Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ph - 11 -RJV
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Se ia una bucata oltcit primita cadou de la un coforumist, pe aceasta cale ii multumesc lui Pasha pentru masina.

An fabricatie 1994

Si acu sa incepem:
Masina avea in jur de vreo 103000 km, bord sigilat din fabrica si cablurile la fel, deci cred ca suma-i reala.
Schimbat bord ro cu unu franta veglia.
Schimbat pivoti superior/inferiori, capete de bara, bucsi superioare, amortizoare, palieri noi cu 2 rulmenti pe fiecare din pacate ( trebuia sa iau la strung ca sa mai adug inca 2 ), brate inferioare schimbate cu unele mai bune la mana a 2-a.
Schimbat disc ambreiaj, schimbat consumabile - ulei 15w - 40 Mobil
- filtru ulei
- filtru de aer
- filtru de benzina
- buji
Dupa ce am schimbat ulei-ul cand am plecat la Zugreni am adugat si un flacon de dura lube sa toarca mai bine .
Schimbat role intinzatoare + curele distributie Bosch.
Schimbat plafon cu unul net superior celui ce il aveam inainte + plafoniera noua.
Schimbat placute de frana pe sapte cu unele ferodo.
Echilibrat toate 4 rotile si facut unghiul de fuga.

Urmeaza:
Reconditionare punte spate, adica schimbat bucsile, trebuie sa-i pun bratele sa o gresez.
Inlocuiesc toate conductele de frana cu unele noi care le-am luat deja.O sa urmeza si cele de benzina dar mai trebuie finante .

Daca tot am dat puntea jos, am dat si rezervorul, o sa curat tabla si dau si pe acolo cu ce trebuie pentru protectie impotriva rugini.

O sa mai urmeze si schimbarea cutie de viteze 5 Ro cu una 5 GSA + etrieri noi pe fata si trebuie sa ma uit si la discurile de pe masina sa vad daca mai pot sa merg cu ele sau trebuie sa le schimb si pe ele.

Poze din pacate o sa mai dureze pana le urc pe forum.

Cam astea ar fi, daca am uitat ceva o sa mai completez .








L.E. Asa cum v-am promis am urcat si pozele .




Titlu vechi:
------------------------------------------------------------
Oltcit Club 12TRS B - 06 - ZHA
(Schimbat la cererea noului proprietar: Iulicuta2000)
admin
Sa o folosesti sanatos si sa ai parte de cat mai multi km fara probleme majore
Asteptam si poze cu masina. Andrei, faina masinuta, sa o stapanesti sanatos. Astept sa o vad dupa ce ii reglezi asieta, sa stea si ea ca lumea pe drum si sa nu mai creada lumea ca e de carat cartofi. Asta vreau si sa o termin cu spatel ala urcat in pom ca arata nasol, si stabilitatea era afectata de spate, dat nu-i bai o rezolva je . spor la treaba joi masina a intrat pe mainile cui trebuia Andrei,ca sa pui 4 rulmenti cu ace la fiecare palier,nu trebuie sa ei nimica la strung.Doar la montarea garrniturilor anti praf trebuia taiat ceva din ele.Doar atit. daca potzi schimba discurile, sunt destul de uzate. sunt ieftine shi e pacat, daca tot munceshti sa demontezi, sa nu le schimbi.
eu n-am umblat la kilometraj, iar primul propietar era profesor la universitate, ma indoiesc ca l-a dat inapoi )
DanH a scris:Andrei,ca sa pui 4 rulmenti cu ace la fiecare palier,nu trebuie sa ei nimica la strung.Doar la montarea garrniturilor anti praf trebuia taiat ceva din ele.Doar atit.


Pai zicem ca trebuie sa iau din palier ca dupa rulmen vine mai inalta si din cauza asta ziceam ca nu intra, si nu cred ca ar merg chiar daca a-si taia din garnitura anti praf ca este mai ingusta decat rulmentu.

Pasha a scris:daca potzi schimba discurile, sunt destul de uzate. sunt ieftine shi e pacat, daca tot munceshti sa demontezi, sa nu le schimbi.


