Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BC-01-TTH & BC-81-TZU
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
pragurile fac parte din structura de rezistenta a masinii. daca sunt putrede trebuiesc NEAPARAT schimbate Urmeaza sa fac o comanda de piese la Craiova!Daca vrea careva din Bacau vreo piesa sa-mi spuna si daca se poate il ajut! In seara asta masina iar a inceput sa mearga urat!M-am uitat la teava de esapament si am observat ca fumul iese pe bucati!Adica,uneori mai repede uneori mai incet!De la ce este? Aprindere. Aprindere!OK!Adica?Nu este reglat bine avansul sau este ceva stricat sau pe moarte?Bobina din cate am inteles eu daca e stricata nu mai merge deloc!Modulul il pot verifica?Ala se incalzeste?Multumesc
http://img254.imageshack.us/my.php?image=ledfv5.jpg ---> Asa ceva se face sau se gaseste gata facut?Sper sa nu se supere Alf 08 pe mine ca am luat poza dar alta nu am vazut! Sa nu cumva sa fie de la vreo fisa de bujie. Uita-te daca fisele sunt la locul lor, bine infipte in bujii, uita-te la capatul opus, cum sunt infipte in capacul de delcou, vezi sa nu fie vreo fisa care sa se sprijine nonsalant pe vreo chestie fierbine, ca se topeste... uita-te si la capacul delcoului sa nu fie fisurat... uita-te si la carbunele din mijlocul capacului delcoului sa fie la locul lui. La mine, de fiecare data cand a mers in 3 cilindri a fost sau de la fisa de bujie infipta necorespunzator in bujie, sau de la o fisa topita la contactul cu ceva fierbinte.
bibi a scris:http://img254.imageshack.us/my.php?image=ledfv5.jpg ---> Asa ceva se face sau se gaseste gata facut?Sper sa nu se supere Alf 08 pe mine ca am luat poza dar alta nu am vazut!


Aia e facuta. In original e un bec in partea de jos a suportului (la modelele care au comanda de la climatizare iluminata). Multumesc frumos pentru raspunsuri!Am sa ma duc la masina si am sa verfic! Aha,acuma am vazut de unde ai luat poza respectiva.E un pic de munca dar se poate face.Problema e sa ai un cu iluminare clasica,adica cu bec normal,cum preciza si Cristi_s.Restul nu e asa de complicat.Chiar la tina in Bacau e una care a ajuns acolo pe via Iasi.Vezi la Geanina.E facuta de mine.
bibi a scris: am observat ca fumul iese pe bucati!
Rateuri in evacuare. Vezi si care bujie nu lucreaza. Lucreaza toate bujiile!Folosesc Champion!
Imi poate spune si mie cineva ce functie au firele din poza urmatoare!Adica care fir este pentru pozitii,frana,semnalizare,mers inapoi,ceata!

Imi lipseste contactul de la firul nr. 4! poti sa afli chiar tu, relativ foarte simplu.

scoti un bec de pozitie de la far, si ii legi 2 fire in capat.
Unul din fire il pui la masa (la surubul de masa de exemplu, sau oriunde e tabla/metal fara vopsea), dupa care pornesti semnalizarea de exemplu, si prin incercari, pui pe rand pe fiecare din fire, celalalt capat de fir de la becul de pozitie. Cand se aprinde becul tau de pozitie (becul de control), atunci vei sti ca acel fir e plusul pentru semnalizare.

Si tot asa pentru restul...toata operatia dureaza 5minute. La contactul nr 4 lispeste firul de culoare verde!Si la nr 1 tot verde este!Eu am incercat asa cum ai zis tu numai ca indiferent daca leg firul de la nr 1 sau de la nr 4 acelasi lucru face!Momentan nu am lumini pe spate absolut deloc iar azi imi expira ITP-ul!Se uita si la lumini la ITP?
bibi a scris:Lucreaza toate bujiile!Folosesc Champion!
Imi poate spune si mie cineva ce functie au firele din poza urmatoare!Adica care fir este pentru pozitii,frana,semnalizare,mers inapoi,ceata!

Imi lipseste contactul de la firul nr. 4!

