei motor si filtrele (aer,motorina,ulei). Din pacate,cu toate ca am specificat pe devizul de lucru sa mi se puna Mobil,cei de la reprezentanta Dacia au pus ELF... iar acest lucru,din pacate,l-am observat dupa ce am semnat factura de receptie.Data viitoare voi fii mai atent. Cost total piese+manopera 800 ron. RCA 2011 ,pe 12 luni,incheiat la Omniasig prin broker pintilie asigurare/reasigurare....354 ron

http://www.rca-ieftin.ro/index.php 2011...primii bani cheltuiti pentru masina in acest an

-schimbat capota motor argintie cu una albastra...

Haidi bre Adi ca a trecut Craciunu... fa-o si tu toata de-o singura culoare.
Scotch-ul ala maro e in amintirea oltcitului - sau? "fularul" tine de frig... ... nu baga caldura la drum intins cind or fost frigurile alea...-10 / -15C si asta a fost o solutie..si cum nu am circulat cu ea mai deloc ..asa a ramas... Sa nu cumva sa se fi blocat termostatul pe deschis si din cauza asta nu da caldura. Sau o alta cauza sa nu bage pompa de apa la capacitate maxima,e dusa si baga doar la turatii peste 2500 ture.E caz real intalnit la mine la service la un Ford focus.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community