Le schimb si pe dansele, nu scap ele asa, oricum nu renteaza sa mai desfac masina inca odata sa le schimb da se intampla ceva cu el.

Pasha a scris:eu n-am umblat la kilometraj, iar primul propietar era profesor la universitate, ma indoiesc ca l-a dat inapoi .


Erau intacte cablurile cu segiuliu pe ele, si de aici am dedus ca kilometri care ii are masina sunt reali, dar acu ca l-am schimbat si i-am pus un bord franta l-am lasat la kilometri pe care ii are adica vreo 164000km .
Si la carburator avea sigiliu, la partea de sus unde ajungi la jigloare . Deci sa vedem ce am mai facut pe la rabla:

Se ia una bucata cutie 5 GSA se alearga cu ea de pe ici pe colo, si se realizeaza aspectele urmatoare:
-in primu rand etansare
-ca trebuie schimbata priza de GSA cu una de 4 franta
-ca trebuie schimbata prinderea ( am si sudat-o sa tina prinderea din spate )
-daca schimbi priza schimbi si ax-ul care transmite miscarea in motor ca este mai lunga sau ce o avea
-ma rog intr-un final s-a desfacut cutia si sa etansat, in momentu etansari in cutie s-au gasit vreo 2 saibe vagaboante cred ca isi duceau si ele traiul prin cutie

Si acu poze cu cutia si ansamblurile care au fost schimbate pe ea :







In poze o sa vedeti si care ar fii diferenta intre o priza de GSA si 4 franta.In poze mai apare si siliconul cu care s-a facut etansarea cutiei, special pentru etansat cutii de viteze.

Am achizitionat si 2 discuri de frana noi pentru fata, si cablu de kilometraj.
Acu urmeaza sa o montez pe masina cel mai probabil maine sau poimaine si dupa aceea teste de anduranta . Andrei,priza de GSA e mai lunga decit cea de Oltcit.Nu uita ca trebuie sa pui si cautatorul tot de pe o cutie de Oltcit. Cautatorul este deja de oltcit se vede in poze ! cel de GSA este drept! Cautatorul e de oltcit si a fost indoit in asa fel incat la mine pe masina sa nu loveasca in caseta de directie si la interior, sa stea schimbatorul intr-o pozitie cat mai normala. Bre, adaptarea spate, sper ca ai facut-o la cineva care stia ce face, sa nu vina prea in spate, sau mai jos/sus.
Eu am fost super multumit de cutie, n-am avut nimic de comentat. Vezi, ca acum, dupa ce ai desfacut-o, cand pui ulei, trebuie sa pui 1,8 litrii. Si nu te zgarci la bani!!! vezi ca pe uleiuri.ro au super preturi. si mai am si eu 1 litru de ulei luat de la ei, daca te hotarasti sa iei tot de acolo, anunta-ma, ma scapi si pe mine de bidonul ala.
Spor la montat!
DanH a scris:Andrei,priza de GSA e mai lunga decit cea de Oltcit.Nu uita ca trebuie sa pui si cautatorul tot de pe o cutie de Oltcit.


Priza a fost schimbata, cautator-ul era deja pus de pe cutie, eu doar am schimbat priza(oala ambreiajului) tija aceea care transminte miscare in motor(ax-ul) si i-am facut prinderea de pe o cutie de 4 franta sudata intr-un service in mediu de argon.


Si pana acu ce am mai facut.
Sa efectuat gresarea bratelor/butucilor de la punte, montat punte pe masina, dupa montat pe punte bratele, m-am chinuit pana i-am nimerit inaltimea sa pice pe ambele parti la fel, am masurat cu ruleta.Prima oara am montat bratele prea sus si nu mai aveam loc intre aripa masini si butuc sa bag roata, asa ca da-i si desface din nou si masoare alta cota la plesneala si vad ca a picat bine , dupa asta am montat rotile, am strans toate cele la roti la punte.