Iti dai seama foarte simplu urmarind conductorul imprimat de pe suportul de becuri. Vezi la care bec duce firul numarul 4. Masa e usor de determinat, e cea care duce la toate becurile, in locul in care e sertizata fiecare lamela subtire care urca pe soclul becului. Aha!Am retinut!Dar spuneti-mi va rog mult daca la ITP se uita daca am lumini! Dap, se uita la lumini, trebuie sa functioneze absolut toate (chiar si alea de iluminat numarul, cele de mers inapoi, etc.) In cazul asta trebuie sa o iau altfel!Cat este amenda daca nu prezint actele,daca ii spun ca le-am uitat acasa!?Ca pana primesc eu instalatia el ca sa am lumini mai dureaza! Daca te opreste politia? Cam marisoara. Undeva la 70RONi din cate stiu eu. Nu poti merge inainte sa iti expire verificarea la ITP sa iti dea respingere si mai ai 30 de zile in care poate iti vine instalatia electrica. Mai bine dai 60 RONi la Itp decat sa risti sa dai amenzi la politie, sau, Doamne fereste, sa fi implicat in vreun accident fara ITP, ca atunci e belea mare. Respingere?Adica daca ma duc la ITP,cei de acolo nu o sa-mi dea itp-ul 100% la starea in care este masina si o sa-mi dea o hartie la mana prin care eu mai am voie sa circul cu masina inca 30 zile dupa care trebuie sa vin sa fac itp-ul? Da, ti se da o hartie in care se trece de ce a fost masina respinsa (codul operatiei si defectiunea constatata de ex "207 - bec semnalizare ars"), iar a doua oara platesti o revenire (diferentiat functie de tipul defectiunii constatate) si se verifica doar problemele din lista de respingere. Daca ai probleme legate de seria caroseriei, frane sau directie, insa, nu ai dreptul de a circula pe strazi. Da. Mergi la ITP, aia iti fac revenire in 30 zile... Adica masina ti-a cazut ITP-u dar iti dau termen de o luna sa-ti remediezi problemele, timp in care poti sa circuli cu hartia de revenire, legal. Multumesc mult de raspunsuri!Ma duc la masina sa-mi pun petic la stopuri si sa-mi fac instalatia electrica,sa schimb surubul de aerisire frane fata(spate am schimbat)!Salut si numai bine... Spuneti-mi va rog daca tot vreau sa cumpar tabla de oltcit ce ar trebui sa mai cumpar in afara de aripi fata ,spate,portiere,haion,capota!Ce sa mai cumpar daca tot o tai sa schimb la ea! pai ideal ar fi sa faci o inspecte vizuala si "pipaitoare" masinii si sa vezi unde ai probleme cu rugina, ce trebuie inlocuit, ce trebuie sudat. nu are rost sa schimbi o anumita parte a masinii daca aceasta este in stare buna. ca asa dai niste bani degeaba. Trebuie sa-mi schimb bateria de la masina!Ce baterie imi recomandati?Am alternator Ducellier! una de 65 de amperi.
pe aia veche nu o dai cadou? Cea veche are 6 ani!Daca vrei ti-o dau dar nu stiu daca te ajuta la ceva! am un radio de masina la atelier. in fiecare dimineata cand ajung trebuie sa caut posturile . de fapt trebuie sa-mi tina memoria atat . am avut una da s-a dus nu mai tine nimic Am termiant de montat etrierul,am reglat franele,reglat carburator la pe site,reglat avans,urmeaza itp-ul maine sau in seara asta daca mai face cineva asa ceva la ora asta!
Am observat ca pe la "teava" (sau cum se numeste aia) din dreapta (cum stau in masina) care iese din motor iese fum!M-am uitat si la cea din stanga si nu iese!Cum pot sa repar acest lucru? Facut ITP!130 lei cu tot cu spaga lui! felicitari.
bibi a scris:Facut ITP!....