Dupa m-am mutat pe partea din fata a masini, am montat caprele si m-am apucat sa demontez fata masini pentru a extrage motoru la care ma ajutat Calin mic (pe aceasta cale ii multumesc ) pentru a ajunge in cele din urma la cutie pentru a o inlocui cu cea de GSA.
In cele din urma am ajuns si la cutie unde m-am chinuit sa scot cablurile de la frana de mana ca nu mai stiam cum se scot (deh a 2-a oara cand scot) la un moment dat am scos etrieri, am scos discurile, dupa am scos stift-ul de la cautator-ul cutiei, am extras cutia si m-am apucat sa curat mazga din compartimentu motor.
Am reusit sa indepartez toata 'negreala' ce era pe acolo cu ajutor-ul benzinei dar nu prea avea efect asa ca am apelat la 'nitrodiluant' care sa dovedit mult mai bun decat benzina, net superior.M-am inhamat cu flexu si peria de sarma si am inceput operatia de inlaturare a ruginei, dupa am apucat sa dau si un strat de grund pana a inceput sa picure si m-am oprit.Cam atat pana acu.

Corbule referitor la ulei mi sa spus ca trebuie bagat 1,8 si am 2 litri de ulei castrol special pentru cutie (80W parca) , deci sunt asigurat . Joy-ule nu prea ai facut tu bine acolo in compartimentul motor! Mazga aia de ulei si pref puteai sa o lasi bine mersi acolo ! abia nu iti ruginesc traversele si restul! in al doilea rand a spalat cu nitrodiluant . nu trebuia ala ti-a atacat cu siguranta si vopseaua si gruntu de fabrica de pe traverse ! Nu te vad bine cu zona aia sincer!mai bine spalai cu Fairy si nu ai aveai probleme ! In primu rand sub mazga aia tine apa, iar sub ea se formeaza rugina, si daca stiam ca nu e prea bun nitrodiluant-ul iti dai seama ca nu foloseam, dar vezi omu' cat traieste invata, si chestia cu fairy nici nu mi-a venit prin cap.Data viitoare am sa iau in calcul.

O chestie, de ce se zice ca inainte da a vopsi trebuie sa dai cu nitrodiluant ca sa cureti suprafata, adica asa mi-a zis un tinichigiu . inainte de a vopsi ! pt ca dai spritzchit si vopsea ! dar tu numa ai curatat si ai lasat asa! daca nu ai montat inca motoru si cutia eu zic sa dai repede vreo 2 straturi de grunt si ceva vopsea , si dupa ce se usuca ai putea manji un pic acolo cu niste vaselina! Daca ai fi citit cu atentie cu 2 mesaje mai sus in josul lui ai fi observat ca dupa ce am curatat cu nitrodiluant am dat cu flexu si dupa am dat du grund un strat in prima faza, si urmeaza si al 2-lea cat de curand, asta pe dedesubt si umeaza si in compartiment sa fac aceleasi procedee . super masina
bine ca mai sunt in continuare pasionati
te invidiez ca ai timp de masina
nu ca mine vsez in fieccare zi ca i fac ceva si nam timp niciodata
bafta multa Ehe si cu timpu asta, toti cred ca stam prost la capitolul asta, mai imi iau o zi 2 libere sa ma ocup de ea pana nu vine iarna, ca sa fie pregatita nu sa ao probleme cu ea.Daca nu incep sa o fac de acum mai incolo o sa regret ca nu le-am facut la timp . Noutati de din reparatiile masinii

-Ulei folosit in noua cutie de viteze:


-dupa ce a fost vosita in compatimentu motor:




-etrierii noi nouti pentru fata


-rezervou de venzina curatat pana la tabla:


-capac cutie viteze de 5 franta




Din cauza ca capacu de 4 fr modificat nu venea bien cutia din cauza lui, am cautat si am luat capac 5 franta.

Am reusit intr-un final sa urc cutia, motoru cu ajutoru lui Andreimorocosi, dupa ce ne-am chinut ca ramanea o distanta de vreo 1,5 cm intre motor si cutie si ziceam ca nu pic la tampoane, dar uitandu-se Andreimorocosi mai atent a observat ca si pe cutie si pe motor erau acel saibe de ghidaj, si din cauza lor nu intra asa ca l-am dat pe cel de pe cutie jos si a intrat la fix.
A 2-a zi m-am chinuit sa montez tevile de esapament, si vad ca au venit bine pana la Sa continuam in continuare

Dupa ce am montat scutu la rezervor am pus lichid de frana ( dot 4 ), si l-am lasat pana dimineata cand am facut aerisirea, i-am montat rotile, protectia de la filtru de benzina si repartitoru de frana si am lasat-o pe roti.
Am fost in capu strazi cu canistra de benzina, am achizitionat solutia miraculoasa , i-am pus in rezervor, i-am dat la manivela pana i-am venit borsu in carburator, si i-am dat la cheie si surpiza nu facea nimica, m-am uitat eu pe la firle care merg la demaror, le-am verificat inca odata, m-am dus si i-am dat din nou, nimica iarasi, la demaror am o protectie pentru a nu da mai mult de 12 volti in el, asa ca am scos firul care intra in protectie cel care vin de regula in demaror si l-am pus pe direct, si surpriza, masina a pornit.

Asa ca am scos-o la o plimbarica sa vad cum se simte cu noua cutie.

Este mult mai inchegata, este cu mult mai precisa decat cea romaneasca.

Nu cariaie, nu maraie, nu se misca, merge impecabil, si pe deasupra maneta de viteze vine mai in spate si stai mai relaxant cind conduci.

Cam aste ar fii pana acu.

P.s. Corbule iti multumesc pe aceasta cale pentru cutia de viteze, merge impecabil, chiar daca am alergat sa ii fac anumite chestii pe la ea, dar odata ce am montat-o pe masina si am vazut cum merge nu pot sa zic decat ca sunt bucuros .
Io' ti-am zis bre, ca se merita. Acum, ma bucur ca esti de aceeasi parere
S-o alergi sanatos. bravo andrei joi
inseamna ca vineri apari la ploiesti? Joy-ule sper sa fie ok uleiul ala de cutier care l-ai ales ! la mine nu a fost mergea mai greu dupa ce l-am bagat mai ales iarna ! dupa vreo 1500km l-am schimbat cu un Mobil si de atunci nu am mai avut probleme!
7thRaven a scris:
Io' ti-am zis bre, ca se merita. Acum, ma bucur ca esti de aceeasi parere
S-o alergi sanatos.


Da Corbule sfaraie, te unge pe inima cum merge

iulicuta2000 a scris:bravo andrei joi
inseamna ca vineri apari la ploiesti?


Vin ca nu am mai fost de cam multisor la intalniri .

BANDITU a scris:Joy-ule sper sa fie ok uleiul ala de cutier care l-ai ales ! la mine nu a fost mergea mai greu dupa ce l-am bagat mai ales iarna ! dupa vreo 1500km l-am schimbat cu un Mobil si de atunci nu am mai avut probleme!


Uleiul a venit impreuna cu masina, si deocamdata daca se simte bine cutia cu el il las pe asta, daca imi face probleme o sa il schimb, dar nu vad ca ar avea ceva, ce intelegi prin mers mai greu, adica atunci cand e ger iarna iti merge mai greu, cred ca este normal, dar vom vedea.Daca nu caraie nu maraie, ungerea se face cum trebuie nu cred ca o sa fie probleme . Salut,
Super masina si tot!!
Etrieri aia noi sunt RO??
Dumitru Cristian a scris:Salut,
Super masina si tot!!
Etrieri aia noi sunt RO??


Ba da sunt etrieri made in romania noi . mai greu in sensul ca imi intra mai greu in viteze mai ales a1-a si a2-a si inainte mergea super! dupa ce am scos uleiul castrol si am bagat mobil a mers iarasi ok! Am bagat si eu ulei de asta castrol intr-o cutie 4ro si si-a dat duhu' in 1000km, am fost nevoit sa o schimb Adevaru e ca nu am facut legatura intre ulei si distrugere... ma gandesc ca atati km a putut duce. Avea vre-o 70.000km
Hofy a scris:Am bagat si eu ulei de asta castrol intr-o cutie 4ro si si-a dat duhu' in 1000km, am fost nevoit sa o schimb Adevaru e ca nu am facut legatura intre ulei si distrugere... ma gandesc ca atati km a putut duce. Avea vre-o 70.000km


Bei voi ma puneti pe ganduri cu ulei-ul asta , sper sa nu am probleme cu el, adica sa pateasca cutia ceva, ca ma urc pe pereti .