Ce ti-a gasit in neregula?Asa este ca face fotografii din parti, din fata si la motor..? da.
in viitorul apropiat urmeaza sa ne ia probe de adn , amprente , inclusiv dentare si supusi probelor cu detectorul de minciuni In neregula a fost doar esapamentul ca nu era bine etansat,O2 era 9 si trebuie sub 1,frana de mana nu tinea bine,frana disc spate stanga nu tine bine!Atat!Da a facut o poza la motor,si una sau 2 la masina!
tonim a scris:da.
in viitorul apropiat urmeaza sa ne ia probe de adn , amprente , inclusiv dentare si supusi probelor cu detectorul de minciuni


Atata timp cat tot cu spaga se trece, n-au decat sa-mi ia tensiunea oculara... who cares? Vineri pe la 15-16 am plecat spre Izvorul Muntelui!Masina s-a comportat exceptional , dar la intoarcere(adica ieri) la pornire numai si numai figuri!Cu scoul tras chiar si la maxim motorul tot murea!Scadea turatia incet incet si murea!Dupa ce am lasat motorul sa mearga putin,cam 5 minute,iar se opreste!Dau sa-l pornesc,socul tras aproape la maxim.....NIMIC!A vrut doar cu pedala!De la ce poate fi? vezi daca iti vine benzina constant in carburator
(bagi si tu turul intr-un flacon, si dai o cheie...si vezi daca vine benzina sau nu, si cata vine) Imi poate spune si mie cineva cum trebuie sa conectez firele de la motoras spalator luneta,dezaburire luneta,lumini mers inapoi,iluminare numar!Multumesc Ma lamureste careva? La ce imi foloseste aceasta piesa si unde vine montata?Am gasit-o la garaj si este Ducellier(scrie pe ea Made in France si are un "D" incercuit)!

si-a schimbat cineva pana cum membrana pompa sprit?Eu am 4 membrane noi numai ca sunt facute cat se poate de prost!Am pus una noua si cand acceleram motorul murea si a trebuit sa o pun pe cea veche si vai de capul ei la loc!Voi nu ati avut probleme cu membranele astea noi?
bibi a scris:La ce imi foloseste aceasta piesa si unde vine montata?Am gasit-o la garaj si este Ducellier(scrie pe ea Made in France si are un "D" incercuit)!

si-a schimbat cineva pana cum membrana pompa sprit?Eu am 4 membrane noi numai ca sunt facute cat se poate de prost!Am pus una noua si cand acceleram motorul murea si a trebuit sa o pun pe cea veche si vai de capul ei la loc!Voi nu ati avut probleme cu membranele astea noi?


"Piesa" din prima poza este condensatorul de la Decoul cu platini.
Da, am mai auzit de membrane noi care merg rau de tot... de, Made In Romania pentru stiinta cui vrea sa stie pe carburatorul de oltcit merge bine membrana de la pompa de spritz de la carbu de R5 turbo Salut!Cu ce dau gauri in placa din spate pentru a monta niste boxe?Din cate am observat eu prin interior are ceva aluminiu daca nu ma insel! placa din spate este din plastic. ai nevoie de o bormasina si un fierastrau pendular. trasezi,dai o gura cu bormasina,bai lama pendularului si tai. are si insertie de tabla . niste benzi de-a lungul ei.
daca tai cu pendularul sa folosesti o lama cu dintii marunti Multumesc frumos!Azi ma apuc de treaba! Imi poate spune si mie cineva unde trebuie sa conectez firul verde deschis?Asa este la lampa din stanga!Avea si o protectie acolo!Unde trebuie sa-l conectez?

haideti fratilor ajutati-ma si pe mine ca innebunesc cu nivelul asta de benzina!Unde naiba conectez firele alea de la sonda de benzina?Este vreo unul la masa?care este pentru bec (rezerva) si care este pentru acul indicator benzina?din sonda ies 3 fire(negru,maro,verde) iar din mufa (aia care se uneste cu mufa de la sonda) ies 3 fire(maro,verde,verde)!De la bord vin 2 fire unul maro si unul verde!Unde le conectez?nici pozitie pe partea stanga spate nu am!
Am scos firele care duc la sonda!Firum amro este negru tot in interior!Asta o fi cauza? Am terminat in sfarsit pragurile!
ce e cu crestaturile/scursaturile alea?
sau nu vad eu bine? Acolo este de la chitul pentru fibra!Am dat cu hartie abraziva dar nu au disparut de tot!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Următoare
Pagina 3 din 25
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community