Daca o sa sesizez ca merge greu a 1 -a si a 2-a o sa-l schimb cu altu . Dupa cum am spus, nu cred ca uleiul a fost de vina... mai degraba cutia 4ro si-a dat duhu' ca atata i-a fost... Nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi. si eu tot intr-o 4ro am facut treaba asta dar cand am vazut ca face figuri l-am scos si pus mobil si nu a mai avut probleme ! am mai mers cu ea 4000 km pana am schimbato cu una in 5 tr de Gsa. cert e ca cea 4ro am dat-o cuiva si merge si acum f bine !
BANDITU a scris:si eu tot intr-o 4ro am facut treaba asta dar cand am vazut ca face figuri l-am scos si pus mobil si nu a mai avut probleme ! am mai mers cu ea 4000 km pana am schimbato cu una in 5 tr de Gsa. cert e ca cea 4ro am dat-o cuiva si merge si acum f bine !


Haibi bre de ce nu preciza-si de la inceput, ca eu am crezut ca-i cutia aia de GSA care ti-a facut probleme, cum o am eu pe asta pe masina . pai si ce are una cu alta ? ai mai sus doua exemple de 2 cutii cu acelasi ulei ambele au avut probleme! nu zoc ca poate o sa ai si tu . dar e bine sa fii precaut. acum cred ca merge bine dar vine iarna si atunci vei vedea daca este bun sau nu! uleiul, daca e ala venit cu mashina, e conform specificatziilor shi relativ scump in comparatzie cu alte uleiuri. nu e luat din tirg, ci din magazin serios, presupun ca nu e vreo facatura. eu zic sa vezi mai intii cum se comporta cutia, sa nu te apuci sa-l schimbi doar pentru ca e castrol. nu ma pricep, asha ca la vremea aia am luat cel mai scump ulei pe care il aveau acolo in magazin shi era conform specificatziilor din manualul oltcitului. n-a costat o avere, adica nu asta e ideea, ci ca am luat ce am presupus ca ar fi mai bun conform zicalei "cit dai atita face". acelashi principiu l-am aplicat shi la placutzele alea ferodo, am preferat sa dau cit pe 4-5 seturi de placutze no-name, doar ca nu am apucat sa le mai shi schimb. nu le-am luat pentru ca erau ferodo, ci pentru ca alternativa era sa cumpar ceva facut de un srl obscur. revenind la ulei, e pentru cutii manuale shi corespunde specificatziilor din manual. am serioase indoieli ca ar fi atit de prost incit sa-tzi distruga cutia intr-o mie de km. In legatura cu ulei-ul:
Cutia de viteze merge exceptional, nu carie in nici o treapta, doar se aude un zgomot ori de la priza ori de la bucsa cu care se uneste in motor priza.

I-am schimbat mai demult burdufurile alea 2 de aspirat aer cald luate de la turda, niste rahauri din punctu meu de vedere, le-am pus cum le puneam si pe cele vechi care erau mai bune ca astea noi de 100 de ori, dar din pacate aeroterma deabia baga aer cald, asa ca le-am scos si am vrut sa le pun la loc dar nu a mai mers din cauza ca buretele s-a strans pe mijlocu tubului, asa ca am fost si mi-am luat de saviem si sa le montez spre seara sa vad cum se simte caldura . Lasa ca ai sa simti dupa ce le pui.Dupa aia ne povestesti.Ca sa ai caldura iti mai trebuie si saibele alea din fata tavitelor de incalzire. Cutia, era putin mai galagioasa in treapta a5a, in rest n-am avut alte zgomote. Posibil sa fie bucsa din ambielaj. Per total, esti multumit de cutie?
DanH a scris:Lasa ca ai sa simti dupa ce le pui.Dupa aia ne povestesti.Ca sa ai caldura iti mai trebuie si saibele alea din fata tavitelor de incalzire.


Saibele alea nu le am, dar de unde as putea sa le fac sau sa le achizitionez, oricum baga mult mai multa caldura decat inainte, si mult mai tare.


7thRaven a scris:Cutia, era putin mai galagioasa in treapta a5a, in rest n-am avut alte zgomote. Posibil sa fie bucsa din ambielaj. Per total, esti multumit de cutie?


Cutia merge impecabil, in treapta a 5 -a nu se aude nimic straniu, merge in toate vitezele bine, doar zgomotu ala cand e ambreaju necalcat, probabil din cauza bucsei din ambielaju motorului.
Per total sunt extra multumit de cum functioneaza .

P.s. Cand ne vedem sa iti dau sa mergi cu ea sa-mi zici cum merge In seara asta
Andrei__Octavian a scris:doar zgomotu ala cand e ambreaju necalcat, probabil din cauza bucsei din ambielaju motorului.
Eu cred ca zgomotul e din rulmentul de presiune.
Laurentiu a scris:
Andrei__Octavian a scris:doar zgomotu ala cand e ambreaju necalcat, probabil din cauza bucsei din ambielaju motorului.
Eu cred ca zgomotul e din rulmentul de presiune.


Salutare Laurentiu

Asa ziceam si eu ca zgomotu vine de la rulmentu de presiune, dar avand in vedere ca l-am schimbat cu altu nou si tot asa face, cred ca acel zgomot vine de la bucsa aceea unde intra priza sau mai poate sa fie de la insasi "doamna" priza .

Oricum nu ma deranjeaza zomotu mai mult ca tevile de evacuare care nu se pupa si fac un sunet infernal si pe deasupra mai am si niste ceata in masina si miros de benzina . JOY,ia baga matale adresa pe privat.Ai mare noroc ca am gasit un sablon din carton,facut dupa o saiba originala.Il pun in plic si il expediez catre tine.Dupa aia iti confectionezi tu 2 bucati din niste tabla. Andrei.Ce faci domle?Dai adresa ca sa iti trimit sablonul?Hai ca e pacat,putrezeste.
Da nu spun si din ce motiv.
DanH a scris:Andrei.Ce faci domle?Dai adresa ca sa iti trimit sablonul?Hai ca e pacat,putrezeste.
Da nu spun si din ce motiv.


Gata e pe teava adresa, vine cu Mos Craciun odata, la super oferta de pasti posibil sa ajunga la tine asa ca o mica surpriza de la Mos Neculai.
Da mai mult ca sigur s-ar putea sa fie o surpriza. Ceva noutati sa ziceam
Dupa indelungi tentativea repetate de a etansa evacuarea in decursul anului trecut, in cele din urma am reusit sa o etansej fara a mai scapa pe undeva fum si bineanteles si pentru a scapa de zgomot si nu in ultimul rand de miros-ul ucigator care il scoate boxer-ul si ti-l trage aeroterma si ti-l baga in habitaclu.
Am facut prin intermediul un prieten care lucreaza intr-un service de o pasta la tub cum sunt siliconele de vreo 300 ml care dupa ce etansezi cu ea la juma de ora 40 de minute incepe ssa se pietrifice .

Acu poze cu ajutoru in etansare
Poate sa imi spuna cineva daca:
- masina este mai lasata din barile de torsiune decat inaltimea standard
- poate sa afecteze acest lucru planetarele, adica de ce spun asta la cea dreapta mi-a aparut un zgomot cand iau gropi si denivelari, si m-am uitat ieri sa vad cam cum ar veni ca pozitie si vine la fuzeta mai sus decat la cutia de viteze adica nu este dreapta sau sa vina de la cutia de viteze in jos spre fuzeta.
Prin asta presupun ca la gropi se lasa si mai mult planetara adica o sa se ridice mai mult peste nivelul cutie sa zic asa.
Mentionez ca cea din dreapta face acest lucru, cea stanga nu are nici un zgomot care sa deranjeze.
Acu astept niste raspunsuri cu indrumarile aferente. verifica restul suspensiei!
si la mine e lasata dar planetarele stau mai sus la cutie decat la roata si nu am avut probleme niciodata! Update:
Niste poze cam de acu o luna cand am vopsit niste parti din caroserie, adica eu vroiam sa o fac gen cum este dacia dedicatie dar cu indrumarile unor buni prieteni, se stiu ei care am facut-o cum reiese din anumite poze care urmeaza:


Sper sa va placa
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community